Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales S3

Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales S3

Berichtdoor RedArrow » zo jul 28, 2019 11:16 am

Afbeelding
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales

Berichtdoor TaleofDucks » ma jul 29, 2019 7:46 pm

Mooie vondst, RedArrow! Het lijkt me erg gaaf als ze Ducktales meer uit gaan bouwen. Ze hebben in ieder geval nog geen enkel tekort aan personages! Hoe vindt je de opbouw tot nu toe?

Ze hebben ook al een trailer van Seizoen 2, deel 2 vrijgegeven:
https://www.youtube.com/watch?v=v_ThCqUqoXA
TaleofDucks
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: ma nov 05, 2018 4:15 pm

Re: Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales

Berichtdoor RedArrow » wo jul 31, 2019 10:46 am

Foutje... Het is Baloe helemaal niet. Het zijn de ouder geworden Kit en Molly van TaleSpin.
En naast Darkwing Duck hangt Kwekkelien. Die had ik eerst niet herkend.

In Vlaanderen komt overmorgen pas aflevering 5. Ik denk dat er vanaf september weer elke week een nieuwe aflevering komt. Dan hebben we in oktober eindelijk Nederland bijgebeend.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales

Berichtdoor TaleofDucks » do aug 01, 2019 1:05 pm

Ik wist niet dat België zo ver achterliep. Waarom zouden ze dat doen?
Heb je de afleveringen wel al gezien?

Het lijkt inderdaad meer op Kit Blitskikker dan op Baloe, misschien mogen ze Baloe niet meer gebruiken omdat het eigenlijk een Disney Classic figuur is?

Ik ben nog benieuwder naar de rollen van de Rescue Rangers en Goofy in Ducktales.
Het lijkt er op dat ze een soort overkoepelend Disney Afternoon Universe creëren. Ik vraag me af of ze ook nieuwe spinoffs van die series gaan maken.
TaleofDucks
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: ma nov 05, 2018 4:15 pm

Re: Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales

Berichtdoor RedArrow » vr aug 02, 2019 12:47 pm

TaleofDucks schreef:Ik wist niet dat België zo ver achterliep.

België loopt niet per se achter, Nederland loopt eerder voor. Jullie hebben nu al 3 afleveringen uitgezonden voor de Amerikaanse première! (bij ons 2)
Wallonië krijgt dezelfde programmering als wij. Misschien was de Franse dub nog niet klaar.
TaleofDucks schreef:Heb je de afleveringen wel al gezien?

Toen Nederland in april nieuwe afleveringen kreeg, kregen wij op dat moment herhalingen van Miraculous Ladybug. Bij ons begon seizoen 2 pas op 9 juni: Donalds 85ste verjaardag.
In juli zijn de meeste mensen op vakantie, dus toen is men gestopt. Straks komt de aflevering Vlerkules in Duckstad.

We kregen een aantal afleveringen van Milo Murphy's Wet veel vroeger dan in Nederland, dus zo blijft het toch wat eerlijk.
TaleofDucks schreef:Het lijkt inderdaad meer op Kit Blitskikker dan op Baloe, misschien mogen ze Baloe niet meer gebruiken omdat het eigenlijk een Disney Classic figuur is?

Ik denk dat ze ook niet te veel personages erin willen stoppen. Dan wordt het een grote chaos.
TaleofDucks schreef:Ik vraag me af of ze ook nieuwe spinoffs van die series gaan maken.

Ik was als kind een énorme fan van de Rescue Rangers, maar nu vind ik het niet meer zo goed. Een reboot van de Rescue Rangers zou geweldig zijn als het zo goed geschreven is als DuckTales.

Ik zou ook graag eens een Mickey Mouse-versie van DuckTales zien. Dat mocht absoluut niet in de jaren 80 en 90, maar tegenwoordig maken ze kleuterprogramma's met Mickey, dus de regels zijn duidelijk veranderd.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales

Berichtdoor DD » zo aug 04, 2019 10:10 am

Geestje, Bubba en z'n huisdier zijn ook van de partij.

Hier meer info:

https://www.youtube.com/watch?v=YD6I_4BuhZM
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales

Berichtdoor TaleofDucks » ma aug 05, 2019 12:24 pm

Haha! Bubba vond ik vroeger vreselijk! Net als Roboduck eerlijk gezegd. Ik hield van de avonturen van Dagobert en de neefjes, de rest vond ik er niet bij passen.

Zouden ze 'Lang leve Bubba Duck' er ook in verwerken?
TaleofDucks
Member
 
Berichten: 26
Geregistreerd: ma nov 05, 2018 4:15 pm

Re: Goofy, Katrien, Baloe en de Rescue Rangers in DuckTales

Berichtdoor RedArrow » di aug 06, 2019 9:51 pm

DD schreef:Geestje, Bubba en z'n huisdier zijn ook van de partij.

Hier meer info:

https://www.youtube.com/watch?v=YD6I_4BuhZM

Als Taurus Bulba van Darkwing Duck langskomt, dan hopelijk ook Vetkat van de Rescue Rangers.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant


Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten