Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ridder ter Geit » do dec 03, 2009 12:35 am

TWEE STEMMEN OP GEIT!!!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor De Kindertjes » wo dec 09, 2009 8:03 pm

Een stem op Sinterklaas en een op de kerstman!
De Kindertjes
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo nov 29, 2009 6:24 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo dec 09, 2009 8:03 pm

Twee stemmen op Geit!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » do dec 10, 2009 6:45 pm

2 stemmen op Geit! Moge hij ontsnappen aan de moordpartijen ter voorkoming van de Q-koorts!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor strooie pop » za dec 19, 2009 4:19 pm

2 stemmen op H H
strooie pop
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 10:53 am

Berichtdoor strooie pop » ma dec 21, 2009 4:57 pm

2 stemmen op H H
strooie pop
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 10:53 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di dec 22, 2009 9:40 am

Twee stemmen op Geit!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr jan 01, 2010 2:48 am

Ai, nu is het natuurlijk al voorbij hiermee! Wie telt de stemmen?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » vr jan 01, 2010 10:41 am

Ik ben helaas mijn harde schijf verloren, de actueelste backup is van 30 september om 18:22 en toen zag de stand er als volgt uit (sorry voor de lelijke uitlijning):
Caspar: 141
H H: 128
Duckfan van McDrake Disne: 85
Ei: 72
Ridder ter Geit: 56
McDuck King 34
Luuk 20
Rockerduck: 15
Mezelf 12
Mezelf! 4
Heilsoldaat z'n soep 4
Heilsoldaat 4
Geit 5
Henrieke: 2
ekkeweikkeierfluitejsewliops: 2
ZichZelf 2
Duckfan van McDrake Dlsne: 2
LUUUUK!!!!!! 2
MIJ: 1
McDuck Menu 1
Mij zelf 1
Duckfan z'n snorren 1
B100 1
Handige Harry 1

Degene die verder gaat tellen kan dus hier beginnen!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » vr jan 01, 2010 11:49 am

Nou McDrake, het is over, 2009. Voorbij, afgelopen. En dat betekent natuurlijk tijd voor een uitslag. Maar voor die uitslag wil ik graag iedereen bedanken voor weer een mooi jaar op McDrake. Het gaat natuurlijk niet om het aantal stemmen dat je hebt, maar het aantal lol dat je hebt gehad, en, het is een cliche, daarom is iedereen natuurlijk een winnaar. Gefeliciteerd!

Maar goed, iedereen wil toch de uitslag zien. Het is een spannende strijd geweest dit jaar, misschien wel de spannendste tot nu toe, maar ook zeker een van de leukste. Ogen gingen open, kwartjes vielen, nieuwe groeperingen werden opgericht en anderen gingen ten onder. Oude legendes kwamen aan het licht en nieuwe verhalen ontstonden ter plekke.
De mensen met een paar stemmen zijn natuurlijk niet te vergeten maar we moeten er ook weer niet teveel woorden aan vuil maken. Ik zeg: GEFELICITEERD, Mij Zelf, Sinterklaas, Sint Nicolaas, de Kerstman, MIJ, Handige Harry, Duckfan z'n snorren, B100, ZichZelf, LUUUUK!!!!!!, ekkeweikkeierfluitejsewliops, Heddegijdagezeetgehad... (Mezelf weet hoe het verder gaat), Heilsoldaat, Heilsoldaat z'n Soep, William Booth en Mezelf!
En natuurlijk ook McDuck Menu en Henrieke, op McDrake Neddisney zeer geliefde leden en bovenal goede tekenaars, die hier nauwelijks langskomen. Zij hebben hun 4 stemmen (bij elkaar) meer dan verdiend!
De Top 10 begint dit jaar nog maar magertjes, met Mezelf op de tiende plek, behaald met 13 stemmen. En weer een zeer gerespecteerd McDrake lid treffen we aan, op nr. 9. Hij is niet meer onder ons, dus laten deze 15 stemmen een laatste eerbetoon aan hem zijn!
Luuk, op nummer 8, hebben we ook al lang nier meer aangetroffen hier, maar hij staat nog steeds in ons geheugen gegrifd en daarom heeft hij gezamenlijk 20 stemmen gekregen!
Op de volgende plek zien we Ridder ter Geit, die het zwaar heeft gehad dit jaar. Hij heeft constant onder vuur gelegen en zijn strijd tegen de Eiisten heeft maanden voortgeduurd. Er werden eeuwenoude familievetes en verhalen bijgehaald, en nog is er geen vrede tussen de twee partijen. Hoewel Ridder ter Geit zich nooit in de hoogste regionen van de top 10 heeft begeven, is altijd al duidelijk geweest dat de top 10 toch zou halen. Met 64 stemmen in dit geval!
De nummer 6 in onze mooie eindejaarslijst is iemand geweest die wel actief heeft meegestreden in de strijd om de titel van Member van het Jaar 2009, maar helaas heeft hij het niet gehaald. Al zijn soldaten en bondgenootschappen tevergeefs. Wel een dappere poging gedaan en wie niet waagt, wie niet wint, dus McDuck King, gefeliciteerd met je 66 stemmen!
Ei is natuurlijk een idool op dit forum, en dankzij zijn vele aanhanger die ook nog eens zeer fanatiek zijn, was het wel duidelijk dat hij het zou redden in de strijd. Hoewel hij zelf nooit heeft meegevochten om een echt hoge plek, heeft hij vanaf de kantlijn zijn Eipostelen altijd gesteund, en zelfs toen hij een tijd afwezig was hebben zij zich staande kunnen houden. Nog niet uit je schil gebroken dit jaar, maar al wel 79 stemmen gehaald!
Duckfan van McDrake Disne, onze nummer 4, is eigenlijk bijna het hele jaar afwezig geweest. En zelfs zijn vertegenwoordiger op McDrake, Mezelf, heeft zich nooit aan de frontlinie van de strijd begeven. In plaats van rotte eieren te gooien naar andere deelnemers, heeft hij het hele jaar door zijn trouwe vriend DVMD gesteund, en zou heeft de Duckfan 117 stemmen gekregen!
Onze nummer 3 was al vanaf het begin verzekerd van een hoge plek. Hij knalde 2009 binnen en heeft constant een hoge positie in de lijst gehad. Maar helaas, heeft H H 'slechts' 171 stemmen gehaald. Misschien was het wel niet eens omdat hij niet goed genoeg was, maar omdat het hem ontbrak aan steun van andere McDrakers. Dus wees trots op hem, want hij heeft deze hoge plek bijna helemaal alleen gehaald. 3 maal Ha Ha voor H H, The Self-Made Man!
De Top 3 zou eigenlijk een Top 2 geweest zijn, ware het niet dat in de laatste paar maanden opeens een nieuw figuur op dook, een totaal nieuwe idool voor sommige McDrake leden. En met 186 stemmen is hij toch een unicum, want het is hem als enige gelukt om Ridder ter Geit en het Eiisme te verenigen. Jawel, Geit was een idool van iedereen. Iedereen hield van Geit en Geit hield van iedereen en daarom is het hem gelukt om in zo'n korte tijd zo hoog te komen!
De nummer 1 zal geen verassing zijn, dat ben ik. Ik heb 236 stemmen gekregen dit jaar, en als geen ander weet ik hoe belangrijk het is om veel steun te hebben van vrienden, dus daarom bedankt Ei, McDuck King, Geit, Ridder ter Geit, Duckfan van McDrake Disne en alle anderen die ooit op mij hebben gestemd!

Wie neemt de eer om een nieuw topic aan te maken?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr jan 01, 2010 12:14 pm

Dat lijkt me iets voor ons aller idool Geit!

Ja, het was een mooie spannende strijd. Interessante discussies en groepjesvorming. Slechts aan het eind viel het wat stil.
Ik ben zeer blij dat we een winnaar hebben die zo respectvol spreekt over iedereen, of die in de strijd nu in zijn straatje paste of niet. Dus daarom, voor deze ene keer, zal ik Caspar een terechte winnaar noemen.
(wat een vrede hier, zeg!)

Het was leuk met jullie allen! En in 2010 hopelijk wederom!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » zo jan 03, 2010 9:24 pm

Ik heb zo'n beetje het hele jaar niet op McDrake gekund, omdat ik mijn wachtwoord vergeten was en alleen nog op Mezelf kan. Mezelf, bedankt, maar vanaf hier neem ik wer het roer over. Natuurlijk had ik admin zo 'n mailtje kunnen sturen, maar alles ging toch goed?

Allereerst wil ik Caspar hartelijk feliciteren met het feit dat hij opnieuw Member Van Het Jaar is geworden. Altijd fijn dat jij de stemmen bijhoudt. Nog 1 ding, op leden stemmen die niet bestaan daar heb ik geen problemen mee, maar zullen we wel nog op leden stemmen die in 2009 en 2010 nog gereageerd hebben?

Geit, H H, McDuck King, jullie waren waardige tegenstanders! (de rest niet, daar is bijna niet op gestemd)

Ik groet U en zeg: Gelukkig Nieuwjaar!
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor strooie pop » di jan 12, 2010 9:38 pm

Zo was weer een leuk jaar een derde plek niet gek. Maar volgend jaar ga ik voor de eerste.
strooie pop
Member
 
Berichten: 12
Geregistreerd: zo sep 27, 2009 10:53 am

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » wo jan 13, 2010 5:49 pm

Huh? Ik snap het niet.
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Re: Member van het jaar 2009

Berichtdoor Jop Duck » za jul 21, 2018 12:14 pm

Wat is er zo belangrijk aan dit topic om het te laten vastzetten.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: do apr 12, 2018 8:50 pm

Vorige

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

cron