De member van het jaar 2007

Moppen, raadsels, quizzen

Berichtdoor Ridder ter Geit » za apr 28, 2007 1:54 pm

Hierbij verklaar ik, de Ridder ter Geit, dat ik hier de member van het jaar 2007 ben! Hulde!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » za apr 28, 2007 4:32 pm

Ha! En waar baseer je dat op?
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ei » zo apr 29, 2007 4:14 am

Ridder ter Geit schreef:Hierbij verklaar ik, de Ridder ter Geit, dat ik hier de member van het jaar 2007 ben! Hulde!

Hoera! Ridder is member van het jaar 2007! Ei wist dat Ridder zou wederkeren om ons te bevrijden van misplaatste koning Caspar. Ei heeft geleden. Ei heeft altijd geweten dat Ridder ter Geit een eind zou maken aan het lijden van Ei.

Caspar schreef:Ha! En waar baseer je dat op?

Als Ridder ter Geit zegt dat hij member van het jaar 2007 is, dan ís hij member van het jaar 2007. Wie zijn wij dan om eigenwijs te gaan doen en te zeggen dat het niet zo is?

* Ei hoopt op een hoge functie bij Ridder ter Geit *
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Caspar » zo apr 29, 2007 7:55 am

Maar dan kan iedereen zich tot Member van het jaar 2007 uitroepen!
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Ridder ter Geit » zo apr 29, 2007 8:50 am

Ei is bij deze mijn eerste assistent. En mijn opvolger derhalve als me iets overkomt.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Caspar » za mei 12, 2007 8:58 am

Ridder ter Geit schreef:Ei is bij deze mijn eerste assistent. En mijn opvolger derhalve als me iets overkomt.

Zozo. Is dat zo?
*Caspar heeft een ZEER gemeen plannetje*
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo


Keer terug naar Moppen en raadsels

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron