Gezellig kletsen over alles en nog wat

Algemeen, inloop

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:46 am

Rockerduck schreef:Wat me echt raakte van Braakbal, dat hij er persoonlijke dingen bij haalde, zoals mijn studie, of mijn studieresultaten, hoe ik mijn vrije tijd indeelde etc. Of wat voor fan Stephan zou zijn. Dat soort privé kwesties vind ik onnodig.

Ik ook. Ik zat na te doen wat mij is overkomen op internet.

Rockerduck schreef:Eigenlijk is het beter het te laten rusten. Het heeft de lucht geklaard, mensen zijn weer opgelucht. Een beetje zoals de natie-staten vroeger oorlogje gingen voeren om de onderlinge realties opnieuw te definiëren. ;)

Ik wil het dolgraag laten rusten. Maar mijn rechtvaardigheidsgevoel zit me dwars. Ik vind dat ik fouten heb gemaakt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:51 am

Braakbal is een samenballing van hoe rottig en grimmig de discussie kon zijn. Ik hoopte dat, als ik zelf de meeste herrie zou trappen, door extreem uit mijn dak te gaan, dat het daarna eindelijk rustig zou worden.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 4:54 am

Pluizer schreef:Ik vind het onveilig. Je ziet wat er kan gebeuren. Ik durfde niet meer naar de Stripbeurs, bang dat het daar ook gedoe zou worden.

Het kan ook heel onveilig zijn. Ik heb een tijdje op een Amerikaans politiek forum gezeten. Daar zat ook een bullebak, die iedereen die het niet met hem eens was, in de zeik zette. Maar omdat ik de enige was die zich daardoor niet liet intimideren, ging hij bij mij véél verder. Hij achterhaalde mijn echte voor- en achternaam, hij achterhaalde in welke provincie ik woon, en ook welk Nederlands forum ik bezocht (niet McDuck) en wat daar mijn nickname was. Daar heeft hij ook ooit een bericht gepost gericht aan mij. Zoiets vind ik wel eng. Van anderen hoorde ik dat hij ook ooit telefoonnummers van leden had achterhaald en op het forum gezet.

Ik vind het grootmoedig dat je fouten toegeeft. Dat zie je niet vaak. Wat ik wel jammer vind, is dat er niet eerder is nagedacht voordat het opgeschreven werd. Voor mij kwam Braakbal volledig uit de lucht vallen. Ik dacht: "waarom ík nou weer?" En zelfs nu ik weer op Off-topic ben, met jou aan het praten, denk ik: "Misschien wordt ik volgende maand wel weer besculdigd van goedkope sentimenten".
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:58 am

Rockerduck schreef:Het kan ook heel onveilig zijn. Ik heb een tijdje op een Amerikaans politiek forum gezeten. Daar zat ook een bullebak, die iedereen die het niet met hem eens was, in de zeik zette. Maar omdat ik de enige was die zich daardoor niet liet intimideren, ging hij bij mij véél verder. Hij achterhaalde mijn echte voor- en achternaam, hij achterhaalde in welke provincie ik woon, en ook welk Nederlands forum ik bezocht (niet McDuck) en wat daar mijn nickname was. Daar heeft hij ook ooit een bericht gepost gericht aan mij. Zoiets vind ik wel eng. Van anderen hoorde ik dat hij ook ooit telefoonnummers van leden had achterhaald en op het forum gezet.

Hallo, dat is nogal wat. Wat jij omschrijft dacht ik van DCML, omdat ze erg ver gingen. Rosa ging in mijn vriendenkring informeren hoe ik leefde.

Rockerduck schreef:Ik vind het grootmoedig dat je fouten toegeeft. Dat zie je niet vaak. Wat ik wel jammer vind, is dat er niet eerder is nagedacht voordat het opgeschreven werd. Voor mij kwam Braakbal volledig uit de lucht vallen. Ik dacht: "waarom ík nou weer?" En zelfs nu ik weer op Off-topic ben, met jou aan het praten, denk ik: "Misschien wordt ik volgende maand wel weer besculdigd van goedkope sentimenten".

Ik zit zelf vol goedkope sentimenten. Ik zit je vaak uit te dagen, of hoop een weerwoord dat dan anders wordt dan ik dacht.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:59 am

Punt is: Hoe ver kun je gaan in het sarren/uitdagen van een ander? Stoeien wordt vaak vechten. Helaas.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 5:00 am

Ik was trouwens ook bang van jou. Omdat ik jou mijn adres had gestuurd.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 5:01 am

Ik was door die opmerking echt van slag. Ik dacht dat alle voorgaande discussies en gesprekken niks voor hadden gesteld. Ik voelde me een beetje bedrogen.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 5:02 am

Pluizer schreef:Ik was trouwens ook bang van jou. Omdat ik jou mijn adres had gestuurd.

Maar zoiets zou ik nooit op Internet zetten, hoe nijdig ik ook op iemand zou zijn. Dat is een stap te ver. Een nickname prijsgeven vond ik achteraf gezien al te ver gaan.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 5:05 am

Rockerduck schreef:Maar zoiets zou ik nooit op Internet zetten, hoe nijdig ik ook op iemand zou zijn. Dat is een stap te ver. Een nickname prijsgeven vond ik achteraf gezien al te ver gaan.

Het ging me niet zozeer om internet, maar om de werkelijke wereld. Vooral toen je over Boudewijn begon.
Laatst bijgewerkt door Pluizer op za apr 15, 2006 5:06 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 5:08 am

Boudewijn? Hoe bedoel je?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 5:09 am

Wat betreft Lennaert die zich in zijn graf omdraait, ben ik vooral bezorgd over mijn werk aan de Lennaert-site. Nadat Lennaert overleed ben ik helemaal in de war geraakt, dusdanig dat ik geen computer meer kon bedienen. Sinds McDuck lukt dat weer een beetje.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 5:11 am

Rockerduck schreef:Boudewijn? Hoe bedoel je?

Van Rosa naar Boudewijn werd ineens een kleine stap. Daar schrok ik van.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 5:12 am

Oh, die opmerking (over Lennaert) was er maar willekeurig bijgesleept door mij, als reactie op Braakbal's uitlatingen over hoe Stephan zijn 'fandom' invult.

Overigens denk ik dat je je misschien te snel dingen heel diep aantrekt. Overigens wil ik hiermee niet zeggen jou te kennen en of te (willen) doorgronden.
Laatst bijgewerkt door Rockerduck op za apr 15, 2006 5:13 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 5:13 am

Lennaert Nijgh betekent veel voor me, hoe idioot dat ook mag klinken. Ik heb nog net geen portret boven m'n bed.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 5:16 am

Rockerduck schreef:Oh, die opmerking (over Lennaert) was er maar willekeurig bijgesleept door mij, als reactie op Braakbal's uitlatingen over hoe Stephan zijn 'fandom' invult.

Ik weet niet waarom, maar ik moest ineens ontzettend lachen. Ook omdat Lennaert best grof kon zijn in z'n werk, daar kunnen Opa Jansen en Jopie nog wat van leren.

Rockerduck schreef:Overigens denk ik dat je je misschien te snel dingen heel diep aantrekt. Overigens wil ik hiermee niet zeggen jou te kennen en of te (willen) doorgronden.

Je hebt dat goed gezien.
Laatst bijgewerkt door Pluizer op za apr 15, 2006 5:36 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten

cron