Beheer McDrake Nederland

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Caspar » vr dec 07, 2007 7:42 pm

Da;s nog niks ;)
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Caspar » vr dec 07, 2007 7:42 pm

DIe van mij past niet eens zo te zien. Even inkorten.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Guus Geluk » za dec 08, 2007 8:11 pm

Die titel van mij vind ik wel passend. :D
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor Ei » ma dec 17, 2007 3:23 pm

2007-12-01, Rockerduck schreef:Rockerduck is tam geworden van alle projecten die hij i.v.m. studie heeft lopen. Daar wordt Rockerduck zo uitgeput van, dat hij op het einde van de dag (week) geen energie meer over heeft voor negatieve tirades. Helaas gatenkaas. Maar dat topic over die Classics bestond allang, en Daniel73 en Ei zullen het misschien interessant vinden om er mee te praten over bijv. Robin Hood en The Rescuers.

Geldt die 1040-urennorm dan nog steeds? Heeft Rockerduck de heilige studenten-oorlog verloren, die plaatsvond deze herfst? Zul je net zien. Op internet heeft Mijnheer de Rockerduck een grote mond. Maar zodra het op écht geweld en échte aanslagen neerkomt, waar is hij dan? Ei en zijn familie hebben zich tenminste nog in de strijd geworpen, als projectielen. Waar was Rockerduck? Die zat ondertussen kleffe, zoete broodjes te bakken in een of ander limonade-topic over wat de meest zoetsappige Disney-film is. Bah, bah en nog eens bah!

En waar is de rest? Als Ei kiest voor "Toon recente bijdragen", staat er: "Er zijn de laatste 24 uur geen bijdragen bijgekomen." :O
Ei heeft recht op dagelijks nieuwe berichten op McDrake. Ei's recht is jullie een plicht. Zeg maar tegen die ministers van jullie dat ook McDrake een 1040-urennorm heeft, en dat McDrake geenszins van plan is die te verlagen.

Ei heeft gesproken.
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Kassière » ma dec 17, 2007 7:54 pm

Anders nog wat?
Kassière
New member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: ma dec 17, 2007 7:53 pm

Berichtdoor Rockerduck » di dec 18, 2007 11:26 pm

Ei schreef:Geldt die 1040-urennorm dan nog steeds? Heeft Rockerduck de heilige studenten-oorlog verloren, die plaatsvond deze herfst? Zul je net zien. Op internet heeft Mijnheer de Rockerduck een grote mond. Maar zodra het op écht geweld en échte aanslagen neerkomt, waar is hij dan? Ei en zijn familie hebben zich tenminste nog in de strijd geworpen, als projectielen.

1040-uren norm? Ha! Dat is voor doetjes! Rockerduck is een harde, die doet het niet voor minder dan 2000 uur. Een slag in de rondte werk ik me. Maar wat denkt Ei nu? Dat Rockerduck zich nog tussen de rellende pubers bevindt? Hooggeleerde Rockerduck zit al een niveautje hoger. Die laat zich niet meer in met de perikelen van verveelde jochies van 15, 16. Mensen als Rockerduck staan te protesteren dat ze mée'r onderwijs willen.

Ei schreef:Waar was Rockerduck? Die zat ondertussen kleffe, zoete broodjes te bakken in een of ander limonade-topic over wat de meest zoetsappige Disney-film is. Bah, bah en nog eens bah!

Rockerduck draagt tenminste bij aan McDrake. Ei voert ondertussen niets uit.

Ei schreef:Ei heeft recht op dagelijks nieuwe berichten op McDrake. Ei's recht is jullie een plicht. Zeg maar tegen die ministers van jullie dat ook McDrake een 1040-urennorm heeft, en dat McDrake geenszins van plan is die te verlagen.

Zullen we meteen subsidie eisen voor McDrake? McDrake draagt immers bij aan het van de straat houden van anders verveelde jeugd. McDrake houdt Nederland leefbaar.
And if my thought-dreams could be seen
They'd probably put my head into a guillotine
Rockerduck
Member
 
Berichten: 2462
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 10:25 pm
Woonplaats: Helmond

Berichtdoor Ei » za jan 12, 2008 6:34 pm

Rockerduck schreef:Zullen we meteen subsidie eisen voor McDrake? McDrake draagt immers bij aan het van de straat houden van anders verveelde jeugd. McDrake houdt Nederland leefbaar.

Zie voor Ei's antwoord het nieuwe topic 'Oude McDrakers vs jonge McDrakers'.
http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?t=650
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Daniel73 » wo feb 06, 2008 6:20 pm

Maandag 11 februari 2008 kan de server tussen 23:30 uur tot 23.45 uur voor een korte periode onbereikbaarheid zijn. De onderbreking is 2 maal ca. 3 minuten.
Dit onderhoud is noodzakelijk i.v.m. een capaciteitsuitbreiding van het serverpark van de provider. Alvast hun excuses voor het ongemak.
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Michiel P » wo okt 08, 2008 12:58 pm

Zou de beheerder in onderstaand topic mijn link om kunnen zetten in een img-tag, zodat de afbeelding zichtbaar wordt? Ik heb me even vergist. En is die Wikipedia-link nog een beetje te repareren, denkt u? Bij voorbaat hartelijk dank.

http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopi ... 7623#p7623

(En dit is nou de reden waarom een edit-functie handig is.)
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor admin » wo okt 08, 2008 1:25 pm

Image-tag aangepast.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Michiel P » wo okt 08, 2008 1:26 pm

Thnx!
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor admin » wo okt 08, 2008 1:30 pm

Wikipedia-link aangepast. Url-tags ontbraken.
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Michiel P » wo okt 08, 2008 3:50 pm

Thnx agn!
Avatar gebruiker
Michiel P
Member
 
Berichten: 1005
Geregistreerd: ma maart 05, 2007 5:28 pm

Berichtdoor admin » di okt 28, 2008 5:34 pm

Vraag per e-mail, 28-10-2008:
Ik heb een prive bericht naar iemand gestuurd. Hoe kan ik weten als er een nieuw bericht binnenkomt? Waar kan ik kijken?
admin
Site Admin
 
Berichten: 409
Geregistreerd: di aug 14, 2007 12:35 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Daniel73 » di okt 28, 2008 5:51 pm

admin schreef:Vraag per e-mail, 28-10-2008:
Ik heb een prive bericht naar iemand gestuurd. Hoe kan ik weten als er een nieuw bericht binnenkomt? Waar kan ik kijken?


Volgens mij wordt de inhoud van het privé-bericht verstuurd als een e-mail. In die e-mail staat als afzender het e-mail adres van je McDrake-profiel. Indien de ontvanger die e-mail antwoordt en je opgegeven adres hetzelfde houdt, kun je het antwoord verwachten in de mailbox die bij dat adres hoort.
Voorbeeld: als je in je profiel als e-mail adres "jantje@koudpost.nl" hebt opgegeven, kun je een antwoord verwachten in de mailbox die bij "jantje@koudpost.nl" hoort.

Is dit te volgen?
En klopt het?
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten