Guests only...

Algemeen, inloop

Berichtdoor Gast* » vr sep 01, 2006 8:47 pm

Omdat de laatste tijd zoveel nieuwe gasten hier op McDuck hebben, leek het me wel aardig. Om een apart McDuck Gasten Only topic te maken.

Oftewel, alleen maar guests mogen hier posten :cool:
Gast*
 

Berichtdoor GuestOfTheYear » vr sep 01, 2006 8:47 pm

Allooo Alloooo!!
GuestOfTheYear
 

Berichtdoor GEEN » za sep 02, 2006 6:01 pm

Gast* schreef:Omdat de laatste tijd zoveel nieuwe gasten hier op McDuck hebben, leek het me wel aardig. Om een apart McDuck Gasten Only topic te maken.

Oftewel, alleen maar guests mogen hier posten :cool:

Bij deze ook een berichtje van mij in dit ''McDuck-Gasten-Only-topic''.
GEEN
 

Berichtdoor Rockerduck » za sep 02, 2006 6:06 pm

Gna gna!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Smeder van Plannetjes » ma sep 04, 2006 2:10 am

We kunnen hier over leden praten zonder dat ze ons lastigvallen. Eindelijk. Verlost van die zie-ons-wij-zijn-lid-van-McDuck-types. Machteloos kijken ze toe. Dat zal ze leren, te denken dat ze boven ons gasten staan. *gniffel*
Smeder van Plannetjes
 

Berichtdoor Oud Wijf » za sep 16, 2006 10:44 pm

"Er komt een tijd dat je aan je kinderen moet uitleggen waarom ze geboren zijn. En het zou fantastisch zijn als je tegen die tijd inderdaad de reden weet."
Onbekend
Oud Wijf
 

Berichtdoor Theo van Garden » ma nov 20, 2006 4:48 am

Smeder van Plannetjes schreef:We kunnen hier over leden praten zonder dat ze ons lastigvallen. Eindelijk. Verlost van die zie-ons-wij-zijn-lid-van-McDuck-types. Machteloos kijken ze toe. Dat zal ze leren, te denken dat ze boven ons gasten staan. *gniffel*

Die snobs krijgen veeeeel teveel aandacht, schenk er over 400 jaar maar aandacht aan als ze 'n mummy vinden in Wassenaar in redelijk goede staat vergeleken bij nu!
Theo van Garden
 

Berichtdoor Snadrr » ma apr 16, 2007 4:11 pm

Dit is een geheim,niet doorvertellen hoor.
3....2....1....Van rettekettet naar Het Betere Bed,kussen niet in begrepen.
Snadrr
 


Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten

cron