Donald Duck Fanvizier

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma sep 23, 2013 8:51 pm

Nu antwoord op een bericht dat Ui nog niet had opgemerkt.

Cray schreef:Echm heeft echt niemand: http://www.youtube.com/watch?v=mTIoBn0z3yU opgemerkt?

Ja, dus. Maar het is off-topic.

Cray schreef:[Donald Duck Fanprofiel] En fanprofiel dat klinkt iets te gewoontjes

Heb je zelf ook ideeën? (snik)

Cray schreef:En ik ben een DD nieuws aflevering aan het voorbereiden en een dd vrijdag

Afwachten dus, weer. Mocht je nog hulp nodig hebben, laat het dan (tijdig) weten.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma sep 23, 2013 9:12 pm

Donald Duck Fanvizier?
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » ma sep 23, 2013 9:16 pm

Ui schreef:Het wordt dan toch "Fank-anaal", ongeacht of de eerst vier letters een zinnige betekenis hebben.

Voor iemand die "een heilige onder de striptekenaars" te negatief vindt klinken wel, ja. Ui moet bij de intromuziek maar niet gaan zingen!
Ui schreef:Zou dit kanaal misschien een zeer tijdelijke bevlieging kunnen zijn?

Zoals Uis gitaarspelen? En alles wat ik in mijn leven heb gedaan? Laten we elkaar proberen te motiveren om door te gaan! Hup, Cray! Hup, Ui! Hup, oom Paspasu!
Ui schreef:Veel van plan zijn, maar het al gauw niet doen?

Cray maakt zich tenminste wel nuttig in de tuin. Dat is toch wel wat belangrijker dan Donald Duck Vrijdag? Goed bezig!
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » ma sep 23, 2013 9:28 pm

Oom Paspasu schreef:
Ui schreef:Het wordt dan toch "Fank-anaal", ongeacht of de eerst vier letters een zinnige betekenis hebben.

Voor iemand die "een heilige onder de striptekenaars" te negatief vindt klinken wel, ja. Ui moet bij de intromuziek maar niet gaan zingen!

Laat Oom Paspasu de intromuziek dan maar zingen. Live, voor een groot publiek. Reken maar dat de bijklank zich opdringt en dat mensen dan schertsend gaan meezingen.

Oom Paspasu schreef:Cray maakt zich tenminste wel nuttig in de tuin. Dat is toch wel wat belangrijker dan Donald Duck Vrijdag? Goed bezig!

Er zijn veel meer zaken belangrijker dan Donald Duck. Maar mensen die zich abonneren op een YouTube-kanaal waar men filmpjes over Donald Duck te zien zou krijgen, hebben daar weinig tot niets mee te maken. Je kunt dan ook wel een filmpje maken van hoe je je huiswerk doet.
Goed bezig? Als je abonnees wilt verliezen wel. Een Donald Duck kanaal dient te gaan over Donald Duck. Noem het kanaal anders naar jezelf.

Maar goed, Ui heeft aangeboden om te helpen als daar (tijdig) om gevraagd wordt. Ui heeft namen aangedragen. Dus nu is een ander dan Ui aan zet.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » di sep 24, 2013 10:55 am

Oom Paspasu schreef:Cray maakt zich tenminste wel nuttig in de tuin. Dat is toch wel wat belangrijker dan Donald Duck Vrijdag? Goed bezig!

Er zijn veel meer zaken belangrijker dan Donald Duck. Maar mensen die zich abonneren op een YouTube-kanaal waar men filmpjes over Donald Duck te zien zou krijgen, hebben daar weinig tot niets mee te maken. Je kunt dan ook wel een filmpje maken van hoe je je huiswerk doet.

GENIAAL want ik heb datal 8 maanden geleden gemmakt https://www.youtube.com/watch?v=dAe8Uxh5flw

Goed bezig? Als je abonnees wilt verliezen wel. Een Donald Duck kanaal dient te gaan over Donald Duck. Noem het kanaal anders naar jezelf.

Maar goed, Ui heeft aangeboden om te helpen als daar (tijdig) om gevraagd wordt. Ui heeft namen aangedragen. Dus nu is een ander dan Ui aan zet.

Sorry Sorry ik dacht dan kan ik meedoen met de actie van de gamma.
ik heb het unlised gemaakt,

oh en thx for this: Afbeelding
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » di sep 24, 2013 11:26 am

Dus door blijven gaan met Donald Duck filmpjes en niet van die gekke filmpjes... Anders zakken deze cijfers snel :)
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » di sep 24, 2013 12:12 pm

Cray schreef:
Ui schreef:Je kunt dan ook wel een filmpje maken van hoe je je huiswerk doet.

GENIAAL want ik heb datal 8 maanden geleden gemmakt https://www.youtube.com/watch?v=dAe8Uxh5flw

Kanaal Crayzycat. Waarom heb je daar het heg snoeien niet neergezet? Of, beter, op je kanaal over stadse natuur?

Je barst blijkbaar van de kanalen. Maar een inzending voor de Gamma zet je neer onder Donald Duck. (snotter)

Cray schreef:
Goed bezig? Als je abonnees wilt verliezen wel. Een Donald Duck kanaal dient te gaan over Donald Duck. Noem het kanaal anders naar jezelf. [...]

Sorry Sorry ik dacht dan kan ik meedoen met de actie van de gamma.

Een ander kan niet weten wat jij denkt.

Problemen:
- Je wil een "redactie", maar ondertussen laat je die redactie vooral klapvee zijn: kijk eens, wat ik nu onverwacht openbaar op het kanaal-dat-vroeger-DonaldDuckNL-heette heb neergezet?
- Ui heeft je (in publiek of in privé) aangeraden om, met het oog op de wet, over een minder officiëel ogende naam na te gaan denken. En hop, plotseling heet het kanaal "De Donald Duck Kanaal". Deze naam is fout geschreven, het heeft een vervormende bijklank, maar wederom staat de redactie voor een voldongen feit. Er worden andere namen bedacht en jij duikt af en toe even op om ze af te keuren, zonder dat er echt een discussie gevoerd wordt over wat dan wel een geschikte naam kan zijn.
- Afgelopen vrijdag was je dusdanig aangevallen door de herfst, dat het bladerend praten over wat strips niet van je verwacht kon worden. Blijkens informatie van jouzelf, op je kanaal. En wat plaats je? Een film waarin je door een trappenhuis rent. Het idee voor die film is je op 19 september geleverd, het filmpje is van 20 september. Met andere woorden, je zit je publiek in de maling te nemen. Altijd is Kortjakje ziek, behalve als ze een trappenhuis ziet.
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=61740#p61740
- Dat intro-filmpje heb je rechtstreeks openbaar gezet. Het idee was nog maar amper in dit topic geopperd. Je redactie staat vervolgens weer voor een voldongen feit. Zoals ook met de kanaalnaam. Er wordt niet overlegd.

Als je liever zelfstandig aan dat "De Donald Duck Kanaal" werkt, ben je heel goed bezig om dat duidelijk te maken. Ui voelt zich meer een bemoeial dan een medewerker. Het wordt tijd om daar een conclusie aan te verbinden. Jouw kanaal en dit topic kan voor Ui geen excuus worden om te gaan zitten miezeren over de onmacht die "redacteur" Ui inmiddels ervaart.

Cray schreef:ik heb het unlisted gemaakt,

De zoveelste openbaar geplaatste film die daarna unlisted wordt. (snik)

Film over heggen knippen? In het kader van Donald Duck? Had dan wat voorplaten en wat plaatjes uit verhalen getoond. Men had je van harte geholpen om materiaal te vinden. En/of maak er een commercial voor de Herfstspecial van. Het zou een van je leukste Duck-gerichte filmpjes kunnen zijn geweest. Maar je doet het liever allemaal zelf - en daar is op zich niets mis mee.

Film voor Gamma-wedstrijd? En wat is dan het verband met de Gamma?
Ui wil er best over meedenken. Maar wie weet wat dan weer zonder overleg op YouTube verschijnt.

Ui's idee voor een nieuwe naam: Donald Duck Fanvizier
't Is in elk geval beter dan wat je nu hebt. En zou Ui zelf zo'n kanaal hebben, dan had Ui deze naam zelf gebruikt.

Jordy schreef:Dus door blijven gaan met Donald Duck filmpjes en niet van die gekke filmpjes... Anders zakken deze cijfers snel :)

Het filmpje is wat Ui betreft niet gek, maar het heeft geen enkel kader. Zelfs als Gamma-filmpje is er geen kader. Hij snoeit de heg en, hop, het staat op YouTube. Dat is geen gedrag voor een kanaal dat professioneel wil ogen.

Er is van alles mogelijk, er is van alles leuk, maar daar dient wel een lijn in te zitten. Die lijn is nu zoek. Het publiek krijgt weer een belofte over een vaste dag met een vaste rubriek. Ditmaal de maandag. Wat heeft het voor zin om het publiek een schema te presenteren dat alleen maar laat zien, dat het kanaal zich er niet aan houdt? Wil je de wereld laten weten dat je afspraken niet nakomt? Werkt Ui mee aan een kanaal waarin iemand een bende van zijn eigen wereld maakt?

Men kan in principe alle filmpjes plaatsen die men maar wil, maar het gaat er om hoe ze geplaatst worden en waar ze geplaatst worden.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » di sep 24, 2013 12:51 pm

Vervolg.

Verrassing in de bus.
http://www.youtube.com/watch?v=es0eQOrZ3x0
Gepubliceerd op 17 september 2013. Binnenkomst Barks-boek.

De nieuwe trailer voor Donald Duck Vrijdag.
http://www.youtube.com/watch?v=ZrAVwJUjpmA
Gepubliceerd op 20 september 2013.

De regie en montage van deze films is in principe heel knap gedaan. Met één camera werken met diverse invalshoeken en dit monteren tot een doorlopende beweging, inclusief geluid, het is knap qua planning en uitvoering. Complimenten!
Hoe zonde is het dus, dat dergelijk goed werk vervolgens als los zand gepresenteerd wordt aan een publiek. (snik)

Het filmwerk is enorm knap. Maar zonder een goed kader wordt het niet meer dan dat.
Men kan (als vuistregel) nog beter matige filmpjes plaatsen in een goed kader, dan dat men goede filmpjes plaatst zonder kader.

Mocht er nog vraag zijn naar een vrijwillige redactie, dan adviseert Ui aan de kanaalhouder om (voor het gemak) hier op McDrake een planning te plaatsen van wat (om te beginnen) deze week op en om het kanaal gaat gebeuren. Als verdere hulp nog gewenst is.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » di sep 24, 2013 12:54 pm

Ik ben het met Ui eens.

Je krijgt hartstikke goede tips, maar ik heb het idee dat je ze op een of andere manier niet meer toepas.
Heb je het druk met school?

De Donald Duck kanaal, dit moet je echt snel aanpassen. Dit schrikt mensen af ::mrgreen:
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » di sep 24, 2013 1:15 pm

Je barst blijkbaar van de kanalen. Maar een inzending voor de Gamma zet je neer onder Donald Duck. (snotter)

Sorry. foutje bedankt.

maar ondertussen laat je die redactie vooral klapvee zijn: kijk eens, wat ik nu onverwacht openbaar op het kanaal-dat-vroeger-DonaldDuckNL-heette heb neergezet?

Kom op nee ik behandel jullei niet als klapvee wat een onzin.

met het oog op de wet, over een minder officiëel ogende naam na te gaan denken.

Ik ben er mee bezig en mijn heele familie denkt ook mee.
en ik heb een tijdelijke oplosing gemaakt.

En wat plaats je? Een film waarin je door een trappenhuis rent.

Ik kon renne voor 5 seconden maar mijn gezicht zag er niet uuit dus ik ga die donald ducks niet overslaan die komen
in de extra lange vrijdag.

Altijd is Kortjakje ziek, behalve als ze een trappenhuis ziet.

Kom op Daniël je weet dat ik ook moeite met andere dingen hebt.

Er wordt niet overlegd.

Mijn fout ik zit nu op school maar binnenkort (vandaag plaats ik een
idee ovor morgen.

Als je liever zelfstandig aan dat "De Donald Duck Kanaal" werkt, ben je heel goed bezig om dat duidelijk te maken.

Weer for ever alone????
no thanks ::cry: ::cry: ::cry:

De zoveelste openbaar geplaatste film die daarna unlisted wordt. (snik)

Gaat nooit meer gebeuren.
Film over heggen knippen? In het kader van Donald Duck?

VERKEERDE KANAAL VERGEEF JE ME OOIT?>???

i's idee voor een nieuwe naam: Donald Duck Fanvizier

Die klinkt wel heel erg leuk bedankt.

De regie en montage van deze films is in principe heel knap gedaan. Met één camera werken met diverse invalshoeken en dit monteren tot een doorlopende beweging, inclusief geluid, het is knap qua planning en uitvoering. Complimenten!

Bedankt ik doe mijn best.

Tot later vandaag. dus.

Mocht er nog vraag zijn naar een vrijwillige redactie, dan adviseert Ui aan de kanaalhouder om (voor het gemak) hier op McDrake een planning te plaatsen van wat (om te beginnen) deze week op en om het kanaal gaat gebeuren. Als verdere hulp nog gewenst is.

Komt vandaag.

Ik ben het met Ui eens.

Je krijgt hartstikke goede tips, maar ik heb het idee dat je ze op een of andere manier niet meer toepas.
Heb je het druk met school?

De Donald Duck kanaal, dit moet je echt snel aanpassen. Dit schrikt mensen af ::mrgreen:

Sorry.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » di sep 24, 2013 2:59 pm

Cray schreef:
Ui schreef:maar ondertussen laat je die redactie vooral klapvee zijn: kijk eens, wat ik nu onverwacht openbaar op het kanaal-dat-vroeger-DonaldDuckNL-heette heb neergezet?

Kom op nee ik behandel jullie niet als klapvee wat een onzin.

In de praktijk komt het daar nu wel op neer. Als filmpjes eenmaal openbaar zijn kan een redactie alleen achteraf oordelen. Men is dan meer recensent dan redacteur.

Cray schreef:
Ui schreef:met het oog op de wet, over een minder officiëel ogende naam na te gaan denken.

Ik ben er mee bezig en mijn hele familie denkt ook mee.
en ik heb een tijdelijke oplossing gemaakt.

'Donald Duck Fanvizier', staat er nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTIoBn0z3yU
Is dat tijdelijk? Zie maar, dat je een betere kanaalnaam bedenkt! Haha! (snif)

Cray schreef:
Ui schreef:En wat plaats je? Een film waarin je door een trappenhuis rent.

Ik kon rennen voor 5 seconden maar mijn gezicht zag er niet uit dus ik ga die donald ducks niet overslaan die komen
in de extra lange vrijdag.

Dat je gezicht er niet uit zag, dat zag Ui niet aankomen. Maar voor zo'n probleem is vast een oplossing te bedenken.

Waarom op vrijdag? Waarom extra lang? De recensie-filmpjes zijn nu al lang zat.
Waarom een vaste dag? Als je zo'n aflevering wilt inhalen, kan dat toch ook op zaterdag, zondag, maandag, etc.?
Er zou eventueel voor 'Donald Duck Vrijdag' een titel bedacht kunnen worden die niet naar een dagnaam verwijst. Mocht je dan onverhoopt een vrijdag missen, dan kun je zo'n aflevering enkele dagen erna alsnog doen. Ui is toch al geen voorstander van uitpakken en reviewen tegelijk, zoals men weet. Je hoeft op vrijdag, als vaste dag, eigenlijk alleen maar de nieuwe publicaties te tonen en te wijzen op een of meer vervolgafleveringen waarin de verhalen behandeld worden. Zo heb je het hele weekend de tijd, in plaats van dat je alles in de vrijdag prakt en vervolgens (wat je kanaal betreft) een leeg weekend hebt.

Cray schreef:
Ui schreef:Altijd is Kortjakje ziek, behalve als ze een trappenhuis ziet.

Kom op [Ui] je weet dat ik ook moeite met andere dingen heb.

Vandaar dat Ui adviezen geeft om met die moeite om te kunnen gaan. Het afschaffen van een zwaar weekschema bijvoorbeeld. Het op vrijdag niet tegelijk uitpakken en reviewen, bijvoorbeeld. Jij maakt zelf die dag zo zwaar dat je er zelf moeite mee krijgt.

Eigenlijk zou je bijvoorbeeld het nieuwe nummer van Donald Duck Weekblad reeds op donderdag kunnen tonen. Maar dat stel je uit om reeds op vrijdag een recensie te hebben, waarvoor je moeite moet doen om deze tijdig klaar te hebben. En niemand (op McDrake) die van tevoren de tijd heeft om dat eerst even kritisch te voorbeschouwen. Zodoende zit je jezelf (en ook je redactie) onnodig moeite te bezorgen voor een filmpje dat op hoop van zegen maar moet aanslaan. Dat is smeken om missers, en daar doe je dan al je moeite voor. Vroeg of laat wordt dat een burn-out en dan verschijnt er helemaal niets meer. (snik)
Kortom, het een en ander kan beter anders gepland worden. Jij blij, je medewerkers blij en het publiek blij. Bijvoorbeeld op vrijdag alleen uitpakken, vluchtig doorbladeren en dan in het weekend alle tijd hebben om thuis en via internet je recensies te vervaardigen. Al verschijnt dat "pas" op maandag, dan is dat voor een recensie nog steeds keurig op tijd.

BTW. Met dat intro-filmpje had je aan het einde de nieuwe publicatie(s) kunnen laten zien, met daarbij de boodschap dat ze later behandeld zullen worden. Dan had je je verkouden gezicht op dat moment niet hoeven laten zien.

Cray schreef:
Ui schreef:Er wordt niet overlegd.

Mijn fout ik zit nu op school

Ook met school is het mogelijk om het een en ander te plannen.
En als het te druk wordt, dan gewoon wat minder filmpjes. Liever eens per twee weken of per maand een knaller, dan elke dag een losse flodder.

Mocht je graag losvast filmpjes plaatsen, doe dat dan op een apart kanaal; niet op het hoofdkanaal. Op het hoofdkanaal kun je mensen wijzen naar dat extra kanaal. Noem dat extra kanaal dan een zandbak of zoiets. Wie lid wordt van dat zandbakkanaal, die wéét dan, dat het gaat om extra filmpjes en dat ze niet per se over Donald Duck hoeven te gaan.

Het is voor je fans vaak ontzettend leuk om te volgen waar je mee bezig bent, dus wie weet is zo'n zandbak een gat in de markt.
Cray's Laboratorium, of zo. Daar kun je dan redelijk vrij je gang gaan, zonder met unlisted video's te hoeven werken.

Cray schreef:maar binnenkort (vandaag plaats ik een idee over morgen).

Ui leest het wel in de krant. Haha! (snotter)

Cray schreef:
Ui schreef:Als je liever zelfstandig aan dat "De Donald Duck Kanaal" werkt, ben je heel goed bezig om dat duidelijk te maken.

Weer for ever alone????
no thanks ::cry: ::cry: ::cry:

Je bent ook zonder YouTube niet "for ever alone".
Niet wat Ui betreft.

Cray schreef:VERKEERDE KANAAL VERGEEF JE ME OOIT?>???

Alleen als je bij Ui ook de heg even komt snoeien.

Cray schreef:
Ui schreef:i's idee voor een nieuwe naam: Donald Duck Fanvizier

Die klinkt wel heel erg leuk bedankt.

Graag gedaan!
Misschien kun je jaarlijks de Gouden Fanvizier-Ring uitreiken. Haha! (snif)

Cray schreef:Sorry.

Aan sorrys heeft men op zich niet veel. Aan heggen snoeien wel.

Een eventuele volgende keer ga je klusjes doen bij je redacteurs.
Dat kun je dan mooi filmen voor je klusjesmanreeks. Haha! (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Hidde » di sep 24, 2013 3:35 pm

Hidde schreef:
Oom Paspasu schreef:De voorkant onder de strik, die waarop Donald een fles Snaterwater probeert te openen, valt niet mooi. Kan je die nog eens over proberen te doen?

Natuurlijk! De letters van de titel van het weekblad vallen inderdaad niet goed.

Ik kon het niet beter krijgen dan dit:

Afbeelding

Ui schreef:Heb je de kleuren niet op aparte lagen, los van het lijntekenwerk staan?
Zoals men dat blijkbaar ook doet met officiëel Disney-tekenwerk?

Nee, maar dat kan zo geregeld worden! :D

Afbeelding

Afbeelding

Het duurt nu een stuk minder lang om een voorplaat te veranderen.

Ui schreef:
Hidde schreef:
Ui schreef:Het enige verschil is het instellen van de transparantie. Of niet?

Goed kijken, Ui, er nog een verschil.

De pocket uiterst links heeft een rode rand onderaan de rug.
Is dat het enige andere verschil?

Klopt, de Dubbelpocket heeft nu een rug aan de goede kant.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » di sep 24, 2013 3:58 pm

Men is dan meer recensent dan redacteur.

Zal nooit meer gebeuren.
Waarom op vrijdag? Waarom extra lang? De recensie-filmpjes zijn nu al lang zat.
Waarom een vaste dag? Als je zo'n aflevering wilt inhalen, kan dat toch ook op zaterdag, zondag, maandag, etc.?

Ja ik vindt die vaste tijden ook irritant,
Vandaar dat Ui adviezen geeft om met die moeite om te kunnen gaan. Het afschaffen van een zwaar weekschema bijvoorbeeld. Het op vrijdag niet tegelijk uitpakken en reviewen, bijvoorbeeld. Jij maakt zelf die dag zo zwaar dat je er zelf moeite mee krijgt.

Wordt gedaan sorry meneer van de arbo unie.
Het is voor je fans vaak ontzettend leuk om te volgen waar je mee bezig bent, dus wie weet is zo'n zandbak een gat in de markt.
Cray's Laboratorium, of zo. Daar kun je dan redelijk vrij je gang gaan, zonder met unlisted video's te hoeven werken.

Niet slecht
Alleen als je bij Ui ook de heg even komt snoeien.

Hahaha zag je hoe shuin ik geknipt heb?
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » di sep 24, 2013 4:04 pm

Schema:

1.Donald Duck nieuws [woensdag 25-09]
2.Donald Duck ????? [vrijdag of zaterdag 27/28-09]
3.Donald Duck Nieuws [Woensdag 2-10]
4.Donald Duck ????? [vrijdag of zaterdag4/5-10]

En artiekelen voor DD nieuws.

1. Where's My Water? 2 [https://itunes.apple.com/nl/app/wheres-my-water-2/id638853147?mt=8&affId=1738233&ign-mpt=uo%3D4]
2. Into the Woods [http://www.imdb.com/title/tt2180411/]
3. Dubbelpocket 50 [http://www.disneyfan.nl/2013/09/16/donald-duck-dubbelpocket-50/]
4.Donald Duck Pocket 214 1/2 Halloween Uitgave [http://www.disneyfan.nl/2013/08/24/donald-duck-pocket-214-12-spoken-in-duckstad-halloween/]
5.Mickey Geeft Les over vingerafdrukken[http://www.donaldduck.nl/cursussenentips/1679/#duck]

Goed zo?
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » di sep 24, 2013 6:18 pm

Lijkt mij een goed schema!

Dubbelpocket 50 is volgens mij vanaf morgen verkrijgbaar, leuk als je deze vrijdag in je filmpje kan stoppen... :)
Trouwens, je koopt toch geen pockets speciaal voor je video's?
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron