Spanning

Algemeen, inloop

Berichtdoor CyberPiet » do nov 26, 2009 8:21 pm

Wablief? In een circus? Dat is toch niet vergelijkbaar.

Heus, het gaat goed! De mensen kletsen maar! En laat die Sint toch! Gun die oude man zijn verzetje! Met tekeningen en blije kindergezichtjes is hij al lang blij!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » do nov 26, 2009 9:07 pm

CyberPiet schreef:En laat die Sint toch! Gun die oude man zijn verzetje! Met tekeningen en blije kindergezichtjes is hij al lang blij!

Hm. Dit zeiden Barks's managers ook, over Barks. Maar ondertussen werd de man geïsoleerd van de buitenwereld.
Ei ziet grote overeenkomsten. Misschien hebben de Zwarte Pieten de macht over de Sint, die zich door zijn ouderdom niet meer kan verweren. Misschien is de goedheiligman al jaren een marionet van zijn personeel, dat zonder hem zonder werk zit. Bewijs maar dat het niet zo is!

Sint ziet alles, maar Ei is ook niet mis. Ha!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor CyberPiet » do nov 26, 2009 10:02 pm

Juist... juist... beste Ei, zal ik eens in het Grote Boek spieken wat Sint over jou schrijft?
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ui » do nov 26, 2009 10:07 pm

CyberPiet schreef:Juist... juist... beste Ei, zal ik eens in het Grote Boek spieken wat Sint over jou schrijft?

(snik) Ui was al bang dat de communicatie deze richting uit zou gaan. (snotter) Ei, pas nou op! (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor mezelf » vr nov 27, 2009 7:32 pm

Nee! De Sint mag niet zonder werk! Wat denken jullie dat de reden is dat de Goedheiligman dit jaar zijn 1739e verjaardag viert? Om dezelfde reden dat Dagobert Duck al 142 jaar meegaat en dat Carl Barks 99 is geworden? Ze bleven jong door het werken, daarom! Gezond hard werken! Dus: Sinterklaas moet blijven, want hij vindt zijn werk leuk en ik weet dan ook zeker dat hij begin jaren '70 zijn 1800e verjaardag zal vieren.
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor CyberPiet » vr nov 27, 2009 8:29 pm

Juist!

Er er is NIETS MIS met de CADEAUTJES, de CADEAUPAPIERTJES, de PEPERNOTEN, het GROTE BOEK of de PIETEN! HELEMAAL NIETS!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » za nov 28, 2009 6:49 pm

Ui schreef:
CyberPiet schreef:Juist... juist... beste Ei, zal ik eens in het Grote Boek spieken wat Sint over jou schrijft?

(snik) Ui was al bang dat de communicatie deze richting uit zou gaan. (snotter) Ei, pas nou op! (huil huil)

Ha! Als de Sint leest hoe begaan en bezorgd Ei over hem is, hoe goed Ei's complottheorie bedoeld is, zal hij met liefde de aan Ei gewijde zwarte bladzijden wegscheuren uit het Grote Boek.

mezelf schreef:Nee! De Sint mag niet zonder werk! Wat denken jullie dat de reden is dat de Goedheiligman dit jaar zijn 1739e verjaardag viert? Om dezelfde reden dat Dagobert Duck al 142 jaar meegaat en dat Carl Barks 99 is geworden? Ze bleven jong door het werken, daarom! Gezond hard werken!

Ha! Wie weet was Barks 120 jaar geworden als hij genoten had van zijn pensioen!
En Barks ging niet over gladde daken lopen. En Barks rekende geld voor zijn werk.

mezelf schreef:Dus: Sinterklaas moet blijven, want hij vindt zijn werk leuk

Dit schrijf je alleen maar omdat je cadeaus wilt. Allemaal eigenbelang. Allemaal blinde hebberigheid. Je zou voor straf met de roe moeten krijgen. Dat wordt je welverdiende cadeau van 2009! Als Ei een Zwarte Piet was... Er zou wat zwaaien voor jullie!
Zie ginds komt de stoomboot uit Spanje weer aan. Hij brengt ons de roede, om ons hard te slaan. Lalalalala! Och, wat zou Sint Eierklaas genieten, van al die huilende, angstige kinderen die in gillende paniek wegvluchten van de kade. Dat zal die monstertjes leren, zo van een hoogbejaarde man te profiteren. Leve de gerechtigheid!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor CyberPiet » za nov 28, 2009 9:09 pm

Kijk jij maar uit, Ei! Sint houdt veel van de kinderen en heeft begrip voor hun zwakheden!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor CyberPiet » za nov 28, 2009 10:01 pm

Maar je hebt je zin, hoor! Ik krijg net te horen dat we, wegens gebrek aan cadeautjes, terugkeren naar Spanje. Pakjesavond 2009 is hierbij afgelast.
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ui » za nov 28, 2009 10:30 pm

CyberPiet schreef:Maar je hebt je zin, hoor! Ik krijg net te horen dat we, wegens gebrek aan cadeautjes, terugkeren naar Spanje. Pakjesavond 2009 is hierbij afgelast.

(snik) Pakjesavond 2009 afgelast? (snotter) Krijgt Ui dit jaar geen zakdoeken? (snik) Nu Ui ze het hardst nodig heeft, zonder pakjesavond? (huil huil)

Lieve Sint en Piet kom terug! (snotter)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor CyberPiet » za nov 28, 2009 11:28 pm

Tja, sorry, naar verluidt zijn de pakjes op en zonder pakjes hebben we hier niets meer te zoeken.
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » zo nov 29, 2009 5:36 pm

CyberPiet schreef:Tja, sorry, naar verluidt zijn de pakjes op en zonder pakjes hebben we hier niets meer te zoeken.

Zijn de pakjes op? Er was toch niets mis met de cadeautjes?

De cadeautjes zijn natuurlijk bijzaak. Sint en Piet moeten zonder cadeautjes ook welkom zijn. Dat is waar Ei voor staat. En is er iemand die er op tegen kan zijn?
Daarom wil Ei straks alleen blije kindergezichtjes zien, om een Pakjesavond zónder cadeautjes. In voorgaande jaren ging alle aandacht naar hebberigheid. Dit jaar kan eindelijk alle aandacht gaan naar Sint en Piet. Pakjesavond 2009 kan zo de mooiste Pakjesavond aller tijden worden. Immers, Sint en Piet zijn zélf het grootste cadeau.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor CyberPiet » zo nov 29, 2009 5:38 pm

Hmm... als ik Ei goed begrijp kunnen we dus gewoon in Nederland blijven? En op pakjesavond kindertjes bezoeken? Zonder cadeautjes? En dan zijn we ook welkom? Interessant verzoek. Ik zal het aan Sinterklaas voorleggen, maar het kan zijn dat hij wat conventioneler is in deze dingen.
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » zo nov 29, 2009 5:56 pm

CyberPiet schreef:Hmm... als ik Ei goed begrijp kunnen we dus gewoon in Nederland blijven? En op pakjesavond kindertjes bezoeken? Zonder cadeautjes? En dan zijn we ook welkom?

Precies. Zonder cadeautjes zijn jullie ook welkom, natuurlijk.
Vraag het maar aan lieve kindertjes.

CyberPiet schreef:Interessant verzoek. Ik zal het aan Sinterklaas voorleggen, maar het kan zijn dat hij wat conventioneler is in deze dingen.

Geen hebbedingen én ook geen Sinterklaas? Dat zou pas een ramp zijn! :O
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor De Kindertjes » zo nov 29, 2009 6:24 pm

WIJ - WILLEN - CADEAUTJES!!!!!!!!!!!
De Kindertjes
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo nov 29, 2009 6:24 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron