Member van het jaar 2007!!!!!

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ei » wo jan 16, 2008 5:45 pm

Caspar schreef:Ei! Het spijt me! Hoe kon ik jou nou in de steek laten! Tuurlijk ben ik er nog. Maar zo'n speech is ook zo veel werk, zeker als je ook nog school en huiswerk hebt! Laten we het feest doorgaan! Voor iedereen! Met taart en evenementen, en misschien een speech als ik die af kan krijgen voor morgen!

Ben je nou alweer bezig met die school? Je weet toch dat je voor levenswijsheid aan Ei genoeg hebt? Waarom dan toch steeds weer naar die school toe gaan en steeds weer dat huiswerk maken? Geloof je Ei niet? Ei heeft het beste met je voor. Dat je Ei desondanks verwaarloost door telkens weer naar die school te gaan, en zodoende ook jezelf verwaarloost, maakt onbezorgd feesten onmogelijk.

Bel die school meteen maar op om te zeggen dat ze allemaal gek zijn en dat je genoeg hebt aan Ei. 't Is een kleine moeite maar een groot plezier. Dan heb je vandaag nog alle tijd om die speech te schrijven.

Ach, ach. Waar zou Caspar zijn zonder Ei? Waar Caspar problemen ziet, ziet Ei oplossingen.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » wo jan 16, 2008 5:49 pm

Ik wil niet naar school, maar het moet. Ik zit liever op school dan in de gevangenis.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » wo jan 16, 2008 6:03 pm

Caspar schreef:Ik wil niet naar school, maar het moet.

Van wie moet Caspar, de grote 'Member van het jaar 2007', naar school? Wie gaat de grote Caspar vertellen wat hij moet doen? Dat zal Caspar allemaal toch zeker zelf wel bepalen?
Wie zijn die mensen die Caspar zo onder druk zetten? Wie denken ze dat ze zijn?? Als het weer gebeurt antwoord je gewoon: "Hé! Bekkie dicht en bemoei je met je eigen zaken. Ik heb niet met jou geknikkerd." Je zult zien dat ze allemaal met stomheid geslagen zijn. Probeer het maar!

Caspar schreef:Ik zit liever op school dan in de gevangenis.

Hoezo gevangenis? Doel je op de schil van Ei?

Wie zou Caspar opsluiten in de gevangenis? Wie gaan ze daarvoor meebrengen? Gevangenissen zijn voor watjes. Jij bent de grote Caspar!

Vertrouw op Ei en alles komt goed. Doe je best! Volg Ei's advies op en breng daarvan rapport uit op McDrake. Ter voorbeeld aan alle andere onderdrukten.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » wo jan 16, 2008 6:39 pm

Politie? Het leger? Ik weet niet, maar volgens mij leven we in Nederland en daar ben ik gewoon schoolplichtig.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » wo jan 16, 2008 9:07 pm

Eerst een speech, dan komen pas de felicitaties!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » do jan 17, 2008 5:29 pm

Geachte burgers van het land McDrake,
Hier sta ik voor jullie, en ik spreek,
Tot u, mijn beste medeleden,
Vergeet het leed dat is geleden.

De wedstrijd begon een jaar geleden,
Winnen werd belangrijker dan vrede,
Maar gelukkig, iedereen heeft het overleefd,
En niemand die er is geweest.

De strijd duurde lang,
En niemand was bang.
Spoedig zullen wij drinken, bier en wijn,
Opdat wij allemaal winnaars zijn.

En het bloed dat is vergoten,
En alle gezonken vloten,
Verdwijnen in het glas,
Waarvan de drank zo lekker was.

Dus hef uw beker en drink, met mij,
Laten we feesten en wees allen blij!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » zo jan 20, 2008 8:01 pm

Ei schreef:Wie zou Caspar opsluiten in de gevangenis? Wie gaan ze daarvoor meebrengen? Gevangenissen zijn voor watjes. Jij bent de grote Caspar!

Caspar schreef:Politie? Het leger? Ik weet niet, maar volgens mij leven we in Nederland en daar ben ik gewoon schoolplichtig.

Naar wie luistert Caspar nou liever? Naar de politie, het leger of naar Ei?

Waar is Caspar's blinde vertrouwen in Ei gebleven? Als Ei toch zegt dat Caspar vrij moet zijn, wie is Caspar dan zichzelf op te laten sluiten. Ei zet het deurtje van Caspar's kooi open. Alles wat Caspar hoeft te doen is de vrijheid tegemoet fladderen. Is Caspar zo gehersenspoeld dat hij niet meer vliegen kan? Vrijheid, blijheid! Er dient Ontsnapt te worden!

Caspar, morgen is de grote dag. Ei zal met raad standby staan via McDrake. Vanaf nu laat Caspar zich door niemand meer vertellen wat hij moet doen. Vanaf nu is Caspar vrij. Heeft Caspar dat begrepen!?

Caspar schreef:Geachte burgers van het land McDrake,
Hier sta ik voor jullie, en ik spreek,
Tot u, mijn beste medeleden,
Vergeet het leed dat is geleden.

De wedstrijd begon een jaar geleden,
Winnen werd belangrijker dan vrede,
Maar gelukkig, iedereen heeft het overleefd,
En niemand die er is geweest.

De strijd duurde lang,
En niemand was bang.
Spoedig zullen wij drinken, bier en wijn,
Opdat wij allemaal winnaars zijn.

En het bloed dat is vergoten,
En alle gezonken vloten,
Verdwijnen in het glas,
Waarvan de drank zo lekker was.

Dus hef uw beker en drink, met mij,
Laten we feesten en wees allen blij!

Wie zo mooi kan dichten heeft helemaal geen school nodig. Zo iemand loopt op school alleen maar schade op aan zijn/haar hoogbegaafde talent. Het moet afgelopen zijn met leraren die uit lamlendigheid kinderen gijzelen. We leven in 2008! Dat die leraren die hele dag niets te doen hebben, daar hoeven ze Caspar verdikkie toch niet mee lastig te vallen?! Caspar redt zichzelf wel. Als de huur betaald moet worden maakt Caspar ter betaling gewoon een gedicht over.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor zwalkende zwerver » zo jan 20, 2008 8:12 pm

Caspar schreef:Spoedig zullen wij drinken, bier en wijn,
Opdat wij allemaal winnaars zijn.

En het bloed dat is vergoten,
En alle gezonken vloten,
Verdwijnen in het glas,
Waarvan de drank zo lekker was.

Dus hef uw beker en drink, met mij,
Laten we feesten en wees allen blij!

Caspar is mans genoeg. (hik!) Wie zijn gedicht leest ziet een kerel die goed voor zichzelf kan zorgen. Dranken als bier en wijn die rijkelijk vloeien. Wat moet je nog meer weten over voeding? Caspar laat zich niet vertellen dat het slecht is. Weet je welke mensen zeggen dat bier en wijn slecht zijn? (hik!) Volwassenen die alles zelf op willen zuipen! Van hersenschade ga je heus niet dood. (hik!) En een levertransplantatie is zo gepiept tegenwoordig.

Caspar, welkom in het vrije leven. Jij begrijpt ons en wij begrijpen jou. Laten we een forummeeting houden onder de brug. Jij neemt de kratten mee en wij zorgen voor de gezelligheid. (hik!) Laat al die mensen van de verrotte kapitalistische consumptiemaatschappij maar het apenzuur krijgen. Je hoort bij ons!

Lalalalal! Lalalalal!
Spoedig zullen wij (hik) drinken, bier en wijn!
Opdat wij (hik) allemaal winnaars zijn!
(hik!)
zwalkende zwerver
 

Berichtdoor William Booth » zo jan 20, 2008 8:44 pm

While women weep, as they do now, I'll fight; while children go hungry, as they do now I'll fight; while men go to prison, in and out, in and out, as they do now, I'll fight; while there is a drunkard left, while there is a poor lost girl upon the streets, while there remains one dark soul without the light of God, I'll fight, I'll fight to the very end!
William Booth
 

Berichtdoor Donkere Ziel » do jan 24, 2008 4:54 pm

William Booth schreef:While women weep, as they do now, I'll fight; while children go hungry, as they do now I'll fight; while men go to prison, in and out, in and out, as they do now, I'll fight; while there is a drunkard left, while there is a poor lost girl upon the streets, while there remains one dark soul without the light of God, I'll fight, I'll fight to the very end!

Vechten zolang er nog één "donkere ziel" overblijft zonder het licht van "God"... :O
Vechten??? :O William is een radicale extremistische geloofsgestoorde fundamentalist!

Jezus dronk alcohol. Jezus symboliseerde alcohol als zijnde zijn bloed... Tot dusver de meest geslaagde alcohol-reclame ooit. Wijn = bloed van heilige Jezus. Zo houdt de kerk de alcohol in ere.
(Opmerkelijkerwijs mag je volgens diezelfde Bijbel geen bloed drinken. Maar dat even terzijde.)

Jezus heeft gezegd dat er altijd armen zullen zijn... Dat het belangrijk is voor discipelen om vooral dankbaar te zijn voor Jezus, die zich ondertussen lekker duur liet zalven.

En dat licht? Wat is dat?
Het licht aan het einde van een tunnel kan zijn van een aankomende trein.
Donkere Ziel
 

Berichtdoor Heilsoldaat » di jan 29, 2008 5:16 pm

Zonder het licht van God is onze ziel helaas duister.

Het kan nooit Gods bedoeling zijn, hoe dronkemannen hun leven vergooien.

Jezus zei ook dat voor de armen gezorgd moest worden. Maar toen Maria hem wilde zalven liet hij dit toe, omdat ze deze eer niet meer aan hem kon bewijzen naar zijn dood. Wel aan de armen, maar Jezus willen zalven was haar keuze, welke hij respecteerde.

God geeft licht in de duisternis.
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor virtuele engel » wo jan 30, 2008 5:14 pm

William Booth schreef:While women weep, as they do now, I'll fight; while children go hungry, as they do now I'll fight; while men go to prison, in and out, in and out, as they do now, I'll fight; while there is a drunkard left, while there is a poor lost girl upon the streets, while there remains one dark soul without the light of God, I'll fight, I'll fight to the very end!

Dit bericht en de twee volgende zijn gekopieerd naar 'Geloven 3.0'.
url: http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?p=10106#p10106
virtuele engel
 

Berichtdoor Heilsoldaat » wo jan 30, 2008 5:17 pm

Wij vechten waar wij maar nodig zijn!
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » zo nov 30, 2008 4:13 pm

THE END
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » do apr 16, 2009 8:23 pm

Wist je dat als je de minste berichten op een pagina wilt laten staan (3) dit topic dan 1315 pagina's heeft?
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron