Speciale Donald Ducks bij Albert Heijn

Berichtdoor McDuck Menu » zo nov 06, 2011 12:40 pm

Bericht spreekt denk ik voor zichzelf:

Albert Heijn schreef:Disney Originals schitteren tijdens Albert Heijn Disneyweken
Zaandam, 3 november 2011 - Wie is er niet opgegroeid met de avonturen van Mickey, Minnie, Donald, Katrien, Pluto en Goofy? Albert Heijn laat deze klassieke Disney figuren weer schitteren tijdens de AH Disneyweken. Vanaf 7 november kan worden gespaard voor zes fraaie Disney Original poppen. Ook zijn exclusief voor Albert Heijn drie speciale edities van het stripblad Donald Duck ontwikkeld.
Klanten ontvangen bij elke 15 euro aan boodschappen een Disney punt. Een volle spaarkaart met zes Disney punten geeft recht op een gratis Disney Original pop naar keuze. De zes poppen zijn beweegbaar, circa 15 cm groot en daardoor zowel leuk om mee te spelen als te verzamelen.
Speciale editie Donald Duck
Mickey, Minnie, Donald, Katrien, Pluto en Goofy beleven al sinds 1952 avonturen in het populaire weekblad Donald Duck. Ter ere van de AH Disneyweken zijn er drie speciale edities van het stripblad ontwikkeld. De edities zijn exclusief verkrijgbaar bij Albert Heijn en vertellen een vervolgverhaal met alle zes de Disney Originals in de hoofdrol. Tijdens de spaaractie is er ieder weekend een nieuwe speciale uitgave verkrijgbaar. Klanten krijgen het blad cadeau bij besteding vanaf 50 euro.
Doe je favoriete Disney Original na
Kan jij net zo goed kwaken als Donald Duck? Albert Heijn daagt iedereen uit om zijn of haar favoriete Disney Original figuur zo goed mogelijk na te doen. Op www.ah.nl/disney kunnen imitators hun filmpjes opnemen. Hier kan iedereen de filmpjes vervolgens bekijken en stemmen op de beste imitatie. De deelnemer met de meeste stemmen wint een compleet verzorgde Disneyfilmvoorstelling voor 35 personen. Het gezelschap wordt als ware sterren in stijl opgehaald. Vervolgens kunnen zij als VIP's een Disney film naar keuze bekijken in een heuse privé-bioscoop. De top tien qua stemmen wordt beloond met hun ‘one minute of fame': deze imitaties worden namelijk uitgezonden op de nationale televisiezender Disney XD.
De spaaractie loopt van 7 november t/m 4 december. Speciaal voor de actie zijn de winkels van top tot teen in Disney Original-sferen gehuld.
Laatst bijgewerkt door McDuck Menu op ma nov 07, 2011 8:37 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Mijn portfolio: http://timartz.com
Avatar gebruiker
McDuck Menu
Tekent eenden
Member
 
Berichten: 1304
Geregistreerd: di jan 02, 2007 10:11 pm
Woonplaats: Nijmegen

Berichtdoor DD » zo nov 06, 2011 2:09 pm

Sjongejonge 50 euro is wel een beetje heel erg veel...
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Dubbelduck » zo nov 06, 2011 3:34 pm

Dat vervolgverhaal zal deze wel zijn: https://coa.inducks.org/s.php?c=H+2011-200. Je moet dus 150 euro uitgeven om drie weekbladen gratis te krijgen. Zou je ze ook los kunnen kopen? Ik hoop van wel.
Rule #16: If someone thinks they have the upper hand, break it.
Avatar gebruiker
Dubbelduck
Agent zonder angst
Member
 
Berichten: 2609
Geregistreerd: ma okt 19, 2009 2:27 pm

Berichtdoor DD » zo nov 06, 2011 3:42 pm

Ik kijk normaal niet snel naar de prijs maar dit vind ik toch echt te veel. Dus ik denk dat ik er op een andere manier aan moet komen. Maar ik denk niet dat je ze los kan kopen helaas.
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo nov 06, 2011 4:15 pm

dat is jammer ja. ik hoop van wel! ik wil ze alle 3 graag hebben..... ik koop wel eens boodschappen bij albert heijn, een 10tje red ik nog wel eens..... maar 50 euro niet....
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor De Zwarte Schim » zo nov 06, 2011 4:18 pm

oh ja! en ik keek net op de site van ah, en de donald duck special krijg je alleen als je voor 50 euro boodschappen doet op vrijdag,zaterdag en zondag!
Master in duistere zaakjes
Avatar gebruiker
De Zwarte Schim
Is iedereen te slim af!
Member
 
Berichten: 2338
Geregistreerd: ma dec 06, 2010 5:59 pm

Berichtdoor Redmess » zo nov 06, 2011 5:24 pm

Als je boodschappen doet voor een hele week zit je al gauw aan de 50 euro (zeker bij de AH), en anders ga je toch even langs de tijdschriftenbak, dan ben je er ook zo.
Avatar gebruiker
Redmess
Member
 
Berichten: 1233
Geregistreerd: za maart 17, 2007 10:06 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Hidde » zo nov 06, 2011 5:51 pm

Ik heb gisteren een youtube account aangemaakt en twee filmpjes op gezet waarin ik laat zien hoe ik Donald Duck teken. Ik wilde eerst een filmpje maken tijdens het inkten van de strip over de Woudlopers maar dat ging helaas niet goed.:( Want het bestand was te groot...

Het tweede filmpje is mooier. Die heb ik uiteindelijk ook gescand. Klik op de afbeelding voor de filmpjes.:)

Afbeelding
Link van de tekening op groot formaat: http://s1239.photobucket.com/albums/ff5 ... ldDuck.jpg
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Hidde » zo nov 06, 2011 5:53 pm

Ik houd inderdaad mijn potlood erg raar vast. Maar dat vind ik fijn en ik kan er beter mee tekenen dus ja...:)
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor DD » zo nov 06, 2011 5:54 pm

Volgens mij heb je je bericht in een verkeerde topic geplaatst? :P
Vader van 'n schattige, kleine Duck.
Avatar gebruiker
DD
Verzamelaar zonder grenzen
Member
 
Berichten: 2849
Geregistreerd: wo feb 27, 2008 1:36 am

Berichtdoor Hidde » zo nov 06, 2011 6:10 pm

Oeeeeeeeeeeeeeeps!!! Sorry!AfbeeldingAfbeelding
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Duck » zo nov 06, 2011 6:18 pm

Hoe maak je die smiley?
Laatst bijgewerkt door Duck op ma nov 07, 2011 6:45 am, in totaal 1 keer bewerkt.
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Hidde » zo nov 06, 2011 6:39 pm

Via paint shop pro.

Maar nu moet dit topic weer even over de speciale Duck's van de Albert Heijn gaan. :P
Avatar gebruiker
Hidde
Barks-fan
Member
 
Berichten: 2514
Geregistreerd: za sep 11, 2010 9:48 pm
Woonplaats: Delft

Berichtdoor Duck » zo nov 06, 2011 6:54 pm

Ik zag dat van de Disney originals,gisteren op de televisie toen er reclame op was!
De Donald Duck pop zou ik het liefst hebben!
En de speciale uitgaves ook!
Leuke actie!
It all starts with a pencil and it all ends with a Duck....
But the Duck is just the begin of a comic.....
And a world of fun!
________________________________________________
Make a wish upon a star!
Avatar gebruiker
Duck
Meer dan een lezer!
Member
 
Berichten: 2143
Geregistreerd: vr mei 06, 2011 3:34 pm

Berichtdoor Big Bad Wolf » zo nov 06, 2011 9:48 pm

Wat een achterlijk hoog bedrag.
Ik doe elke week een groot deel van mijn boodschappen bij de Appie, maar er zijn maar weinig weken dat ik dat bedrag haal.
Sterker nog ik zou niet eens een familielid weten die dat bedrag in één keer uitgeeft.
Waarom niet via een spaarsysteem?
Slechte beurt voor AH.
Avatar gebruiker
Big Bad Wolf
Member
 
Berichten: 535
Geregistreerd: vr okt 26, 2007 12:30 am

Volgende

Keer terug naar Disney strips algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron