Spanning

Algemeen, inloop

Berichtdoor CyberPiet » za nov 14, 2009 4:19 pm

Goedendag en de groeten uit het Grote Pietenhuis!

Het is nog even spannend voor mij, want ik ben als eerste cyberpiet vanaf nu verantwoordelijk voor de virituele zaken! Ik hoor dat de Sint zelf jullie vaak heeft geinformeerd, maar het werd toch tijd om dit uit te besteden, gezien ook hij niet de jongste meer is!

Nou, ik kan jullie vast vermelden dat de Sint veilig in Schiedam is aangekomen! Ik hou jullie op de hoogte!

Met vriendelijke groet,
de CyberPiet
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ui » za nov 14, 2009 10:52 pm

(snik) Hoera! (snotter) Sint Nicolaas is weer in het land! (huil huil)
(snotter) Krijgt Ui ook een cadeautje? (snik) Of wordt Ui overgeslagen? (snotter)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor CyberPiet » zo nov 15, 2009 2:10 am

Natuurlijk krijgt Ui een cadeautje! Wat zou je willen hebben?

Er is overigens niets aan de hand met de cadeautjes. Ik herhaal: er is NIETS AAN DE HAND MET DE CADEAUTJES!!!!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ui » vr nov 20, 2009 3:24 pm

CyberPiet schreef:Natuurlijk krijgt Ui een cadeautje! Wat zou je willen hebben?

(snik) Hoera! (snik)
Ui wil nieuwe zakdoeken. (snotter) De oude zijn doorweekt met tranen. (huil huil)

CyberPiet schreef:Er is overigens niets aan de hand met de cadeautjes. Ik herhaal: er is NIETS AAN DE HAND MET DE CADEAUTJES!!!!

I-is er helemaal niets aan de hand met de cadeautjes? (snotter) Dat is verdacht. (huil) Het zou de eerste keer zijn, dat Sint Nicolaas probleemloos cadeautjes komt uitdelen. (snik) Elk jaar is er wel wat. (snotter) Een weldoender heeft het maar moeilijk in deze wereld. (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor CyberPiet » vr nov 20, 2009 3:34 pm

Maar natuurlijk! Zakdoeken met een geborduurde 'U' van 'Ui' erop?
Maar vanwaar heb je zo'n verdriet?

Nee, ik herhaal: ER - IS - NIETS - AAN - DE - HAND - MET - DE - CADEAUTJES - ALLES - VERLOOPT - ZONDER - ENIG - PROBLEEM!!!!!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor mezelf » vr nov 20, 2009 7:50 pm

Vraagje aan CyberPiet: hoeveel Pieten heeft Sinterklaas nou eigenlijk? Deze vraag houdt kindjes in Nederland al jaren in spanning. Nou maar hopen dat je niet crasht. En hoe gaat het met de cadeautjes voor de Nederlandse en Belgische kinderen? Nog 16 dagen tot aan 5 december, dus ik hoop dat alles goed gaat!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor CyberPiet » vr nov 20, 2009 10:52 pm

De Huispiet probeert ze regelmatig te tellen, maar er gaat eigenlijk steeds iets fout. Als hij er een keer in slaagt laat ik het je weten!

Met de cadeautjes IS NIETS MIS EN GAAT ALLES GOED!!!!! GEEN PROBLEMEN!

Doch, als je het leuk vind mag je je zelf getekende inpakpapier opsturen naar het Grote Pietenhuis (via de redactie van het Sinterklaasjournaal).
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor CyberPiet » di nov 24, 2009 7:40 pm

Goedendag en de groten uit het Grote Pietenhuis!
De Hoofdpiet vroeg me, omdat ik meer verstand van moderne technieken heb, jullie mensen van het internet een vraag te stellen.
Willen jullie alstjeblieft een tekening maken met hierop je naam en wat je graag zou willen hebben en willen jullie deze in je schoen doen? Dan kunnen wij je eigen tekening gebruiken als inpakpapier!
Dit alles ondanks het feit dat er NIETS AAN DE HAND IS MET DE CADEAUTJES!!!!!
Met vriendelijke groet,
CyberPiet
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor mezelf » wo nov 25, 2009 7:09 pm

Door die storm van vorige maand hebben jullie het pakpapier gebruikt om de ketel mee te stoken en de natte (lees: alle) pakjes overboord gegooid, he?

Nog maar 10 dagen!
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor CyberPiet » wo nov 25, 2009 7:10 pm

ABSOLUUT NIET WAAR!!! WE HEBBEN ALLEEN MAAR DE PAKPAPIER... EH... ALLES GAAT GOED!!!!! NIETS AAN DE HAND!!!!

DOE NU MAAR WAT IK ZEG!!!!!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ui » do nov 26, 2009 1:10 pm

mezelf schreef:Door die storm van vorige maand hebben jullie het pakpapier gebruikt om de ketel mee te stoken en de natte (lees: alle) pakjes overboord gegooid, he?

(snik) Zijn alle pakjes overboord gegooid? :O Wat zullen de arme Nederlandse kindertjes straks allemaal een verdriet hebben. (snotter) Dit jaar wordt er een zonder cadeautjes. (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor CyberPiet » do nov 26, 2009 2:10 pm

O wee...

Nee, dat is laster! Er zijn geen cadeautjes overbo... nu ja... heel Nederland kon dat in de bioscoop al zien. En tien keer herhaald bij het Sinterklaasjournaal... juist...

Hum.

ALLE PAKJES zijn door een heroische actie van de Pieten UIT HET WATER gered! Enne... alle verbrande pakpapiertjes.. ALS dit gebeurt is... hebben gezorgd dat de stoomboot op tijd aan kwam. En MOCHT HET ZO ZIJN dat er pakpapiertjes zijn verbrand, in dat geval is het zo dat de GOEDE SINT een boek heeft waarin staat wat iedereen wil hebben! Zodat we de cadeautjes gewoon OPNIEUW in kunnen pakken! We hebben dus GEEN tekeningen als papier NODIG, MAAR we vinden het LEUK om je eigen stijl PAPIER er een keertje om te doen! BEGREPEN? JA?

Het is dus NIET nodig om in scholen in te breken om klassenboeken te stelen. Ik herhaal: dit is ONNODIG.
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » do nov 26, 2009 3:55 pm

CyberPiet schreef:O wee...

Vanwaar de paniek? De hoogbejaarde Sint Nicolaas heeft ons elk jaar opnieuw overladen met cadeautjes. Elk jaar opnieuw. De kinderkamers staan er vol mee. De kinderen kunnen er nog jaren mee vooruit. Is het dan zo erg om eens één jaartje helemaal niets te krijgen? Is dat zo'n ramp? Volgend jaar beter.
Als Ei die pruilende, verwende kindergezichtjes ziet, kan Ei een gevoel van walging niet onderdrukken. Ze zijn zo gruwelijk verwend, dat ze een oude man de wilde zee en de daken op laten gaan. Laten zij zich niet afvragen wat de Sint kan doen voor hen, maar wat zij kunnen doen voor de Sint.

Ei stelt voor dat we van 5 december voortaan een bejaardendag maken. Zoals moederdag, vaderdag en dierendag. Een dag waarop de kinderen de bejaarden (waaronder Sint Nicolaas) cadeaus geven.

Lieve Sint, u heeft meer dan genoeg voor ons gedaan. Nu is het onze beurt. Spreekt Ei namens alle kinderen van Nederland. Laat de cadeaus voortaan maar zitten. U bent zonder ook welkom.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor CyberPiet » do nov 26, 2009 4:03 pm

Maar... dat is helemaal niet nodig! Alles gaat namelijk goed! En de Sint maakt graag kinderen blij met cadeautjes, heus!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » do nov 26, 2009 7:08 pm

CyberPiet schreef:En de Sint maakt graag kinderen blij met cadeautjes, heus!

Namens alle kinderen van Nederland: heus, het hoeft niet. Vanaf dit jaar worden de rollen omgekeerd. Vanaf dit jaar gaat Sint Nicolaas langs de deuren en krijgt hij cadeaus van de kinderen, waarvoor ze het hele jaar gespaard en geklust hebben. Dure cadeaus. Want dat verdient de Sint.
De Sint heeft zijn rust verdiend. En de Zwarte Pieten vinden wel ergens anders werk. In een circus, bijvoorbeeld.

Wil Sint Nicolaas nu een lekker glaasje vers geperste sinaasappelsap?


En nee, Ei schrijft dit bericht niet omdat Ei stout is geweest en dus sowieso geen cadeautjes krijgt!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Volgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron