Member van het jaar 2006!

Algemeen, inloop

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 25, 2006 12:11 pm

Rockerduck schreef:
montoyaruler3 schreef:dat dat nieuws helemaal niet zo eerlijk is als dat altijd wordt gezegd.. niet dat het een slechte omroep is, in sport zijn ze top, maar nieuws is niet zo onafhankelijk als je denkt hoor!

Het is nou ook niet zo dat het heel erg gemanipuleerd is, hoor. De NOS is iig onafhankelijker dan een Hart van Nederland of Actienieuws. En dat NSE was helemaal een lachertje: beetje luchtig gaan zitten lachen over de hongersnood in Mali... Nou, haha. :rolleyes: De NOS wordt niet direct beïnvloedt door Den Haag, als je dat soms denkt, en dat waanidee is al helemaal geen reden om er niet naar te kijken. In feite brengen zij nog wel het beste journaal van Nederland.

ik heb het idee dat RTL nieuws beter is, wegens betere onafhankelijkheid, en geen ruzies op de werkvloer.. maar beide bedrijven hebben me laatst in Hilversum eruit getrapt :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor anonieme vleermuis » do mei 25, 2006 12:57 pm

Ik stem op Rockerduck en Montoyaruler3. Hoera voor Rockerduck en Montoyaruler3!
anonieme vleermuis
 

Berichtdoor Rockerduck » do mei 25, 2006 5:33 pm

montoyaruler3 schreef:ik heb het idee dat RTL nieuws beter is, wegens betere onafhankelijkheid, en geen ruzies op de werkvloer.. maar beide bedrijven hebben me laatst in Hilversum eruit getrapt :P

Je kunt je afvragen of RTL Nieuws, als behorend tot het commerciël bedrijf RTL, niet afhankelijk is van aandeelhouders en sponsoren.
Bovendien weet ik niet op welke ruzies op de werkvloer je doelt. Bedoel je de ruzie tussen Charles Groenhuijsen en de NOS? Heeft dat dan invloed gehad op de berichtgeving van het NOS Journaal? Volgens mij niet.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 25, 2006 6:47 pm

Rockerduck schreef:
montoyaruler3 schreef:ik heb het idee dat RTL nieuws beter is, wegens betere onafhankelijkheid, en geen ruzies op de werkvloer.. maar beide bedrijven hebben me laatst in Hilversum eruit getrapt :P

Je kunt je afvragen of RTL Nieuws, als behorend tot het commerciël bedrijf RTL, niet afhankelijk is van aandeelhouders en sponsoren.
Bovendien weet ik niet op welke ruzies op de werkvloer je doelt. Bedoel je de ruzie tussen Charles Groenhuijsen en de NOS? Heeft dat dan invloed gehad op de berichtgeving van het NOS Journaal? Volgens mij niet.

Het moet er slecht aan toegaan op de werkvloer bij de NOS, dit zal het nieuws nooit ten goede komen. Ik verwacht niet dat RTL Nieuws afhankelijk is van sponsoren.. ook een van de weinige programma's trouwens :P
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Pluizer » vr mei 26, 2006 1:12 pm

Vandaag stem ik op Gjhjf/sian en Stephan.
(Ook al stemmen zij structureel niet op mij! snik! snik!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » vr mei 26, 2006 1:17 pm

montoyaruler3 schreef:Ik verwacht niet dat RTL Nieuws afhankelijk is van sponsoren..

Wishful thinking? Geldt ook voor Rockerduck. Die is vast aan het spijbelen. Want er is wel degelijk kritiek op de "linkse kerk" in de media, in bv. het Journaal en in Nova. Vooral ten tijde van de opkomst van Pim Fortuyn.
Kindertjes toch! Moet de onafhankelijke Pluizer jullie álles leren?

Jullie huiswerk voor vandaag:
- Hoeveel is 1 + 1?
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor bemoeial » vr mei 26, 2006 1:18 pm

Dit hoort onder het topic Televisie thuis!
bemoeial
 

Berichtdoor Stephan » vr mei 26, 2006 2:41 pm

Ik stem op Pluizer en op die hoofdrolspeler uit 'the Hornblower'. Van die laatste heb ik net een eigenaardige film gezien over Bosnië.
Stephan
Member
 
Berichten: 297
Geregistreerd: zo apr 16, 2006 4:04 pm

Berichtdoor Rockerduck » za mei 27, 2006 1:57 am

Pluizer schreef:Wishful thinking? Geldt ook voor Rockerduck. Die is vast aan het spijbelen. Want er is wel degelijk kritiek op de "linkse kerk" in de media, in bv. het Journaal en in Nova. Vooral ten tijde van de opkomst van Pim Fortuyn.
Kindertjes toch! Moet de onafhankelijke Pluizer jullie álles leren?

Termen als "linkse kerk" worden graag gebezigd door weinig intelligente mensen die overal graag een complot achter zoeken of een ander de schuld geven. Zolang ze maar zelf geen verantwoordelijkheid hoeven te dragen en de rotzooi op iemand anders af kunnen schuiven. "Linkse kerk" is eigenlijk zo'n populistische, holle en inhoudsloze term dat je er niet eens aandacht aan zou moeten besteden.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor rechtse bal » za mei 27, 2006 12:24 pm

Rockerduck schreef:Termen als "linkse kerk" worden graag gebezigd door weinig intelligente mensen die overal graag een complot achter zoeken of een ander de schuld geven.

Aldus de linkse dominee.

Rockerduck schreef:Zolang ze maar zelf geen verantwoordelijkheid hoeven te dragen en de rotzooi op iemand anders af kunnen schuiven. "Linkse kerk" is eigenlijk zo'n populistische, holle en inhoudsloze term dat je er niet eens aandacht aan zou moeten besteden.

Aldus Mr. Inhoudsloos himself. Folderaar van populistische borrelhap over hoe goed en knap Taïda en Ayaan zijn, en hoe vals George Bush en Rita Verdonk. Rockerduck IS de linkse kerk.
rechtse bal
 

Berichtdoor Rockerduck » za mei 27, 2006 7:44 pm

Ayaan Hirsi Ali goed en knap??? :lol: Heb jij even slecht op zitten letten, makker! Je zit er helemaal naast. Je zet jezelf mooi te kijk.

Ayaan kan wat mij betreft niet snel genoeg dit land hebben verlaten. Hoe geloofwaardig ben je als je bij PvdA begint, dan naar VVD overstapt, en daarna naar een neo-conservatieve denktank gaat in Washington? Gaat ze bij van die kerels werken die vrouwen ook het liefst terug achter het aanrecht zetten. Was je daar niet tegen, Ayaan? Wat zeg je? Ooh, alleen als het islamnieten zijn... Ja, dat dacht ik al. Ga maar lekker raad geven aan warlord Bush.

Dan luid ik nog even de noodklokken in mij linkse kerk. :D
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » za mei 27, 2006 9:27 pm

Rockerduck schreef:Ayaan Hirsi Ali goed en knap??? :lol: Heb jij even slecht op zitten letten, makker! Je zit er helemaal naast. Je zet jezelf mooi te kijk.

Ayaan kan wat mij betreft niet snel genoeg dit land hebben verlaten. Hoe geloofwaardig ben je als je bij PvdA begint, dan naar VVD overstapt, en daarna naar een neo-conservatieve denktank gaat in Washington? Gaat ze bij van die kerels werken die vrouwen ook het liefst terug achter het aanrecht zetten. Was je daar niet tegen, Ayaan? Wat zeg je? Ooh, alleen als het islamnieten zijn... Ja, dat dacht ik al. Ga maar lekker raad geven aan warlord Bush.

Dan luid ik nog even de noodklokken in mij linkse kerk. :D

vind het jammer dat ze weg is, zij was écht goed voor nederland in de wereldpolitiek, achja, rita heeft wel goed gehandeld, eerlijk is eerlijk, ze wás illegaal, mja, ze was wel goed!
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Rockerduck » zo mei 28, 2006 2:05 pm

Ayaan heeft feitelijk niks bereikt in Nederland. Ze heeft een paar punten op de agenda gezet, maar daar blijft het bij. Problemen zijn niet opgelost, omdat ze zich constant heeft gedragen als een olifant in een porseleinkast. Haar toon was constant verkeerd, dan stoot je mensen van je af.

Nogmaals, Verdonk heeft niet correct gehandeld. Ze heeft eerst geschreven aan de Tweede Kamer dat Ayaan wordt geacht het Nederlanderschap nooit verkregen te hebben, daarna heeft ze weer gezegd dat Ayaan tot over 6 weken het Nederlanderschap behoudt. Dat is voor niemand duidelijk. Bovendien heeft Verdonk niet geïnformeerd of Ayaan nog het Somalisch staatsburgerschap heeft. Als Ayaan dat niet heeft, kán Verdonk haar Nederlanderschap helemaal niet afnemen. Dat zou haar statenloos maken en dat mag niet in verband met internationale afspraken met de VN sinds 1961.

Maar dit is meer iets voor het politiek-topic (tussen alle flauwigheden door).
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » ma mei 29, 2006 9:57 am

Rockerduck schreef:Problemen zijn niet opgelost, omdat ze zich constant heeft gedragen als een olifant in een porseleinkast. Haar toon was constant verkeerd, dan stoot je mensen van je af.

Niet altijd, want Pluizer is razend populair. Iedereen houdt van Pluizer. Als Pluizer naar Amerika zou vertrekken, zodat jullie je als lemmingen in de zee storten, om me achterna te zwemmen. Ik zou 16 miljoen drenkelingen op mijn naam hebben staan.

Rockerduck schreef:Maar dit is meer iets voor het politiek-topic (tussen alle flauwigheden door).

Welke flauwigheden? :)

Vandaag stem ik op Gjhjf/Sian en Stephan.

Wat betekent Gjhjf/Sian? Een gok:
Grote Jurken Houden Je Fris / Soms Is Alles Nostalgie
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » ma mei 29, 2006 10:00 am

Pluizer schreef:Als Pluizer naar Amerika zou vertrekken, zodat jullie je als lemmingen in de zee storten, om me achterna te zwemmen.

Moet zijn: *zouden* jullie je als lemmingen in de zee storten.
Typische verschrijving van iemand die te suf achter de computer zit. Leer ervan. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 13 gasten

cron