Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ei » za mei 09, 2009 3:11 pm

Duckfan van McDrake Dlsne schreef:Ei krijgt niks want hij doet alsof hij mij is! :o :o :o :o :o :o :o :o :o

Is dat zo? Wat zullen we nu beleven. Duckfan is wanhopig. Zo wanhopig, dat hij Ei nu vals beschuldigt. Duckfan vertelt leugens over Ei.

Waarom is "Duckfan van McDrake Dlsne" een ander profiel dan "Duckfan van McDrake Disne"? Dat is dan zeker ook Ei? :P
Ha ha, en zo heeft Duckfan zichzelf ontmaskerd als Ei-lasteraar. De kiezers zijn geschokt. :O

Duckfan van McDrake Dlsne schreef:EI MOET DOWN! DOWN DOWN DOWN!

De enige die daalt is Duckfan! :P

Caspar schreef:Hoe kunnen jullie zo gemeen doen tegen Ei? Ei is hEIlig! Ei en zijn Eipostelen zijn wereldverbeteraars! Zonder Ei zou het een grote puinhoop zijn! Lang leven Ei!

EI, EI, EI, EN WE ZIJN ZO BLEI!

Kijk, neem een voorbeeld aan Caspar. Dat is nou een verstandige, serieuze kerel die zich verre houdt van onzinnigheden. Zoals een Eipostel betaamt.

Twee stemmen op Caspar!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Dlsne » za mei 09, 2009 5:01 pm

EI MOET DOWN!

Ei moet en zal verliezen! HIJ MAG NIET WINNEN!!!!!!!!! :o

2 Stemmen op Duckfan van McDrake Dlsne! EI MAG NIET WINNEN! En zijn eipostelen ook niet! Weg met Ei! Weg met Caspar! Duckfan van McDrake Dlsne! :o :o :o
Ga je naar McDrake voor een beetje rust, moet je rust gaan brengen!
Duckfan van McDrake Dlsne
New member
 
Berichten: 8
Geregistreerd: vr mei 08, 2009 6:12 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » za mei 09, 2009 5:02 pm

Duckfan van McDrake Dlsne schreef:Oeps! Vergeten te stemmen!

1 stem op Ridder ter Geit en 1 op Caspar dan! Ei krijgt niks want hij doet alsof hij mij is! :o :o :o :o :o :o :o :o :o





EI MOET DOWN! DOWN DOWN DOWN!

Ik geloof dat ik gek word. Dit heb ik niet getypt! Ik was op dat moment aan het eten. Raar. Misschien een pesterijtje van diezelfde (Eierkop)? Jullie zijn toch wel het verschil tussen Dlsne en Disne? Die bovenste stemmen van die grappenmaker tellen weer niet mee. Trouwens, ik zou dan zeker 13x :o gedaan hebben, en jij hebt :o, maar ik had :O. :P!
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Duckfan van Down Under 4 » za mei 09, 2009 5:04 pm

HaHa! gefopt! ik ben natuurlek H H! 2 stemmen op H H! H H moet winne. weg met ei caspar duckfan en alle anderen. ik sta toch al voor en ik ga winnen H H
Duckfan van Down Under 4
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: vr mei 08, 2009 4:41 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 4 » za mei 09, 2009 5:07 pm

jaja dat zal wel duckfannetje je heb natuurlek een andere naam gemaakt om meer te stemme. alle stemme telle mee duckfannetje dus ook die van jouw.
Duckfan van Down Under 4
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: vr mei 08, 2009 4:41 pm

Berichtdoor Je zus » za mei 09, 2009 5:17 pm

JEZU... eh jeetje bedoel ik. Wat is hier GODVERDO... eh potverdorie nou weer aan de hand? Welke nepper zit hier mij een beetje te neppen? Eipostels, hu, weet je wat we daarmee doen? Die RAMMEN WE IN ELKAAR!! Kom maar op Ei, wij lusten je rauw!

En op wie zal ik nu eens stemmen? NIET op Casper, die verrader die Ei aanhangt! En ook niet op H H en Duckfan van McDrake Disney, die allemaal accounts aan gaan maken! Dan maar op Ridder te Geit! 2 stemmen op Ridder te Geit!
Je zus
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za mei 09, 2009 5:11 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » za mei 09, 2009 9:11 pm

Je zus schreef:En op wie zal ik nu eens stemmen? NIET op Casper, die verrader die Ei aanhangt! En ook niet op H H en Duckfan van McDrake Disney, die allemaal accounts aan gaan maken! Dan maar op Ridder te Geit! 2 stemmen op Ridder te Geit!

Beh eh, wa ba, he? IK HEB HELEMAAL GEEN NIEUWE ACCOUNTS GEMAAKT, TER GEIT! KAN HET NIET EENS EEN KEER RUSTIG WORDEN! GEEF GEWOON EENS ALSJEBLIEFT EEN KEER EENS ACHT! That's it! Ter Geit, Down Under, H, Ei, en meneertje Caspar, 1, 2, 3, 4, jullie gaan maar eens in dienst! Okee, Down Under en H niet, zij zijn te jong, maar dan gaat H naar een kostschool! En jij ook Je-zus! My God! Moet ik hier soms voor sergant gaan spelen?
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Duckfan van McDrake Dlsne » za mei 09, 2009 9:37 pm

WAT IS DIT NOU WEER!? Ben ik ook nog vergeten de stemmen! JEZUS ZEG! 2 STEMMEN OP CASPAR NATUURLIJK, DE ENIGE DIE GEEN DUBBELE ACCOUNTS HEEFT! :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O
Ga je naar McDrake voor een beetje rust, moet je rust gaan brengen!
Duckfan van McDrake Dlsne
New member
 
Berichten: 8
Geregistreerd: vr mei 08, 2009 6:12 pm

Berichtdoor H H » zo mei 10, 2009 10:10 am

Duckfan van Down Under 4 schreef:HaHa! gefopt! ik ben natuurlek H H! 2 stemmen op H H! H H moet winne. weg met ei caspar duckfan en alle anderen. ik sta toch al voor en ik ga winnen H H

Wat krijgen we nou!!!!!! Dit is natuurlijk die rot Ei die probeert mij in een kwaad daglicht te stellen maar het zal hem niet lukken. HA HA HA HA HA HA HA toch bedankt voor de stemmen. H H zou nooit op slijmmer van een caspar stemmen. H H zou altijd zorgen dat caspar zkt in de lijst HA HA.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor H H » zo mei 10, 2009 10:11 am

Duckfan van McDrake Dlsne schreef:WAT IS DIT NOU WEER!? Ben ik ook nog vergeten de stemmen! JEZUS ZEG! 2 STEMMEN OP CASPAR NATUURLIJK, DE ENIGE DIE GEEN DUBBELE ACCOUNTS HEEFT! :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O :O

Ik heb ook geen dubbele accounts dat is gewoon die Ei weer.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Caspar » zo mei 10, 2009 11:36 am

Ontken het maar. Geef Ei maar weer de schuld. Eerst nieuwe accounts aanmaken om op jezelf te stemmen, en daarna ook nog een ander de schuld geven, wat een lage streek!

2 stemmen dan op Ei, die overal maar weer de schuld van krijgt. Steun Ei! Stem op Ei!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Duckfan van Down Under 4 » zo mei 10, 2009 11:44 am

NEE!!! ik heb echt geen dubbele account rot ei en rot caspar jullie zegge dat alleen maar m te zorge dat mense niet op mij gaan stemmen

was nog vergeten te stemme, 2 stemmen op H H natuurlek!
Duckfan van Down Under 4
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: vr mei 08, 2009 4:41 pm

Berichtdoor Duckfan van Down Under 4 » zo mei 10, 2009 11:46 am

oeps verkeerde account nou nu is et wel duidelek da ik H H ben sorry ik zal nit meer op deze account zitte
Duckfan van Down Under 4
Member
 
Berichten: 10
Geregistreerd: vr mei 08, 2009 4:41 pm

Berichtdoor H H » zo mei 10, 2009 2:47 pm

Ik ben duck fan van mcdrake disney 4 niet.. Waarom zou ik eert op caspar stemmen en dan zeggen dat ik hem haat raar?
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Je zus » zo mei 10, 2009 7:14 pm

GVD! Eh, GVB bedoel ik. Ik raak hier he-le-maal in de war van! Wie is nou wie? En welke stemmen tellen nou mee en welke niet?

Zie het volgende keer in: Je zus Christus


En op wie moet ik stemmen? Iedereen hier lijkt wel dubbele accounts te hebben. DVDU, H H, Ei, Ridder ter Geit.... Alleen Caspar niet! 2 stemmen op Caspar!
Je zus
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: za mei 09, 2009 5:11 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron