Donald Duck Fanvizier

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Cray » ma jan 06, 2014 6:06 pm

omdat hij zich mateloos ergerde aan de correcties, die vaak nodig waren.

Ik vond die just prettig!
Filmer zelf stelde gisteren voor, om het kanaal te deleten.

DAT ZIJ IK MAAR IK HEB MIJ VERBETERD EN UI MAG DE KANAAL HEBBEN.
kinderloos iemand die geen leven heeft.

DAT WAS EEN GRAPJE IK HEB TOCH OOK GEEN KIDS?!
Ui/Daniël overweegt om een papieren versie te maken van 'Oogst #11' en 'Nader Bekeken #11'.
Met misschien het plan om dit als audio op te nemen en daar scans aan te voegen.

Suc6 ik zie het all helemaal voor mij ga ervoor.
hoopt Ui dat filmer het kanaal voortaan met rust zal laten en dat hij mensen die er wel zin hebben, de ruimte zal bieden om er wel met veel plezier aan te werken.

Wie meld zich aan?
het vele, vele werk van een medewerker in.

Het was vrijwillig ik heb je 100x gewaarschuwd of je er echt zoveel energie in wou steken maar ik heb alles dubbel en dwars gewaardeerd.
Ui is trots op het bedenken van de naam, en die van 'Donald Duck Oogst' en 'Donald Duck Nader Bekeken'.

Dus eigenlijk heb jij alles gedan voor dit kanaal scripts namen anotaties ondertieteling dus wat heb ik gedaan niks dus je mis me niet.
Met dank voor de vele momenten die wel leuk waren - en niet alleen maar voor Ui. (snif)

Graag gedaan ik vondt het ook gezzellig.


Ajuus iedereen het was super leuk maar ik blijf een duck fan en ik blijf lezen op dit forum (ik ga niet replyen want Ui heeeft blijkbaar al doei gezegd.)
En

Bedankt: Daniël,Wouter,Oom paspau,Hidde,Jordy.

Weltrusten.

...DOEI.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Oom Paspasu » di jan 07, 2014 2:05 am

Ui schreef:Maar blijkbaar was het genoegen vooral aan Ui/Daniël.
Dus daar zit hij dan, met zijn mooie plannen en zijn inzet. (snik)
Cray schreef:Het was vrijwillig ik heb je 100x gewaarschuwd of je er echt zoveel energie in wou steken

Ui was ook door mij gewaarschuwd:
Oom Paspasu, 17 sep 2013, 13:27 schreef:Ui besteedt meer tijd en moeite aan deze zaken dan Cray en is er vele malen enthousiaster over.

Desalniettemin is dit voor Ui, nu hij tóch zoveel energie en tijd hierin heeft gestoken, niet leuk. Heeft Cray helemaal geen interesse meer, of lijkt het hem wel leuk om af en toe een filmpje te maken, of om na een bepaalde drukke periode Fanvizier weer op te pakken?
Ui schreef:Filmer wilde stoppen met 'Donald Duck Nader Bekeken' en de kersen ervan (scenario-pagina's) gebruiken in 'Donald Duck Oogst'.

Het lijkt me duidelijk dat het maken van twee filmpjes per week, boordevol informatie, te veel hooi op de vork was.
Ui schreef:De inzet van Ui/Daniël om in samenwerking aan een kanaal zoals 'Donald Duck Fanvizier' te werken,
werd door filmer toenemend vertaald als zijnde activiteiten van een kinderloos iemand die geen leven heeft.

Het is in deze overbevolkte wereld alleen maar goed dat niet iedereen kindertjes produceert, maar de kindertjes die er zijn moeten dan wel samen gedeeld worden, want, zo zegt de Universele verklaring van de rechten van de mens, artikel 3, "een ieder heeft het recht op [een] leven".
Ui schreef:Filmer heeft Ui/Daniël weken geleden verzocht om bijles voor met name Nederlandse zinsontleding, ter ondersteuning van de examens.
Maar Ui/Daniël heeft die theoretische kennis momenteel niet paraat en adviseert filmer, om hulp te vragen van bijvoorbeeld andere McDrakers.

Ik wil daar best bij helpen. Probleem is alleen dat ik me niet altijd duidelijk weet te verwoorden en vaak te moeilijk denk.
Cray roept maar.
Ui schreef:Ui is trots op de complimenten en steun van scenarist Jonker.

Er zijn opnieuw complimenten gemaakt:
Frank Jonker schreef:En dan verscheen er afgelopen maandag op Youtube ook weer een nieuwe aflevering van 'Donald Duck Nader Bekeken'. Een dubbelaflevering, zelfs  In 'Donald Duck Nader Bekeken #9-10: Kerstmis!' worden de laatste Duck- en Disney-uitgaven van 2013 besproken. En daarin ook een korte bespreking van het Aladdin-verhaal 'Sneeuw in de woestijn' uit Donald Duck 51-2013 met zowel de eerste scenariopagina als de eerste strippagina in beeld en een vermelding van deze blog.
Maar ook de eerste strippagina van het verhaal 'Donald Duck als gevangenis-bewaarder' (H 97033, verschenen in Donald Duck 52-2002) waarvoor een voorplaat werd getekend die bij Donald Duck 51 als kerstkaart werd gebruikt. En de aankondiging dat er nog zes Nederlandse Robin Hood verhalen op de plank liggen, die mogelijk dit jaar in het weekblad zullen gaan verschijnen en waarvan ik voor drie van de zes verhalen het scenario heb geschreven. Opnieuw een aflevering dus met veel achtergrondinformatie bij de verschillende verhalen en andere items. Met dank aan Donald Duck Fanvizier.

http://debobeversstrip.blogspot.nl/2014 ... ingen.html

Cray schreef:Dus eigenlijk heb jij alles gedan voor dit kanaal scripts namen anotaties ondertieteling
Ui, 27 sep 2013, 20:56 schreef:Nog één keer "ondertietelen" schrijven in plaats van ON-DER-TI-TE-LEN, en er gebeurt iets verschrikkelijks. (huil huil)
Cray schreef:dus wat heb ik gedaan niks dus je mis me niet.

Jij hebt gepresenteerd. Met je hoofd voor heel de wereld te zien, enthousiast vertellen over de nieuwste Duckjes. Als je jouw bijdrage weglaat, blijft enkel wat dorre informatie over.
Cray schreef:Wie meldt zich aan?

Ik ga niet presenteren, hoor!
Ui schreef:Al was het maar om ritueel afscheid te nemen van de publicaties die Ui voor die afleveringen heeft gekocht. (snotter)

Een verbrandfilmpje?
Ui schreef:En om wat losse eindjes af te ronden, zoals het ontbreken van de kerstroos in 'Nader Bekeken #9-10'.

Vergeet DD 2013-46 niet! ;)

Cray schreef:(ik ga niet replyen want Ui heeeft blijkbaar al doei gezegd.)

Als de samenwerking is opgezegd, mag je nog steeds wel eens iets op McDrake zeggen.
Cray schreef:Oom paspau

Wie is dat? :mad:

Cray schreef:Welterusten.

Dankjewel en jij ook succes, met de examens.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Ui » di jan 07, 2014 2:24 pm

[Inhoud van dit bericht verwijderd.
Bevatte zeer veel negatief,
verwijtend gezanik
van (on)volwassen drama-Ui
richting op dat moment minderjarige filmer.
Dit heeft nooit mogen gebeuren.

admin/Daniel73, 16-12-2016]
Laatst bijgewerkt door admin op di dec 20, 2016 8:38 pm, in totaal 8 keer bewerkt.
Reden: bericht verwijderd na wederzijds overleg, na indertijd reeds te zijn ingekort.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor DD » di jan 07, 2014 5:39 pm

Cray schreef:
kinderloos iemand die geen leven heeft.

DAT WAS EEN GRAPJE IK HEB TOCH OOK GEEN KIDS?!

Lekker makkelijk. Je bent zelf een kid.

Net zo iets als een kind dat "grapjes" maakt over een werkloze volwassene en vervolgens zegt: "Ik heb toch ook geen baan?"
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Ui » di jan 07, 2014 5:57 pm

Na het versturen van voorgaande uitbarsting van Ui,
pas de twee e-mails aangetroffen die op zondagmiddag zijn gestuurd. (snik)

Volgens die e-mails gaat het om een rustpauze van weken.
Er staat onder meer in:
"en toch vondt ik het stiekem HEEL ERG LEUK en ik kan niet w8ten tot ik weer KAN filmen".


Hoe dan ook,
duizendmaal excuses voor de terecht ingekorte uitbarsting.


Ui schrikt hevig van zichzelf, heeft zelf hulp nodig en kan beter maar een tijd wat afstand en wat rust nemen,
vooral gezien het belang van de examens. Waarmee succes gewenst.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Ui » di jan 07, 2014 8:38 pm

Wat betreft een 'Oogst #11' en een 'Nader Bekeken #11' kan de (snik) o zo grote 'Donald Duck Fanvizier'-eigenaar Ui-Zonder-Leven, op McDrake een schriftelijke voorstelling maken van hoe die afleveringen zouden kunnen zijn, met of zonder presentator.

En mocht iemand dat schrijfwerk meer waard vinden dan een ingesproken dia-voorstelling,
dan wil Ui een verfilming alleen toestaan als men dat héél, héél graag wil.

Misschien is het juist een uitdaging om 'Donald Duck Fanvizier', qua concept, interessant te maken als kanaal zonder presentator.
't Is meer dat Ui opziet tegen de deels onbekende techniek en, vooral, tegen het eenzame werk. (snotter)

Ui zou gewoon aan het o zo veelbelovende 'DDF'-concept willen werken zonder door onwil afgeremd te worden.
Ui voelt zich al te veel afgeremd door de techniek. Vooral omdat software die bij filmer goed werkt, wegens een bug niet vooruit te branden is bij Ui. (snik)

Wat betreft de verdwijning van de presentator valt er, gezien het vuurwerk, makkelijk iets te bedenken.


Een afrondende aflevering zonder een presentator, hoe dat te doen.
Een aflevering die trouw blijft aan de "feel good"-gedachte van het kanaal.

Eigenlijk zou Ui in een melige doch creatieve bui een poppenkastpop willen kopen
en deze in een verkleind decor laten presenteren, alsof het gewoon een normale aflevering is. Haha! (snif)

Ui is liever bezig met het uitdenken van dat soort rottigheid.
Als 'Donald Duck Fanvizier' echt waardevol is als inhoudelijk kanaal, moet dat zich op meerdere manieren kunnen uiten.

Zou het slechts gaan om eenvoudigweg scans in combinatie met een tekst die te zien is en gelijktijdig wordt opgelezen,
dan nog moet het kanaal de moeite meer dan waard zijn.

[Gezanik van (on)volwassen Ui
richting op dat moment minderjarige filmer verwijderd.

admin/Daniel73, 16-12-2016]


Maar nu gaat Ui toch weer lange, trieste verhalen zitten ophangen, in plaats van aan de slag te gaan met de aan zichzelf beloofde 'Oogst #11' en 'Nader Bekeken #11'-scenario's.
Laatst bijgewerkt door admin op di dec 20, 2016 8:38 pm, in totaal 2 keer bewerkt.
Reden: bericht ingekort na wederzijds overleg
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Cray » wo jan 08, 2014 10:06 pm

DD schreef:
Cray schreef:
kinderloos iemand die geen leven heeft.

DAT WAS EEN GRAPJE IK HEB TOCH OOK GEEN KIDS?!

Lekker makkelijk. Je bent zelf een kid.

Net zo iets als een kind dat "grapjes" maakt over een werkloze volwassene en vervolgens zegt: "Ik heb toch ook geen baan?"

Ik heb meerdere banen.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo jan 08, 2014 11:48 pm

Dat is het punt niet. Het komt er eigenlijk op neer dat je sowieso beter kunt proberen mensen niet te kwetsen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Cray » do jan 09, 2014 10:25 am

Ik probeer nooit iemand te kwetsen!
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jan 09, 2014 1:29 pm

Gelukkig maar! Maar grapjes over het feit dat mensen geen werk of kinderen heeft kan mensen wel kwetsen, al is dat niet je bedoeling. Daarom kun je daar beter gaan grappen over maken.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Ui » do jan 09, 2014 4:13 pm

Ridder ter Geit schreef:Het komt er eigenlijk op neer dat je sowieso beter kunt proberen mensen niet te kwetsen.

Wellicht heeft Uitje-met-de-grote-bek eens een koekje van eigen deeg gekregen. (snik)

Ridder ter Geit schreef:grapjes over het feit dat mensen geen werk of kinderen heeft kan mensen wel kwetsen, al is dat niet je bedoeling. Daarom kun je daar beter [geen] grappen over maken.

De waarheid, achter de grappen, is hard.

Ui/Daniël heeft zich voor deze jongen ingezet alsof het ging om een eigen kind. Ui heeft dat heel intens zo ervaren.
Ui/Daniël heeft geprobeerd om te knokken voor deze jongen, maar het werd al gauw knokken tegen de jongen zelf.


Het huis was vol leven, via Skype, vaak urenlang per dag. En Cray heeft veel geholpen met het opstarten van een nieuw computersysteem.
Wat betreft 'Donald Duck Fanvizier' was Ui's werk vooral het formatteren van de vele ideeën die Cray aandroeg.

Hij wilde zo graag, vrijwel dagelijks contact met Ui/Daniël, dat deze zich enorm gewaardeerd en gevleid voelde.
En als dan op een gegeven moment de conclusie komt dat Ui eigenlijk maar een kinderloze sukkelaar is, dan kan de waarheid niet harder en raker zijn.

Was Ui/Daniël verstandig geweest, dan had hij gewoon wat geduld gehad, in plaats van hier in een UIthoek van het internet gaan zitten brullen.


In Ui's fantasie heeft het project 'Donald Duck Fanvizier', mede dankzij McDrake, vast wat bijgedragen aan deze jongen zijn leven.
Afgaand op de filmpjes, en niet alleen de filmpjes, lijkt er sprake van meer zelfverzekerdheid.
Maar misschien is dat verkeerd gezien of toeval.

Ui/Daniël heeft door in afgelopen dagen zo te dreinen, vooral zelf het project verziekt.
Als je iemand probeert te helpen en die persoon gaat zelfverzekerd examens doen, dan is het streven bereikt. Toch?
En dat Ui/Daniël zelf veel te danken heeft aan het contact, is mooi meegenomen.


Ui/Daniël is, terecht of onterecht, vooral van streek dat een vrijwel dagelijks contact dat overwegend leuk, hecht, hilarisch, inspirerend en gezellig was,
ineens van vrijwel de ene op de andere dag voorbij is, zonder daarbij de indruk te krijgen dat hij zelf van belang is of zal zijn.
En daarom snijdt de confrontatie van het niet hebben van kinderen zo venijnig. Dankzij die jongen weet Ui/Daniël wat hij mist.

Ui zit de hele dag triest te rouwen van:
betekende het nou helemaal niets?


Hoe dan ook, de o zo grote redder Ui/Daniël heeft nu al te duidelijk, mede door alle inspanning, zelf dringend hulp nodig,
en kan daarom, zeker in zo'n examenperiode, beter maar wegwezen.


Zoals iemand maanden geleden beaamde, toen Ui/Daniël zijn hulpvaardige plannen ontvouwde:
"Als je het goed doet, raak je hem kwijt."

En ongeacht of er echt wat goeds gedaan is, voelt Ui/Daniël vooral dit verlies.
Een verlies dat hoe dan ook, ooit eens zou komen. Zelfs al ben je niet kinderloos!

Menig ouder heeft het moeilijk als de kinderen het huis verlaten.
Dus als Uitje zo graag kinderen wilde, zit die ervaring bij de deal inbegrepen. (snik)


Ui/Daniël heeft, ondanks vele vergissingen, altijd de beste bedoelingen gehad met deze jongen.
Mede omdat Ui/Daniël gelooft in diens talent en vindt dat de maatschappij zich ervan bewust moet zijn.
En vandaar de gruw om verdachtmakingen, dat het weleens zou kunnen gaan om kinderlokkerij.


Tot zover weer een labiele, al te trieste bijdrage.
Ironie is dat Ui nu zelf niet tijdig wat filmpjes levert over nieuwe uitgaven
en de hele tijd maar wat doelloos zit te gamen.
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Jordy » zo jan 12, 2014 5:53 pm

Dus het is voorbij?
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Cray » zo jan 12, 2014 7:14 pm

voor mij wel ui wil nog iets doen ermee.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Jordy » zo jan 12, 2014 7:26 pm

Om eerlijk te zijn dacht ik dat je een tussenpauze nam voor je examens ;)
Jordy
Verslaafd aan DD Pockets
Member
 
Berichten: 1013
Geregistreerd: wo jul 10, 2013 10:45 am
Woonplaats: Vlissingen

Re: Donald Duck Fanvizier

Berichtdoor Cray » zo jan 12, 2014 7:29 pm

Misschien kom ik ooit nog terug maar voorlopig niet.
Avatar gebruiker
Cray
Member
 
Berichten: 338
Geregistreerd: zo sep 01, 2013 10:24 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron