Member van het jaar 2007!!!!!

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ridder ter Geiit » ma dec 31, 2007 4:17 pm

Het wordt tijd dat ik terugtreed en mijn macht overdraag aan Ridder ter Paard.

Geeft al mijn vergaarde stemmen aan Ridder ter Paard!
Ridder ter Geiit
 

Berichtdoor Ridder ter Paard » ma dec 31, 2007 4:18 pm

Ridder ter Geiit schreef:Het wordt tijd dat ik terugtreed en mijn macht overdraag aan Ridder ter Paard.

Geeft al mijn vergaarde stemmen aan Ridder ter Paard!

Maar Ridder ter Geit, ik wil geen macht en geen stemmen. Nou ja... vooruit dan, omdat u zo aandringt.
Ridder ter Paard
 

Berichtdoor Ridder ter Gans » ma dec 31, 2007 4:22 pm

Ridder ter Paard schreef:
Ridder ter Geiit schreef:Het wordt tijd dat ik terugtreed en mijn macht overdraag aan Ridder ter Paard.

Geeft al mijn vergaarde stemmen aan Ridder ter Paard!

Maar Ridder ter Geit, ik wil geen macht en geen stemmen. Nou ja... vooruit dan, omdat u zo aandringt.

Ridder ter Geit had toch helemaal geen macht? Ridder ter Geit was toch onze gelijke? Onze broeder? Dat was toch de kracht van Ridder ter Geit? Waarom doet hij nu ineens heel anders?
Ridder ter Gans
 

Berichtdoor Ridder ter Paard » ma dec 31, 2007 4:24 pm

Ridder ter Gans schreef:Ridder ter Geit had toch helemaal geen macht? Ridder ter Geit was toch onze gelijke? Onze broeder? Dat was toch de kracht van Ridder ter Geit? Waarom doet hij nu ineens heel anders?

Zwijg! Anders eet ik straks gebraden gans!
Ridder ter Paard
 

Berichtdoor Ridder-Vereniging » ma dec 31, 2007 4:24 pm

Ridder ter Paard alle stemmen en alle macht? Hoezo dat? Wij willen Ridder ter Geit! Wat moeten we zonder Ridder ter Geit? Is het dan toch tijd om op Caspar te stemmen?
Ridder-Vereniging
 

Berichtdoor Ridder-fan » ma dec 31, 2007 4:26 pm

Ridder-Vereniging schreef:Ridder ter Paard alle stemmen en alle macht? Hoezo dat? Wij willen Ridder ter Geit! Wat moeten we zonder Ridder ter Geit? Is het dan toch tijd om op Caspar te stemmen?

Weet Ridder ter Geit hier wel van af? Waar is Ridder ter Geit???
Ridder-fan
 

Berichtdoor Ridder-Vereniging » ma dec 31, 2007 4:27 pm

Die is mensen helpen. En nu zit die nepperd, met 3 r's of 2 d's of 2 i's zijn plek in te nemen. Wij moeten iets doen! Wie kan ons helpen? Wie?
Ridder-Vereniging
 

Berichtdoor Caspar-Fanclub » ma dec 31, 2007 4:28 pm

Caspar is vast bereid om jullie te helpen! Je hoeft hem maar te roepen en hij komt al!
Caspar-Fanclub
 

Berichtdoor Ridder ter Ggeit » ma dec 31, 2007 4:30 pm

Ridder-Vereniging schreef:Die is mensen helpen. En nu zit die nepperd, met 3 r's of 2 d's of 2 i's zijn plek in te nemen. Wij moeten iets doen! Wie kan ons helpen? Wie?

Ik ben de echte en ik heb de macht overgedragen aan Ridder ter Paard. Ik kan niet inloggen omdat ik mijn wachtwoord ben kwijtgeraakt tijdens het doen van goede daden. Nou koppen dicht jullie allemaal en luisteren naar Ridder ter Paard.

Twee stemmen op Ridder ter Paard!
Ridder ter Ggeit
 

Berichtdoor Ridder-Vereniging » ma dec 31, 2007 4:31 pm

Caspar! Help ons dan toch! Help ons! Verjaag deze bedrieger! CASPAR!
Ridder-Vereniging
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 4:32 pm

Wat hoor ik nu? Mensen in nood? Hier komt Caspar!
*muziekje, Caspar verschijnt op het toneel, waar alle ridders bang in een kring staan*

Waar zit het kwaad, beste ridders?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder-Vereniging » ma dec 31, 2007 4:33 pm

Verder het bos in. Heel diep in het bos zit hij, die nep Ridder!
Ridder-Vereniging
 

Berichtdoor Ridder ter Paard » ma dec 31, 2007 4:33 pm

Ridder-Vereniging schreef:Caspar! Help ons dan toch! Help ons! Verjaag deze bedrieger! CASPAR!

Caspar heeft zich erbij neergelegd dat hij verloren heeft. Vanaf 1 januari 2008 ben ik de baas van McDrake. Dan gaat hier het een en ander veranderen...
Ridder ter Paard
 

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 4:34 pm

*Loopt het bos in. Als hij Ridder ter Paard en de Neppe Ridder ter Geit ziet trekt hij zijn zwaard*

Neppe Ridder ter Geit, ik daag U uit voor een duel! En garde!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » ma dec 31, 2007 4:36 pm

Waar ben je nou, he, Riddertje?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron