Member van het jaar 2007!!!!!

Algemeen, inloop

Berichtdoor andere Caspar-fan » vr jan 04, 2008 7:15 pm

Waar is Caspar nou? Die Ridder ter Geit heeft nu toch niet echt gewonnen?

Caspar! CASPAR!!!
andere Caspar-fan
 

Berichtdoor Caspar » vr jan 04, 2008 9:50 pm

Hier ben ik!

Kijk eens aan. INteressante uitslag, ook voor mij erg onverwachts. Nou, iig iedereen bedankt die op mij heeft gestemd, ik zal later nog wel een uitgebreide speech verzinnen :)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar-fan » za jan 05, 2008 6:06 pm

Caspar schreef:Hier ben ik!

Kijk eens aan. INteressante uitslag, ook voor mij erg onverwachts. Nou, iig iedereen bedankt die op mij heeft gestemd, ik zal later nog wel een uitgebreide speech verzinnen :)

Nu heeft Caspar ineens geen tijd meer voor ons. (snik!) Caspar laat ons in de steek. :( Caspar nam alle tijd om zichzelf te promoten. Maar nu hij gekozen is laat hij zijn kiezers vallen als bakstenen. Later zal meneer nog wel een speech geven. Later, als ooit de pruimentijd en pinksteren op een dag vallen. We zijn belazerd. :(
Caspar-fan
 

Berichtdoor andere Caspar-fan » za jan 05, 2008 6:12 pm

Caspar-fan schreef:Nu heeft Caspar ineens geen tijd meer voor ons. (snik!) Caspar laat ons in de steek. :( Caspar nam alle tijd om zichzelf te promoten. Maar nu hij gekozen is laat hij zijn kiezers vallen als bakstenen. Later zal meneer nog wel een speech geven. Later, als ooit de pruimentijd en pinksteren op een dag vallen. We zijn belazerd. :(

Ik kan het amper geloven. Caspar, van wie ik dacht dat hij het verschil maakte in deze koude nare wereld vol geiten. Caspar was het licht in de duisternis voor mij. Als Caspar maar Member van het jaar 2007 werd, zou alles goed komen met de wereld. We zouden gered zijn. Ik heb mijn vingers blauw gestemd. Ja sorry hoor, de emoties worden mij teveel. Mijn liefde voor Caspar slaat om in een gevoel van haat. Ik krijg zin om met tomaten te gaan gooien. Hoe durft Caspar ons volste vertrouwen zo te beschamen!
andere Caspar-fan
 

Berichtdoor weer een Caspar-fan » za jan 05, 2008 6:17 pm

andere Caspar-fan schreef:Ik kan het amper geloven. Caspar, van wie ik dacht dat hij het verschil maakte in deze koude nare wereld vol geiten. Caspar was het licht in de duisternis voor mij. Als Caspar maar Member van het jaar 2007 werd, zou alles goed komen met de wereld. We zouden gered zijn. Ik heb mijn vingers blauw gestemd. Ja sorry hoor, de emoties worden mij teveel. Mijn liefde voor Caspar slaat om in een gevoel van haat. Ik krijg zin om met tomaten te gaan gooien. Hoe durft Caspar ons volste vertrouwen zo te beschamen!

We moeten Caspar iets aandoen! We moeten wraak nemen! We knippen zijn Simson-achtige lange haren af!
weer een Caspar-fan
 

Berichtdoor nog een Caspar-fan » za jan 05, 2008 6:18 pm

weer een Caspar-fan schreef:We moeten Caspar iets aandoen! We moeten wraak nemen! We knippen zijn Simson-achtige lange haren af!

Ja! Nadat we ze hebben gedoopt in een inktpotje!
nog een Caspar-fan
 

Berichtdoor andere Caspar-fan » za jan 05, 2008 6:25 pm

weer een Caspar-fan schreef:We moeten Caspar iets aandoen! We moeten wraak nemen! We knippen zijn Simson-achtige lange haren af!

nog een Caspar-fan schreef:Ja! Nadat we ze hebben gedoopt in een inktpotje!

Is het niet beter om Caspar voortaan volledig te negeren? Laat Caspar toch de apenkool krijgen met zijn Member van het jaar 2007. We stemmen gewoon nooit meer op hem. Wat hij ook zegt. Wat hij ook beloofd. Eens maar nooit meer. Een Caspar-fan stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen. Caspar ons in de steek laten, wij hem in de steek laten!
andere Caspar-fan
 

Berichtdoor andere Caspar-fan weer » za jan 05, 2008 6:27 pm

andere Caspar-fan schreef:Wat hij ook zegt. Wat hij ook beloofd.

Wat hij ook beloofT. Stam plus T.
Ik raak helemaal in de war. Allemaal de schuld van Caspar!
andere Caspar-fan weer
 

Berichtdoor Caspar-fan » za jan 05, 2008 6:34 pm

Boe! Boe! Boe!
Caspar-fan
 

Berichtdoor Caspar-fanclub » za jan 05, 2008 6:35 pm

Bij deze zijn wij opgeheven. Wegens plotseling gebrek aan belangstelling.
Caspar-fanclub
 

Berichtdoor ware Caspar-fan » za jan 05, 2008 6:38 pm

Laat dit een misverstand zijn. O, laat dit een misverstand zijn!
Caspar!! Caspar!! Ik vertrouw nog in je! Het kan toch niet waar zijn wat ze zeggen?
ware Caspar-fan
 

Berichtdoor Caspar » za jan 05, 2008 7:55 pm

Jeetje, ik mag toch best eventjes op vakantie?

Nou ja. Iedereen bedankt die op mij gestemd heeft. En natuurlijk alle 'tegenstanders' en hun fans bedankt, die er voor hebben gezorgd dat het een spannende wedstrijd is geweest. En bedankt voor Piet Telkramp, die de stemmen heeft geteld! Dank u!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor ware Caspar-fan » za jan 05, 2008 8:02 pm

Caspar schreef:Jeetje, ik mag toch best eventjes op vakantie?

Op vakantie? Zonder ons? Als beroemdheid ben je publiek bezit, Caspar Spears. Als je daar niet tegen kan had je maar niet beroemd moeten willen worden. Nu zal je altijd achtervolgd worden en lichtflitsen vanuit struiken zien, Caspar Hilton.

Caspar schreef:Nou ja. Iedereen bedankt die op mij gestemd heeft. En natuurlijk alle 'tegenstanders' en hun fans bedankt, die er voor hebben gezorgd dat het een spannende wedstrijd is geweest. En bedankt voor Piet Telkramp, die de stemmen heeft geteld! Dank u!

Noem je dit een "uitgebreide speech"? Hebben wij daarvoor gestemd op jou?
O Caspar, laat dit alles een misverstand zijn. Wordt weer de Caspar Bauer zoals we je kennen. De Caspar bij wie je zomaar onaangekondigd kon aanbellen voor een kopje thee!
ware Caspar-fan
 

Berichtdoor Caspar » za jan 05, 2008 8:03 pm

Nja. Ik ben alleen maar Member van het Jaar op een niet eens zo druk (wel heel erg leuk) forum hoor. Als het forum mij nodig heeft ben ik er :)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » za jan 05, 2008 8:03 pm

O ja, dat was natuurlijk niet mijn speech, alleen mijn bedankwoordje.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron