Rob Klein

Re: Rob Klein

Berichtdoor McDuck Menu » za jun 06, 2015 4:27 pm

Robb_K schreef:Ik ben van plan om to ontmoeten met een paar andere Nederlandse Duckfans in Venlo of een andere stadt in Limburg of nabij tussen de periode 9-12 juli of 10-12 augustus. Als je hebt interest in ontmoeten, vertel ons op deze draad. Dan wij kunnen met e-mail een plan formulieren.


Leuk!
Ik zal proberen er bij te zijn! Mij komt 10, 11 of 12 juli het beste uit. 11 of 12 augustus kan eventueel ook.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » ma jun 08, 2015 5:51 pm

We hebben nu drie Disney Comics makers (ikzelf, Tim Artz en Henrieke Goorhuis. We overwegen nu bewegen onze ontmoeting tot Eindhoven in Eppo (Stripwinkel). Dat zou meer centraal bevinden. Meer fans zou waarschijnlijk komen, en beide Henrieke en Tim langer konden blijven. Misschien Eppo zou ons toelaten om het gebruik van hun beneden kamer, voor het verhaal plot brainstormen en storyboard krabbels demonstratie. Misschien zouden ze zelfs adverteren. Dan moeten we onze ontmoeten te maken op zaterdag 11 juli.

Laat het ons weten met opmerkingen op deze draad, als je dan kunt komen.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Ui » di jun 09, 2015 4:22 pm

Robb_K schreef:Laat het ons weten met opmerkingen op deze draad, als je dan kunt komen.

Het beste kan men reageren in het topic:

Fan Bijeenkomst in Zuidoost Nederland - Juli 2015
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=3246
Na zonneschijn komt regen.
Avatar gebruiker
Ui
emotioneel wezen
Member
 
Berichten: 4411
Geregistreerd: vr sep 04, 2009 7:13 pm

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » za jun 27, 2015 4:10 pm

Goed nieuws! Eppo Stripwinkel in Eindhoven heeft ingestemd met onze Disney Stripverhalen fan vergadering en storywriting demonstratie in hun winkel op zaterdag 11 juli te houden. Zij zullen waarschijnlijk adverteren om te helpen meer mensen te komen. Helaas, kunnen ze niet schoon de opslag in de kelderruimte voor ons te kunnen gebruiken. Maar, laten ze ons houden de vergadering in hun woonkamer en hebben een lange tafel die we kunnen gebruiken om te tekenen zal zijn. We hebben niet verteld wanneer we kunnen beginnen, maar we moeten afmaken door 16:00. Ik gok dat we zouden arriveren rond het middaguur (12:00). Sommigen van ons misschien een beetje eerder aankomt. Als sommigen van ons willen onze ontmoeting in een restaurant achteraf blijven, dat is een mogelijkheid. Hun zijn diverse restaurants in de buurt van Centrum Eppo en nabij het Centraal Station. Ik zal krijg van Henrieke een ​​kaart van The Centrum, toont het station, Eppo Stripwinkel, en, misschien een paar restaurants. En dat zal ik hier posten.

Sorry, Duck Fan Down Under dat u niet in staat zal zijn om te komen. Misschien kan ik u te ontmoeten in Venlo of Roermond op vrijdag. Maar, ik zal niet aankomen in Venlo (uit Kopenhagen) en heb mijn zware koffers naar het huis van mijn vriend tot ongeveer 14:00 uur. We kunnen deze discussie beëindigen per e-mail.

Rob Klein
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » do jul 02, 2015 10:47 am

Ik heb een 1-pagina's "gag" in Donald Duck Weekblad Nr. 26 deze week, met Donald en de Neefjes om voetbal.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » ma jul 06, 2015 8:22 am

Het volgende poster is voor onze fan bijeenkomst in Eppo Stripshop in Eindhoven op zaterdag 11 juli. Het is gemaakt door Tim Artz.:

Afbeelding
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor DD » ma jul 06, 2015 10:20 am

Ik wou dat ik in Nederland was en er bij kon zijn :(
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » ma jul 06, 2015 3:19 pm

DD schreef:Ik wou dat ik in Nederland was en er bij kon zijn :(

Jawel! Jammer! Ik had gehoopt om je te ontmoeten in persoon enige tijd. Misschien we kunnenna een paar jaar, wanneer je terugkomt.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » do okt 22, 2015 8:34 pm

Mijn beste 10-pagina's verhaal (met Guus' ongelukkig neef, "Sadstone") is nu gedrukt in DD Weekblad Nr. 43 dezee week! Het is getekent door Jan Gulbransson. Ik wil kritieken van jullie.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » di jan 26, 2016 8:12 pm

Een ander van mijn 10-pagina's verhalen, "The Great Toboggan Race" (D-2015-004), getekend door Jan Gulbransson, is nu gedrukt in de Deense, Norwegisch, Swedse en Finnse weekbladen vorige week. Het moeten afgedrukt zijn in het Nederlandse Donald Duck Weekblad na een jaar, of zo.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » vr feb 12, 2016 5:13 am

Een 12-pagina's Donald Duck verhaal, "Een rubriek vol romantiek", van mij, en Jan Gulbransson is gepubliceerd deze week, in DD Weekblad 2016 Nr. 7. Ik hoop kritieken van jullie (forum liden)
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » zo jul 24, 2016 10:04 am

Een 10 pagina's verhaal door ikzelf en Jan Gulbransson, "Geen Eend is een Eiland", is gedruckt in Donald Duck Extra 2016 Nr. 7. Hier is zijn COA link:
https://coa.inducks.org/story.php?c=D+2014-174 .
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » do jan 26, 2017 6:29 am

Deze weeks Donald Duck Weekblad heeft en 10-pagina's verhaal van mij en Jan Gulbransson, "De Strijd om de superslee". Deze boek heeft ook een 2-pagina's prikprent-stijl tekening van Tim Artz.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » do jan 26, 2017 6:32 am

Deze weeks Donald Duck Weekblad heeft en 10-pagina's verhaal van mij en Jan Gulbransson, "De Strijd om de superslee". Deze boek heeft ook een 2-pagina's prikprent-stijl tekening van Tim Artz.

Hier is het COA pagina:

https://coa.inducks.org/issue.php?c=nl/DD2017-05#d
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Re: Rob Klein

Berichtdoor Robb_K » di apr 11, 2017 4:54 am

Deze weeks Donald Duck Extra (2017 Nr. 5) heeft en 8-pagina's verhaal van mij en Jan Gulbransson, D 2015 - 286, "Misdaad in de maak", "The Defective Detectives" in Engels. Het is een Jonge Woudlopers verhaal.
Ik heb alles geleerd van Professor Desiderius Netelmans van de Universiteit van Duckstad.
Avatar gebruiker
Robb_K
Klassiek Barksist
Member
 
Berichten: 1118
Geregistreerd: wo jan 03, 2007 11:47 pm
Woonplaats: Los Angeles/Nederland/Muenchen

Vorige

Keer terug naar Disney medewerkers Buitenland

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron