Stel je vragen aan Ei!

Moppen, raadsels, quizzen

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » do jan 29, 2009 5:07 pm

Dokteranders Ei, ik moet zeggen dat u traag van begrip bent. Ik bedoel, u heeft de dokterandersgrap pas na 3 maanden, 7 dagen, 23 uur, 15 minuten en 16 seconen begrepen. Dan kan ik mijn sarcastische antwoord pas weer begin mei lezen. :P
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Ei » vr jan 30, 2009 5:56 am

Duckfan van McDrake Disne schreef:Dokteranders Ei, ik moet zeggen dat u traag van begrip bent. Ik bedoel, u heeft de dokterandersgrap pas na 3 maanden, 7 dagen, 23 uur, 15 minuten en 16 seconen begrepen. Dan kan ik mijn sarcastische antwoord pas weer begin mei lezen. :P

Ei biedt Duckfan van McDrake Disney excuses aan. Ei heeft het heel druk met de wereld verbeteren. 24 uur per dag. Ei moet zowat overal tegelijk zijn, wil de Aarde blijven draaien. De mensen zitten bijna allemaal op Ei's hulp te wachten. Nooit heeft Ei eens tijd voor zichzelf. Ei wil niet klagen, maar het mag weleens gezegd worden. Eigenlijk zouden mensen niet moeten vragen wat Ei voor hen kan doen, maar wat zij voor Ei kunnen doen. Ga koeken aan de deur verkopen en geef de opbrengst aan Ei. Dan ben je bezig voor een betere wereld. Wie investeert in Ei, investeert in zichzelf. Je wordt er een beter mens van. Probeer het maar!
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr jan 30, 2009 9:55 am

Als ik nu koeken van 1 euro voor 50 cent langs de deuren verkoop en verlies draai, is de negatieve opbrengst dan ook voor Ei?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » vr jan 30, 2009 4:13 pm

Wat voor koeken? Eierkoeken?
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Ridder ter Geit » za jan 31, 2009 2:51 pm

Ah, maakt dat ook uit? O ja, vanwege de nieuwe Eierbelasting. Ehm...
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » do mei 07, 2009 5:44 pm

Hoe kan ik de wereld beteren en alle eieren genaamd Daniel geboren in 1933 uitroeien?
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor mezelf » di jun 16, 2009 7:05 pm

Ik ben wanhopig, Ei. Hier een paar van mijn problemen.

Ik wil een film maken, en ik wil het manuscript op Word typen. Maar waar moet ik beginnen?

Ik ben een Eipostel, alleen hoe moet ik Ei aanbidden?

Hoe kan ik mcDuck King minder onzinberichtjes laten typen zonder z'n hart te raken?

Ik wil een boek schrijven, maar waar moet ik beginnen?

Ik wil de Nederlandse Donald Duck/Tina Redactie afkraken, maar waar moet ik beginnen?

Ik ben verliefd, maar hoe moet ik beginnen?

PS: neem dit allemaal niet al te serieus (maar wel een beetje).
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor Ei » wo jun 17, 2009 9:31 pm

Ridder ter Geit schreef:Als ik nu koeken van 1 euro voor 50 cent langs de deuren verkoop en verlies draai, is de negatieve opbrengst dan ook voor Ei?

Hoe kun je in vredesnaam verlies draaien als je eierkoeken verkoopt in naam van Ei? Daar zegt niemand nee tegen. Verlies draaien is dus onmogelijk!

Duckfan van McDrake Disne schreef:Hoe kan ik de wereld beteren en alle eieren genaamd Daniel geboren in 1933 uitroeien?

Hoe kun je de wereld zo verbeteren? Onmogelijk! Je kunt de wereld alleen verbeteren door een trouw Eipostel te zijn, en die roeien natuurlijk geen eieren uit.

mezelf schreef:Ik ben wanhopig, Ei. Hier een paar van mijn problemen.

Ik wil een film maken, en ik wil het manuscript op Word typen. Maar waar moet ik beginnen?

Bij het begin. Linksbovenaan. Tenzij je Arabier bent. Dan begin je rechtsbovenaan.

mezelf schreef:Ik ben een Eipostel, alleen hoe moet ik Ei aanbidden?

Door iedereen te vertellen dat Ei altijd gelijk heeft. Door luidkeels op straat mooie liederen over Ei te zingen. Door Ei te vertellen dat Ei goed bezig is en vooral zo moet doorgaan.

mezelf schreef:Hoe kan ik mcDuck King minder onzinberichtjes laten typen zonder z'n hart te raken?

Raken? Met een geweer bedoel je?

mezelf schreef:Ik wil een boek schrijven, maar waar moet ik beginnen?

Bij het begin. Linksbovenaan. Tenzij je Arabier bent. Dan begin je rechtsbovenaan.

mezelf schreef:Ik wil de Nederlandse Donald Duck/Tina Redactie afkraken, maar waar moet ik beginnen?

Dat is heel makkelijk. Snijd je al Donald Ducks aan repen. Rol er papieren pijltjes van. Neem een gele PVC-buis als blaaspijp. Ga vervolgens naar het gebouw van de redactie en blaas de papieren pijltjes tegen hun ramen aan. Dat zal ze leren!

mezelf schreef:Ik ben verliefd, maar hoe moet ik beginnen?

Stuur Ei een bloemetje. Of bedoel je Ei niet?
Begin een topic en vraag naar ervaringen. Vraag het aan mensen in real life. Of bel De Kindertelefoon. Die is elke dag bereikbaar van 14.00-20.00 op het gratis telefoonnummer 0800-0432, zegt Wikipedia.

Zijn deze antwoorden afdoende? Of zijn er meer vragen?
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ei » wo jun 17, 2009 9:33 pm

Ei schreef:Snijd je al Donald Ducks aan repen.

moet zijn: Snijd al je Donald Ducks aan repen.
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 18, 2009 9:35 am

EDIT: inhoud verwijderd wegens foute opmaak. zie volgend bericht.
Laatst bijgewerkt door Ridder ter Geit op do jun 18, 2009 4:10 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » do jun 18, 2009 9:36 am

Jaiks! Dat moest zijn:

Ei schreef:Hoe kun je in vredesnaam verlies draaien als je eierkoeken verkoopt in naam van Ei? Daar zegt niemand nee tegen. Verlies draaien is dus onmogelijk!

Maar, wat nu als de vraagprijs lager is dan de kostprijs van de koeken?

Ei schreef:Bij het begin. Linksbovenaan. Tenzij je Arabier bent. Dan begin je rechtsbovenaan.

Zouden Arabieren daar ook Word-software voor hebben?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ei » do jun 18, 2009 11:09 pm

Ridder ter Geit schreef:
Ei schreef:Hoe kun je in vredesnaam verlies draaien als je eierkoeken verkoopt in naam van Ei? Daar zegt niemand nee tegen. Verlies draaien is dus onmogelijk!

Maar, wat nu als de vraagprijs lager is dan de kostprijs van de koeken?

Laten we wel realistisch blijven. Die Eierkoeken kunnen nooit zoveel kosten dat ze niet uitverkopen. Al kosten ze 1000 euro per stuk.

Ridder ter Geit schreef:
Ei schreef:Bij het begin. Linksbovenaan. Tenzij je Arabier bent. Dan begin je rechtsbovenaan.

Zouden Arabieren daar ook Word-software voor hebben?

Arabieren hebben Drow-software. (leuk grapje van Ei!)
Ei
Member
 
Berichten: 420
Geregistreerd: di feb 06, 2007 12:36 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr jun 19, 2009 9:17 am

Maar wat nu als ik aan de deuren minder geld voor de koeken vraag dat ze me gekost hebben?

Leuke grap, Ei! Hahah!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor mezelf » vr jun 19, 2009 5:46 pm

Wat nou als ik voor het goede doel (Ei) halve hanen ga verkopen, dan koop ik er 25 in voor 3 euro per stuk en verkoop ze voor 3 cent per stuk?
Wie krijgt de opbrengst
en wie kan we 75 euro lenen?
Ei misschien?
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

Berichtdoor mezelf » vr jun 19, 2009 5:49 pm

Wat?
GLXBLT ende BLXGLT.

Weurden van een waar genie.
mezelf
Member
 
Berichten: 114
Geregistreerd: di jun 02, 2009 4:33 pm

VorigeVolgende

Keer terug naar Moppen en raadsels

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron