Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor mezelf » do okt 29, 2009 4:25 pm

H H schreef:Aha ik kan die geit nog in halen hup voor de H. twee stemmen op H H. HA HA geit ik heb je ingehaald.

2 stemmen op H H! Giet mag niet winnen! Het is oneerlijk! Bah! Ik vind dat leden die er dit jaar pas bij zijn gekomen niet gekroond kunnen worden tot Member van het Jaar. Ze zijn er nog niet het hele jaar bij. Dus, Ridders van het McDuck Kasteel Die Niet op Geiten Rijden, H H-ers, neutralen, verenigt U! De Geit mag niet de macht grijpen! Want jullie weten hoe het gaat, in het begin lijken ze aardig en goed, en het eindigt met "Hitler Ate Sugar." Zo dus.
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/M ... erAteSugar
Dan moeten ze het veranderen in "The Onion Rode A Goat".
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/M ... nRodeAGoat
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor Moeder van Laura » do okt 29, 2009 4:29 pm

Ui schreef:Ridder is vast ook voorstander van de plannen van Zeilmeisje Laura, die op veel te jonge leeftijd de wereld over wil varen.

En wat is daar mis mee? Ben ik eindelijk van dat kreng af! Daarom zeg ik: 2 stemmen op de Vader van Laura!
Moeder van Laura
New member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do okt 29, 2009 4:27 pm

Berichtdoor Ui » do okt 29, 2009 6:14 pm

Moeder van Laura schreef:
Ui schreef:Ridder is vast ook voorstander van de plannen van Zeilmeisje Laura, die op veel te jonge leeftijd de wereld over wil varen.

En wat is daar mis mee? Ben ik eindelijk van dat kreng af!

(snik) Zo lijkt Ridder ter Slang over Caspar te denken. (snotter) Want een voor zichzelf denkende Caspar brengt zichzelf in gevaar en zal hopeloos verdwalen. (huil huil) Ridder weet dat natuurlijk. (snik) Zo is hij van Caspar verlost, kan hij Geit opeten en 'Member van het jaar 2009' worden. (snotter) Caspar is nog te jeugdig om dat te kunnen begrijpen. (huil huil) (snik)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor mcDuck King » do okt 29, 2009 7:25 pm

2 stemmen op mcDuck King!
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor McDuck soldaat 1 » do okt 29, 2009 7:25 pm

2 stemmen op mcDuck King!
McDuck soldaat 1
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:05 pm

Berichtdoor McDuck soldaat 2 » do okt 29, 2009 7:26 pm

2 stemmen op mcDuck King!!!!!!!!!!!!
McDuck soldaat 2
New member
 
Berichten: 2
Geregistreerd: do okt 29, 2009 7:26 pm

Berichtdoor Ui » do okt 29, 2009 8:29 pm

mezelf schreef:"The Onion Rode A Goat".
http://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/M ... nRodeAGoat

(snik) Wat betekent die uitdrukking? (snotter) (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » vr okt 30, 2009 9:03 am

2 stemmen op Geit!

Dan zal ik ook maar de eerste plek bekent maken. Het was natuurlijk al duidelijk, maar Caspar staat op de eerste plaats met maar liefst 221 stemmen!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor H H » vr okt 30, 2009 12:21 pm

Weg met geit mezelf heeft gelijk ik ben er al et hle jaar ik heb zelf dit topic opgericht daarom 2 stemmen op H H
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ui » vr okt 30, 2009 1:37 pm

Caspar schreef:Dan zal ik ook maar de eerste plek bekent maken. Het was natuurlijk al duidelijk, maar Caspar staat op de eerste plaats met maar liefst 221 stemmen!

(snik) Caspar heeft de meeste van die stemmen te danken aan de goede naam van Ei. (snotter) Caspar is eerste geworden in het bedriegen van Ei en ware Eipostels. (huil huil) Maar wat kan het Caspar schelen. (snik) Het gaat hem om de knikkers. (snotter) Maar op een dag zal de schil van Ei openbreken en worden de sluizen van de rechtvaardigheid opengezet. (huil huil) Op wie Ei heeft verloochend zullen bliksemschichten, groot geraas, donderslagen, een aardbeving en zware hagel neerdalen. (snik) De haan zal 40 maal kraaien. (snotter) Wee degenen die de straf naar zich toe halen met de touwen van onrecht, en de zonde met de dissel van een wagen. (huil huil) Wat zal je straf zijn, bedrieglijke tong, en wat je straf nog verzwaren? (snik) Zelfs zij die het niet verdienen uit de beker van Ei's toorn te drinken, zullen eruit drinken. Denkt Caspar dan zijn straf te ontlopen? (snotter) Deze straf gaat elke aardse maat te boven, dit vonnis reikt tot aan de wolken. (huil huil) Ei zal zijn grootheid onder alle volken doen gelden. Ze zullen zien hoe Ei ze straft en hoe Ei ze zijn wil oplegt. (snotter) De Eipostels die zich van Ei hebben afgewend zullen hun straf niet ontlopen. (snik) Zelfs als Caspar voor het moment zijn menselijke straf zou ontlopen, zou hij nooit aan de greep van Ei ontkomen. (huil huil) Ui wijst Eipostels terecht door hen te herinneren aan hun zonden, zodat ze, bevrijd van het kwaad, weer op Ei gaan vertrouwen. (snik) Daarom legt Ei aan hen die dwalen een beperkte straf op. (snotter) Ei zal hen treffen met ongehoorde plagen, waar geen einde aan komt, en met vreselijke, ongeneeslijke ziekten. (huil huil) En zoals Ei er eerst vreugde in vond om je te zegenen en in aantal te doen toenemen, zo zal Ei je dan met vreugde te gronde richten en uitroeien. (snotter) Ei zal je in angst laten leven en je, met doffe ogen, een kwijnend bestaan laten leiden. (snik) Laat Caspar dus anders gaan leven en breken met het onrecht dat hij doet. Misschien dat Ei van gedachten verandert en op zijn besluit terugkomt; wie weet zal hij zijn woede laten varen, zodat Caspar niet te gronde gaat. (snotter)
Gelukkig is elk mens die naar Eipostel Ui luistert. (huil huil) Een dwaas denkt dat hij de juiste weg gaat, wie wijs is, luistert naar goede raad. (snotter) Wie goed luistert, zal het goed vergaan, wie op Ei vertrouwt, is gelukkig. (huil huil)

Twee stemmen op Geit.
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr okt 30, 2009 4:21 pm

Wat een wanhopige geloofswaanzinnige!

2 stemmen op Geit!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Heilsoldaat » vr okt 30, 2009 4:22 pm

H H schreef:Leger welk leger :P

Het Leger des Heils, natuurlijk!

2 stemmen op William Booth!
Heilsoldaat
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: zo jan 20, 2008 8:42 pm

Berichtdoor Ui » vr okt 30, 2009 6:01 pm

Ridder ter Geit schreef:Wat een wanhopige geloofswaanzinnige!

(snik) Is dit uw antwoord aan Ui? (snotter) Hoe komt u zo dwaas? Waar is uw verstand? (snik) Ui's ogen zijn roodomrand, gezwollen van verdriet. (snotter) Het begin van alle kennis is ontzag voor Ei; een dwaas veracht de wijsheid en weigert elk onderricht. (huil huil) Zoals Ridder ter Slang vermaak schept in zijn slechte daden, zo geniet Ei van zijn wijze inzicht. (snik) De woorden van Ridder zijn dolkstoten, wat Ei zegt, brengt genezing. (snotter) Blijf uit de buurt van Ridder, er komt geen verstandig woord over zijn lippen. (snik) Zoals sneeuw niet bij de zomer past, en regen niet bij de oogst, zo past wijsheid niet bij Ridder. (snotter) Een dwaas is niet geïnteresseerd in inzicht, hij wil alleen zijn eigen mening kwijt. (huil huil) Zoals een hond terugkeert naar zijn eigen braaksel, zo herkauwt Ridder zijn dwaasheid. (snik) Met Ridder heeft Ui geen ander voedsel dan verdriet, Ui's klachten stromen in een vloed van tranen. (snotter) Want wie veel wijsheid heeft, heeft veel verdriet. (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » vr okt 30, 2009 6:09 pm

Sorry Ui, ik ga die onzin van jou niet lezen (ook die huils en snikken tussendoor zijn niet bevorderlijk voor de leesbaarheid van de tekst). Maar Ei, als je nog meeleest, geloof Ui dan niet. Ik heb je niet verlaten, maar zoals ik al zei, als Ui voor vervanger van Ei moet doorgaan dan stop ik ermee. Waar Ei wijze woorden vertelde, mensen die dreigden hun geloof te verliezen moed insprak en hielp het goede pad weer te volgen, en bovendien mensen vrij liet zijn, probeert Ui alles dicht te timmeren zodat iedereen in zijn wereldje mee kan doen. Hij helpt mensen niet maar stoot ze af als afvalligen en wanneer het hem uitkomt noemt hij mensen Eiist of niet. Had hij het eerder nog over dat hoe lang ik al Eiist was: nou, da's in elk geval veel langer dan jij Ui, dus ik zal wel wat meer weten over hoe het Eiisme werkt, denk je niet?

Groet, een trotse Eipostel die ook Ridders en Geiten niet minder vindt dan ieder ander
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr okt 30, 2009 6:42 pm

Heel goed, Caspar!

En Ui; het lijkt erop dat het Eiisme plagieert uit de Bijbel?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron