Gezellig kletsen over alles en nog wat

Algemeen, inloop

Berichtdoor Pluizer » wo apr 19, 2006 6:18 pm

Ga ik als alter-ego naar een totaal ander forum, heb ik binnen een halve dag al een heftige discussie! (nja!)
Ik ben populair! Pluizer wordt een N.V. en gaat naar de beurs.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Pluizer » wo apr 19, 2006 6:22 pm

Meteen worden ze persoonlijk, gaan langs het onderwerp heen, vermijden het. Maar een discussie, ho maar. Een beetje zoals Stephan op McDuck International. (nja!)
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor assepoeder » vr apr 21, 2006 3:49 am

Gaan we kletsen of hoe zit dat?

Gezellig kletsen doe je zo:

Het wordt een fijne dag vandaag! Ik moet boodschappen doen. De yoghurt is op. De appelstroop is op. De thee is bijna op, nog maar een stuk of 10 zakjes, en het weekend staat voor de deur. Zul je net zien dat ik zondag geen thee in huis heb als de visite komt om de week en mijn voorraadkast door te nemen. Koekjes zijn op. Olijven voor de tomatensalade niet vergeten. Toetsenbordenwasser is versleten. Ook opschrijven. Na de boodschappen stofzuigen en de ramen lappen. De vaat doen. Kijken op dit forum of ik al leuke gezellige reacties heb gekregen. Koken. Vaat opzijschuiven voor morgen. De kat in bad doen. 112 bellen. Vragen aan de ziekenhuisdirecteur of zij in het ziekenhuis ook internet hebben. Kijken op dit forum of ik al leuke gezellige reacties heb gekregen. Als dat kan. Beterschapskaarten lezen. Zucht. Het leven is dolletjes met lolletjes.
Waar was ik? Brood is op. De appelstroop is op. O die had ik al opgeschreven. Cola is op. Assepoeder is op. (grapje)
assepoeder
 

Berichtdoor van der Anka » vr apr 21, 2006 11:18 am

Geselig praate wil ik wel. Ik leer mij Nederlands dus kan ik hier goed oefenen.
Waarom schrijf jullie zulkre raare tijden? 3 uur in de nacht...
van der Anka
 

Berichtdoor Victor Vrek » vr apr 21, 2006 1:34 pm

van der Anka schreef:Geselig praate wil ik wel. Ik leer mij Nederlands dus kan ik hier goed oefenen.
Waarom schrijf jullie zulkre raare tijden? 3 uur in de nacht...

Nachttrarief van het lichtnet is minder duur dan dagtarief.
Victor Vrek
 

Berichtdoor Victor Vrek » vr apr 21, 2006 1:37 pm

Victor Vrek schreef:Nachttrarief

Verspilling. Zonde. Een r teveel.
Victor Vrek
 

Berichtdoor Pluizer » di mei 09, 2006 9:10 am

Kon ik Rockerduck maar iets over kunst leren. Nu moet ik zonder hem van al dat moois en lelijks genieten.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor MegaChriz » wo mei 17, 2006 12:23 pm

Koepel

Laatst ging ik na een avondje van TV kijken en gezellig babbelen met medebewoners terug naar mijn eigen kamer. Ik sloot het raam en wilde verder gaan met de voorbereidingen voor het naar bed gaan, totdat ik ineens een eigenaardig zoemend geluid waarnam.
Ik deed het licht aan en onder de bovenste plank van mijn stellingkast zag ik een eigenaardig koepelvormig object (met een doorsnede van niet meer dan 2 cm). “Wat is dat nou weer voor een beest?” dacht ik.
Toen ik het witte ding wat van dichterbij bekeek, zag ik dat er een zwart-geel gestreept beestje in zat. “Oei, dat ziet er niet goed uit,” dacht ik. Ik ging vlug naar een medebewoner toe, die redelijk wat wist van insecten, en vertelde hem wat ik op mijn kamer had waargenomen. Toen ik hem vertelde “er zit een soort van koepel in mijn kamer” ging hij verbaasd met mij mee.

Het zoemende geluid was gestopt toen we de kamer op kwamen. Mijn medebewoner bekeek het witte koepelvormige object, maar zag geen beestje. Nieuwsgierig stak hij zijn vinger in de koepel, aan de onderkant. Een zoemend geluid volgde en mijn medebewoner trok zijn vinger supersnel terug.

Even later, nadat mijn medebewoner uit het gootsteenkastje allemaal chemische middelen had gehaald, spoot mijn medebewoner met één van de spuitbussen in het koepelvormige object. Het beestje dat erin zat, kwam er woedend uitgevlogen, besmurt met het chemische spul. Zo vlug als ik kon, verliet ik mijn kamer en vluchtte ik de badkamer in terwijl het woedende beestje mij achterna kwam gevlogen, een spoor van smurrie achterlatend. “Ho! Rustig, kalm blijven!” attendeerde mijn medebewoner. Het beestje landde op mijn duim en wild schudde ik het beestje van me af en verliet de badkamer. Het beestje viel op de grond, kwaad zoemend. Mijn medebewoner ging nu de badkamer in en trapte het beestje dood waarna hij het in de WC gooide en de WC vervolgens doortrok.

Wat bleek nou? Ik had een wespennest in mijn kamer. Een wespennest met één wesp. Deze koninginnewesp, die groter was dan een normale wesp, was blijkbaar door mijn raam naar binnen gevlogen en was begonnen met het bouwen van zijn nestje, vlakbij mijn verzameling Donald Duck verzamelbanden (en ook vlakbij een kaart waar een paar bloemen en een bij op stonden afgebeeld).
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor diederik » wo mei 17, 2006 6:46 pm

Maar goed dat je het op tijd gemerkt had...
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor Stephan's hersens » wo mei 17, 2006 7:09 pm

Waarschijnlijk een wesp die fan van Carl Barks was.
Stephan's hersens
 

Berichtdoor Pluizer » zo mei 21, 2006 5:00 am

Stephan's hersens schreef:Waarschijnlijk een wesp die fan van Carl Barks was.

Of van MegaChriz, de Gele Kat-hater.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor MegaChriz » wo mei 24, 2006 2:15 pm

Pluizer schreef:Of van MegaChriz, de Gele Kat-hater.

Ik geloof dat je me daar verkeerd begrepen hebt, Pluizer. Ik haat Gele Kat helemaal niet! Ik haat zelfs alle katten niet. Ik kom ze alleen wat minder graag tegen, omdat ik allergisch op ze reageer.

Had Carl Barks wel een hekel aan Zwarte Magica? Ik zou denken dat hij, als hij een hekel zou hebben aan dat personage, hij hem niet zo vaak zou gebruiken voor een verhaal.

Ik heb dus geen hekel aan Gele Kat. Ze staat zelfs twintigste op de populariteitslijst!

Of heb ik jou nu ergens verkeerd begrepen, Pluizer?
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor .....bal » ma mei 29, 2006 7:58 pm

Als het regent verander ik van kleur en word ik steeds kleiner.
Rara, wat ben ik?
.....bal
 

Berichtdoor Pluizer » di mei 30, 2006 11:45 am

.....bal schreef:Als het regent verander ik van kleur en word ik steeds kleiner.
Rara, wat ben ik?

Moeilijk. Moeilijk. Heb je een hint?
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Corps Bal » di mei 30, 2006 2:23 pm

Het is een gekostumeerd bal.
Corps Bal
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Off Topic algemeen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron