Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo okt 21, 2009 11:04 am

Spannend!

2 stemmen op Geit!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor mezelf » wo okt 21, 2009 7:30 pm

Zeg, geen stemmen voor hedde........... ? Niet meegeteld Caspar? 2 stemmen op Ei!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor Caspar » wo okt 21, 2009 7:38 pm

mezelf schreef:Zeg, geen stemmen voor hedde........... ? Niet meegeteld Caspar? 2 stemmen op Ei!

Jawel, maar de stemmen van NA de eerste keer dat ik de uitslagen op deze manier bekend maakte tellen niet mee als het nieuwe leden zijn die binnenkomen of stemmen op leden die al wel stemmen hadden maar al een keertje gemeld zijn door mij.

Waarom die stemmen op Ei trouwens? Zijn we nu weer Geit aan het idoliseren, wil jij weer niet meewerken!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo okt 21, 2009 7:39 pm

Ik ben voor geit als zijnde een goede, nette, hardwerkende simpele geit. Ik ben er niet voor geit te idoliseren (=verafgoden)!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » wo okt 21, 2009 8:32 pm

Sorry Ridder, zo bedoelde ik het ook niet. Wat ik meer bedoelde is, nu Ei niet meer 'onze held' (dat geld niet voor jou trouwens) is, is het Geit wel. Hoewel ik natuurlijk ook voor Geit ben omdat hij Geit is en niet om het voor Geit zijn.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo okt 21, 2009 9:11 pm

Omdat geiten geweldige dieren zijn!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor mezelf » wo okt 21, 2009 9:13 pm

Caspar schreef:Waarom die stemmen op Ei trouwens? Zijn we nu weer Geit aan het idoliseren, wil jij weer niet meewerken!

Zeg, stem ik eindelijk eens op een ander, is het nog niet goed! Ik ga weer stemmen op Duckfan van McDrake Disne vanaf morgen! Bah!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor Caspar » do okt 22, 2009 11:04 am

2 stemmen op Geit!

Op plaats 9, met 15 stemmen............ Rockerduck!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » do okt 22, 2009 11:12 am

Woei!

2 stemmen op geit!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Geit » do okt 22, 2009 11:53 am

1 stem op Caspar + 1 stem op Geit!
Geit
Member
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do sep 24, 2009 4:42 pm

Berichtdoor Ui » do okt 22, 2009 3:33 pm

(snik) Dit kan niet waar zijn, wat nu gaande is. (snotter) De lieve Caspar zou Ei nooit in de steek laten. (huil huil) Eens een Eipostel, altijd een Eipostel. (snik) Al die mooie gedichten over Ei, die heeft Caspar toch niet voor een hype geschreven? (snotter) Ui snapt er niets meer van. (huil huil) Behalve dat die akelige Ridder ter Slang erachter zit. (snik snik) Ridder heeft niet alleen met geiten, maar ook met Caspar het slechtste voor. (snotter) Want Caspar kan niet zonder Ei. (huil huil) Het is alsof je een kind opstookt tegen z'n vader. (snik) Dankzij Ridder zal Caspar kansloos ontsporen en in de goot belanden. (snotter) En raad eens, dan komt natuurlijk die Heilridder de held uithangen met een pan soep. (huil huil) Zo zorgt Ridder voor z'n klandizie. (snik) Hoe slechter mensen en geiten het hebben, hoe meer Ridder kan doen alsof hij nodig is. (snotter) (snik) De lieve Caspar is toch veel te intelligent om daarin te trappen?? (huil huil) (snotter) (snik) snotter) (huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar 2.0 » do okt 22, 2009 3:46 pm

Ui schreef:(snik) Dit kan niet waar zijn, wat nu gaande is. (snotter)

Het is niet waar. Mensen en geiten, hier spreekt de echte Caspar. Ridder ter Geit heeft mijn profiel gekraakt en zit nu allemaal onzin te versturen onder mijn naam! Ook heeft hij gekaapt alle stemmen op Caspar. Natuurlijk zal ik Ei nooit in de steek laten. Ik ben toch niet gek? Het Eipostelschap is het mooiste dat er is. Zie, zelfs mijn schrijfstijl lijkt op die van Ei!

Twee stemmen op Ei!
Caspar 2.0
New member
 
Berichten: 1
Geregistreerd: do okt 22, 2009 3:35 pm

Berichtdoor Geit » do okt 22, 2009 3:59 pm

Aangezien ik dit bericht niet op mijn eigen account kan plaatsen vanwege de vermeende twijfels over de echtheid daarvan, moet ik het account van mijn goede vriend en bondgenoot Geit gebruiken.

Ei, ik ben zeer teleurgesteld in je. Niet alleen pretendeer je mij te zijn op een account, je beschuldigt ook nog Ridder ter Geit van dingen die hij niet gedaan heeft. Alle goede dingen die ik dacht geleerd te hebben van je, blijken alleen maar praatjes te zijn. Ik zat nog te twijfelen over mijn bijdrage aan het Eiisme als Eipostel en of het nou wel gerechtvaardigd was om het Eiisme te verlaten. Maar nu is het toch wel duidelijk, hoe Ei hier de boel probeert op te stoken en mij gebruikt als wapen tegen de rest van McDrake. Ei, bij mij heb je alle krediet verloren. Je staat er nu alleen voor (want volgens mij is Ui ook een alter ego van Ei!).

Geloof de leugens van Caspar 2.0 niet!
Geit
Member
 
Berichten: 21
Geregistreerd: do sep 24, 2009 4:42 pm

Berichtdoor Caspar » do okt 22, 2009 4:03 pm

O ja, admin, Ei is bij deze in overtreding. Zie de volgende regel in de regels:
- Kopieer niet andermans naam of avatar.

Dit vind ik een geval van iemand zijn 'identiteit stelen', wat ook wettelijk verboden is.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ui » do okt 22, 2009 5:30 pm

(snik) Iedereen doet lelijk tegen Ei. (snotter) Caspar is groot geworden dankzij Ei. (huil huil) Caspar noemde zich Eipostel. (snik) Maar nu hij bovenaan staat, dumpt hij Ei en gaat hij er - in feite - vandoor met stemmen die uiteindelijk voor Ei bedoeld zijn. (snotter) Is dat geen misdaad? (huil huil) En nou houdt Caspar stiptheidsacties en probeert hij Ei een strafblad te bezorgen. (snik snik) Caspar, die de identiteit van Eipostels ontvreemd heeft! (snotter) Caspar, die probeerde het Eiisme te verbuigen naar een dwaalleer waarin iedereen Ei kan tegenspreken! (huil huil) Caspar wijst naar Ei, om de aandacht van zijn eigen misdaden af te leiden. (snik) Hoe hij kiezersbedrog heeft gepleegd. (snotter) (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten

cron