Verzameling netjes opbergen

Verzameling netjes opbergen

Berichtdoor Duckstadinwoner » do jun 14, 2018 12:05 am

Hallo lieve (Donald Duck) stripliefhebbers, ik loop al maanden met een groot dilemma rond. Ik ben een erg groot stripliefhebber maar sinds een jaar is mijn verzameling te groot voor de ruimte die ik tot mijn beschikking heb, een kast met 3 vakken en nog twee planken aan de muur. Nu ben ik zo'n typische stripverzamelaar die het liefst geen vouwtje of scheurtje in zijn strips ziet. Nu ben ik al maanden mijn verzameling aan het verkassen, Donald Duck pockets hier, Suske en Wiske's daar, de weekbladen in een doos en dan weer toch in de kast zetten. Ik heb ook geprobeerd te werken met mappen maar ik hou graag van een zorgvuldig overzicht en niet dat het op een kantoor lijkt. Ik ben zoals jullie wel lezen heel kieskeurig als het om strips gaat. Maar over het opbergen raak ik het met mezelf steeds niet eens. Ook zit er al een paar weken het idee in mijn hoofd een nieuwe kast te kopen maar toch blijf ik telkens dit geld uitgeven aan de strips. Heeft iemand een creatieve oplossing (mag ook iets volledig anders zijn) of voorbeelden van hoe jullie je strips opbergen?
Zelf leek mij de beste oplossing alles in dozen te gaan doen en dan een kwestie van stapelen en sorteren maar ik weet niet of daar tips voor zijn of betere ideeën.
Ik hoor het dus graag :D
Alvast super bedankt!!!
Duckstadinwoner
Member
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo nov 22, 2017 10:51 am

Re: Verzameling netjes opbergen

Berichtdoor Jop Duck » do jun 14, 2018 5:44 am

Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: Verzameling netjes opbergen

Berichtdoor Duckstadinwoner » do jun 14, 2018 8:09 am

Oeps, overheen gekeken. Maar bedankt :)
Duckstadinwoner
Member
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo nov 22, 2017 10:51 am

Re: Verzameling netjes opbergen

Berichtdoor Jop Duck » do jun 14, 2018 2:56 pm

Maar dat is eigenlijk wel een van alleen Donald Duck's, maar toch vind ik dat die daar bij hoort.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 1336
Geregistreerd: ma feb 26, 2018 12:39 pm
Woonplaats: Europa

Re: Verzameling netjes opbergen

Berichtdoor admin » wo jun 20, 2018 7:18 pm

Jop Duck schreef:Dubbeltopic:
viewtopic.php?f=9&t=681

Nee, geen dubbel topic.
Dit topic, 'Verzameling netjes opbergen', gaat over het opbergen van strips in het algemeen.
Het andere topic, 'Hoe bewaren jullie de weekbladen van Donald Duck?', gaat specifiek over het formaat van 'Donald Duck Weekblad'.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland


Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron