Spanning

Algemeen, inloop

Berichtdoor CyberPiet » zo nov 29, 2009 6:55 pm

Zie je nu? De kindertjes willen ons helemaal niet zonder cadeautjes zien. Ik denk dat we maar weer terug moeten naar Spanje!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor mezelf » zo nov 29, 2009 9:25 pm

Tuurlijk, "Kindertjes"! Lariekoek, Bullshit, Onzin, Ui, moet ik nog doorgaan? Ik vertegenwoordig "De Nederlandse Jeugd" en die zeggen dat Sinterklaas moet blijven, kado's of geen kado's. Het is al meer dan 300 jaar een traditie om Sinterklaas te vieren, en daar houden we niet mee omdat "er geen pakjes zijn".
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor CyberPiet » zo nov 29, 2009 10:23 pm

Dat doet me deugd. Maar jij bent niet de kindertjes van Nederland...
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » ma nov 30, 2009 5:28 pm

De Kindertjes schreef:WIJ - WILLEN - CADEAUTJES!!!!!!!!!!!

Houd jullie grote mond!! :mad: Kinderen die schreeuwen naar een bejaarde krijgen helemaal niets. Horen jullie? Helemaal niets! Behalve de roede!! :mad:

CyberPiet schreef:Zie je nu? De kindertjes willen ons helemaal niet zonder cadeautjes zien. Ik denk dat we maar weer terug moeten naar Spanje!

Dat zijn stoute, hebberige kindertjes. Zij geven meer om spullen dan om mensen. Het zijn kindertjes die, als ze het ene cadeautje nog uitpakken, al zitten te loeren of ze nog meer gaan krijgen. Sint Niocolaas, Kerstman, Paashaas, Tandenfee, ouders, suikeroom, het is die kindertjes om het even. Als ze maar meer en meer cadeaus krijgen. Daar mogen Sint en Piet nimmer voor wegblijven, of wel?

mezelf schreef:Ik vertegenwoordig "De Nederlandse Jeugd" en die zeggen dat Sinterklaas moet blijven, kado's of geen kado's. Het is al meer dan 300 jaar een traditie om Sinterklaas te vieren, en daar houden we niet mee omdat "er geen pakjes zijn".

Mooi gesproken! Sint Nicolaas is altijd welkom. Ook zonder cadeautjes.

CyberPiet schreef:Dat doet me deugd. Maar jij bent niet de kindertjes van Nederland...

Mezelf is zoals alle kindertjes van Nederland zouden moeten zijn.

Laten we nu allemaal een lied zingen voor de Sint. Uit volle borst.
Een lied met een aangepaste tekst:
Sinterklaas kapoentje
'k Hoef niets in mijn schoentje
'k Hoef niets in mijn laarsje
Welkom Sinterklaasje!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor De Kindertjes » ma nov 30, 2009 6:26 pm

G-g-geen cadeautjes? Boehoe!
De Kindertjes
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo nov 29, 2009 6:24 pm

Berichtdoor CyberPiet » di dec 01, 2009 12:05 am

Geen angst, iedereen! De verdwenen pakjes zijn teruggevonden in de stoomboot! Bij deze gaat het feest gewoon door!

Niet dat er problemen waren, hoor. Alles loopt hier altijd gesmeerd!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor De Kindertjes » di dec 01, 2009 12:06 am

Joepie! Cadeautjes!
De Kindertjes
New member
 
Berichten: 5
Geregistreerd: zo nov 29, 2009 6:24 pm

Berichtdoor CyberPiet » wo dec 02, 2009 1:54 pm

Ja, fijn hé? Vergeten jullie niet om een tekening te maken met jullie naam erop en wat jullie willen hebben en dit in je schoen te doen?

Al loopt ALLES hier PRIMA, toch zou dat van pas kunnen komen!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor mezelf » wo dec 02, 2009 9:10 pm

Tuurlijk... Wat zijn jullie nu weer kwijt? De weg naar huis? Mooi! Jullie voorraad knijpkatten? Niet zo mooi! Het goede weer? Verschrikkelijk! Ei? EIndelijk wat rust!
Ei schreef:
mezelf schreef:Ik vertegenwoordig "De Nederlandse Jeugd" en die zeggen dat Sinterklaas moet blijven, kado's of geen kado's. Het is al meer dan 300 jaar een traditie om Sinterklaas te vieren, en daar houden we niet mee omdat "er geen pakjes zijn".

Mooi gesproken! Sint Nicolaas is altijd welkom. Ook zonder cadeautjes.

O ja? Ik bedoelde , dat we dit jaar nog altijd bezoek krijgen van de concurrent, De Kerstman! Dat is pas een man met klasse! Die verliest nooit wat! Ik denk dat ik mijn cadeautjes toch maar aan De Kerstman ga vragen.

Snel Pieten, want de teller loopt!

Nederlanders die cadeautjes willen van Sinterklaas: 16.558.672
Nederlanders die cadeautjes willen van de Kerstman: 00.000.001 (mezelf)
Nederlanders die geen cadeautjes hoeven: 00.000.001 (Ei)
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor CyberPiet » do dec 03, 2009 12:35 am

Wel alle pepernoten! Wij hebben ALLES onder controle en jij gaat je cadeautjes vragen aan een mislukte kloon? Terwijl wij leuke Pietjes zo ons best doen voor je? Ons zo uitsloven?
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor Ei » do dec 03, 2009 4:29 pm

CyberPiet schreef:Geen angst, iedereen! De verdwenen pakjes zijn teruggevonden in de stoomboot! Bij deze gaat het feest gewoon door!

Niet dat er problemen waren, hoor. Alles loopt hier altijd gesmeerd!

De Kindertjes schreef:Joepie! Cadeautjes!

Dit gaat te makkelijk. De kindertjes worden zo geleerd te denken dat cadeaus belangrijker zijn dan mensen. Sint en Piet kunnen dit niet laten gebeuren.

mezelf schreef:Tuurlijk... Wat zijn jullie nu weer kwijt? De weg naar huis? Mooi! Jullie voorraad knijpkatten? Niet zo mooi! Het goede weer? Verschrikkelijk! Ei? EIndelijk wat rust!

Brutaal nest. Is er geen Eierpiet, die kan ingrijpen?

mezelf schreef:
Ei schreef:
mezelf schreef:Ik vertegenwoordig "De Nederlandse Jeugd" en die zeggen dat Sinterklaas moet blijven, kado's of geen kado's. Het is al meer dan 300 jaar een traditie om Sinterklaas te vieren, en daar houden we niet mee omdat "er geen pakjes zijn".

Mooi gesproken! Sint Nicolaas is altijd welkom. Ook zonder cadeautjes.

O ja? Ik bedoelde , dat we dit jaar nog altijd bezoek krijgen van de concurrent, De Kerstman! Dat is pas een man met klasse! Die verliest nooit wat! Ik denk dat ik mijn cadeautjes toch maar aan De Kerstman ga vragen.

Goede oplossing. De Kerstman heeft een handige vliegende slee. Dat is minder gevaarlijk dan met een paard het dak opgaan. Ook heeft de Kerstman meer ervaring, omdat hij levert over de hele wereld en niet (zoals Sinterklaas) alleen in Nederland.
't Is lief van Sint dat hij nog probeert om anno 2009 mee te draaien. Heel lief. Maar eigenlijk is het al jaren tijd voor een mooi Spaans verzorgtehuis, waar de Sint kan genieten van zijn welverdiende pensioen. Het werk wordt te gevaarlijk. Sint is te oud.

CyberPiet schreef:Wel alle pepernoten! Wij hebben ALLES onder controle en jij gaat je cadeautjes vragen aan een mislukte kloon? Terwijl wij leuke Pietjes zo ons best doen voor je? Ons zo uitsloven?

Tja, de leuke Pietjes hebben al grote moeite om een klein kikkerlandje van cadeautjes te voorzien. Dus zij zijn niet in staat om de Sint goed te assisteren in zijn bedrijfsvoering. Elk jaar is er wel wat met de cadeaus of met de stoomboot. Telkens gaat iets mis. Sint en Piet zijn niet opgewassen tegen onze moderne tijd. In tegenstelling tot de Kerstman.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ui » do dec 03, 2009 5:32 pm

(snik) Is Sint Nicolaas te oud? (snotter) Krijgt Ui nu geen zakdoeken? (huil huil)
Ui
Member
 
Berichten: 104
Geregistreerd: za sep 19, 2009 12:13 pm

Berichtdoor CyberPiet » vr dec 04, 2009 10:03 am

Cyberpiet schreef:Dit gaat te makkelijk. De kindertjes worden zo geleerd te denken dat cadeaus belangrijker zijn dan mensen. Sint en Piet kunnen dit niet laten gebeuren.

De kindertjes houden van ons! Omdat ze van cadeautjes houden! Joepie!

Cyberpiet schreef:Brutaal nest. Is er geen Eierpiet, die kan ingrijpen?

De Eierpiet is er om de eitjes voor Sinterklaas te koken... maar als mezelf niet wat beleefder is geef ik minder cadeautjes aan... mezelf? Eu... moet ik dan mezelf straffen? Ik raak hiervan in de war.

Cyberpiet schreef:Goede oplossing. De Kerstman heeft een handige vliegende slee. Dat is minder gevaarlijk dan met een paard het dak opgaan. Ook heeft de Kerstman meer ervaring, omdat hij levert over de hele wereld en niet (zoals Sinterklaas) alleen in Nederland.
't Is lief van Sint dat hij nog probeert om anno 2009 mee te draaien. Heel lief. Maar eigenlijk is het al jaren tijd voor een mooi Spaans verzorgtehuis, waar de Sint kan genieten van zijn welverdiende pensioen. Het werk wordt te gevaarlijk. Sint is te oud.

Larie. Laat Sint dit maar niet horen! Het gaat toch elk jaar goed? Sint houdt de boel beter in de gaten dan wij, Pieten!

Ei schreef:Tja, de leuke Pietjes hebben al grote moeite om een klein kikkerlandje van cadeautjes te voorzien. Dus zij zijn niet in staat om de Sint goed te assisteren in zijn bedrijfsvoering. Elk jaar is er wel wat met de cadeaus of met de stoomboot. Telkens gaat iets mis. Sint en Piet zijn niet opgewassen tegen onze moderne tijd. In tegenstelling tot de Kerstman.

Zoals ik al zei: het gaat elk jaar goed. En de kerstman is maar na-geaapt van Sinterklaas!

En: er is niets mis met de STOOMBOOT!!!!!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor CyberPiet » vr dec 04, 2009 10:03 am

Ui schreef:(snik) Is Sint Nicolaas te oud? (snotter) Krijgt Ui nu geen zakdoeken? (huil huil)

ER IS NIETS AAN DE HAND MET DE STOOMBOOT!!!! NIETS!!!!!
CyberPiet
Member
 
Berichten: 61
Geregistreerd: za nov 14, 2009 4:18 pm

Berichtdoor mezelf » vr dec 04, 2009 4:46 pm

Ei schreef:Brutaal nest. Is er geen Eierpiet, die kan ingrijpen?

Die is er wel, en die heet de Paashaas. Alweer zo'n feestdag waarop niks fout gaat.

Intussen:
Nederlanders die cadeautjes willen van Sinterklaas: 11.355.488
Nederlanders die cadeautjes willen van de Kerstman: 05.203.185
Nederlanders die geen cadeautjes hoeven: 00.000.001 (Ei)
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron