Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor H H » ma sep 21, 2009 7:35 pm

Ridder ter Geit schreef:Er is hier maar één ridder die opkomt voor de armen en strijdt tegen onrecht. En die op komt voor de rechten van de geit. Stem Ridder ter Geit alstublieft!

2 stemmen op H H, die begrijpt het tenminste!

Precies 1 stem op ridder te geit en een op H H
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di sep 22, 2009 8:00 am

Kom, stem op de stoere held met het oogverblindende glimlach en zijn blinkende harnas! Hij is cool!

En hij heeft een geit! Wie op mij stemt mag het geitje aaien!

2 stemmen op H H!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor H H » di sep 22, 2009 3:35 pm

het gaat er om spannen wie gaat er winnen met nog zo,n drie en een halve maand te gaan. De eipostelen of de H strijders. Allebei een stem voor mijn trouwste strijder Mcducking en ridder te geit.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Caspar » di sep 22, 2009 5:06 pm

Ach, het is toch al lang duidelijk wie er gaat winnen? Ei had toch al gewonnen voor de verkiezing uberhaupt begon?

En zelfs als we kijken naar wie het meeste stemmen heeft sta ik voor! (hoewel een beetje steun niet verkeerd zou zijn)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor mezelf » di sep 22, 2009 5:55 pm

2 stemmen op DvMcDD!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor H H » di sep 22, 2009 7:26 pm

Caspar schreef:Ach, het is toch al lang duidelijk wie er gaat winnen? Ei had toch al gewonnen voor de verkiezing uberhaupt begon?

En zelfs als we kijken naar wie het meeste stemmen heeft sta ik voor! (hoewel een beetje steun niet verkeerd zou zijn)

Nee je staat niet voor en wie steunt jou nou nog Ei is er niet en verder zijn er geen Eipostels alleen Ui.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ui » wo sep 23, 2009 1:05 am

mezelf schreef:Bah! Ei is de hele tijd afwezig en Ui is maar een meeloper. Ik word de stichter van het mezelfisme! Dit zorgt dat de financiele crisis verdwijnt en de Mexicaanse griep ook. Hoe? Door ze aan te moedigen! Hup! Zo help je de wereld.

Mezelfisme. Dan zegt iedereen schaamteloos: "Ik denk alleen aan mezelf". (snik snik)
Neem een voorbeeld aan Ei, die nooit ik zegt. (snotter)

Ridder ter Geit schreef:Kom, stem op de stoere held met het oogverblindende glimlach en zijn blinkende harnas! Hij is cool!

En hij heeft een geit! Wie op mij stemt mag het geitje aaien!

Snik. Arm geitje, met zo'n lummel in een zwaar harnas op zijn doorgebogen, misvormde ruggetje. (snotter) Welke stoere held gaat zich per geit verplaatsen? (huil huil) Moet je eens een Ridder ter Leeuw durven zijn of een Ridder ter Dolle Stier. (snik snik) Maar dat durf je niet, blikken geitenkweller. (snotter) Wie op zo'n ridder stemt is een nietsontziende dierenbeul! (huil huil)

Caspar schreef:En zelfs als we kijken naar wie het meeste stemmen heeft sta ik voor! (hoewel een beetje steun niet verkeerd zou zijn)

Caspar vergeet op zichzelf of op een andere Eipostel te stemmen. (snik) Een verloren dag. (snik snik)

(huil huil) Twee stemmen op Caspar!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo sep 23, 2009 8:55 am

Er zijn uiteraard speciaal getrainde geitenrassen die prima een mens kunnen dragen. Of; in het geval van de Ridder ter Geit; een strooien pop. Jullie denken toch niet dat er écht een man in een harnas op een geit gaat rijden?

Nee, daar gaat het niet om. Het gaat erom waar de Ridder ter Geit voor staat! Hij komt op voor de armen en voor de geiten! De miskende groep! De macht aan de arbeider!

Ehm...

1 stem op McDuckKing en 1 op H H.

En kijk uit voor Caspar; hij heeft vorige keer ook al net van me gewonnen (of was het het jaar daarvoor?). Hij probeert gewoon ELK JAAR WEER te winnen, onder de hoed van Eiisme, ditmaal.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » wo sep 23, 2009 5:11 pm

2 stemmen op Caspar!

Ik heb ook weer een tussenstand gemaakt en het wordt nog spannend. De totaalscore krijgen jullie natuurlijk nog niet, maar ik kan al een paar hints geven:
- H H en Caspar strijden nog steeds om de eerste plek, waarbij het verschil tussen de 2 steeds kleiner wordt
- Duckfan van McDrake Disne heeft Ei voorbijgestreefd
- McDuck King stijgt van de 8e naar de 6e plek
- De personen met het het minste stemmen hebben 1 stem(men)
- De perso(o)n(en) met het meeste stemmen heeft/hebben 111 stemmen!
- Ridder ter Geit heeft 49 stemmen
- De Eiisten hebben gezamenlijk minder stemmen dan de Anti-Eiistische Verzetsbeweging olv H H
- Er zijn 23 mensen die stemmen hebben gekregen, waarvan 12 een account op McDrake OffTopic hebben
- Zowel Luuk als Rockerduck staan wel in de top 10, maar niet in de top 5

Dat zijn voorlopig genoeg hints!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor H H » wo sep 23, 2009 6:03 pm

Ridder ter Geit schreef:En kijk uit voor Caspar; hij heeft vorige keer ook al net van me gewonnen (of was het het jaar daarvoor?). Hij probeert gewoon ELK JAAR WEER te winnen, onder de hoed van Eiisme, ditmaal.

wees maar gerust dit keer wint hij niet zo makelijk want. zoals in de hints staat. kan ik ook nog winnen. Dus stem op mij en de casper wint niet een op ridder te geit en stem op H H
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do sep 24, 2009 8:48 am

Probeer jij dit nu weer in jouw voordeel te beslechten? Trouwens, de niet Ei-isten staan voor, zag ik!

1 stem voor H H en 1 stem voor McDuckKing.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ui » do sep 24, 2009 11:30 am

Ridder ter Geit schreef:Er zijn uiteraard speciaal getrainde geitenrassen die prima een mens kunnen dragen. Of; in het geval van de Ridder ter Geit; een strooien pop. Jullie denken toch niet dat er écht een man in een harnas op een geit gaat rijden?

Snik. Welke dierenkweller bevestigt een geharnaste strooien pop op het ruggetje van een geit? (snotter) Dan spoor je toch niet? (huil huil) Dit is van hetzelfde lage niveau als een blikje met een touwtje aan een kattenstaart vastmaken. (snotter) Terwijl het geitje wanhopige bokkensprongen maakt om van die pop af te komen, zit Ridder grijnzend te genieten. (huil huil)

Ridder ter Geit schreef:Nee, daar gaat het niet om. Het gaat erom waar de Ridder ter Geit voor staat! Hij komt op voor de armen en voor de geiten! De miskende groep! De macht aan de arbeider!

Snotter. Straks krijgen de armen en de arbeiders ook een geharnaste strooien pop op hun rug. (snik)

Ridder ter Geit schreef:En kijk uit voor Caspar; hij heeft vorige keer ook al net van me gewonnen (of was het het jaar daarvoor?). Hij probeert gewoon ELK JAAR WEER te winnen, onder de hoed van Eiisme, ditmaal.

Huil huil. Suggereert Ridder dat Caspar alleen maar Eipostel is om de verkiezing te winnen? Dat Caspar een opportunist is? (snik snik)

Caspar schreef:- De Eiisten hebben gezamenlijk minder stemmen dan de Anti-Eiistische Verzetsbeweging olv H H

:O (blèèèèèèr wèèèèèèèèh!)
Wie is de leider van Anti-Eiistische Verzetsbeweging? H H of Ridder ter Geit? (snik) De kinderen van de toekomst hebben het recht te weten wie de aarde voorgoed heeft verpest, juist toen de redding van Ei nabij was. (huil huil)

2 stemmen op Caspar!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » do sep 24, 2009 4:41 pm

2 stemmen op Caspar!

Ik denk dat Ridder ter Geit het brein is van de Anti-Eiistische Verzetsbeweging, de spil achter het verschrikkelijke plan om het Eiisme omver te werpen, Ei van de troon de stoten en de Eipostelen een voor een te kwellen, onderdrukken, martelen en vermoorden. H H is slechts een pion in het briljante plan van Ridder ter Geit om de wereld te veroveren. Hij wordt slechts gebruikt om veel stemmen te winnen en zo de macht over McDrake in handen te krijgen.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Geit » do sep 24, 2009 4:56 pm

Kwatsels! Onklets! Ik hebt deze snoodsels verslimseld! Gytenryder is enkels een zetstuk in mijn cre-ering om de blauwgroene bol luisterheidzaam tonend te maken! Om elk potenschepsel te snispelen bij het geluidgolvengehoren van mijn roepding!

2 spraakmogelijksels aan.... Caspar! Ver-assings! Ik raakte het spreken van mijn snoodsels kwijt dat mijn cre-ering gehoorzaamt om de negatief-Ei(e.a.)-eters te duwen in hun rug!
Geit
Member
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do sep 24, 2009 4:42 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr sep 25, 2009 8:42 am

Eh ja... braaf geitje.

Kom op zeg, die strooien pop is slechts twee drie keer op de geit gezet om een optreden te doen. Daarna is de legende vanzelf zijn eigen leven gaan leiden. Zonder harnas, trouwens. Gewoon een buiksprekende strooien op een lief geitje dat goed verzorgd wordt.

Dit alles om een icoon te scheppen, om de mensen weer hoop te geven! Change we can believe in! Yes we can!

Hum. Euh...

1 stem op H H en 1 stem op de geit!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron