Vertel een lollige mop!

Moppen, raadsels, quizzen

Berichtdoor Echte Kerel » za jan 21, 2006 10:28 pm

échte kerels doen geen boodschappen

humor van de straat:
Een man, die net een nogal vervelende scheiding achter de rug had, liep in het bos te joggen. Op een gegeven moment zag hij een oude fles op de grond liggen en, uiteraard, toen hij erover wreef kwam er een geest tevoorschijn. "Nou, je weet hoe 't werkt" zei de geest, "je mag 3 wensen doen, maar hou wel rekening met een nieuwe regel: Alles wat jij wenst krijgt je vrouw dubbel!" "Ok" zegt de man. "Als eerste wil ik 1 miljoen gulden." "Geregeld," zegt de geest, "maar nu heeft je vrouw dus 2 miljoen." "Weet ik, weet ik." zegt de man. "Nu wil ik een landhuis en een Masserati." "Geregeld," zegt de geest, "maar nu heeft je vrouw dus 2 landhuizen en 2 Masserati's." "Zo," zegt de man, "en dan nu mijn laatste wens: sla me nu maar half dood!"
Echte Kerel
 

Berichtdoor Vrouwen zijn krengen » di jan 31, 2006 5:30 pm

HAHAHAHAHA!
Hier een:

Waarom zijn vrouwen zo dik?
- omdat ze van chocola houden

Waarom hebben vrouwen grote neuzen?
- Omdat ze die in andermans zaken willen steken

Wat is er erger dan een vrouw?
- een harem vrouwen
Vrouwen zijn krengen
 

Berichtdoor De Grappemaker » di jan 31, 2006 11:07 pm

HAUHAUHAUHAUH!

Waarom krijgt een ooievaar nooit een baby?
- Omdat als ze hem op wilt pakken ze hem dan onthoofd HHAHAHAAHAHAH
GAHAHAHAHAAHAHAHAH
AHAHAhahahahahahasHaHAW
aHahUAHaHAHSGKALMJHSAJBHMSMNHAS
ahahahaha hahahahahahahaah

nog een:

Waren er is twee batterijen, komt de ene naar de andere zal ik je even opladen? Zeg tie ene batterij, nee ik heb nog genoeg power over, als je begrijpt wat ik bedoel HAHAHAHAHAHAHAAHA AHAAAHAHHAAHAHHAHAHAAHHAHAA AHAHAHAHAHAHAHA VAN DURACELLL HAHAHAHAHA SNAP JE HEM?? HAHAHAha ahahahAHa ahsHASHJAHJSAH HAHA HDASHJDSH ahahahahahahahah.

Ok ik heb er nog een, leuke zelfs!

Komt er een vrouw naar de babyvoedingwinkel, zegt ze, ik krijg een kindje deze zomer. Vraagt de verkoper, hoe gaat ze heten? Zegt de vrouw: 'daar moet ik nog over nadenken'. HAHAHAAHAHAHAHAH AAHAHA AHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHA AHAHAHAH AHA HA HA HAHAHAAHHAAHAHAH SNAP JE HEM? WIE NOEMT ZN KIND NOU 'DAAR MOET IK NOG OVER NADENKEN' GAAHaHAHAHAAHAH HAHAHAHAH AHAHAH DAN BEN JE TOCH WEL HEEL ERG HE HAHAHAHAHAHAHA

HAHAHAHAHAHAAHAHA
HAHAHSAHJAHAHAAHAH
AHAHAHAHAHAHAAJAHAHAH

---------------------Disclaimer---------------------
Alle moppen zijn door de Grappemaker verzonnen.
Het is verboden om de Grappemakers grappen te verkopen.
(C) 2006 Grappemaker Grappen LTD.
Alle rechten voorbehouden.
------------------------------------------------------
De Grappemaker
 

Berichtdoor Vrouwen zijn krengen » wo feb 01, 2006 8:15 am

HAHAHAHA!

Wat is het verschil tussen een vrouw en een vuilnisbak?
- vrouwen hebben lang haar

Hahahaha!

Wat was de grootste doodsoorzaak in 1960-2005?
- feminisme

Hahahahaha!
Vrouwen zijn krengen
 

Berichtdoor kwak » wo feb 01, 2006 8:21 pm

De Grappemaker schreef:---------------------Disclaimer---------------------
Alle moppen zijn door de Grappemaker verzonnen.
Het is verboden om de Grappemakers grappen te verkopen.
(C) 2006 Grappemaker Grappen LTD.
Alle rechten voorbehouden.
------------------------------------------------------

daar kon ik meer om laggen als die grappen van jou!;)
kwak
New member
 
Berichten: 6
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 8:14 pm

Berichtdoor Bimbo de Limbo » vr feb 03, 2006 10:00 pm

Alléz wij zotte Limburgers vertellen mekander Belgenbakken!


Een afrikaan gaat naar de dokter en zegt ik wil nieuwe hersenen. Waarop de dokter zegt: welke wilt u nederlandse of belgische. DE afrikaan die vraagt 'wat is het verschil?'. De Nederlandse kosten 10000euro en de belgische 100euro. de afrikaan vraagt waarom kosten die meer?
Heb jij al eens een holander met hersenen gezien ?


Waarom is Christus niet in Nederland geboren?
Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden !!!!!!


Waarom zijn Hollanders blij als ze een puzzel in 2 maanden afkrijgen? ..... Omdat er op de doos staat: van 3 tot 5 jaar.


Een Belg en een Nederlander willen ontsnappen uit een concentratiekamp. Eerst gaat de Belg over de omheining maar een bewaker hoort gerits en roept: HALT WIE IS DAS. De Belg doet AOE AOE Bewaker zegt ha het is maar een hond. Als de Nederlanderd volgt roept de bewaker weer HALT WIE IS DAS.
Antwoord de Nederlander: IK BEN OOK EEN HOND


Hoe herken je een Hollandse vissersboot in volle zee?
Er vliegen geen meeuwen achter.


Een Belg, een Nederlander, een schoon wijf en een non zitten in een treincoupe. Plots rijdt de trein een tunnel in, en het licht werkt niet.
Het is pikdonker. Dan klinkt er een luide klets, en als de trein de tunnel weer uitkomt zit de Nederlander pijnlijk in zijn gezicht te wrijven.
Niemand zegt iets en ze kijken elkaar zwijgend aan.
"G*dverdomme" denkt de non, "die Nederlander heeft natuurlijk geprobeerd die madam te pakken, en die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Tedju" denkt da schoon wijf, "die Nederlander heeft natuurlijk mij willen pakken in het donker. Maar heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geslagen!"
"Potjandoriegretverjoris" denkt de Nederlander, "die Belg heeft natuurlijk geprobeerd die leuke meid te pakken, heeft per ongeluk die non gepakt, die wilde dat niet en heeft hem geprobeerd te slaan. Maar die Belg realiseerde zich dat en heeft gebukt, waardoor ik de mep heb gekregen!"
Terwijl de Belg denkt : "In de volgende tunnel sla ik die Nederlander nog eens op zijn bakkes!
Bimbo de Limbo
 

Berichtdoor Bal.. kenende » ma mei 29, 2006 8:13 pm

Zelf bedacht:
Wat is een tennisbal die herrie maakt?

(Een stennisbal!)
Bal.. kenende
 

Berichtdoor Den zotte belg » di mei 30, 2006 10:41 am

Leuke belgenmopkes:

Er loopt een Belg over straat, bier te drinken. Palmbier, op precieskes te zijn, he!
hij drinkt ervan, en dan komt een coole Nederlander, die zegt, ha, : Dat is geen Palmbier, dat is pies!
Hahahahahahahhoeoeoeoeoehoeheohahahahahahehehe!

Een Belg wil zelfmoorplegen met een banaan (hoehoeha!). Komt een Nederlander langs, die vraagt: 'Waarom gebruik je geen pistool?'. Zeg de Belg: 'Banaankes zijn dodelijk lekker'. 'oe oe a a'. ! Hahahahahahahahahahahahahahahahahahoehoehgoeh!

Er lopen twee Belgen over straat. Vraagt de een aan de ander: "mag ik achter je aan lopen?' Ha!

Er kruipen twee belgkes over de vloer, zegt de een plotseling, terwijl hij naar boven kijkt: een Nederlander!'
Hahahgoe!

Een belg, een Arabier en een Fransman zitten aan een sjieke dinertafel, (niet dat de Belg daar hoort, maar) er wordt gevraagd wat ze willen eten. Zegt de Arabier: doe mij maar een kameel, gegrild in palmolie.
Zegt de Fransman: Doe mij maar een stokbroog gegrild in wijn.
Zegt de Belg: Ik ben op dieet, doe mij maar twee everzwijnen, een mand vol jus en een krat bier. 45 liter.
Haahahahahahahahhaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahahahahahaáááá'gahahahahahahahahoeoeoeoeoeohahaharrghg!

Wat is het verschil tussen een Belg en een Stofzuiger?
- Niets, ze maken allebei herrie

Hoe vraagt een belg om een koekske?
- koekskoe dr'bijkske?
JHAHAHAHAH!

Komt een man bij de dokter, zegt de dokter: ik zie het al, je bent een belg.

Wat is een leuke naam voor een Belgisch stripverhaal?
Suske en wiske en den zotte zalmboondopkes! Hoe!
Den zotte belg
 

Berichtdoor Pluizer » di mei 30, 2006 11:44 am

:lol:
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Leon » di mei 30, 2006 3:04 pm

Bimbo de Limbo schreef:Heb jij al eens een holander met hersenen gezien ?

Ja, maar nu je het zegt, nog nooit een Limburger. Hollander schrijf je met twee L's en een hoofdletter, m'n zotte vriend.
Leon
Member
 
Berichten: 18
Geregistreerd: vr mei 19, 2006 8:15 pm
Woonplaats: Ondersteboven

Berichtdoor Augen Auf! » di mei 30, 2006 3:10 pm

Komt er een muzikant naar een andere muzikant zegt die ene muzikant tegen die andere muzikant 'laten we een liedje schrijven'.
Augen Auf!
 

Berichtdoor diederik » di mei 30, 2006 3:15 pm

Den zotte belg schreef:op precieskes te zijn
om precieskes te zijn

zelfmoorplegen
zelfmoordplegen

belgkes
Belgkes, ohnee, belgen hoeven niet met een hoofdletter.

belg
Be, oh nee, die was goed.

Belg
Die is fout.

stokbroog
stokbrood

Belg en een Stofzuiger
belg en stofzuiger moeten allebei met een kleine letter, enne, een stofzuiger maakt geen herrie, maar muziek en voor de mensen die niet vinden is het nog steeds geen herrie maar lawaai.
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor diederik » di mei 30, 2006 3:17 pm

De verbeterde ben ik, maar er ging iets mis. Ik had niks te doen, daarom deed ik het ;)
diederik
Member
 
Berichten: 98
Geregistreerd: wo jan 18, 2006 5:35 pm

Berichtdoor Pluizer » wo jun 07, 2006 2:04 am

Tip van Alexander op de McDuck-chat:

Boolean

"Wilt U koffie of thee?"
"Ja, ik wil (koffie OR thee)."
"Oh sorry, verkeerde vraag. Wilt U koffie óf wilt U thee?"
"Koffie graag."
"Wilt U de koffie met melk en suiker of zwart?"
"Nee."
"Okee, wilt U de koffie dan alleen met melk óf wilt U de koffie alleen met suiker?"
"Ik wil graag (koffie AND suiker)."
"U hoeft zeker geen koekje erbij?"
"Nee, een koekje gaat er wel in."
"Ach, U heeft nog geen lepeltje, is het wel?"
"Ja en nee."

gepost door mIKe
http://mikz.net/log/2002/10/25/boolean/
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor zouteloze flauwerik » vr jun 30, 2006 12:55 am

Ballonnen

Zweven twee ballonnen door de woestijn.
Zegt de een tegen de ander:
"Ik ben niet bang voor de cactusssssssssssssssssssssssss..."
Zegt de ander:
"Ik ben ook niet <BANG>!!!!"


Dinosaurus in de trein

Er zit een man in de trein en recht tegenover hem gaat een dinosaurus zitten. Dus de man blijft de hele tijd naar die dinosuarus te staren. Tot de dinosaurus zich een beetje irriteert en zegt:
"Heb ik wat van je aan ofzo?!?"
"Nou," zegt de man, "Een dinosaurus tegenover mij in de trein. Dat heb ik nog nóóit meegemaakt."
Waarop de dinosaurus antwoord:
"Het zal ook de laatste keer zijn, want morgen is mijn brommer weer gemaakt."


Stationsomroeper humor

"Attentie, attentie! Willen de mensen die de trein naar Nijmegen gepakt hebben hem A.U.B. weer terug zetten? We hebben hem hard nodig."


Genegeerd

Komt een man bij de psychiater en zegt:
"Ik heb het gevoel dat ik wordt genegeerd."

Waarop de psychiater zegt: "Volgende!"


Cowboy

Er zat een cowboy in het café en bestelde een biertje. Zo bleef hij daar een paar uur zitten en wat kletsen met de kastelijn. Toen hij weer naar huis wilde gaan kwam hij buiten en zag dat zijn zadel van zijn paard gestolen was, dus hij naar binnen en zei tegen die barman:
"Als ik binnen 2 uur mijn zadel niet terug heb dan gebeurd er hetzelfde als 10 jaar geleden in Sinsanely!!!"
Dus hij bestelde nog wat biertjes en na 2 uur gewacht te hebben, ging hij buiten kijken en jawel, zijn zadel zat weer op het paard. Toen hij weer naar binnen liep vroeg de barman:
"Wat is er 10 jaar geleden in Sinsanely gebeurd dan?"
"Nou," zegt de cowboy, "dat zal ik je vertellen. Toen heb ik een half jaar zonder zadel rond gereden."


Krokodillen

Twee krokodillen lopen over de Kalverstraat, zegt de een tegen de ander:
"Ik dacht dat het hier altijd zo druk was!".


Uhg..

Een man komt in een indianenkamp. Het opperhoofd komt naar hem toe en zegt:
"Uhg.."
De man wil niet onbeleefd zijn en zegt ook:
"Uhg.."
Waarop het opperhoofd zegt: "Heb jij ook al zo'n last van dat nare hoestje..?"


Onbewoond Eilandje

Een Amerikaan, een Japanner en een Hollander stranden op een onbewoond eiland.
De Amerikaan neemt meteen de leiding en zegt:
"Hollander! You go look where we are! I'll go look for food and Chinatown man will take care of the supplies!"
Ze gaan alle drie op pad.
Een tijdje later zijn ze op de afgesproken plek. De Amerikaan en de Hollander zijn er, maar er is geen spoor van de Japanner. Ze wachten en wachten maar hij komt niet opdagen.
"Zullen we maar beginnen met eten?" vraagt de Hollander.
"Ok" zegt de Amerikaan.
Maar dan ineens komt de Japanner uit de boom gesprongen!
"Suplies!"
zouteloze flauwerik
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Moppen en raadsels

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 5 gasten

cron