Stripfestival Breda, 26 en 27 oktober 2013

Stripfestival Breda, 26 en 27 oktober 2013

Berichtdoor admin » za nov 24, 2012 11:04 am

Uit een nieuwsbrief, ontvangen op 23 november 2012:

STRIPFESTIVAL BREDA 2013

De datum voor de vijfde editie van Stripfestival Breda is zojuist door stichting Strips in Beeld bekend gemaakt. In 2013 zal het festival opnieuw plaatsvinden in en rond het Chassé theater in Breda. Maar omdat de vorige edities dicht tegen de vakantie periode aanzaten heeft de organisatie besloten het festival in oktober te houden. Blokkeer daarom 26 en 27 oktober 2013 in je agenda voor het grootste stripevenement van de Benelux!!!
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Stripfestival Breda, 26 en 27 oktober 2013

Berichtdoor admin » di okt 22, 2013 3:37 pm

Uit een persbericht, ontvangen op 22 oktober 2013:
Stripfestival Breda opent met de presentatie van de nieuwe Asterix.

Op donderdag 24 oktober ontvangen Wethouder C. Meeuwis en zijn 6 jaar oude zoon Merlijn het eerste exemplaar van het nieuwe Asterix album Asterix bij de Picten. Hiermee wordt de brug tussen de oude en nieuwe generatie striplezers geslagen en meteen de Asterix tentoonstelling in Galerie Jan d'Art geopend, wat tevens de kick-off van Stripfestival Breda is.

Op zaterdag 26 en zondag 27 oktober wordt Stripfestival Breda gehouden in het Chassé Theater in Breda. Naast de vele tekenaars uit binnen- en buitenland die daar hun albums signeren zijn er boekpresentaties, optredens van Geronimo Stilton, exposities, een gevarieerd filmprogramma, een schminkhoek, knutselhoek en een springkussen. En ook hier ontbreekt Asterix niet, want elke dag worden er complete reeksen en gesigneerde albums verloot onder de bezoekers van het festival.

Deze week geven we trouwens elke dag 5 Asterix albums weg via Facebook.

Stripfestival Breda is op 26 en 27 oktober, dagelijks van 10.00 tot 17.00 uur.
Entree € 7,50 - kinderen tot en met 12 jaar gratis onder begeleiding van een volwassene.

Voor info en online tickets ga je naar www.stripfestivalbreda.nl
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Re: Stripfestival Breda, 26 en 27 oktober 2013

Berichtdoor snowmansion » vr okt 25, 2013 9:56 am

Zijn er nog meer mensen van McDrake die er heen gaan?
Ik ben er in in ieder geval zaterdag met een stand.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Stripfestival Breda, 26 en 27 oktober 2013

Berichtdoor snowmansion » ma okt 28, 2013 1:39 pm

Zijn er nog leden heengeweest?

Het was erg gezellig weer.
Verzamelaar van Donald Duck weekblad | Extra | Pockets 1, 2 en 3 serie| Dubbelpocket | Beste Verhalen van Donald Duck & Oom Dagobert | 1e publicaties in WDC en FC | Kuifje | Agent 327 | Tom Poes Bezige Bij Oblong Uitgaven | Blake & Mortimer | January Jones | Storm | Trigie | Robbedoes & Kwabbernoot | Asterix | Lucky Luke | Batman | X-Men | Dragon Ball Z | Graphic Novels
Avatar gebruiker
snowmansion
Member
 
Berichten: 1141
Geregistreerd: do okt 23, 2008 4:58 pm

Re: Stripfestival Breda, 26 en 27 oktober 2013

Berichtdoor Hidde » ma okt 28, 2013 9:44 pm

Ik ben er afgelopen zondag geweest, erg leuke beurs! :D

Het viel me op dat het erg druk was, maar dat kwam misschien omdat ik de vorige keer op zaterdag er was? Ik heb weer aardig wat gekocht, vooral beste verhalen-albums. Er waren weer veel schrijvers en tekenaars. Ik heb een tekening gekregen van Daan Jippes. Ik zal kijken of ik deze binnenkort kan scannen/foto maken.
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft


Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron