CmEkard

Algemeen, inloop

Berichtdoor mezelf » di sep 15, 2009 6:18 pm

Dit idee kreeg ik van McFlikkie; het is Andersomdag op McDrake! Yay! Je doet alles wat je normaal niet doet McDrake! Dit is niet Forumhel! Kit ds IcDrake mp o'n zop! Dus: H H wordt O J, McDuck King wordt Prul Prince, en Duckfan van Down Under goes Europe! Duckhater uit London! Hoera! Ik bedoel...D'oh. Dus... wie doet er niet mee? .netarp ej tad tein tnekteb tiD
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor H H » di sep 15, 2009 7:46 pm

Hoezo O J
H strijders vooruit
H H
Member
 
Berichten: 148
Geregistreerd: za apr 04, 2009 1:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo sep 16, 2009 1:05 pm

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vooral Donald Duck lees om de verstopte volwassen verwijzingen tussen Dagobert en Kitty. Die saaie kinderachtige prul van Barks vind ik niets aan. De Donald Duck mag weleens wat volwassener. Vooral meer Peter R. de Vries erin! En meer ringtones! Dat is cool!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor mcDuck King » wo sep 16, 2009 8:25 pm

Wat dachten jullie ervan van om Donald Duck's wereldje slecht te creeëren. Donald Duck in Gothic Donald en overal lijken in Duckstad en het geldpakhuis heeft geen rijkdom maar is helemaal in puin. Dat zo een erg mooie, wereld zijn... Of, dat er doeteksten in de Duck staan om je eigen bommen, geweren en wat wel niet. Dat is nou een slechte wereld. En ook dat er bij de Duck een game zit! Heerlijk...!
Wie kan er nou zonder Donald Duck?
mcDuck King
Member
 
Berichten: 78
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 5:30 pm

Berichtdoor mezelf » wo sep 16, 2009 9:17 pm

Ja!!!! Geen rare tekentjes meer: maar voluit scheldwoorden! En de clan McDuck gaat gewoon verder, met Humperdink McDuck, geboren op 20 mei 1897! En zoon Kees McDuck, 19-06-1917! En Dagoberts achterkleinzoon, geboren op Kerstdag 1947! En Huebert McDuck, geboren op 3 augustus 1977! En Hansel McDuck, geboren op 13 februari 2007! Of een Duckwereld,bastaande uit kleine witte Geert Wildersen! Hoera! Ik bedoel "Boe!"! En dan wordt Katrien wereldheerser! Guus Geluk is een pechvogel, Willie Wortel mist een chronosoom, Barl Carks is een bang kieken, Otto van Drakenstein heeft 999 nepdiploma's, Briggita wil Dagobert vermoorden, Zwarte Magica en de Zware Jongens geven snoep en dubbeltjes aan baby's, Klaas Kleefzooi (GG) is een arme goeierik, en Diederik Duck bestudeeert natuurwetenschappen.


@H H: Jij heet H H, als in Ha Ha. Nu heet je O J, als in Oh Jee.
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm


Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron