Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ei » do apr 30, 2009 7:14 pm

H H schreef:Wat een over vloed van stemmen op H H hoe komt dat zo?

H H stemt meestal op zichzelf!

H H schreef:Ik wist het wel ik ben geliefd bij de mcdrakers Danku danku :P

Dat de mensen allemaal "H H H H" ("ha ha ha ha") roepen, is omdat ze je uitlachen! :lol:

Twee stemmen op Duckfan van McDrake Disne!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor H H » do apr 30, 2009 8:00 pm

Ei schreef:
H H schreef:Wat een over vloed van stemmen op H H hoe komt dat zo?

H H stemt meestal op zichzelf!

H H schreef:Ik wist het wel ik ben geliefd bij de mcdrakers Danku danku :P

Dat de mensen allemaal "H H H H" ("ha ha ha ha") roepen, is omdat ze je uitlachen! :lol:

Twee stemmen op Duckfan van McDrake Disne!

Als ze iemand uit lachen ben jij het wel zachtgekookt Ei Ha ha ha ha ha ha
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ei » do apr 30, 2009 8:50 pm

H H schreef:Als ze iemand uit lachen ben jij het wel zachtgekookt Ei Ha ha ha ha ha ha

De brutaliteit. :O Ei ziet geen andere keuze dan met zware maatregelen in te grijpen: Ei brengt een negatief stemadvies uit over H H. Ei stelt dat iedereen die op H H stemt een hersenloze baviaan is. Dat zal H H leren! Ha ha! Nu wil niemand meer op H H stemmen. Want Ei's adviezen worden door verstandige, intelligente mensen zelden genegeerd.
Ja, ga nou maar zitten huilen, nu het lachen je is vergaan. Ja, nu heb je spijt!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor H H » do apr 30, 2009 9:08 pm

Ei schreef:
H H schreef:Als ze iemand uit lachen ben jij het wel zachtgekookt Ei Ha ha ha ha ha ha

De brutaliteit. :O Ei ziet geen andere keuze dan met zware maatregelen in te grijpen: Ei brengt een negatief stemadvies uit over H H. Ei stelt dat iedereen die op H H stemt een hersenloze baviaan is. Dat zal H H leren! Ha ha! Nu wil niemand meer op H H stemmen. Want Ei's adviezen worden door verstandige, intelligente mensen zelden genegeerd.
Ja, ga nou maar zitten huilen, nu het lachen je is vergaan. Ja, nu heb je spijt!

H H zou nooit huilen H H is altijd vrolijk. Dat kan ik niet over Ei zeggen Ei is vaak chagereinig. Ik ben altijd maar dan ook altijd op gewekt H H is niet bang voor Ei. Ik lach lekker door Ha ha ha ha
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr mei 01, 2009 8:54 am

Hmmm... één stem voor Ei en één voor die aardige Duckfan Down Under. Naar lang en wijs beraad van de Wouteropiaanse Raad besloten. Aan deze uitslag mag níét getornd worden.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor H H » vr mei 01, 2009 8:56 am

Ridder ter Geit schreef:Hmmm... één stem voor Ei en één voor die aardige Duckfan Down Under. Naar lang en wijs beraad van de Wouteropiaanse Raad besloten. Aan deze uitslag mag níét getornd worden.

Bla bla saai gezeur 2 tsemmen op dvmo. Zoals ik al had belooft en een H H komt altijd zijn belofte na. HA Ha
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » vr mei 01, 2009 1:54 pm

Ei schreef:Ei stelt dat iedereen die op H H stemt een hersenloze baviaan is.

Dat betekent dat je hebt gestemd op een hersenloze baviaan. He, WACHT! Ik ga voor dit jaar net meer stemmen op iemand die mij een hersenloze baviaan noemt. Je hebt De Regels geschonden. Iemand uitgescholden voor een hersenloze baviaan. Niemand wil meer op Ei stemmen. Hij gaat toch maar rondbazuinen dat iedereen hersenloze bavianen zijn. Dit was een slechte actie van Ei. Maar ik bewijs nog steeds mijn goede trouw aan Ei. Ik stem op de rivalen van Ei, Rockerduck en Pluizer. Wie is hier nu de hersenloze baviaan? Ik zeg niet dat jij het bent, ik zeg alleen dat je een beetje dom bent. Een iets te hardgekookt Eitje. Toch kun je de harde schaal zo openbreken. Arme, arme Ei. Zo maakt hij geen vrienden op McDrake. En terwijl al zijn broers en zussen al kippen en hanen zijn geworden, zit Ei nog steeds verscholen achter een eierschaal. Zo maakt Ei ook geen vrienden in de familie. Ei moest zich maar eens in Duckstad gaan melden, bij ene Dhr. D. F. Duck. Zij kunnen samen het clubje van mislukkelingen oprichten. Arme Ei. Alleen omdat hij mij een "hersenloze baviaan" heeft genoemd.

EEN WIJZE LES VOOR ALLE MCDRAKERS: NOEM NOOIT IEMAND EEN "hersenloze baviaan" WANT DAN KOMT JOUW HETZELFDE LOT TE WACHTEN ALS EI.
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » vr mei 01, 2009 2:48 pm

104 stemmen! Overzicht:

46 stemmen-44%-H H
18 stemmen-17%-Duckfan van McDrake Disne
17 stemmen-16%-Caspar
11 stemmen-11%-Ei
06 stemmen-06%-Rockerduck
03 stemmen-03%-Ridder ter Geit
02 stemmen-02%-Rockerduck
01 stemmen-01%-Pluizer
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Ei » vr mei 01, 2009 4:08 pm

H H schreef:H H zou nooit huilen H H is altijd vrolijk. Dat kan ik niet over Ei zeggen Ei is vaak chagereinig. Ik ben altijd maar dan ook altijd op gewekt H H is niet bang voor Ei. Ik lach lekker door Ha ha ha ha

Smaad. Laster. Ei is nooit chagrijnig. Elke Eipostel weet dat Ei chronisch goedlachs is. H H zet zichzelf voor paal, door klinkklare onzin over Ei te verkondigen. Niemand neemt H H nu nog serieus. Niemand stemt meer op H H. Dat zal H H leren, Ei te beschimpen! H H zal zijn verdere leven in een afgelegen grot buiten de stad moeten slijten, in armoede, melaatsheid en vergetelheid. H H zal dienen als afschrikwekkend voorbeeld voor wie zich tegen Ei keert. Want wie zich tegen Ei keert, keert zich tegen alles wat mooi is hier op aarde.

Duckfan van McDrake Disne schreef:
Ei schreef:Ei stelt dat iedereen die op H H stemt een hersenloze baviaan is.

Dat betekent dat je hebt gestemd op een hersenloze baviaan. He, WACHT! Ik ga voor dit jaar [niet] meer stemmen op iemand die mij een hersenloze baviaan noemt. Je hebt De Regels geschonden. Iemand uitgescholden voor een hersenloze baviaan.

Eigenlijk zou Ei excuses moeten aanbieden, aan de hersenloze bavianen. Het is niet netjes om hersenloze bavianen uit te schelden voor stemmers op H H.

Duckfan van McDrake Disne schreef:Niemand wil meer op Ei stemmen. Hij gaat toch maar rondbazuinen dat iedereen hersenloze bavianen zijn. Dit was een slechte actie van Ei. Maar ik bewijs nog steeds mijn goede trouw aan Ei. Ik stem op de rivalen van Ei, Rockerduck en Pluizer.

Trouw aan Ei door op rivalen te stemmen? Bedoel je dat je op H H gaat stemmen? Op die H H? Ha ha ha ha! :lol:

Duckfan van McDrake Disne schreef:Wie is hier nu de hersenloze baviaan? Ik zeg niet dat jij het bent, ik zeg alleen dat je een beetje dom bent. Een iets te hardgekookt Eitje. Toch kun je de harde schaal zo openbreken. Arme, arme Ei. Zo maakt hij geen vrienden op McDrake. En terwijl al zijn broers en zussen al kippen en hanen zijn geworden, zit Ei nog steeds verscholen achter een eierschaal. Zo maakt Ei ook geen vrienden in de familie. Ei moest zich maar eens in Duckstad gaan melden, bij ene Dhr. D. F. Duck. Zij kunnen samen het clubje van mislukkelingen oprichten. Arme Ei.

Ooit zal Duckfan dit teruglezen en zelf diep gechoqueerd zijn. Duckfan zal schreien van spijt en berouw. Duckfan zal worden gemarteld door een eeuwig kwellend zondebesef. Duckfan zal gedoemd zijn om huilend als een wolf te gaan zwerven met as op het hoofd, gescheurde kleren en meterslange nagels. Kippen zullen van de leg raken als hij komt aanlopen. Dat alles omdat Duckfan persé moest verkondigen dat Ei "een beetje dom" is. Dan kan er gewoon niets van je terecht komen. Zo vervloek je jezelf. Laat het een waarschuwing zijn voor iedereen. Doe niet wat H H en Duckfan gedaan hebben!

Een stem op Ridder ter Geit en een stem op Caspar!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » vr mei 01, 2009 10:19 pm

Ei schreef:
Duckfan van McDrake Disne schreef:Niemand wil meer op Ei stemmen. Hij gaat toch maar rondbazuinen dat iedereen hersenloze bavianen zijn. Dit was een slechte actie van Ei. Maar ik bewijs nog steeds mijn goede trouw aan Ei. Ik stem op de rivalen van Ei, Rockerduck en Pluizer.

Trouw aan Ei door op rivalen te stemmen? Bedoel je dat je op H H gaat stemmen? Op die H H? Ha ha ha ha! :lol:

Ik blijf een beetje aan (...) trouw, omdat ik niet op mezelf stem.
Ei schreef:
Duckfan van McDrake Disne schreef:Wie is hier nu de hersenloze baviaan? Ik zeg niet dat jij het bent, ik zeg alleen dat je een beetje dom bent. Een iets te hardgekookt Eitje. Toch kun je de harde schaal zo openbreken. Arme, arme Ei. Zo maakt hij geen vrienden op McDrake. En terwijl al zijn broers en zussen al kippen en hanen zijn geworden, zit Ei nog steeds verscholen achter een eierschaal. Zo maakt Ei ook geen vrienden in de familie. Ei moest zich maar eens in Duckstad gaan melden, bij ene Dhr. D. F. Duck. Zij kunnen samen het clubje van mislukkelingen oprichten. Arme Ei.

Ooit zal Duckfan dit teruglezen en zelf diep gechoqueerd zijn. Duckfan zal schreien van spijt en berouw. Duckfan zal worden gemarteld door een eeuwig kwellend zondebesef. Duckfan zal gedoemd zijn om huilend als een wolf te gaan zwerven met as op het hoofd, gescheurde kleren en meterslange nagels. Kippen zullen van de leg raken als hij komt aanlopen. Dat alles omdat Duckfan persé moest verkondigen dat Ei "een beetje dom" is. Dan kan er gewoon niets van je terecht komen. Zo vervloek je jezelf. Laat het een waarschuwing zijn voor iedereen. Doe niet wat H H en Duckfan gedaan hebben!

Ik zal bekend staan als "The Wolfman" en honderden wetenschappers zullen dol worden op mij en willen me onderzoeken. Ik kom in het GWR-boek te staan als de man met de langste nagels. En omdat alle kippen van de leg raken, zal er nooit meer een (...) geboren worden. Hahaa! Of moet ik zeggen: H H! H H en Duckfan Rules! De enige manier om Ei te redden van de ondergang is om Doofenshmirtz te vragen een Ei-inator te maken zodat heel McDrake Eipostel zal worden. Er is alleen 1 probleem: Dr. Heinz Doofenshmirtz bestaat niet. Uiteindelijk zal Ei net zo murw worden als Hugo Don Jodocus Wilhelmus Huppeldepuppelius Supercalifragilisticexpialidocious Hansus Rosa.
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Ridder ter Geit » za mei 02, 2009 11:45 am

Duckfans enorme blijk van fantasie en Ei's mooie zinnen brengen mij ertoe wederom op Ei en Duckfan te stemmen. Op H H stem ik ooit nog eens, als ik mijn huis in Duckstad heb.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ei » za mei 02, 2009 3:03 pm

Ridder ter Geit schreef:Duckfans enorme blijk van fantasie en Ei's mooie zinnen brengen mij ertoe wederom op Ei en Duckfan te stemmen. Op H H stem ik ooit nog eens, als ik mijn huis in Duckstad heb.

Precies, 't is allemaal fantasie wat Duckfan vertelt! Duckfan heult met H H, zoals Duckfan ooit bij Ei heeft geslijmd. H H denkt nu een hele steun aan Duckfan te hebben, maar op een dag zal Duckfan ook H H in de steek laten. Want Duckfan is een opportunist. Nu heet hij Duckfan, straks heet hij Mousefan en daarna Smurffan. Nee, die Duckfan is niet te vertrouwen! Eipostels zullen zich hem herinneren als Duckfan de Afvallige. Ei voelt zich genoodzaakt om ook over Duckfan een negatief stemadvies te geven. Dat zal Duckfan leren, hEIligschennis te plegen. Wie vanaf nu nog op Duckfan stemt is een hersenloze platvoetbaviaan.

Een stem op Ridder ter Geit en een stem op Caspar!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ei » zo mei 03, 2009 12:34 am

Een stem op Caspar en een stem op Ridder ter Geit!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo mei 03, 2009 1:39 pm

Een stem op H H vanwege de website. Een een stem op Duckfan, als slachtoffer van geloofswaanzinnige Ei!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ei » zo mei 03, 2009 4:08 pm

Duckfan van McDrake Disne schreef:104 stemmen! Overzicht:

46 stemmen-44%-H H
18 stemmen-17%-Duckfan van McDrake Disne
17 stemmen-16%-Caspar
11 stemmen-11%-Ei
06 stemmen-06%-Rockerduck
03 stemmen-03%-Ridder ter Geit
02 stemmen-02%-Rockerduck
01 stemmen-01%-Pluizer

Deze lijst bevat tweemaal Rockerduck. Wat natuurlijk tweemaal te veel is! :P

Ridder ter Geit schreef:Een stem op H H vanwege de website.

Website? Heeft H H een website over Ei gemaakt? :D

Ridder ter Geit schreef:Een een stem op Duckfan, als slachtoffer van geloofswaanzinnige Ei!

Slachtoffer van geloofswaanzinnige Ei? Huh? Het lijkt wel alsof iedereen gek aan het worden is. Eerst H H, daarna Duckfan en nu Ridder. Ze kramen allemaal ineens onzin uit. Ze ijlen. Zou het een griepje kunnen zijn? Eendengriep, of zo?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 12 gasten

cron