DuckTales reboot in 2017!!

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr sep 06, 2019 8:24 am

Ik heb hem al gezien in seizoen 2.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 3835
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 2:47 am

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » vr okt 18, 2019 5:07 pm

Aflevering 42 (What Ever Happened to Donald Duck?!) wordt in België uitgezonden op 13 november.

En alle 20 afleveringen van Amphibia komen hier in 2 weken. (21 oktober tot en met 1 november)
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » wo nov 27, 2019 11:30 pm

Vandaag werd hier "Een nachtmerrie op Autografheuvel!" uitgezonden, tot nu toe één van mijn favoriete afleveringen :)
We krijgen nieuwe afleveringen tot 11 december, dus de laatste 4 afleveringen zijn voor 2020.

In seizoen 3 komt Katrien Duck en Donald Duck heeft haar nog nooit eerder gezien!

Frank Agones schreef:More importantly, we were running into the problem that all the most important events in our show seemed to have happened in the past. Donald and Daisy being estranged felt very similar to Donald and Scrooge being estranged.
(...)
We wanted to give Daisy a proper introduction as her own person, independent of Donald, and see them meet for the first time. Which is happening in Season 3! #DuckTales #RewriteHistory

Bron: https://twitter.com/FrankAngones/status ... 7812669440
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » ma feb 17, 2020 1:29 am

Volgende zondag komt in België "De rijkste eend van de wereld!" en "Maanvasie! Deel 1".
Je zou denken dat deel 2 op 1 maart komt, maar nee, vanaf 1 maart gaan ze weer seizoen 1 herhalen ::shock:
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » za mei 16, 2020 4:01 pm

Gisteren werd de finale uitgezonden in België.

Vanaf 6 juni komen er nieuwe afleveringen in Nederland!
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Dagoduck » ma mei 18, 2020 8:54 am

Ik heb afgelopen weken seizoen 1 op Disney+ gezien. Ik vond het eigenlijk veel leuker dan ik van te voren verwacht had. Wat wel een beetje vreemd was, was dat de eerste paar afleveringen niet op goede volgorde stonden. Zo stond aflevering 1 (Whoe-oe!) op de vierde plaats. Toen ik aan het kijken was gaf dat wel even verwarring, omdat die aflevering duidelijk de eerste aflevering was. Na een check op wikipedia kwam ik erachter dat die eerste paar afleveringen niet in de goede volgorde stonden. Seizoen 2 staat er nog niet op. Komt dat omdat dat seizoen nog niet helemaal op tv is geweest ofzo?
Liefhebber van geschiedenis en eendenzaken.
Avatar gebruiker
Dagoduck
Geschiedenisfreak
Member
 
Berichten: 633
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:34 pm
Woonplaats: Duckstad, Cornelis Prulstraat 6

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor DD » ma mei 18, 2020 5:05 pm

Seizoen een, twee en drie kan je hier zien:

https://ww1.1movies.is/series/ducktales ... 9/iOkTjCo5
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Dagoduck » ma mei 18, 2020 6:00 pm

Ook in het Nederlands?
Liefhebber van geschiedenis en eendenzaken.
Avatar gebruiker
Dagoduck
Geschiedenisfreak
Member
 
Berichten: 633
Geregistreerd: di nov 17, 2015 8:34 pm
Woonplaats: Duckstad, Cornelis Prulstraat 6

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor DD » do mei 21, 2020 12:36 pm

Nee, alleen Engels.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Luuuuk » wo aug 19, 2020 1:45 pm

Heb Ducktales 2017 de afgelopen week een kans gegeven, omdat ik Disney+ heb kijk ik het in het Engels. De animatiestijl was even wennen maar ik vind het toch wel heel erg tof. Soms heb je van die stills die ze gebruiken zoals die van jonge Dagobert als schoenenpoetser, adembenemend mooi vind ik die. Maar de overall animatiestijl is wel op mij gegroeid en ik herken de door mij sinds jongs af aan geliefde personages goed terug.

De stemmen vind ik erg goed gecast en het is interessant om te zien dat de neefjes allemaal een eigen persoonlijkheid hebben. Danny Pudi, bekend als Abed uit de serie Community, speelt Huey Duck, wat echt een toffe keuze is omdat hij een beetje de slimme/geek is van de drie. Ook fijn dat Donald een prominente rol heeft en op die woonboot woont, grappige referentie. Er komt ook veel terug uit de strips, die ze gek genoeg in de USA niet lezen dus wel mooi dat ze vrij trouw blijven daaraan.

De serie is geloof ik best wel populair en daarom heeft Don Rosa zijn waarschuwingsbordje die hij gebruikt op Amerikaanse conventies moeten aanpassen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Luuuuk
Member
 
Berichten: 355
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 12:02 pm
Woonplaats: Nijmegen

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Redmess » do aug 20, 2020 12:26 pm

De stijl is inderdaad even wennen, maar de animatie is uitstekend. Wel vind ik nog steeds dat de neefjes en Webby nogal marshmallow hoofden hebben.

Wat vind je verder van de nieuwe Turbo (Launchpad) en Willie Wortel (Gyro Gearloose)?
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » di jan 19, 2021 8:51 pm

Ik denk dat er problemen zijn met de nasynchronisatie van seizoen 3. Zowel seizoen 1 als 2 begonnen in Nederland 6 maand na de VS. Nederland loopt typisch een half jaar achter, maar we wachten nu al 9 maand op seizoen 3 en nog steeds niets.

Bovendien krijgen Vlaanderen en Wallonië volledig dezelfde programmering, maar eind deze maand maken ze een uitzondering: Wallonië krijgt eind januari 5 nieuwe afleveringen terwijl Vlaanderen opnieuw bij seizoen 1 start. Er moeten wel dubbing-problemen zijn, waarschijnlijk vanwege de coronamaatregelen. Of misschien klopt de tv-gids niet...
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » do jan 21, 2021 4:19 pm

Laat maar zitten. Seizoen 3 start op 1 februari in Nederland, 2 dagen na Wallonië (en hopelijk Vlaanderen).
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor Redmess » za jan 23, 2021 5:25 pm

Voor iedereen die nog geïnteresseerd is en een woordje Engels spreekt, op TV Tropes hebben we een thread over deze show:

https://tvtropes.org/pmwiki/posts.php?d ... =501#12507
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Re: DuckTales reboot in 2017!!

Berichtdoor RedArrow » di mei 11, 2021 8:00 pm

Het is wel fijn om zoveel stemmen uit mijn jeugd weer te horen. Lucas Dietens, Lottie Hellingman, Maria Lindes, Kirsten Fennis en Ine Kuhr zijn stemacteurs die volgens mij een tijdje van het scherm verdwenen waren en plots weer opdoken in DuckTales. En nu hoor ik ze plots ook in andere tekenfilms.

Of misschien verscholen ze zich jaren op Nickelodeon ofzo, dat kan ook wel.

In Vlaanderen zijn nu bijna alle afleveringen uitgezonden. Nog 5 te gaan. Nederland maakt een inhaalbeweging vanaf 17 mei.
Ik lees graag Disneys Premiumpockets, Robbedoes & Kwabbernoot, De Kleine Robbe, De Minimensjes, Alleen, Casper & Hobbes en The Transformers: More than Meets the Eye :)
Avatar gebruiker
RedArrow
Member
 
Berichten: 146
Geregistreerd: ma aug 15, 2016 3:42 pm
Woonplaats: Vlaams-Brabant

VorigeVolgende

Keer terug naar Disney films

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron