Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Geit moet winnen » wo okt 28, 2009 6:55 pm

2 stemmen op Geit!
Geit moet winnen
New member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 6:55 pm

Berichtdoor Caspar » wo okt 28, 2009 7:09 pm

2 stemmen op Geit!

Op nummer 3 staat die andere gigant, die alleen maar door elke dag kei-hard op zichzelf te stemmen deze plek heeft weten te bereiken. Een echte self-made man dus, waarvoor mijn respect. Ondanks dat het toch een van mijn grotere concurrenten is, die met 154 stemmen op een enge manier dichtbij kwam. H H, hartelijk gefeliciteerd met je 3e plek!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor mezelf » wo okt 28, 2009 9:05 pm

Da's flauw! Met iedereendie op Geit stemt, wint Geit gegarandeerd!

1 stem op Duckfan van McDrake Disne en
1 stem op H H! Hoera voor self-made-men!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor Caspar » wo okt 28, 2009 9:21 pm

Tja. Doe er wat aan. Ik denk dat nu Geit 2e of 1e staat ik toch weer wat aan mezelf moet denken. Dus voortaan weer gewoon elke dag 2 stemmen op Caspar. Als jij nou ook meedoet helpen we Geit vanzelf wel weg. Of maak ook wat accounts aan en stem lekker vaak op jezelf. ;)
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ui » wo okt 28, 2009 9:42 pm

Caspar schreef:Dus voortaan weer gewoon elke dag 2 stemmen op Caspar. Als jij nou ook meedoet helpen we Geit vanzelf wel weg.

(snik) Zie je wel. (snotter) Eerst was Ei aan de beurt, nu wordt Geit gedumpt. (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » wo okt 28, 2009 10:02 pm

Zegt Ui, die ook (in naam van het Eiisme) Geit heeft verstoten, terwijl hij eerst Ridder ter Geit te pas en te onpas beschuldigde van Geitenmishandeling en deed alsof het Eiisme ook om de geiten gaf! De pot verwijt de ketel dus. Bovendien laat ik Geit niet vallen. Ik heb hem een heel stuk op weg geholpen en nu moet ik weer eens aan mezelf denken. Tja, je kan ook wel geld geven aan het goede doel maar als je dan zelf geen geld meer hebt dan ga je ook niet nog meer aan het goede doel geven toch?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor mcDuck King » wo okt 28, 2009 10:04 pm

2 stemmen op mcDuck King!
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor McDuck soldaat 1 » wo okt 28, 2009 10:06 pm

2 stemmen op mcDuck King!

Dit is nou 1 soldaat van zijn leger H H
McDuck soldaat 1
New member
 
Berichten: 3
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:05 pm

Berichtdoor Ui » wo okt 28, 2009 10:16 pm

Caspar schreef:Zegt Ui, die ook (in naam van het Eiisme) Geit heeft verstoten,

(snik) Ui heeft Geit nooit verstoten. (snotter) Caspar is verworden tot een liegbeest. (huil huil)

Caspar schreef:terwijl hij eerst Ridder ter Geit te pas en te onpas beschuldigde van Geitenmishandeling

(snotter) Caspar geeft zelf toe dat Ridder ter Geit terecht ("te pas") is beschuldigd van geitenmishandeling. (huil huil)

Caspar schreef:en deed alsof het Eiisme ook om de geiten gaf!

(huil huil) Het Eiisme geeft oprecht, echt om de geiten. (snik) Niet om populair te worden bij de massa, zoals Caspar en die vreselijke Ridder ter Slang. (snotter)

Caspar schreef:Ik heb hem een heel stuk op weg geholpen en nu moet ik weer eens aan mezelf denken. Tja, je kan ook wel geld geven aan het goede doel maar als je dan zelf geen geld meer hebt dan ga je ook niet nog meer aan het goede doel geven toch?

(snik) Caspar is hard achteruit gegaan sinds hij Ei heeft laten vallen. (snotter) Ei, die zelfs zijn laatste centen en laatste kruimels zou weggeven aan het goede doel! (huil huil)

(snik) Twee stemmen op Geit.
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » wo okt 28, 2009 11:04 pm

Zie ook hoe Ui in naam van het Eiisme Caspar, die zoveel voor de Geiten doet, wordt afgestoten, terwijl er gezamenlijke idealen worden bereikt. Iedereen die Ui kan helpen met groot worden als Eiist mag erbij (van Ui), maar zodra mensen zelf groot worden zonder naar Ui (dus niet Ei!) te luisteren, dan verlaat hij ze zo snel mogelijk.

Ei, zeg er alsjeblieft wat van want figuren als Ui verpesten het Eiisme voor mij en zorgen ervoor dat er geruchten gaan dat ik geen Eipostel zou zijn!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » wo okt 28, 2009 11:37 pm

Waarom is McDuck Soldaat het nieuwst aangemaakt account hier? Is er een oorlog op gang aan het komen?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » do okt 29, 2009 8:25 am

2 stemmen op Caspar!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Caspar » do okt 29, 2009 8:26 am

O ja, Geit staat natuurlijk op de 2 plek met 156 stemmen!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor H H » do okt 29, 2009 11:13 am

Aha ik kan die geit nog in halen hup voor de H. twee stemmen op H H. HA HA geit ik heb je ingehaald.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ui » do okt 29, 2009 1:45 pm

Caspar schreef:Iedereen die Ui kan helpen met groot worden als Eiist mag erbij (van Ui), maar zodra mensen zelf groot worden zonder naar Ui (dus niet Ei!) te luisteren, dan verlaat hij ze zo snel mogelijk.

(snik) Ui heeft Caspar helemaal niet verlaten. (snotter) Ui probeert Caspar juist te redden. (huil huil) Ui is door Ei naar dit tranendal gestuurd. (snik) Om te controleren hoe leerling Caspar zich opstelt als meester Ei weg is. (snotter) Ui weet hoeveel verdriet Ei zal hebben, als Ei hoort wat nu gaande is. (huil huil) Ui probeert Caspar weer in lijn met het Eiisme te brengen, zodat Ui geen vreselijk nieuws hoeft te vertellen aan Ei. (snik)

Caspar schreef:Ei, zeg er alsjeblieft wat van want figuren als Ui verpesten het Eiisme voor mij en zorgen ervoor dat er geruchten gaan dat ik geen Eipostel zou zijn!

(snotter) Caspar heeft Ei finaal afgekraakt. (huil huil) Caspar probeert nu Ui de schuld te geven. (snik) Een Caspar in het nauw maakt rare sprongen. (snotter) Maar toch zal Ui blijven proberen om Caspar weer een echte Eipostel te laten zijn. (huil huil) Voordat Ei ontdekt, hoezeer de arme, lieve Caspar is ontspoord en het Eiisme daarin meesleurt. (snik) Caspar, bezin je alsjeblieft. (snotter) Houd op jezelf en het Eiisme te schaden. (huil huil) Wees niet zo eigenwijs. (snik) Laat die Ridder ter Slang kletsen. (snotter) Ridder is vast ook voorstander van de plannen van Zeilmeisje Laura, die op veel te jonge leeftijd de wereld over wil varen. (huil huil) Caspar moet tegen zo'n Ridder beschermd worden. (snik) Iedereen ziet hoe makkelijk Caspar zich door zo'n valsaard laat beïnvloeden. (snotter) Ei kan niet eventje weggaan, of we hebben al zulke toestanden. (huil huil)

(snik) Twee stemmen op Geit.
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 9 gasten

cron