Gezellig kletsen over alles en nog wat

Algemeen, inloop

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 3:59 am

Pluizer schreef:Ik ben ECHT blij dat ik hier ben, zeg. Dankzij o.a. Rockerduck en Stephan vind ik internet weer leuk.

Dan bij deze mijn excuses voor mijn uitspattingen in het Rosa en Barks-topic.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:02 am

Rockerduck schreef:
Pluizer schreef:Ik ben ECHT blij dat ik hier ben, zeg. Dankzij o.a. Rockerduck en Stephan vind ik internet weer leuk.

Dan bij deze mijn excuses voor mijn uitspattingen in het Rosa en Barks-topic.

Je hebt groot gelijk gehad. Ik was ook vaak best blij met wat jullie durfden te zeggen. Maar ik zat middenin een rare toestand. Dat heeft me nogal gesloopt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:07 am

Rockerduck schreef:Dan bij deze mijn excuses voor mijn uitspattingen in het Rosa en Barks-topic.

Uiteraard ook mijn excuses. Feiten en fictie liepen door elkaar heen. Maar ik wist één ding zeker: ik laat me geen schuld van andermans aliassen in de schoenen schuiven. Ik werd steeds kwader omdat andere aliassen (van anderen dus) vrolijk doorgingen en ik verantwoording af mocht gaan leggen.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 4:10 am

Ik heb ook vaak jouw naam geroepen zonder natuurlijk 100% waterdicht bewijs te hebben dat jij het ook was. Er waren alleen vaak aliassen die zoveel details wisten, zoveel exacte bewoordingen uit het verleden van het topic, dat ik achterdochtig werd. Als ik er zo eens op terugkijk, wat ik heb gezegd, vind ik het ook niet mooi. Maar bijvoorbeeld die Braakbal vroeg erom, vind ik. Ik hoef niet meer te weten of jij het was of iemand anders. Het is niet belangrijk meer.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:14 am

Rockerduck schreef:Ik heb ook vaak jouw naam geroepen zonder natuurlijk 100% waterdicht bewijs te hebben dat jij het ook was.

Daar kon ik je dan weer op pakken, om te verduidelijken dat er dus echt meerdere aliasmensen bezig waren. Dus dat kwam ook wel goed uit.

Rockerduck schreef:Er waren alleen vaak aliassen die zoveel details wisten, zoveel exacte bewoordingen uit het verleden van het topic, dat ik achterdochtig werd.

Ik was ook achterdochtig. Daarom begreep ik wat je bedoelde.

Rockerduck schreef:Als ik er zo eens op terugkijk, wat ik heb gezegd, vind ik het ook niet mooi. Maar bijvoorbeeld die Braakbal vroeg erom, vind ik. Ik hoef niet meer te weten of jij het was of iemand anders. Het is niet belangrijk meer.

Je verdediging vond ik goed qua lef, en vaak ook qua inhoud.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 4:17 am

Achteraf gezien vond ik de inhoud van mijn verdediging vaak onnodig grof. Ik werd net zo grof als degene die ik beschuldigde van het grof zijn, en dan ben je zelf net zo schuldig.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:17 am

Het rollenspel is uit de hand gelopen. In feite is het misbruikt. Er was sprake van geladenheid, terwijl de bedoeling was dat er geen persoonlijke vetes zouden zijn.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:18 am

Ken je 'The Truman Show' (met Jim Carrey) en 'The Game' (Michael Douglas)?
Laatst bijgewerkt door Pluizer op za apr 15, 2006 4:18 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:20 am

Vooral 'The Game' vind ik treffend voor wat er is gebeurd, in ieder geval zoals ik het heb ervaren. Alsof ik middenin een spel zat waar ik niet meer uitkwam.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:24 am

Ik dacht dat Nul-Nul-Duck echt kwaad in de zin had, zover was ik heen. Ik voelde me bedreigd.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 4:33 am

Pluizer schreef:Ken je 'The Truman Show' (met Jim Carrey) en 'The Game' (Michael Douglas)?

Ik ken beiden en beiden behoren tot de beste films die ik heb gezien. Het rollenspel is er misschien enigzins op van toepassing, hoewel wij toch maar veilig achter ons computertje zitten op een Internet-forum. Toch is het raar -en dat blijf ik fascinerend vinden- hoe zulke lettertjes op een beeldscherm van mensen die je totaal niet kent zoveel indruk op je kunnen maken. Als het niet zo'n saai vak was, zou ik volgend jaar weer de cursus 'nieuwe media' kiezen. ;)
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:36 am

Braakbal was een brok ongeleide woede. Ik zou een nieuwe computer gaan kopen. Ik keek in de bieb op McDuck en zag wéér gedoe over Mau. Ik heb die woede geprobeerd te corrigeren met Geranium. Het was echt een zootje. Maar eigenlijk durfde ik niet te zeggen dat ik ontzettend kwaad was over het Ingmar-gebeuren.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:40 am

Rockerduck schreef:Ik ken beiden en beiden behoren tot de beste films die ik heb gezien. Het rollenspel is er misschien enigzins op van toepassing, hoewel wij toch maar veilig achter ons computertje zitten op een Internet-forum.

Ik vind het onveilig. Je ziet wat er kan gebeuren. Ik durfde niet meer naar de Stripbeurs, bang dat het daar ook gedoe zou worden.

Rockerduck schreef:Toch is het raar -en dat blijf ik fascinerend vinden- hoe zulke lettertjes op een beeldscherm van mensen die je totaal niet kent zoveel indruk op je kunnen maken. Als het niet zo'n saai vak was, zou ik volgend jaar weer de cursus 'nieuwe media' kiezen. ;)

Ik vind het ook fascinerend. Ik experimenteer op McDuck met media. Vanaf nu kan ik dat eindelijk onbezorgd doen, zonder vrees voor Nul-Nul-Ducks.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » za apr 15, 2006 4:42 am

Wat me echt raakte van Braakbal, dat hij er persoonlijke dingen bij haalde, zoals mijn studie, of mijn studieresultaten, hoe ik mijn vrije tijd indeelde etc. Of wat voor fan Stephan zou zijn. Dat soort privé kwesties vind ik onnodig.

Eigenlijk is het beter het te laten rusten. Het heeft de lucht geklaard, mensen zijn weer opgelucht. Een beetje zoals de natie-staten vroeger oorlogje gingen voeren om de onderlinge realties opnieuw te definiëren. ;)
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 15, 2006 4:43 am

Pluizer schreef:Braakbal was een brok ongeleide woede. Ik zou een nieuwe computer gaan kopen. Ik keek in de bieb op McDuck en zag wéér gedoe over Mau. Ik heb die woede geprobeerd te corrigeren met Geranium. Het was echt een zootje. Maar eigenlijk durfde ik niet te zeggen dat ik ontzettend kwaad was over het Ingmar-gebeuren.

Ik bedoel dus het Ingmar-gebeuren zelf. Los van McDuck.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten

cron