COA/Inducks

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Oom Paspasu » ma dec 28, 2015 12:57 am

Topics hebben geen lengtelimiet. Wanneer op een COAzilla-ding wordt gereageerd of deze is afgehandeld, krijg je bericht, als je je e-mailadres niet hebt weggehaald. Die twee anderen kan ik zijn, omdat ik twee keer op "index deze uitgave online" heb geklikt. Dit heb ik inmiddels ook weer verwijderd, op de manier hier beschreven.
Och, wat zijn wij heden blij
Eendjes zwemmen in de plas
Het was in de maand van mei
Ik wou dat ik een eendje was
Avatar gebruiker
Oom Paspasu
Knurft
Member
 
Berichten: 1272
Geregistreerd: ma jan 28, 2013 2:48 am

Re: COA/Inducks

Berichtdoor RedArrow » za nov 05, 2016 1:08 pm

Begrijpt er iemand hoe dat podium werkt? Er staat dat het percentage je aantal Disneyverhalen is gedeeld door het totaal aantal Disneyverhalen op Inducks.

Maar...
4158. 1t (0,0437%) => 65 verhalen in 3 boeken
...
4175. tolgacan (0,0416%) => 73 verhalen in 6 boeken
...
4181. leol (0,0416%) => 218 verhalen in 4 boeken

Begrijpt iemand hoe dit werkt? :|

Wat ik me ook afvraag is of Appie Aap weg degelijk zijn hele collectie heeft gelezen ::shock: Hij staat op nummer 1 en heeft albums in 16 verschillende talen: Nederlands, Engels, Duits, Deens, Zweeds, Spaans, Frans, Portugees, Italiaans, Grieks, Tsjechisch, Servo-Kroatisch, Pools, Russisch, Fins en Hongaars. Wie kan er nu zoveel talen? Volgens mij is Appie een Vlaming. Zijn oudste strips zijn bijna allemaal Belgisch.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: COA/Inducks

Berichtdoor MeneerJansen » za nov 05, 2016 1:33 pm

Ik heb volume 15 "The Ghost Sherrif of Last Gasp" van de Fantagraphics library van Carl Barks geïndexeerd en ik hoop dat 'ie binnenkort op inducks staat, zie: https://coa.inducks.org/publication.php?c=us/CBDL
Avatar gebruiker
MeneerJansen
Carl Barks fan
Member
 
Berichten: 11
Geregistreerd: za dec 26, 2015 4:00 pm

Re: COA/Inducks

Berichtdoor DD » zo nov 06, 2016 2:51 pm

RedArrow schreef:
Wat ik me ook afvraag is of Appie Aap weg degelijk zijn hele collectie heeft gelezen ::shock: Hij staat op nummer 1 en heeft albums in 16 verschillende talen: Nederlands, Engels, Duits, Deens, Zweeds, Spaans, Frans, Portugees, Italiaans, Grieks, Tsjechisch, Servo-Kroatisch, Pools, Russisch, Fins en Hongaars. Wie kan er nu zoveel talen? Volgens mij is Appie een Vlaming. Zijn oudste strips zijn bijna allemaal Belgisch.


Ik heb ook DD strips in veel talen die ik niet kan. Maar daar gaat het ook niet om als verzamelaar. Het hebben is soms belangrijker dan het lezen van de boeken. En je leest natuurlijk zoveel als je kan/begrijpt.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: COA/Inducks

Berichtdoor Michiel Q » ma nov 07, 2016 11:15 am

MeneerJansen schreef:Ik heb volume 15 "The Ghost Sherrif of Last Gasp" van de Fantagraphics library van Carl Barks geïndexeerd.

Bedankt voor de moeite! :) Je index staat inmiddels online.
*) Hypercritical Inquiring Seeker into Tales of Old and Rumors of Yore, as well as Noser-outer of Unprovable Tommyrot!
Avatar gebruiker
Michiel Q
Great H.I.S.T.O.R.Y.N.U.T.*
Member
 
Berichten: 767
Geregistreerd: vr apr 15, 2011 3:37 pm

Vorige

Keer terug naar Disney sites

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten