Dag lieve McDrakers

Dag lieve McDrakers

Berichtdoor DordrechtDuck » di nov 05, 2013 9:22 pm

Dordrechtduck komt weer eens om de hoek kijken ;-)

Ik zie dat er een hoop is veranderd sinds mijn laatste bezoek een aantal jaren geleden.

Hoe is het met ui? Nog steeds genoeg vocht om iedereen nat te janken :D Ik denk terug aan een leuke tijd hier op het forum alleen heb echt geen tijd om het allemaal bij te houden. Geeneens tijd om ducks te lezen laat staan om er gezellig over te discussieren. Hoe ist met DvDU? En de tekenaars? Rob? Hidde?

Is er al een mobiele versie? Dan kan ik wel een paar keer per dag kijken! Alleen met 2 kleine koters in huis (inmiddels 5 en 2 jaar) kom ik er thuis niet aan toe. En van internet blijf ik niet in vorm dus de sportschool roept in de avonduurtjes. Zo stelt iedereen zijn prioriteiten.

Nou, ik hoop wat leuke reacties te krijgen zodat ik misschien toch weer wat vaker kom kijken hier.

Ik vraag jullie niet om me over te halen, en zeker niet om natgesnotterd te worden door UI :cool:


Is er al een real-life meeting geweest tussen de McDrakers? Of toch maar bij de chemie van het forum gebleven?

Kwakende groetjes van DordrechtDuck
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht

Re: Dag lieve McDrakers

Berichtdoor Maestroduck » vr nov 08, 2013 11:00 pm

Leuk om een keer wat van je te horen! Kom gauw een keer terug!
Wat de boer niet kent, dat eet hij niet
Avatar gebruiker
Maestroduck
Member
 
Berichten: 81
Geregistreerd: zo jul 03, 2011 2:39 pm

Re: Dag lieve McDrakers

Berichtdoor Robb_K » wo nov 27, 2013 10:43 am

Hoi Dordrecht Duck. Leuk om van je te horen. Ik ben ook erg druk met andere dingen, en McDuck Menu (Tim) en Henrieke zijn te druk bezig om hier veel te posten. Beiden hebben gewerkt aan verhalen voor Sanoma. Tim nu is aan het tekenen een van mijn verhalen. Henrieke heeft getrokken een Broer Konijn verhaal , en ze werkt ook aan een paar verhalen met mij. Ik heb ook verkocht sommige verhalen tot Egmont, en ben nog steeds bezig met verhalen schrijven samen met Frank Jonker. Bruno(David) is bezig met muziek en andere dingen, zo, Hidde nu maakt meest van de tekeningen op McDrake.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Dag lieve McDrakers

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo nov 27, 2013 5:26 pm

Dag Dordrecht Duck, hoe is het ermee? En met je gezin?

Ik ben ook erg druk met andere dingen, en McDuck Menu (Tim) en Henrieke zijn te druk bezig om hier veel te posten. Beiden hebben gewerkt aan verhalen voor Sanoma. Tim nu is aan het tekenen een van mijn verhalen. Henrieke heeft getrokken een Broer Konijn verhaal , en ze werkt ook aan een paar verhalen met mij. Ik heb ook verkocht sommige verhalen tot Egmont, en ben nog steeds bezig met verhalen schrijven samen met Frank Jonker. Bruno(David) is bezig met muziek en andere dingen, zo, Hidde nu maakt meest van de tekeningen op McDrake.


McDrake is echt een opstapplek voor nieuw tekentalent!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Dag lieve McDrakers

Berichtdoor DordrechtDuck » di dec 23, 2014 12:09 pm

Maestroduck schreef:Leuk om een keer wat van je te horen! Kom gauw een keer terug!


Nou dat heeft toch weer meer als een jaar moeten duren zoals je ziet!

Robb_K schreef:Hoi Dordrecht Duck. Leuk om van je te horen. Ik ben ook erg druk met andere dingen, en McDuck Menu (Tim) en Henrieke zijn te druk bezig om hier veel te posten. Beiden hebben gewerkt aan verhalen voor Sanoma. Tim nu is aan het tekenen een van mijn verhalen. Henrieke heeft getrokken een Broer Konijn verhaal , en ze werkt ook aan een paar verhalen met mij. Ik heb ook verkocht sommige verhalen tot Egmont, en ben nog steeds bezig met verhalen schrijven samen met Frank Jonker. Bruno(David) is bezig met muziek en andere dingen, zo, Hidde nu maakt meest van de tekeningen op McDrake.


Leuk dat McDuck Menu na al die jaren zo lekker bezig is! Ik heb nog steeds zijn tekening! En Robb_k, nog in Nederland geweest?

Ridder ter Geit schreef:Dag Dordrecht Duck, hoe is het ermee? En met je gezin?


Ja alles gaat voortvarend! Bedankt Ridder ter Geit! Jij zat toch ook op de wagen? In Ridder......
Tot in de lengte der dagen, blijf je zitten met vragen.
DordrechtDuck
Member
 
Berichten: 756
Geregistreerd: di apr 20, 2010 9:36 pm
Woonplaats: Dordrecht


Keer terug naar Disney algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten