McDrake 2 jaar

opmerkingen, vragen, klachten, suggesties

Berichtdoor Ei » wo jan 07, 2009 4:40 am

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Als Rockerduck die gave bezit, waarom maakt hij er dan nooit gebruik van? :D

Hmm... Volgens mij leest Ei gewoon heel selectief. Hij is bevooroordeelt jegens berichten van Rockerduck! Ik eis een onafhankelijk oordeel! Waar is Ferry Mangelen om ons bij te staan? Hij kan het oordeel vellen.

Ja, waar is Ferry Mangelen? Rockerduck schrijft "bevooroordeelt". Dat moet "bevooroordeeld" zijn. Laat Ferry Mangelen verslag doen van deze taalverloedering onder Duckveteranen. Rockerduck geeft het slechte voorbeeld. Als Ei zich eens verschrijft, komt dat door Rockerduck. Ei moet altijd zo goed opletten dat Rockerduck er taalkundig geen potje van maakt, dat Ei amper toekomt aan het corrigeren van EIgen fouten.
Verbeter de wereld, begin bij Rockerduck. In theorie een edel streven. Maar in praktijk onhaalbaar. Wereldverbeteraar Ei staat machteloos. :|

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Ha! Als Rockerduck in de waan is, dat Ei in een waan is, wil Ei Rockerduck gaarne in die waan laten. O zo en lekker puh.

Gaan we napraten? Zwakjes, Ei, heel zwakjes...

Zachtgekookt Ei is bang om Rockerduck te kwetsen. Daarom bewandelt Ei platgetreden paden. Ei wil Rockerduck sparen. Ei confronteert Rockerduck slechts met zijn eigen uitspraken. Om Rockerduck te laten nadenken, hoe het voelt om zo brutaal benaderd te worden. Ziet hoe Rockerduck-lievend Ei is.

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Ja, nu heb je spijt! Ei had nog zo gewaarschuwd. Die arme zielen hebben vast een Rockerducktrauma opgelopen. Daarom zijn ze weg. Ver weg van de goede zorg van Ei.

Ik heb de indruk dat ze weg zijn *ondanks* de aanwezigheid van Rockerduck. Rockerduck heeft ze in eerste instantie naar McDrake toe getrokken. Ik vermoed dat de drammerighEId van een niet nader te noemen lid echter te veel is geworden...

Ja, die Daniel73 altijd. Hopelijk heeft hij zijn lesje geleerd. Bijvoorbeeld door veel Ei-berichten te lezen. :P

Een platform met Daniel73 en Rockerduck. Stelt u zich dat voor. Dan is 2 jaar McDrake al best lang. Zonder Ei was het binnen een maand al verlaten geweest. Maar u hoeft Ei niet te bedanken, hoor. Ei is liever beschEIden. In tegenstelling tot Rockerduck, die altijd opschept en kwaadspreekt.

Rockerduck schreef:
Ei schreef:Oké. Goed idee. Wat vind je van deze? Als ze niet binnen 24 uur reageren op McDrake, krijgen ze Rockerduck op bezoek in real life! Of is dat te sadistisch? :P

Pff, het is wel duidelijk dat Ei Rockerduck nooit ontmoet heeft. Mensen die Rockerduck ontmoet hebben, zijn laaiend enthousiast! Ze willen gewoon nooit meer zonder. Rockerduck is moeten verhuizen en heeft een geheim nummer genomen, omdat aanhangers hem bleven stalken, uit pure bewondering.

Dat zijn geen aanhangers. Dat zijn aardige mensen die Rockerduck willen vangen om hem met de blokken te laten spelen, in een mooi tehuis speciaal voor Rockerducks.

Rockerduck begon zijn grip te verliezen toen hij Thom Roep voor baal hooi uitmaakte. Nota bene de hoofdredacteur van Donald Duck. Wie zich van een dergelijk taalgebruik bedient tegenover zulke hoogstaande mensen, is niet meer serieus te nemen. Om nog maar te zwijgen over Rockerduck's kritiek op Rosa. Schandalig, gewoon. Rosa, die bekend staat om zijn onnavolgbare vakmanschap. Zo'n wereldwijde legende zo respectloos te behandelen gaat nergens over. Ei moet bekennen dat Ei zich soms een klein beetje heeft laten meeslepen. Maar dat was altijd om Rockerduck te ontmaskeren. Zoals Peter R. de Vrieskip en Patrick van de Ei zouden doen, met hun verborgen camera-actie voor SBS6. Ei doet het live op internet. Al twee jaren lang. Rockerduck is er gloeiend bij. Ei verdient een EImmy Award.

Rockerduck schreef:
Ei schreef:P.S. Rockerduck mag Ei niet aanpakken. Ei heeft zich voorgenomen om van nu af aan een brave jongen te zijn. Pom die dom pom pom!

Zal ik dokter Weekhart Flapperbol even langssturen om Ei op te voeden?

Kun je hem zelf al missen dan? :lol:
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor Caspar » do jan 08, 2009 3:29 pm

Hoi McDrake!

Ik ben al lang geen Donald Duck lezer meer, alleen nog op de WC en elke week de nieuwe van mijn abbonement dat maar niet af lijkt te lopen. Maar om er nou over te lopen praten en hier eigenlijk vooral klagen over hoe slecht alles is en hoe het beter zou kunnen vind ik dan eigenlijk ook weer zo zinloos. Op offtopic kwam ik ook nog wel af en toe, maarja, er kwamen steeds minder mensen en minder reacties, en dat was voor mij dan ook weer een reden om minder vaak te kijken of er nog wat gebeurde. Af en toe lees ik eens even alle nieuwe berichten door, zoals nu op mcduck, en toen zag ik mijn naam hier en dacht ik, laat iik eens reageren.

Daniel, ik zou je kunnen helpen met een vervolgforum van McDrake met andere software, heb nu al eens eerder een forum opgezet met XMB en dat ging redelijk goed. Maar google groups is ook een mooie oplossing.

O ja, Duckfan from Down Under, even voor de duidelijkheid, ik ben nog altijd de grootste eipostel van Ei he? Vergeet niet de vele gedichten die ik voor Hem heb geschreven, waaronder Tuin der Eieren.
Caspar
McDrake's Willie Wortel
Member
 
Berichten: 799
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 6:38 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jan 08, 2009 10:11 pm

Is goed!
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Daniel73 » vr jan 09, 2009 6:23 pm

Caspar schreef:Daniel, ik zou je kunnen helpen met een vervolgforum van McDrake met andere software, heb nu al eens eerder een forum opgezet met XMB en dat ging redelijk goed. Maar google groups is ook een mooie oplossing.

Dank! Ik heb een reactie geplaatst onder topic 'Beheer McDrake Nederland'.
Zie: http://bb.mcdrake.nl/neddisney/viewtopic.php?p=8937#p8937
Daniel73
Member
 
Berichten: 922
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 12:26 am
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Duckfan van Down Under » do jan 29, 2009 9:08 pm

En hier is hij dan: mijn 400ste bericht! Dat is iets minder dan een kwart van alle Rockerduckberichten, en 2/3 van Ei Producties. Vanaf nu een andere handtekening:
Duckfan van Down Under
Member
 
Berichten: 3852
Geregistreerd: ma sep 08, 2008 8:45 pm

Berichtdoor Ega Bevan » do jan 29, 2009 9:27 pm

Gefeliciteerd, DvDU!
Ega Bevan
Member
 
Berichten: 280
Geregistreerd: di dec 23, 2008 11:15 pm

Berichtdoor Guus Geluk » di feb 03, 2009 5:25 pm

Ik ben ook een gebruiker van mcdrake van het eerste uur, dus zet mij er ook maar bij. :cool:
Het is niet leuk, maar iemand moet het zeggen.
Avatar gebruiker
Guus Geluk
Member
 
Berichten: 325
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 7:13 pm
Woonplaats: Roosendaal

Berichtdoor huugduck » wo apr 08, 2009 1:00 pm

Duckfan van Down Under schreef:McDuckfanvanDownunder
McDvDU
McEi
McRockerduck
McBarks
McRosa
McDonald
McPrul
McStrip
McDinges, euh...
McMcDuck
McMcDrake
Mc...
McGottfredson
McMouse
McDisney

Waarom overhal Mc voor dduck.nl of kkk.nl
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor mcDuck King » wo apr 08, 2009 1:04 pm

heey huugduck en ik staan er niet bij, maar ja ik moet toegeven ik ben niet echt belangrijk maar je moet opletten huugduck en ik zullen ook belangrijk worden!!!!!!!! :mad:
:D Ik heb mijn fortuin vergaard door slimmer te zijn dan slimst, en harder dan hardst!
(zie Terugkeer naar Doffe Ellende)
mcDuck King
Member
 
Berichten: 1404
Geregistreerd: ma maart 16, 2009 7:57 pm

Berichtdoor huugduck » wo apr 08, 2009 1:11 pm

Toen dat lijstje werd gemaakt was jij nog niet online ik al wel maar toen was ik nog vergeten dat ik lid was ik jamelijk 7 maanden vergeten dat ik lid was ik ben al langer lid als dvdu.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ei » wo apr 08, 2009 2:45 pm

huugduck schreef:Toen dat lijstje werd gemaakt was jij nog niet online ik al wel maar toen was ik nog vergeten dat ik lid was ik jamelijk 7 maanden vergeten dat ik lid was ik ben al langer lid als dvdu.

Ben je langer lid als Duckfan van Down Under? (Dan ben jij DVDU.)
Of ben je langer lid dán Duckfan van Down Under?

Kijk, dat soort verwarring krijgen we nou van het door elkaar gooien van de woorden "als" en "dan". Stop taalverloedering! :)
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor DisneyRemc°o° » wo apr 08, 2009 4:30 pm

Ei schreef:Kijk, dat soort verwarring krijgen we nou van het door elkaar gooien van de woorden "als" en "dan". Stop taalverloedering! :)

Ga je straks ook ingrijpen bij elk geval van contaminatie? ;)
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor huugduck » wo apr 08, 2009 5:21 pm

Ik ben langer lid dan dvdu zo duidelijk genoeg.
Kwik Kwek & Kwak duck, 60 cent voor lollies
huugduck
Member
 
Berichten: 1069
Geregistreerd: do maart 06, 2008 6:25 pm

Berichtdoor Ei » wo apr 08, 2009 6:24 pm

DisneyRemc°o° schreef:
Ei schreef:Kijk, dat soort verwarring krijgen we nou van het door elkaar gooien van de woorden "als" en "dan". Stop taalverloedering! :)

Ga je straks ook ingrijpen bij elk geval van contaminatie? ;)

Je bedoelt het gebruik van de woorden "verwarring" en "door elkaar gooien" in één zin?
Ei
Member
 
Berichten: 1826
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 6:55 pm

Berichtdoor DisneyRemc°o° » wo apr 08, 2009 9:17 pm

Ei schreef:Je bedoelt het gebruik van de woorden "verwarring" en "door elkaar gooien" in één zin?

Nee hoor, ik zag in jouw bericht geen vorm van contaminatie.

Ik bedoelde het meer in het algemeen of we iemand straks moeten waarschuwen bij slecht taalgebruik... :P
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 207
Geregistreerd: zo dec 31, 2006 8:07 pm
Woonplaats: Leerdam

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Disney

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron