Gezellig kletsen over alles en nog wat

Algemeen, inloop

Berichtdoor Son Of A Preacher Man » wo mei 31, 2006 2:42 pm

Wat een ballen spel tsss.
Son Of A Preacher Man
 

Berichtdoor Toverbal » wo mei 31, 2006 7:25 pm

Son Of A Preacher Man schreef:Wat een ballen spel tsss.

Het zijn de spelregels. Heb wij nog contact met Meneertje Koekepeertje of is de verbinding verbroken? Dat zou jammer zijn. Ik houd van prijzen uitdelen. Daar heb ik echt zin in vandaag. Meneertje Koekepeertje bent u er nog? Hallo?

* * *
Noem drie getallen onder de tien.
Toverbal
 

Berichtdoor Meneertje koekepeertje » wo mei 31, 2006 8:42 pm

Eh, een paar gokjes:

313 < nummerbord van Donalds auto
112 < alarmnummer
666 < nummer van het beest
123 < opvolgend
911 < alarmnummer in Amerika

Zit hij ertussen?
Meneertje koekepeertje
 

Berichtdoor Toverbal » wo mei 31, 2006 10:33 pm

Meneertje koekepeertje schreef:Zit hij ertussen?

Ai! Bijna goed! Bíjna goed! Scheelt één nummertje.
Het nummer is 616.
Wat toevallig zeg. Oók het nummer van het beest, maar dan volgens papiri gevonden bij de Egyptische stad Oxyrhynchus. Het zou kunnen gaan om keizer Caligula, die een standbeeld van zichzelf oprichtte in Jeruzalem. Vonden de joden niet leuk.

Maar laat ik niet out-of-character raken en afscheid van u nemen want we gaan door met het volgende spel!
Toverbal
 

Berichtdoor Pluizer » do jun 01, 2006 1:07 am

2006-05-24, MegaChriz schreef:Had Carl Barks wel een hekel aan Zwarte Magica? Ik zou denken dat hij, als hij een hekel zou hebben aan dat personage, hij hem niet zo vaak zou gebruiken voor een verhaal.

Inderdaad. Slechterikken zijn leuk. (Zie mij!)

MegaChriz schreef:Ik heb dus geen hekel aan Gele Kat. Ze staat zelfs twintigste op de populariteitslijst!

Jaja. Een top 20 zeker. Waar kan ik die lijst vinden?

MegaChriz schreef:Of heb ik jou nu ergens verkeerd begrepen, Pluizer?

Iedereen begrijpt mij verkeerd. Ik ben zo intelligent dat de menselijke hersenresolutie tekort schiet. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor TimJoosten » wo apr 30, 2008 9:16 pm

Zou er misschien ook een onderwerp mogen komen over games en spellen of is daar te weinig intresse in?
TimJoosten
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 05, 2008 9:09 pm

Berichtdoor Daniel73 » do mei 01, 2008 5:59 pm

TimJoosten schreef:Zou er misschien ook een onderwerp mogen komen over games en spellen of is daar te weinig intresse in?

Leuk!
Ja, je mag zelf nieuwe onderwerpen aanmaken. Doe ik ook. :)
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor mezelf » di okt 13, 2009 8:57 pm

Ho-hum... Het duo Van Alles & Nog Wat... Valt daar nog iets over te vertellen? Ze zijn wel grappig. Rombout van Alles met z'n satirische kijk op de wereld (serieus, ik heb geen idee wat dat betekent) en Nogbert Wat, de oud-ijzerhandelaar. En Pietje, de bellenmaker. Leuk trio. Kwam altijd op TV om half tien op de zaterdagavonden in de winters van 1963, 1964 en 1965. Mooie tijd. Je weet wel, na die koude winter en voor de maanlanding. Gezellig trouwens. Er is al meer dan anderhalf jaar meer niemand hier geweest. En...
Wat vonden jullie ervan?
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Vorige

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron