Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr okt 02, 2009 6:11 pm

Zelfdoelen? Zoals?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » vr okt 02, 2009 7:51 pm

Het lijkt me duidelijk dat Frederick vooral zelf een goed figuur wil slaan, en daarbij doen alsof het recht van de geiten hem aangaat. Bovendien wil hij wraak nemen op de mensen die hem in elkaar hebben geslagen enzo.

2 stemmen op Caspar!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » vr okt 02, 2009 9:09 pm

Het moge duidelijk zijn: wie écht van geiten houdt stemt op Ei.
Dus als Ridder ter Geit niet bij Ei wil horen, is toch meteen duidelijk waar hij staat? Een kwestie van logisch redeneren.

Twee stemmen voor Caspar!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr okt 02, 2009 9:45 pm

Er staat toch duidelijk dat hij oprecht ontdaan is door het onrecht aangaande geiten! Jullie lezen ook maar wat jullie erin willen lezen! Jullie proberen over de rug van geiten, verongelukt voor de goede zaak, stemmen te winnen! Ga jullie schamen!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ui » za okt 03, 2009 3:00 pm

Ridder ter Geit schreef:Er staat toch duidelijk dat hij oprecht ontdaan is door het onrecht aangaande geiten! Jullie lezen ook maar wat jullie erin willen lezen! Jullie proberen over de rug van geiten, verongelukt voor de goede zaak, stemmen te winnen! Ga jullie schamen!

Snik. Zie hoe lelijk Ridder ter Geit doet tegen ons geitenliefhebbers. (snotter) We wilden alleen maar voor de geitjes opkomen. (huil huil) En nu vindt Ridder dat wij ons moeten schamen! (snik boehoe snotter huil)

Twee stemmen op Caspar!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Ei » za okt 03, 2009 3:40 pm

Ui schreef:Snik. Zie hoe lelijk Ridder ter Geit doet tegen ons geitenliefhebbers. (snotter) We wilden alleen maar voor de geitjes opkomen. (huil huil) En nu vindt Ridder dat wij ons moeten schamen! (snik boehoe snotter huil)

Schokkend. Wat moet je dan een enorme hekel aan geiten en geitenliefhebbers hebben. Wat hebben de geiten Ridder aangedaan, dat hij zich zo akelig opstelt? Is hij als kind een keer door geitje gebeten en wil hij daarom wraak nemen? Houdt hij niet van geitenkaas en kreeg hij thuis niets anders? Ei snapt het niet. Waarom zou je zo'n hekel geiten moeten hebben? Waarom die blinde geitenhaat? Geiten zijn toch lieve beesten? Als Ridder geiten echt zo tof vindt, waarom schrijft hij dan nooit iets positiefs over ze? Ook dat is een aanwijzing.
Goed dat Ei er is, die uitblinkt in het verklaren van diepere motieven achter ogenschijnlijk onschuldige schrijfsels. Ridder voelt zich natuurlijk betrapt en dat maakt hem zo boos. Die boosheid bewijst dus, met 99% zekerheid, dat Ei's verklaring de juiste is.

Twee stemmen voor Caspar!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor H H » za okt 03, 2009 6:20 pm

Help Casper gaat winnen. trap er niet in. Hij heeft vast zelf een geit maar hij wil natuurlijk slijmen.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor mcDuck King » za okt 03, 2009 9:02 pm

H H Haal je stukje tekst:" leider van de H strijders' weg. Want wat ben ik dan...? Een soldaat? Daar heb ik geen zin in...

1 stem op Ridder ter Geit!
1 stem op H H!
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za okt 03, 2009 11:05 pm

Mijn liefde voor geiten is overal in de legende te lezen. Jullie roepen maar wat uit angst voor jullie komend verlies.

1 stem voor H H en 1 stem voor de Geit.

Volgend deel:

Maar het heeft geen zin maar, bedacht hij, bloedend in een afgelegen grot. Geen zin.. zo dacht hij jarenlang.. tenzij hij de hele wereld veranderde.
Hij lachte schamper en zwaar verbitterd om dit idee, maar scheen zich te bedenken.

Nog weer veel later kwam een simpele jongeling aan in het dorpje ‘Geitebrij’, zeer bekend om hun succesvolle geitenhandel. Een dorpje overzees van de grot waar de Ridder in verbleef, maanden later, net nadat een schip was binnengelopen.
De jongeling leek vriendelijk en oprecht, al leken zijn diepe ogen een vreselijk geheim te herbergen. Hij werkte hard en oprecht en de mensen mochten hem.
Slim en handig als hij was maakte hij promoties en haalde steeds meer geld binnen.
Niemand verbaasde zich erover dat hij op een dag een kudde geiten ging kopen. Per slot van rekening; je kon ermee handelen!

De geitenkoopman Handu zag hem met een glimlach tegemoet. Zijn schitterende dochter Merel lachte ook. De vriendelijke jongeling zag iedereen gaarne komen.
“Hallo, amigo!” riep hij. “Zoekt u handel?”
“U heeft mooie geiten, waarde Handu” zei de jongeling vriendelijk en opgewekt. “Ik dacht, laat ik eens zien of daar wat aan te verdienen valt.”
“U instinct kennende, vast wel” sprak Handu.
Handu en de jongeling begonnen te onderhandelen over de prijs.
Merel keek van een afstand toe. Haar lievelingsgeit Kraaloogje knabbelte onderwijl aan haar jurk.
“Kraaloogje, zal ik je even uitlaten?” zei haar vriendelijke zachte stem.
Ze liep met Kraaloogje aan een touwtje langs de twee heen.
“Mijn dochter, ze laat haar lievelingsgeit uit” verzuchtte Handu.
De jongeling keek met open mond toe. Handu begreep zijn blik.
“Ze zit niet bij de prijs inbegrpen” sprak hij.

Wat later wandelde Merel met Kraaloogje door de bergen. De jongeling rende haar ineens achterna.
Ze draaide zich om en keek met haar prachtige gezicht naar hem, waardoor hij wel iets moest zeggen als reden voor zijn achtervolging.
“Ik .. heu.. eh..” zei hij.
“Ben je altijd zo welbespraakt?” vroeg Merel.
“Tja, stommel enzo..” mompelde hij.
Hij schraapte zijn keel even.
“Het is goed dat je een geit uitlaat. Geiten hebben liefde nodig.”
Dit zei hij dus even. Merel keek naar hem.
“Dank je voor die stelling” sprak ze, en liep verder. De jongeling ging achter haar aan en voor hij het wist vertelde hij dingen die hij nooit had willen toegeven.
“Ik had vroeger ook een lieve geit die ik uitliet. Geiten uitlaten is leuk.”
“Je bent de eerste jongen die ik dat hoor zeggen” antwoordde Merel.
Vanaf dat moment liet ze rustig toe dat de jongeling bij haar liep.
Terwijl de seizoenen voorbij gingen werd het gewoon voor hen samen de geit uit te laten. Ze kwamen steeds dichter bij elkaar en bij het begin van de lente gaven ze elkaar een onhandige kus.
Overdag handelde de jongeling. Hij kocht huurlingen die hij stiekem ergens trainde. Hij kocht van verschillende plekken geiten die veel melk gaven, er sterk uitzagen en hard konden lopen.
De huurlingen die hij had ingehuurd lieten om de een of andere reden niets los over de plannen van deze jongeling.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor H H » zo okt 04, 2009 1:39 pm

soldaat wel nee je bent generaal natuurlijk een stem op mcduckking en op H H
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Caspar » zo okt 04, 2009 4:19 pm

2 stemmen op Caspar!

Wat zie ik nu, ook nog eens geitenhandel? En is Frederick nou eigenlijk gewoon die jongeling?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ui » zo okt 04, 2009 5:02 pm

mcDuck King schreef:H H Haal je stukje tekst:" leider van de H strijders' weg. Want wat ben ik dan...? Een soldaat? Daar heb ik geen zin in...

Snik. H H wil jou als soldaat of generaal het vuile werk laten opknappen. (snotter) Terwijl H H in de schuilkelder veilig op zijn troon zit. (snik) H H belooft nu van alles, omdat hij je toch laat sneuvelen. (huil huil)

Ridder ter Geit schreef:Mijn liefde voor geiten is overal in de legende te lezen.

Snik. Waar dan? (snotter) Waar tussen al die dode, gruwelijk afgeslachte geiten is iets van geitenliefde te vinden? (huil huil)

Ridder ter Geit schreef:Jullie roepen maar wat uit angst voor jullie komend verlies.

Snotter. Wij roepen uit angst voor Ridder ter Geit's geitenhaat. (huil huil)

Caspar schreef:Wat zie ik nu, ook nog eens geitenhandel? En is Frederick nou eigenlijk gewoon die jongeling?

Huil huil. Goed dat Caspar er is. (snik) Caspar doorprikt Ridder's papiermaché harnas. (snotter) Ridder werkt waarschijnlijk voor de geiten-bio-industrie. (huil huil) Met zijn verhalen wil hij ons allemaal hersenspoelen, ongevoelig maken voor geitenleed. (snik) Zodat we niet meer protesteren tegen zijn geitenhandel! (huil huil)
Ei en de Eipostelen betekenen inkomstenderving voor Ridder. (snotter) Daarom wil hij ons monddood maken. (huil huil)

Twee stemmen op Caspar!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Ei » zo okt 04, 2009 5:39 pm

Ui schreef:
mcDuck King schreef:H H Haal je stukje tekst:" leider van de H strijders' weg. Want wat ben ik dan...? Een soldaat? Daar heb ik geen zin in...

Snik. H H wil jou als soldaat of generaal het vuile werk laten opknappen. (snotter) Terwijl H H in de schuilkelder veilig op zijn troon zit. (snik) H H belooft nu van alles, omdat hij je toch laat sneuvelen. (huil huil)

Schokkend. Maar wat verwacht je van iemand die anti-Ei is? Zulke mensen zijn doorgaans in-en-in-slecht. Zij zijn verantwoordelijk voor alle dood en verderf in de wereld. Let maar op hun oorlogszuchtige taal, dat doorgaans gewag maakt van een "leider" en "strijders".
Kies voor het leven. Kies voor het Eipostelschap!

Ui schreef:
Ridder ter Geit schreef:Jullie roepen maar wat uit angst voor jullie komend verlies.

Snotter. Wij roepen uit angst voor Ridder ter Geit's geitenhaat. (huil huil)

Hartverscheurend. Hoe kan Ridder ter Geit gestopt worden? Moeten de liefdevolle ogen van ons dierenliefhebbers nog langer gekweld worden met zijn horrorverhalen? Nee, dat moeten wij niet. Stem dus op Ei en zijn Eipostels. Dan komt alles goed. Zij zullen Ridder ter Geit een geitenverbod geven. Zodat Ridder voortaan minstens 1 kilometer afstand van de dichtsbijzijnde geit moet houden. O zo!

Twee stemmen voor Caspar!!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo okt 04, 2009 8:54 pm

Kom op zeg. De geitenhandel zorgt dat de geiten lekker van het ene liefdevolle baasje naar de ander mogen gaan! En waar de geitenliefde staat? Lees dan toch! Ze laten zeer liefdevol een geitje uit!

1 stem op H H en 1 stem op McDuckKing!

Het is dierendag! Heeft u vandaag al een geitje geknuffeld?

Het vervolg:

Op een avond liepen de twee door de bergen. Het was een mooie avond, echt zo’n avond waarvan je zegt: tja, de lucht ruikt lekker en de temperatuur is perfect. Overdag zweette je van de hitte, maar ‘s avonds was het perfect, je had geen jas nodig ofzo.
Merel en de jongeling voelden zich zo gelukkig dat ze niet wilden dat het ophield. Dus toen het al nacht was liepen ze nog steeds. Kraaloogje was gaan liggen.
Nu, bij de nacht, was het toch nog koud geworden voor Merel. De jongeling legde zijn armen om haar heen.
“Ik hou van je” zei ze. “Dat weet je toch?”
De jongeling knikte ontroerd, kuste haar op haar voorhoofd en zei: “Ik ook van jou.”
Een ster viel.
“Ik wilde dat je voor altijd bij me bleef” zei ze.
De jongeling slikte.
“Ik moet gaan… ik moet iets doen…”
“Wat moet je doen?”
“Dat kan ik niet vertellen… beter van niet…” zei de jongeling met een brok in zijn keel.
“Doe het niet.. blijf bij mij.. “ zei Merel, op zo’n moment dat je precies aanvoelt wat iets is, al weet je het niet.
“Het kan niet” zei de jongeling naar een keer slikken. “Het moet nu wel.. kan niet meer anders…”
Uiterst bedroefd keerden die nacht Merel en Kraaloogje alleen terug. Zijn trui had ze nog aan.

De volgende dag werden er vele geiten geladen op een schip naar Waterdeep. Vele mensen die ingehuurd leken om die geiten te vervoeren, leken wat overdreven goed bepapend en gespierd voor deze baan. Zeker gezien de geiten helemaal niet lastig, maar juist uiterst gediscipleneerd waren.
De jongeling ging ook op het schip. Hij zag er raar uit, in een soort ernstige trance. Toch ook vastberaden genoeg en hij liep met ferme tred.
In zijn kajuit deed hij een soort kroontje op zijn hoofd en een schitterend kostuum aan.

In Waterdeep werden de geiten rustig uit de boot gejaagd. Op een verlaten pleintje werden ze gezadeld. De jongeling ging met een ernstig gezicht op de eerste geit zitten en gaf een teken met zijn hand. Vervolgens gebeurde er iets ongewoons in Waterdeep.
Tientallen woeste mensen rijdend op geiten renden de stad binnen. Voorop reed hun leider, uitroepend:
“Ik ben de Ridder ter Geit, strijder voor Nieuwi-geit!”
Achter hem aan reden zijn collega’s.
Een grote chaos ontstond in de stad. De dorpelingen verdedigden zich tegen de grote aanval.
De Ridder ter Geit was terug! Ditmaal om de hele wereld aan zijn voeten te krijgen en de wereld te veranderen. Als hij zo moest doen om de wereld geit-vriendelijker te maken, dan moest dat maar! De revolutie moest ontektend worden en de Ridder ter Geit moest dit doen. Nooit meer onbegrip!

Uiteraard was de Ridder ter Geit nu flink doorgedraaid. Uiteraard begin je met wat tientallen mannen op geiten geen wereldrevolutie. Uiteraard delven die het onderspit.
Helder denken en rekenen was hem belemmerd door de grote woede en verbittering in hem En hij had toch voor elkaar dat hij wéér terug was gekeerd. Weer liet hij van zich horen. En weer bracht zijn revolutionaire idee, dat er niet mocht zijn, chaos.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ui » ma okt 05, 2009 10:28 am

Ridder ter Geit schreef:Kom op zeg. De geitenhandel zorgt dat de geiten lekker van het ene liefdevolle baasje naar de ander mogen gaan!

Snik. Op die manier hebben die arme geitjes nooit echt een thuis. (snotter) Ze worden van het kastje naar de muur gestuurd. (huil huil) Elke keer als ze denken dat ze een liefdevol baasje hebben, moeten ze weer weg. (snik) Daar worden geitjes onrustig van. (huil huil) Nooit kunnen ze zich aan iemand hechten! (wááááááh)

Ridder ter Geit schreef:En waar de geitenliefde staat? Lees dan toch! Ze laten zeer liefdevol een geitje uit!

Snotter. Een geit hoort vrij en blij in de wei te huppelen. (huil huil) Ridder ter Geit houdt ze aan het lijntje. (snik snik) Als het geitje een ander geitje ziet en er naartoe wil lopen, trekt Ridder gemeen hard aan de riem. (snotter) Ridder bezorgt geiten een hondenleven. (snik) Zo ga je toch niet met die lieve dieren om? (huil huil)

Twee stemmen op Caspar!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron