Member van het jaar 2007!!!!!

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ridder ter Paard » ma dec 31, 2007 4:38 pm

Caspar schreef:*Loopt het bos in. Als hij Ridder ter Paard en de Neppe Ridder ter Geit ziet trekt hij zijn zwaard*

Neppe Ridder ter Geit, ik daag U uit voor een duel! En garde!

Ridder ter Paard kucht in Caspar's richting. Caspar wordt door de luchtdruk tegen een boom gesmeten.
Ophoepelen jij, stemmenverliezer!

Alvast wieuwe regels vanaf 1 januari 2008:
- elk bericht moet een verering van Ridder ter Paard zijn
- namen beginnend met een C zijn verboden
- per verzonden bericht moet 5 euro betaald worden
- inloggen op McDrake kost 10 Euro en is minimaal eenmaal per dag verplicht
Ridder ter Paard
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 4:40 pm

*Staat op en begint een zwaardgevecht met Ridder ter Paard. Het is een spannend gevecht, maar uiteindelijk wint Caspar. Hij brengt de geboeide Ridder ter Paard bij de Ridder-Vereniging en gaat op zoek naar de neppe Ridder ter Geit.*
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Gans » ma dec 31, 2007 4:41 pm

Ridder ter Paard schreef:Alvast wieuwe regels vanaf 1 januari 2008:
- elk bericht moet een verering van Ridder ter Paard zijn
- namen beginnend met een C zijn verboden
- per verzonden bericht moet 5 euro betaald worden
- inloggen op McDrake kost 10 Euro en is minimaal eenmaal per dag verplicht

U maakt een fout, meester Ridder ter Paard. Dat "wieuwe" moet "nieuwe" zijn.

Maar wat... Nee! NEE! Help! Ik word afgevoerd naar een kerker! Help!
Ridder ter Gans
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 4:42 pm

En daar gaat het eerste slachtoffer van Ridder ter Paard. Gelukkig zit hij zelf nu ook gevangen. En nou nog die nepridder vinden.

"Waar zit je, Ridder ter Ggeit?"
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Ggans » ma dec 31, 2007 4:44 pm

Caspar schreef:En daar gaat het eerste slachtoffer van Ridder ter Paard.

Slachtoffer? Nee hoor! Het gaat heel goed met mij!
Ridder ter Ggans
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 4:45 pm

*vindt Ridder ter Geit achter een boom, klappertandend en bang. Het is neit moeilijk om hem te overmeesteren, en even later zitten de neppe Ridder ter Geit en Ridder ter Paard allebei vastgebonden aan een boom*

Wat gaan we nu met deze schurken doen, beste echte, edele ridders?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » ma dec 31, 2007 4:51 pm

Waar is de echte Ridder Ter Geit?
Ik trek met mijn knapzak het bos in om hem te zoeken!
Wie gaat er mee?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 4:53 pm

Ik ga mee! Laten wij hem samen zoeken, misschien dat hij ons kan helpen en dat we met zijn drieeen van McDrake weer een paradijs kunnen maken!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Langslopende Eekhoorn » ma dec 31, 2007 4:59 pm

Ridder ter Geit is niet in het kasteel McDrake, hij zit vast in een holle boom samen met zijn geit!
Langslopende Eekhoorn
 

Berichtdoor Ridder ter Paard » ma dec 31, 2007 4:59 pm

Caspar schreef:*vindt Ridder ter Geit achter een boom, klappertandend en bang. Het is neit moeilijk om hem te overmeesteren, en even later zitten de neppe Ridder ter Geit en Ridder ter Paard allebei vastgebonden aan een boom*

Wat gaan we nu met deze schurken doen, beste echte, edele ridders?

Ridder ter Paard haalt diep adem en de touwen knappen als oude elastiekjes. Ridder ter Paard is weer vrij.

Caspar schreef:Ik ga mee! Laten wij hem samen zoeken, misschien dat hij ons kan helpen en dat we met zijn drieeen van McDrake weer een paradijs kunnen maken!

Zwijg jullie. Ridder ter Paard zal van McDrake een paradijs maken. Of jullie het leuk vinden of niet!
Ridder ter Paard
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 5:00 pm

Langslopende Eekhoorn schreef:Ridder ter Geit is niet in het kasteel McDrake, hij zit vast in een holle boom samen met zijn geit!

Oh dank je, beste eekhoorn. Kan je mij er heen brengen?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geitt » ma dec 31, 2007 5:04 pm

Caspar schreef:
Langslopende Eekhoorn schreef:Ridder ter Geit is niet in het kasteel McDrake, hij zit vast in een holle boom samen met zijn geit!

Oh dank je, beste eekhoorn. Kan je mij er heen brengen?

Laat me met rust.
Vort! Wegwezen! Ridder ter Paard is nu de baas.
Ridder ter Geitt
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 5:06 pm

*komt bij de holle boom aan waar de echte Ridder ter Geit gevangen zit. De ridder zelf is te verzwakt om iets te zeggen. Caspar tilt hem op zijn Geit en brengt hem naar Kasteel McDrake.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Paard » ma dec 31, 2007 5:09 pm

Hoe kan ik eigenlijk member van het jaar worden, als ik bijna geen stemmen heb?
Ridder ter Paard
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 5:10 pm

Ridder ter Paard schreef:Hoe kan ik eigenlijk member van het jaar worden, als ik bijna geen stemmen heb?

Niet, beste Ridder ter Paard. Jammer he?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 15 gasten

cron