Member van het jaar 2008!!!!

Algemeen, inloop

Berichtdoor raar mens » za jan 26, 2008 4:47 pm

Caspar schreef:Ben ik eens niet uit op winnen, duiken al die rare mensen weer op die er alles aan doen om mij in een kwaad daglicht te zetten. Nou ja, 1 stem op Caspar en 1 op mezelf.

Wat heeft de rare mensheid aan een Caspar die niet wil winnen? Ik vraag het u!
Dat kwaad daglicht is natuurlijk een imago. Zoals Johnnie Cash die zingt dat hij iemand heeft neergeschoten.

De naam "Caspar" moet staan voor ruigheid en over lijken gaan. Caspar moet de vrees van de straat zijn. Zodra het geluid van kauwgum die nonchalant met open mond gekauwd wordt te horen is, weet men: Daar is Caspar. Dan sidderen de baby's, vluchten de volwassenen en zetten katten hoge ruggen op.

Je bent pas echt een winnaar als je iemand die om genade smeekt lachend overhoop schiet. Bam bam bám! Zoals in de betere bioscoop. "Die you modderfokker! Har! Har! Har!" Maar dan in het echt.

Als raar mens ben ik heel mijn leven gepest en uitgelachen. Maar nu weet ik dat Caspar mij en alle andere rare mensen komt verlossen. Caspar is onze held! Mijn schooljuffrouw die mij vroeger strafwerk gaf. Het mens zit inmiddels in een bejaardentehuis te dementeren, maar ze zal haar straf niet ontlopen! O nee. Lekker makkelijk hoor, alles zogenaamd vergeten. Maar ik weet het nog wel! Zodra ze in de dubbele loop van Caspar's jachtgeweer kijkt, dan piept ze wel anders!

En dan die kleuters die laatst belletje trokken bij mij. Zodat ik helemaal voor niets open deed en ik vernederend gelach hoorde vanachter een auto. Ik voel het nog. Kijken wie het laatst lacht als Caspar dan tevoorschijn komt en een clusterbom in hun richting gooit. Kabaf! Ka-BOEM! Whahahahahahahaha!

Ook mijn psychiater verdient een lesje. Die heeft mij laatst opgesloten in een isoleercel. Echt waar. Alleen maar omdat ik een stoel door een ruit heb gesmeten. Alsof het mijn schuld is dat het raam dicht was. Als ik met een stoel wil gooien moet ik dat toch zeker zellef weten??? Als anderen daar last van hebben dan gaan ZIJ toch in de isolatie-cel?

Caspar zal streng doch hardvochtig vergelden wat mij en mijn lotgenoten is aangedaan.
Wraak!!!

Dus daarom:
TWEE STEMMEN OP CASPAR!
raar mens
 

Berichtdoor Caspar » za jan 26, 2008 6:44 pm

Hohoho, ik doe niet aan geweld he? Laten we alles gewoon vreedzaam oplossen.

2 stemmen op je Psychiater!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor raar mens » za jan 26, 2008 7:47 pm

Caspar schreef:Hohoho, ik doe niet aan geweld he?

;) (knipoog van onderlinge verstandverhouding)

Wat een ander "geweld" noemt, dat heet bij ons oprechte kunst. Nietwaar?
Een ander heeft het over een gruwelijk verminkt lijk. Wij hebben het over vrije expressie en esthetische vorming.

Caspar schreef:Laten we alles gewoon vreedzaam oplossen.

Ha ha ha! Die Caspar altijd. Blijft altijd een gentleman. Hij bedoelt natuurlijk zo vreedzaam als in een massagraf. Met een knipoog naar "wreedzaam".

Caspar schreef:2 stemmen op je Psychiater!

Goed zo! Lok hem tevoorschijn. Doe alsof je aan zijn kant staat. En dan... BAF!!! BOEM!!! BLAM!!!
Whahahahahahaha!

Wie mij niet horen wil verdient een corrigerende tik.

Zo'n psychiater die mij zomaar opsluit omdat ik een beetje plezier wil hebben in me leven. Nou, dan heeft hij buiten onze held Caspar's rechtvaardigheidsgevoel om gerekend!
Ook rare mensen hebben rechten. Nu zit ik nog aan de ketting. Maar vandaag of morgen hoor ik het verlossende geluid van uit elkaar spattend glas bij de uitgang. Weg met die glazen sluisdeuren. Dan staat Caspar hier en komt hij mij verlossen. Dan zijn we weer vrij. En dan vereren iedereen met een bezoekje die geklikspaant heeft bij mijn psychiater! Ik wijs ze aan, en Caspar haalt de trekker over. Bam!!! Boem!!! Heh-heh-heh. Dat zal ze leren, zo gemeen tegen mij te zijn! Tegen mij, die altijd vredelievend is! We zullen ze es effe netjes opvoeden. Een beetje respect bijbrengen en zo.

Dank je Caspar, dat jij er bent. Dank je! Mijn wraakzuchtige gebedjes zijn verhoord!
We zullen die witjassen es effe een kleurtje geven!
raar mens
 

Berichtdoor kritische vragen » zo jan 27, 2008 6:28 pm

Caspar schreef:Laten we alles gewoon vreedzaam oplossen.

Twee vragen:
- Hoe?
- Kun je vrede behalen met vrede?
kritische vragen
 

Berichtdoor Heilsoldaat » di jan 29, 2008 11:12 pm

Twee stemmen op William Booth!
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor raar mens » wo jan 30, 2008 8:06 pm

Heilsoldaat schreef:Twee stemmen op William Booth!

William Booth ("I'll fight, I'll fight to the very end") en Heilsoldaat ("Wij vechten waar wij maar nodig zijn!") zijn helden!
Zij komen openhartig uit voor de gewelddadige aard van de mens. Een mens houdt van vechten. Is het niet over praktijk dan wel over theorie. Véchten. Het doel (het vechten) heiligt de middelen!

Caspar doet alsof hij tegen geweld is. William Booth en Heilsoldaat geven tenminste toe dat ze zullen vechten tegen mensen die een andere mening is toegedaan. Als je bijvoorbeeld niet in de god van Booth gelooft, is dat voor hem een excuus om te vechten. En Booth is er trots op!

We moeten terug naar waarden en normen van vroeger. Kruistochten en brandstapels. Ja, de "Heer"lijke geur van rottend en brandend mensenvlees. Wie anders denkt dan ons moet worden bevochten. Want wij hebben gelijk. Het doel heiligt de middelen!

Een stem voor mijn broeder William Booth en een stem voor mijn broeder Heilsoldaat!
raar mens
 

Berichtdoor Heilsoldaat » wo jan 30, 2008 9:36 pm

Dank u voor de stemmen.

Echter; wij vechten tegen armoede en tegen onrecht. Hij vechten niet tégen, maar vóór mensen.
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor Caspar » wo jan 30, 2008 10:12 pm

Dan kan ik het nog wel begrijpen. Natuurlijk is niet vechten het allermooiste, maar wel moeilijk te bereiken. 1 stem op Heilsoldaat en 1 voor mij!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Heilsoldaat » wo jan 30, 2008 10:13 pm

Maar is niet vechten wel het allermooiste? Als er nu armoede en nood om je heen is?
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor Caspar » wo jan 30, 2008 10:43 pm

Nee, dan niet, ik bedoelde dat het mooiste is om armoede en nood op te lossen zonder te vechten.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Heilsoldaat » wo jan 30, 2008 11:01 pm

Het is net hoe je vechten ziet. Je kunt vechten tegen honger door soep uit te delen, bijvoorbeeld.
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor Caspar » do jan 31, 2008 12:03 am

Kijk, daar zit natuurlijk wel het verschil. Ik associeer vechten meteen met geweld, maar dat is (vind ik) fout. Vechten zonder geweld is heel nobel en goed werk (hangt er natuurlijk wel vanaf tegen wat je vecht, maar goed).
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Heilsoldaat » do jan 31, 2008 8:38 am

Waarom we het dan vechten noemen en niet gewoon helpen? Dat komt denk ik omdat we zien dat er zoveel moet gebeuren, zodat we het zien als een soort strijd. En omdat we het lollig vinden te vergelijken met het leger, natuurlijk.
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor Daniel73 » do jan 31, 2008 4:34 pm

Heilsoldaat schreef:Waarom we het dan vechten noemen en niet gewoon helpen? Dat komt denk ik omdat we zien dat er zoveel moet gebeuren, zodat we het zien als een soort strijd. En omdat we het lollig vinden te vergelijken met het leger, natuurlijk.

Leger? Lollig?

Onder 'Geloven 3.0' heb ik een uitvoerig antwoord op deze discussie gegeven.
zie: http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?p=10129#p10129
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » za feb 02, 2008 12:02 pm

1 stem op Daniel73 en 1 stem op Caspar!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron