Donald Duck Fanvizier

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » di sep 24, 2013 6:31 pm

Trouwens, je koopt toch geen pockets speciaal voor je video's?

nee ik koop ze al 5 jaar lang ik heb er een stuk of 300.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » di sep 24, 2013 7:39 pm

Your video will be live at: http://youtu.be/sYa0Z3TFAVU
meer zeg ik niet dan moet je maar kijken.
[Dit is een test en een soort special want ik heb lang geen nieuws gemaakt.]
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » di sep 24, 2013 10:17 pm

https://vimeo.com/75336342
Ik bven het aan het testen vimeo
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo sep 25, 2013 3:48 pm

Hidde schreef:
Hidde schreef:
Oom Paspasu schreef:De voorkant onder de strik, die waarop Donald een fles Snaterwater probeert te openen, valt niet mooi. Kan je die nog eens over proberen te doen?

Natuurlijk! De letters van de titel van het weekblad vallen inderdaad niet goed.

Ik kon het niet beter krijgen dan dit:

http://i1239.photobucket.com/albums/ff506/hidde15maart/Overig/ddnlhiddevoorcrayy.png~original

Het zou mogelijk moeten zijn om de voorplaat-afbeelding mee te laten buigen. Ui kan zich nu voorstellen waarom je het logo eerst wegliet, voor zover dat een bewuste beslissing was.
Het lijkt Ui nu, dat je voorplaat-afbeeldingen wel kunt kantelenen en roteren, maar niet buigen. Biedt je software die mogelijkheid niet?

Ga je wat doen aan het "Arabische" nummer DD 2013-37? Is het misschien mogelijk om dat deel in potlood en inkt te hertekenen en vervolgens in de tekening te plakken? Als je de schaal weet waarmee de tekening is ingescand, zouden de verhoudingen gelijk moeten blijven.

Hidde schreef:
Ui schreef:Heb je de kleuren niet op aparte lagen, los van het lijntekenwerk staan?
Zoals men dat blijkbaar ook doet met officiëel Disney-tekenwerk?

Nee, maar dat kan zo geregeld worden! :D [...]
Het duurt nu een stuk minder lang om een voorplaat te veranderen.

Goed zo!
De tijd die je bespaart kun je mooi gebruiken door Cray te helpen met het snoeien van de heg. Haha! (snif)

Hidde schreef:Klopt, de Dubbelpocket heeft nu een rug aan de goede kant.

Het was reeds een rug, maar deze is nu ingekleurd.

Cray schreef:
Ui schreef:Waarom een vaste dag? Als je zo'n aflevering wilt inhalen, kan dat toch ook op zaterdag, zondag, maandag, etc.?

Ja ik vind die vaste tijden ook irritant,

Dan kun je daar vanaf heden wat losser mee omgaan.

Cray schreef:
Ui schreef:Het afschaffen van een zwaar weekschema bijvoorbeeld. Het op vrijdag niet tegelijk uitpakken en reviewen, bijvoorbeeld. Jij maakt zelf die dag zo zwaar dat je er zelf moeite mee krijgt.

Wordt gedaan sorry meneer van de arbo unie.

Ui van de Arbo Unie heeft het al druk genoeg met onderzoeken of je op jouw zeer, zeer, zeer piepjonge leeftijd eigenlijk wel een heggenschaar mag hanteren.

Kinderen; je hebt er als verstandige, waakzame volwassene altijd weer zorgen van. (snotter)

Cray schreef:Schema:

1. Donald Duck [N]ieuws [woensdag 25-09]
2. Donald Duck ????? [vrijdag of zaterdag 27/28-09]
3. Donald Duck Nieuws [Woensdag 2-10]
4. Donald Duck ????? [vrijdag of zaterdag4/5-10]

De "Donald Duck ?????" kun je opsplitsen in een uitpakvideo en een recensievideo.
donderdag/vrijdag: uitpakken
zaterdag/zondag/maandag: recensie
Is dat wat?

Goed dat je de aflevering van Donald Duck Nieuws van 25 september 2013 (vandaag) in principe reeds klaar hebt.
Ongeveer 18 uur geleden geplaatst, op 24 september 2013, ter beoordeling. Keurig gepland!

Cray schreef:artiekelen

artikelen

Cray schreef:[signatuur] Er staat ????? want ik moet nog een naam verzinnen.

uitpakken: Donald Duck Oogst?
recensies: Donald Duck Nader Bekeken?

Cray schreef:
Trouwens, je koopt toch geen pockets speciaal voor je video's?

nee ik koop ze al 5 jaar lang ik heb er een stuk of 300.

300 x €5,25 = €1575,- (snik)

Kinderen; ze kosten klauwen met geld. (huil huil)

Cray schreef:Your video will be live at: http://youtu.be/sYa0Z3TFAVU
meer zeg ik niet dan moet je maar kijken.
[Dit is een test en een soort special want ik heb lang geen nieuws gemaakt.]

Deze video is door de gebruiker verwijderd.
Het spijt ons.

(snik)

Cray schreef:https://vimeo.com/75336342
Ik ben het aan het testen vimeo

Dit is een kanaal waar ik test exemplaren upload.
Dus als je de echte wilt zien ga dan naar: [url]youtube.com/subscription_center?add_user=donaldducksubsnl[/url]

Donald Duck Nieuws #3: Where's My Water 2, Into the Woods,Vingerafdrukken
http://vimeo.com/75336342
Gepubliceerd op 24 september 2013.

0:47 Je wijst naar (voor de kijkers) linksboven, naar de trailer die zou moeten verschijnen. Maar die trailer begint beeldvullend. Je wijst dus nergens naar.
Kun je die trailer linksboven klein laten beginnen en deze dan uitvergroten naar volledige schermvulling?

Verder keurig verzorgd.
Buffers zijn goed. Ook qua geluid.
Geluid lijkt over het algemeen beter verdeeld dan bij Nieuws#2.
Ook leuk dat je het een en ander illustreert met plaatjes in het kleine beeld.

Ui vindt de 'Where's My Water'-trailer wat lang. Het gedeelte vanaf 1:04, waar "Solve Puzzles!" begint, daar wordt het voor Ui te lang. Op dat punt zou je kunnen beginnen met een voice-over die vertelt dat er puzzels opgelost moeten worden en wat er allemaal nog meer in het Engels staat. Eventueel kun jezelf dan laten zien in een klein beeld. (Namelijk het kleine beeld dat in de lakenpassages verschijnt.) Hoe dan ook, een (vertalende) voice-over zou mooi zijn.

Complimenten!

Kinderen; je kunt er soms weleens een klein beetje trots op zijn. (snif)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » wo sep 25, 2013 5:32 pm

Bij vimeo zet ik er ook een test description bij en daarvoor moet je bij de INFO tab zijn
300 x €5,25 = €1575,- (snik)

ze zijn in 2012 najaar 1 euro duuder gewoorden.
dus ze waaren eerst: €4.25
0:47 Je wijst naar (voor de kijkers) linksboven, naar de trailer die zou moeten verschijnen. Maar die trailer begint beeldvullend. Je wijst dus nergens naar.
Kun je die trailer linksboven klein laten beginnen en deze dan uitvergroten naar volledige schermvulling?

Ik heb het project opgeslagen dus komt voor mekaar,
Verder keurig verzorgd.

Aww bedankt :D
Buffers zijn goed. Ook qua geluid.

hard aan gewerkt
Geluid lijkt over het algemeen beter verdeeld dan bij Nieuws#2.

Bedankt
Ook leuk dat je het een en ander illustreert met plaatjes in het kleine beeld.

Ik wist niet zeker of je dat leuk zou vinden maar bedankt.
Ui vindt de 'Where's My Water'-trailer wat lang. Het gedeelte vanaf 1:04, waar "Solve Puzzles!" begint, daar wordt het voor Ui te lang. Op dat punt zou je kunnen beginnen met een voice-over die vertelt dat er puzzels opgelost moeten worden en wat er allemaal nog meer in het Engels staat. Eventueel kun jezelf dan laten zien in een klein beeld. (Namelijk het kleine beeld dat in de lakenpassages verschijnt.) Hoe dan ook, een (vertalende) voice-over zou mooi zijn.

Ik vind het ook te lang er woordt aan gewerkt. en de voice over ga ik ook aan werken.
Complimenten!

Awww ::bloos:: ::bloos:: ::bloos::
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Oom Paspasu » wo sep 25, 2013 6:11 pm

0:09 De "Grimm brothers" heten in het Nederlands de "gebroeders Grimm".
0:34 De buffer "Disney Films" moet "Disney Spellen" zijn. Kan je de letters misschien een kleur geven die beter afsteekt tegen de achtergrond?

De plaatjes in de hoek zijn wel grappig, maar ook verwarrend, afleidend en elkaar te snel opvolgend. Iets minder, graag.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » wo sep 25, 2013 6:32 pm

Oom Paspasu schreef:De plaatjes in de hoek zijn wel grappig, maar ook verwarrend, afleidend en elkaar te snel opvolgend. Iets minder, graag.

En zo niet professioneel. Nu ben je natuurlijk ook geen professional dus is het geen probleem maar ALS je professioneel wil overkomen, zou ik dit achterwege laten. Dit is namelijk een typisch geval van "YouTube filmpje".
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo sep 25, 2013 6:46 pm

Cray schreef:
Ui schreef:300 x €5,25 = €1575,- (snik)

ze zijn in 2012 najaar 1 euro duurder geworden.
dus ze waren eerst: €4.25

De Dubbelpockets zijn daarentegen euro's duurder.
Dus de schatting van Ui is aan de lage kant. (snik)

Kinderen; ze weten niet, hoeveel alles kost.

Cray schreef:
Ui schreef:Buffers zijn goed. Ook qua geluid.

hard aan gewerkt

Ui schreef:Geluid lijkt over het algemeen beter verdeeld dan bij Nieuws#2.

Bedankt

Tip: neem de opgedane kennis mee naar de volgende keer.

Cray schreef:['Where's My Water 2'-trailer] Ik vind het ook te lang. er wordt aan gewerkt. en de voice over ga ik ook aan werken.

Ui bedoelt alleen de voice-over. Het ontbreken daarvan doet de trailer langer duren, voor Ui's gevoel.

Oom Paspasu schreef:0:34 De buffer "Disney Films" moet "Disney Spellen" zijn.

(Huh? Is dat zo?)

Oom Paspasu schreef:De plaatjes in de hoek zijn wel grappig, maar ook verwarrend, afleidend en elkaar te snel opvolgend. Iets minder, graag.

Ui vindt ze wel leuk! (huil huil)

Dat bij 0:16, met die bakker (plaatje van bakker) en zijn vrouw (plaatje van bakker met vrouw), die een gezin willen stichten (antieke foto van gezin), dat vindt Ui enorm grappig. Ook de vloekende kapitein Haddock (0:21).
Zolang plaatjes die wél van belang zijn, goed en niet te kort te zien zijn, vindt Ui dat soort extra's wel kunnen.

Op het moment dat de presentator bij (wat moet zijn) 'Disney spellen' begint over 'Where's My Water 2', had meteen al het bijbehorende plaatje te zien kunnen zijn. (In plaats van nu even een wit laken na de buffer.)
Nu flitsen er snel twee Disney-plaatjes voorbij. Dat snelle vindt Ui alleen leuk bij plaatjes die niet belangrijk zijn, zoals die van de bakker, zijn vrouw en hun gezin.

Over plaatjes. Is er trouwens niet wat meer beeldmateriaal van 'Into the Woods'?
Hier is tenminste een ander affiche:
http://en.wikipedia.org/wiki/Into_the_Woods
Bij gebrek aan filmbeelden kun je kiezen voor beelden van de musical waar de film op wordt gebaseerd.

DD schreef:[plaatjes in de hoek] En zo niet professioneel. Nu ben je natuurlijk ook geen professional dus is het geen probleem maar ALS je professioneel wil overkomen, zou ik dit achterwege laten. Dit is namelijk een typisch geval van "YouTube filmpje".

YouTube-films kunnen ook professioneel zijn. Ray William Johnson gebruikt dergelijke versieringen en die heeft miljoenen kijkers.
Wat wil je dan? Alleen een wit laken? (snotter)

Oude mensen; ze vinden alles al gauw te druk.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo sep 25, 2013 7:20 pm

Vervolg.

Hele, hele diepe ZUCHT. (snotter)

Donald Duck Nieuws #3: Where's My Water 2, Into the Woods,Vingerafdrukken
http://www.youtube.com/watch?v=AQ930EO4jS0
Gepubliceerd op 25 sep 2013.
Dit is een kanaal waar ik test exemplaren upload.
Dus als je de echte wilt zien ga dan naar: [...]

Waarom, o waarom? Men was aan het overleggen over de proefversie. Ui had minstens verwacht, dat een verbeterde versie ook ter beoordeling zou worden voorgelegd.
Hop, ineens staat de film online. En ja hoor, de belangrijke correctie van Oom Paspasu is vergeefs; de fout zit er nog in.
(De tweede 'Disney films' moet 'Disney games' zijn.)

En de descriptie? Slaat nergens op. Hoezo, "kanaal waar ik test exemplaren upload"?

24 sep 2013 03:58 pm, Cray schreef:
Ui schreef:Men is dan meer recensent dan redacteur.

Zal nooit meer gebeuren.

Het gebeurt dus wel! (huil huil)

Waarom, o waarom?
Laatst bijgewerkt door Ui op wo sep 25, 2013 7:22 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor DD » wo sep 25, 2013 7:21 pm

Ui schreef:YouTube-films kunnen ook professioneel zijn. Ray William Johnson gebruikt dergelijke versieringen en die heeft miljoenen kijkers.

Inderdaad! Daarom kan je best professioneler overkomen op YouTube als je wil.
Ui schreef:Wat wil je dan? Alleen een wit laken? (snotter)

Neen. Maar als je een soort journaal maakt, zou je moeten proberen om het ook als een echt journaal te maken mits je professioneel wil lijken natuurlijk. En als je het dan over bijvoorbeeld "Into the Woods" hebt, laat je alleen een fragment of logo van de film zien. En niet bij elk woord een ander plaatje. Anders krijg je zo een amateuristisch YT filmpje. Excuses voor de video maar kom zo snel niet op iets beters met zo een voorbeeld.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo sep 25, 2013 7:27 pm

DD schreef:
Ui schreef:YouTube-films kunnen ook professioneel zijn. Ray William Johnson gebruikt dergelijke versieringen en die heeft miljoenen kijkers.

Inderdaad! Daarom kan je best professioneler overkomen op YouTube als je wil.

Ray William Johnson is professioneel.

DD schreef:
Ui schreef:Wat wil je dan? Alleen een wit laken? (snotter)

Neen. Maar als je een soort journaal maakt, zou je moeten proberen om het ook als een echt journaal te maken mits je professioneel wil lijken natuurlijk.

Professioneel kan ook flitsend zijn. Een journaal over Donald Duck is andere koek dan een journaal over oorlog en hongersnood.

DD schreef:En als je het dan over bijvoorbeeld "Into the Woods" hebt, laat je alleen een fragment of logo van de film zien. En niet bij elk woord een ander plaatje.

Beide kan ook. Dat het logo lang te zien is en er dan wat omheen of overheen kan gebeuren.

Maar de redactie, of in elk geval Ui, is zojuist weer ontslagen. Er moest en zou een film geupload worden, blijkbaar. Of er nu overleg was of niet. Echt heel jammer. (snotter)
Laatst bijgewerkt door Ui op wo sep 25, 2013 7:56 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Ui » wo sep 25, 2013 7:49 pm

Vervolg.

Cray schreef:
Ui vindt de 'Where's My Water'-trailer wat lang. Het gedeelte vanaf 1:04, waar "Solve Puzzles!" begint, daar wordt het voor Ui te lang. Op dat punt zou je kunnen beginnen met een voice-over die vertelt dat er puzzels opgelost moeten worden en wat er allemaal nog meer in het Engels staat. Eventueel kun jezelf dan laten zien in een klein beeld. (Namelijk het kleine beeld dat in de lakenpassages verschijnt.) Hoe dan ook, een (vertalende) voice-over zou mooi zijn.

Ik vind het ook te lang er wordt aan gewerkt. en de voice over ga ik ook aan werken.

Aan de trailer is niets veranderd. Er is ook geen voice-over.
Ui heeft gewoon voor Jan Joker tijd gestoken in het voorbeschouwen.

Laat Uitje nu maar heel gauw wegrennen. Vluchtend voor zijn eigen donderpreken. (snik)
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Jordy » wo sep 25, 2013 7:50 pm

Op het begin mis ik een korte introductie... Het is leuker als je iets meer verteld i.p.v. direct overschakelen naar het nieuws.
Het volgende begin vind ik gelijk een stuk vrolijker: http://www.youtube.com/watch?v=ao3CDkwJ ... mShyOS7log

Bij Where's my water 2 mist het iOS logo, nu lijkt het net alsof je Apple buitensluit haha. Apps op een iPhone crashen niet hoor ::mrgreen:

De afbeeldingen linksboven vind ik te snel weggaan. Misschien kun je beter een fade gebruiken?

Verder een goede video!
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » wo sep 25, 2013 8:36 pm

Over plaatjes. Is er trouwens niet wat meer beeldmateriaal van 'Into the Woods'

HHet is net in productie gegeaan ik kon er niet meer vinden sorry.
Waarom, o waarom? Men was aan het overleggen over de proefversie. Ui had minstens verwacht, dat een verbeterde versie ook ter beoordeling zou worden voorgelegd.
Hop, ineens staat de film online. En ja hoor, de belangrijke correctie van Oom Paspasu is vergeefs; de fout zit er nog in.

Sorry ik had dat niet geezen en ik had woensdag als soort van deadline .

Ui wrote:
Wat wil je dan? Alleen een wit laken? (snotter)

Sorry
DD:
Neen. Maar als je een soort journaal maakt, zou je moeten proberen om het ook als een echt journaal te maken mits je professioneel wil lijken natuurlijk. En als je het dan over bijvoorbeeld "Into the Woods" hebt, laat je alleen een fragment of logo van de film zien. En niet bij elk woord een ander plaatje. Anders krijg je zo een amateuristisch YT filmpje. Excuses voor de video maar kom zo snel niet op iets beters met zo een voorbeeld.

ai ik ga dat dan nooi meer doen en ik ga het profesoneeler doen dit was meer een test,

Aan de trailer is niets veranderd. Er is ook geen voice-over.

WAAAAAAAAAATTTT ik heb er de helft van weggeknipt. wat dat kan dan niet.
BEWIJSL: Afbeelding


mar ik ga er nu aan werken en upload het wel morgen na goedkeuring.
(wel een beetje laat) maar geen vaste schema dan.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: DonaldDuckNL

Berichtdoor Cray » wo sep 25, 2013 8:40 pm

Beste Mcdrake

ik ben nu druk bezig ik snap het niet meer wat moet ik nu allemaal veranderen een lijstje
en ik snap niet wat ik moet voice overen??
Heel erg bedankt want ik snap het niet helemaal meer met al die:
quote's

Dus daarom

Bedankt.

en heel erg bedankt ui: Afbeelding
Tussentijds: Afbeelding
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron