Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Caspar » vr sep 25, 2009 10:19 am

2 stemmen op Caspar! Onverwachte medestand van een... geit?! Het kan niet gekker worden. Maar hoe meer Eipostelen, hoe meer vreugd natuurlijk!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ui » vr sep 25, 2009 3:26 pm

Ridder ter Geit schreef:Kom op zeg, die strooien pop is slechts twee drie keer op de geit gezet om een optreden te doen. Daarna is de legende vanzelf zijn eigen leven gaan leiden. Zonder harnas, trouwens. Gewoon een buiksprekende strooien op een lief geitje dat goed verzorgd wordt.

Snik. Legende? Gewoon optreden? (huil huil) Ui vergat te vertellen dat Ridder toen die strooien pop in brand heeft gestoken. Om Eipostels zoveel schrik aan te jagen, dat hun haren wit werden. (snotter) Rosa, nog zo'n sadist, heeft die legende verwerkt in Life of Scrooge. Dat arme geitje is daar een groots paard, om de werkelijkheid wat af te zwakken. (snik snik)
Sinds Ui de waarheid over Ridder heeft verteld, stemt niemand meer op Ridder. Ui krijgt weer vertrouwen in de mensheid. (snif snik)

Ridder ter Geit schreef:Dit alles om een icoon te scheppen, om de mensen weer hoop te geven!

Dat icoon bestaat al. (snotter) In de vorm van Ei. (huil huil) Types zoals Ridder, H H en Mezelf zijn jaloers en lopen met hun flauwe acties de wereldvrede in de weg. (snik) In plaats van Ei de wereld te laten redden, willen zij de eer van het slopen ervan. (huil huil) Maar wat hebben zij aan die eer, als er niemand meer is? (snotter) Van tijd tot tijd komt een redder naar de aarde. En elke keer weer, wordt deze verjaagd door slechterikken. (huil huil) Is deze wereld dan echt verloren? Nu ook Ei er niet bij kan? (huil huil)

Twee stemmen op Caspar!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor mezelf » vr sep 25, 2009 6:38 pm

Duckfan van McDrake Disne heeft Ei voorbijgestreeft? Hij was altijd al voor Ei! Eens even kijken naar de hints wat ik weet:

1e en 2e plaats: H H en Caspar-111 stemmen
3e plaats: Duckfan van McDrake Disne-50-110 stemmen
4e plaats: Ridder ter Geit-49 stemmen
5e en 6e plaats: McDuck King en Ei-30-50 stemmen
7e t/m 10e plaats: Rockerduck en Luuk-10-30 stemmen
11e plaats: Henrieke-een paar stemmen
12e plaats: mezelf-1 stem
13e t/m 23e plaats: non-McDrakers

Wat mij opvalt is dat Henrieke niet genoemd wordt, Ei, en mezelf.
En hup iedereen! Het Mezelfisme zal jullie helpen! Ook al stem ik op Duckfan, ik zal sportief zijn en jullie aanmoedigen!
Go Ei! Ook al vind ik je methode niks, je bent tenminste tegen niemand! Hup! Hoera! Hollee! Joepie-kedee! H-U-P! En Rockerduck! King! Ridder!
En nu ga ik bijnnamen verzinnen.
H H-Hap Hap (hij verslikt alle stemmen)
Caspar-Pas op de kar
Ridder te Geit-Schildknaap ter Schildpad
McDuck King-Prul Prince
Ei-Pasen
Rockerduck-Goudglans
Luuk-Luuuuuuuuuuuuuk

2 stemmen op Duckfan van McDrake Disne!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor H H » za sep 26, 2009 11:25 am

! stem op ridder te geit en een op H H waar is Mcducking toch.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor H H » za sep 26, 2009 11:25 am

H H schreef:1 stem op ridder te geit en een op H H waar is Mcducking toch.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Caspar » za sep 26, 2009 3:04 pm

2 stemmen op Caspar
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Stemmenteller » za sep 26, 2009 3:07 pm

Geachte H H,

Wij van het stemmentellers-comite, afdeling McDrake gevestigd op een EI-land, moeten U helaas mededelen dat Uw stem van vandaag, zaterdag 26 september, ongeldig zijn verklaard. Dit omdat wij bij Uw stem van vandaag een poging tot fraude hebben geconstateerd. Het tweemaal stemmen op een dag is strikt verboden en bij een overtreding hiervan zijn wij dus genoodzaakt tot ingrijpen. Hopelijk heeft U begrip voor deze zaak.

Met Vriendelijke Groet en Hoogachtend,
Stemmenteller
Stemmenteller
New member
 
Berichten: 4
Geregistreerd: za sep 26, 2009 3:05 pm

Berichtdoor H H » za sep 26, 2009 6:30 pm

Welnee ik had een fout gemaakt met dat uitroepteken dus heb ik maar een keer gestemd.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ui » za sep 26, 2009 7:26 pm

Snik. Is die ontmaskerde Ridder nu eindelijk weg? (snotter)
H H moet voor de zekerheid gediskwalificeerd worden. (snif) Alle stemmen op hem moeten komen te vervallen, zodat hij weer op nul staat en opnieuw moet beginnen. (huil huil) Tenzij hij Eipostel wordt, natuurlijk. (snotter)

mezelf schreef:Duckfan van McDrake Disne heeft Ei voorbijgestreeft? Hij was altijd al voor Ei!

Is Duckfan van McDrake Disne geen Eipostel meer? (huil huil) Eipostels mogen Ei voorbij streven. (snotter) Zij zijn de toekomst. (snik)

mezelf schreef:Go Ei! Ook al vind ik je methode niks, je bent tenminste tegen niemand! Hup! Hoera! Hollee! Joepie-kedee! H-U-P!

Snotter. Eindelijk begrip voor Ei, die altijd en overal vriendelijk voor iedereen is. (huil huil)

Een stem op Caspar en een stem op Geit!
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » zo sep 27, 2009 9:03 am

Als altijd, het gebruikelijke

2 stemmen op Caspar
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo sep 27, 2009 9:21 am

Welnee, ge begrijpt de legende niet! De pop heeft nooit in de brand gestaan! Alle schade die de geit leed was veroorzaakt door kwade derden die de Ridder een bedreiging voor hun verfoeilijke klassesysteem vonden! Moet ik soms de hele legende hier plaatsen?

1 stem voor H H en 1 stem voor McDuckKing.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Geit » zo sep 27, 2009 9:45 am

Bedriegelijkheden! In-plaats-van-waarheden! Klankbeeld jij die verhaalselingen maar! Ze bestaan geen mogelijkheid! Staptellingen lang duwde jij mij onder de zwartheidige losheid! Ik brand in geweldkracht! WRRAAAWWWRK!

2 stemmen op Caspar!
Geit
Member
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do sep 24, 2009 4:42 pm

Berichtdoor strooie pop » zo sep 27, 2009 10:55 am

Ja ik stond niet in de fik anders was ik niet hier. Die geit zit maar te klagen. Daarom stem ik op ridder te geit en op H H.
strooie pop
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 10:53 am

Berichtdoor H H » zo sep 27, 2009 11:59 am

aha mischien een nieuwe h strijder mooi zo een stem op H H en een op ridder te geit.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo sep 27, 2009 10:48 pm

DE RIDDER TER GEIT
strijder voor gerechti-geit

Opgetekend door Jonathan,
Naar een idee van Fombel en Jonathan

Hier volgt de ware en tragi-komische geschiedenis van een van de minst begrepen helden die deze wereld gekend heeft.


DE RIDDER TER GEIT

Dit is in hoeverre de mensen hem herinneren:

Eerst reed door een braaf gnomendorpje, alwaar de burgers op orde en netheid gesteld waren, ineens een dappere ridder op een geit.
"Ik ben de ridder ter Geit, strijder voor Gerechti-geit!" luidde zijn strijdkreet.
Helaas werd hij gruwelijk vermoord door de inwoners van dit dorpje.
Edoch niet geheel verslagen keerde hij later, ergens anders, weer terug. Geheel verbitterd door zijn eerdere nederlaag en de hem toegebrachte verwondingen, die hem blijkbaar nog niet helemaal gedood hadden, wist hij een nieuwe geit te bemachtigen om op terug te keren.
Ditmaal klonk door de straten: "Ik ben de ridder ter Geit, strijder voor Nari-geit!" riep hij uit. Nu ging het hem om het slechte. Helaas waren enige paladins en geitenhaters het hier niet mee eens en werd hij al te spoedig onschadelijk gemaakt.
Maar zijn taaiheid loonde hem wederom. De nederlagen werden zelfs zijn kracht; omdat ze zijn woede voedden. En zo zagen we ineens een heel verzameld leger. Vele geiten werden bemand door ridders en de oorspronkelijke ridder ging voorop met een kroontje en zijn imposante stem: "Ik ben de ridder ter Geit, strijder voor de Nieuwi-geit!"
De wereld helemaal onderwerpen en een totaal nieuwe wereldorde stichten, dat is wat hij wilde. Vele geiten renden door de grote stad Waterdeep, maar helaas niet genoeg. Vele geiten kwamen om ditmaal en alles werd een fiasco. De Ridder ter Geit leek wederom verdwenen en voorgoed verslagen?
Neen, veel later, tijdens een feestje, deed de zojuist vader geworden held Fombel samen met de uiterst succesvolle bard Jonathan een optreden. Tijdens dit optreden toverde Fom-bel een beer, die helaas de twee geweldige personen dreigde op te eten. Maar wie kwam daar naar beneden vall.. eh.. springen? Geheel toevallig net toen Jonahtan aan een touw trok? De verloren gewaande Ridder ter Geit! Hij verjoeg de beer en liet zo zien zijn leven weer gebeterd te hebben. De Ridder ter Geit strijdde weer voor Gerichti-geit!
Ook nu heerste onbegrip en desinteresse.
Was het omdat de Ridder geen geit meer had?
"Mijn geit heb ik aan de wilgen gehangen" sprak zijn imposante stem.
Boe-geroep was hoorbaar.
"Niet letterlijk, natuurlijk" verdedigde de onhandige spreker zich gauw.
"Misschien hadden we iets leukers moeten bedenken" zei Jonathan.
Zijn party-member Torg reageerde met: "Misschien hadden jullie iets leuks moeten bedenken."
Zargo, de huis-eigenaar leek ook niet al te tevreden.
Geruchten gingen dat de Ridder ter Geit slechts een strooien pop zou zijn, gemaakt door Fombel en Jonathan, en dat Jonathan door buikspreken hem zijn stem gaf. Dat de twee dit deden puur voor de lol, en vanwege een woordgrapje dat sowieso niet goed ontvangen werd.
Om deze hardnekkige geruchten de kop in te drukken ziet Jonathan hier zijn plicht de ware legende van de Ridder ter Geit hieronder vast te leggen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 14 gasten

cron