Member van het jaar 2009

Algemeen, inloop

Berichtdoor Ui » vr okt 30, 2009 9:15 pm

Caspar schreef:Sorry Ui, ik ga die onzin van jou niet lezen (ook die huils en snikken tussendoor zijn niet bevorderlijk voor de leesbaarheid van de tekst).

(snik) Caspar oordeelt dus over een tekst die hij niet heeft gelezen! (snotter)

Caspar schreef:Maar Ei, als je nog meeleest, geloof Ui dan niet. Ik heb je niet verlaten, maar zoals ik al zei, als Ui voor vervanger van Ei moet doorgaan dan stop ik ermee.

(huil huil) Ui is in een droom door Ei gezonden om de wereld te redden. (snik) Er is geen idool dan Ei en Ui is zijn profeet. (snotter) Ei en Ui zijn één. (snik) Als Ui zou zeggen dat Ui Ei niet kent, zou Ui een leugenaar zijn, net als u. (snotter) Maar Ui kent Ei wel, en Ui bewaart zijn wijsheid. (huil huil)

Caspar schreef:Waar Ei wijze woorden vertelde, mensen die dreigden hun geloof te verliezen moed insprak en hielp het goede pad weer te volgen, en bovendien mensen vrij liet zijn, probeert Ui alles dicht te timmeren zodat iedereen in zijn wereldje mee kan doen.

(snik) Ei laat de mensen en geiten niet vrij zijn, omdat ze anders gaan dwalen. (snotter) Ei heeft gesproken dat Ei altijd gelijk heeft. (huil huil) Ei's strikte wetten bieden ons Eipostels houvast. (snik)

Caspar schreef:[Ui] helpt mensen niet maar stoot ze af als afvalligen en wanneer het hem uitkomt noemt hij mensen Eiist of niet. Had hij het eerder nog over dat hoe lang ik al Eiist was: nou, da's in elk geval veel langer dan jij Ui, dus ik zal wel wat meer weten over hoe het Eiisme werkt, denk je niet?

(snotter) Onzin. (huil huil) Caspar weet niet hoe lang Ui Eipostel is. (snik) Caspar kan een trage leerling zijn. (snotter) Vele eersten zullen de laatsten zijn en vele laatsten de eersten. (huil huil)

Caspar schreef:Groet, een trotse Eipostel die ook Ridders en Geiten niet minder vindt dan ieder ander

(snik) Caspar heeft een valse voorstelling van zaken gegeven. (snotter) Caspar heeft bij Eipostels geprofeteerd zonder dat Ei hem gezonden heeft en valse hoop bij Eipostels gewekt. (huil huil)

Ridder ter Geit schreef:Heel goed, Caspar!

(snotter) Caspar hecht meer waarde aan de dwaasheid van Ridder ter Slang, dan aan de wijze wetten van Ei. (huil huil) Ridder is openlijk tegenstander van het Eiisme. (snik) Met Caspar in zijn macht kan hij het Eiisme van binnenuit uithollen. (snotter) Caspar is geen Eipostel meer, maar een Trojaanse geit. (huil huil)

Ridder ter Geit schreef:En Ui; het lijkt erop dat het Eiisme plagieert uit de Bijbel?

(snik) Ei was eerst. (snotter) Nooit gehoord van pre-existentie? (huil huil)

(snotter) Over plagiaat gesproken: de Bijbel is een vervalste versie van de Koran. (snik) De woorden in de Bijbel zijn vervalst en daarom is later de oorspronkelijke inhoud opnieuw geopenbaard, in de vorm van de Koran. (snotter) Denk daar maar over na, voordat je Ui zomaar beschuldigt. (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za okt 31, 2009 12:33 am

Dus het gaat erop wie er eerder was; de kip of het ei? Ik ga dan denkelijk voor de kip.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor H H » za okt 31, 2009 11:46 am

Need het ei want de kip kwam uit het ei. 2 stemmen op H H
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za okt 31, 2009 12:16 pm

Neenee, want er moest een kip zijn om het ei te leggen.

2 stemmen op Geit!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ui » zo nov 01, 2009 2:08 pm

Ridder ter Geit schreef:Neenee, want er moest een kip zijn om het ei te leggen.

(snik) Fout! (snotter) De eerste land-eieren komen van reptielen. (snotter) Reptielen ontwikkelden een manier om hun eieren te omhullen met een harde, waterdichte schaal. (huil huil) Zodat de eieren niet uitdrogen op het land. (snik) Pas later is de kip ontstaan. (snotter)

(huil huil) Ui heeft iedereen er uitgekletst. (snik)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » zo nov 01, 2009 4:08 pm

Eigenlijk moet je de vraag anders stellen. Er was eerst een dier VOOR de kip. Op een dag legde die een Ei en kwam er niet meer dat dier uit maar de kip (daartussen allemaal overgangsvormen maar uiteindelijk kan je een grens leggen welk dier echt een kip was). Nu is de vraag, was dat Ei een kippenei of niet? Als een reptiel een ei legt waar een kip uitkomt, is dat dan een reptielenei of een kippenei? Ik zou zeggen de eerste.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor H H » zo nov 01, 2009 4:16 pm

Ik zou zeggen het tweeden. Het was dan wel niet van een kip maar er kwam een kip uit.
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ui » zo nov 01, 2009 5:17 pm

Caspar schreef:Er was eerst een dier VOOR de kip. Op een dag legde die een Ei [...]

(snik) Is Ei een Ei? (snotter) Een ei? (huil huil) Heiligschennis! (snik) Ei is Ei. (snotter) Het Ei! (huil huil) Er is geen andere! (snotter)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Caspar » zo nov 01, 2009 5:23 pm

Sorry, typefout. Ei, alsjeblieft vergeef mij. Ik ben zo gewend Ei met een hoofdletter te schrijven dat ik nu bij ander gebruik van het woord Ei ook een hoofdletter gebruik!

2 stemmen op Ei!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma nov 02, 2009 12:42 pm

Twee stemmen op Geit!

Neen, het gaat om het dier dat het ei legt. Overigens goed punt, ik dacht alleen aan kippeneieren, maar er waren ook andere dieren die eieren legden en leggen. Maar wie was er dan eerder, de reptiel of het ei?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ui » ma nov 02, 2009 3:20 pm

Caspar schreef:Sorry, typefout. Ei, alsjeblieft vergeef mij.

(snik) Schitterend gesproken. (snotter) De ware Eipostel in Caspar ontwaakt weer. (huil huil) Niet zeuren, maar voor Ei op de knieën vallen in het stof. (snik) Zo zijn Eipostels op hun best. (snotter) Allemaal één in aanbidding en bewondering van Ei. (huil huil)
(snotter) Ui huilt nu van geluk. (huil huil) Caspar lijkt de misselijke, gevaarlijke verleiding van Ridder ter Slang te hebben doorstaan. (snik) Wie had dat anders verwacht? (snotter) (huil huil)

(snif snik) Twee stemmen op Caspar.
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Daniel73 » ma nov 02, 2009 3:33 pm

Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Ui » di nov 03, 2009 4:47 pm

(snik) H H, Ridder Ter Slang, Mezelf en McDuck King zijn voorgoed verdwenen. (snotter) Caspar is weer vEIlig terug. (huil huil) Eind goed, al goed. (snik) Ui is er geëmotioneerd van. (snotter)

Twee stemmen op Caspar.
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di nov 03, 2009 9:03 pm

2 stemmen op Geit!

Ik ben weer terug!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ui » wo nov 04, 2009 4:19 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik ben weer terug!

(snik) Onkruid vergaat niet. (snotter) Als je onze Caspar ditmaal maar met rust laat! (huil huil)

Twee stemmen op Caspar.
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron