Member van het jaar 2008!!!!

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ei » di feb 12, 2008 3:05 pm

Een stem op Luuk en een stem op Tim!

Caspar krijgt van Ei pas weer stemmen als hij de langverwachte Super Zwerfman 2 uitbrengt. Ei wordt getikt van de spanning. Hoe gaat het aflopen met de hartverscheurend huilende Super Zwerfman aan het einde van deel 1? Ei kan er niet van slapen. Hoe gaat het aflopen? Je kunt je publiek toch niet zo in spanning en onzekerheid achterlaten? Laten we een petitie starten!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » di feb 12, 2008 3:45 pm

Ik heb het nu vrij druk met school (volgende week proefwerkweek) maar daarna is het vakantie, dus misschien dat ik dan wat kan regelen.

2 stemmen op Ei, en sorry voor het lange wachten :)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » di feb 12, 2008 4:13 pm

Caspar schreef:Ik heb het nu vrij druk met school (volgende week proefwerkweek) maar daarna is het vakantie, dus misschien dat ik dan wat kan regelen.

Ben je nou alweer met school bezig? Wat hadden we nou afgesproken, Caspar? Je zou gaan spijbelen!

Naar school gaan en Ei aanbidden gaan moeilijk samen. Voor je weet ga je straks beweren dat Ei een verzinsel is om jou als volgeling onder de duim de te houden. Van school word je veel te intelligent. Dan sta je op een dag op eigen benen en heb je Ei niet meer nodig. En dan is het afgelopen met je offers aan Ei.

Ei wil dat je kinderlijk blijft en in sprookjes blijft geloven. Ei wil dat je nog vandaag al je schoolboeken verbrandt. Als je iets wil weten vraag je dat gewoon aan Ei.

Ook Luuk en Tim moeten gaan spijbelen. Voor hen geldt hetzelfde: Stop met school voordat het te laat is!

Ei heeft gesproken.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Speibullaar » di feb 12, 2008 4:18 pm

Ei schreef:Stop met school voordat het te laat is!

IJ hebd guleik! Sgool is slegt!
Speibullaar
 

Berichtdoor Luuk » di feb 12, 2008 4:35 pm

Oke Ei! Ik heb een vraag!
Wat is de stelling van Piet Ago Ras met de wortel van Broer Konijn keer 3029 in tabelsvorm?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor McPrul-fan » di feb 12, 2008 5:03 pm

Hoera! McPrul was vanmiddag online hier op McDrake!

Twee stemmen op McPrul!
McPrul-fan
 

Berichtdoor Heilsoldaat » di feb 12, 2008 5:08 pm

Maar... Luuk is zelf ook al een eeuwig opperwezen? Die lijkt op Meneer Aart?
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor Ei » di feb 12, 2008 5:13 pm

Luuk schreef:Oke Ei! Ik heb een vraag!
Wat is de stelling van Piet Ago Ras met de wortel van Broer Konijn keer 3029 in tabelsvorm?

Dat is een giskundige vraag. Het antwoord is: Carotenis maximus vitaminus A^2. Wat neerkomt op 800 μg bij een schaal van 1:12.
Wat dus bewijst dat je helemaal niets aan giskunde hebt.

Heb je geen interessantere vragen voor Ei? Wat de zin van het leven is, bijvoorbeeld?

Stel je vragen aan Ei!
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?t=315
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » di feb 12, 2008 6:20 pm

Sorry Ei, het spijt me, maar ik wil toch wel naar school gaan, want af en toe kan leren best leuk zijn en je ontmoet er ook veel mensen.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » di feb 12, 2008 6:27 pm

Twee stemmen op Luuk! :P
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » di feb 12, 2008 6:33 pm

2 stemmen op Caspar!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » di feb 12, 2008 6:37 pm

Tegen de regels, Caspar! Je mag niet vaker dan 2 keer stemmen op een dag!
Vandaag heb je al gestemt! :P
Caspar schreef:Ik heb het nu vrij druk met school (volgende week proefwerkweek) maar daarna is het vakantie, dus misschien dat ik dan wat kan regelen.

2 stemmen op Ei, en sorry voor het lange wachten :)
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » di feb 12, 2008 7:17 pm

Oh, was dat vandaag? Sorry, ik dacht dat dat al gisteren was.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » wo feb 13, 2008 2:54 am

Caspar schreef:Sorry Ei, het spijt me, maar ik wil toch wel naar school gaan, want af en toe kan leren best leuk zijn en je ontmoet er ook veel mensen.

Leren van Ei is altijd leuk. Veel leuker. Daar kan geen school tegenop.
En waarom zou je mensen willen ontmoeten als je Ei hebt?

Eigenlijk ben je nu best een beetje ondankbaar, Caspar. Geef maar toe. Want je hebt Ei en toch wil je meer. Hoe durf je!
Neem een voorbeeld aan Luuk en Tim. Die spijbelen wel. Zij geloven in Ei. Zij weten dat Ei alle wijsheid in pacht heeft. Nietwaar, Luuk en Tim?


Uit medelijden:
Twee stemmen op Caspar.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor onderwijsinspectie » wo feb 13, 2008 3:06 am

Ei schreef:Neem een voorbeeld aan Luuk en Tim. Die spijbelen wel. Zij geloven in Ei. Zij weten dat Ei alle wijsheid in pacht heeft. Nietwaar, Luuk en Tim?

Wordt hier gespijbeld?

Ei schreef:Uit medelijden:
Twee stemmen op Caspar.

Medelijden? Medelijden?? Caspar gaat naar school en krijgt daardoor later een goede baan met een hoog salaris en veel aanzien.
Medelijden geldt alleen voor spijbelaars!
onderwijsinspectie
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron