Stripdagen Haarlem [6 t/m 8 juni 2008]

Berichtdoor Big Bad Wolf » wo maart 05, 2008 11:47 pm

Voor de liefhebbers... het volgende grote stripevenement in Nederland vindt plaats in Haarlem begin juni.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Berichtdoor Donald Duck » do maart 06, 2008 5:50 pm

Is dit een aanrader?
Donald Duck
Member
 
Berichten: 954
Geregistreerd: do jan 11, 2007 11:36 am

Berichtdoor Ei » vr mei 16, 2008 7:18 pm

Donald Duck schreef:Is dit een aanrader?

Volgens Roddelflop zijn er veel duck-auteurs aanwezig. Is dat een aanrader? :)

Nieuws afkomstig van Roddelflop:
Veel Duck-auteurs bij Stripdagen Haarlem
mei 15, 2008 6:33 am

Ook dit jaar zal het weekblad Donald Duck aanwezig zijn op de Stripdagen in Haarlem. Zaterdag 7 en zondag 8 juni zal er op dit tweejaarlijkse evenement een kleine stand te vinden zijn met diverse bekende tekenaars. Dit jaar komen Wilma van den Bosch, Bas & Mau Heymans, Michel Nadorp, Jan-Roman Pikula, Gerben Valkema, Viktor Venema en Piet Voordes. Waarschijnlijk zullen bovenstaande tekenaars maar één dag aanwezig zijn. Ook komen Daan Jippes, Frank Jonker, Hans van Oudenaarden en Jeroen Steehouwer (oud Disney-tekenaar), maar zijn er niet om hun Disney-werk te signeren.

bron: http://www.roddelflop.nl/?p=509
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Henrieke » ma mei 19, 2008 4:25 pm

Het lijkt me sowieso wel een aanrader, gezien al het andere wat er ook te zien is. Ik ben er in ieder geval ook, op zaterdag.
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Robb_K » di mei 20, 2008 7:20 pm

Ik ga ook, maar, op zondag. Mijn Disney werkmaat, Frank Jonker, zal samen met zijn niet-Disney werkmaat, Hans van Oudenaarden, om zijn werk op Bob Evers te signeren. Ik hoop anderen van deze forum zal ook komen op zondag.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Henrieke » do mei 22, 2008 12:58 am

Robb_K schreef:Ik ga ook, maar, op zondag. Mijn Disney werkmaat, Frank Jonker, zal samen met zijn niet-Disney werkmaat, Hans van Oudenaarden, om zijn werk op Bob Evers te signeren. Ik hoop anderen van deze forum zal ook komen op zondag.

Jaja, ik heb al een extra treinkaartje bij de Blokker gehaald.
Henrieke
Member
 
Berichten: 449
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 11:12 pm

Berichtdoor Robb_K » do mei 22, 2008 11:29 am

Henrieke schreef:
Robb_K schreef:Ik ga ook, maar, op zondag. Mijn Disney werkmaat, Frank Jonker, zal samen met zijn niet-Disney werkmaat, Hans van Oudenaarden, om zijn werk op Bob Evers te signeren. Ik hoop anderen van deze forum zal ook komen op zondag.

Jaja, ik heb al een extra treinkaartje bij de Blokker gehaald.

Geweldig!
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor McDuck Menu » di mei 27, 2008 10:16 pm

Héél misschien kom ik ook nog zondag als ik tenminste tijd heb, ik moet ook nog naar een verjaardag die dag en het is toch de andere kant van Nederland waar je even heen moet :P
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor Robb_K » wo mei 28, 2008 6:01 am

McDuck Menu schreef:Héél misschien kom ik ook nog zondag als ik tenminste tijd heb, ik moet ook nog naar een verjaardag die dag en het is toch de andere kant van Nederland waar je even heen moet :P

Ik hoop je hebt genoeg tijd voor. Ik heb maar een beetje tijd in Nederland in juni. Ik ga naar Duitsland na twee weken. Ik kom terug nabij 20-24 augustus, of zo. Maar, ik hoop wij (Henrieke ook) kunnen ontmoeten voor.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Robb_K » ma jun 09, 2008 9:58 am

Henrieke, McDuck Menu en ik hebben een goed dag gehad zondag op Haarlems Stripdagen. Wij hebben gezien Daan Jippes, Pascal Oost, Wilma van den Bosch, Gerben Valkema, Hans van Oudenaarde, Frank Jonker, Thom Roep, Harry Fluks, en een paar andere lange-tijd Disney fans.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Robb_K » ma jun 09, 2008 10:01 am

Frans Hasselaar (Mijn vorige redacteur) was ook daar, en een ander tekenaar (maar ik ben vergeten zijn naam).
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Berichtdoor Robb_K » wo jun 11, 2008 9:36 am

En ik ben vergeten dat Lucas Abedy was ook daar.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen


Keer terug naar Beurzen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten