Forummeeting?

Tips en klachten

Berichtdoor Henrieke » vr jul 18, 2008 12:29 pm

Ik lees (bijna) alles, wel, maar er zijn niet echt veel discussies nu waar ik echt iets aan toe te voegen heb. Daar komt bij dat ik het nu erg druk heb en dat ik te lui ben om te typen.

Als jullie het door willen laten gaan, moet ik dat toch wel zo snel mogelijk weten, voor dat heel augustus en september volgepland zitten. Ik ben weg van 1 tot 8 augustus en van 26 aug tot 7 september. En nog een hoop te doen in de tussentijd.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor Daniel73 » vr jul 18, 2008 5:41 pm

Wie is er organisator? Of is het iedereen voor zich?

Wie hebben interesse? Volgens mij hebben zeker zes personen interesse getoond: Robb_K, Henrieke, McDuck Menu, Luuk, TimJoosten, Caspar.
Dan kun je al een heel leuke dag hebben.

Zelf ben ik vanwege herstel van ziekte hevig in twijfel of ik er erbij kan zijn. Ook omdat ik me afvraag of mijn aanwezigheid andere geïnteresseerden kan afstoten. (In elk geval wat betreft het Disney-vlak.)

Rockerduck schreef:
Daniel73 schreef:Ik heb de indruk dat men een beetje is uitgekeken op McDrake. Weinig vaste bezoekers meer.

Op McDrake Disney is dat zeker waar. Ik doe niet eens meer moeite om topics te starten, want er reageert toch niemand... :(

Ik vind anders dat McDrake Disney Nederland best aardig loopt. Vooral gezien de gebrekkigheid van het site-onderhoud tot dusver.

Wil iemand van jullie daar, op Disney Nederland, een topic starten over forummeeting? Er komen daar een aantal vaste bezoekers die misschien ook interesse hebben.
Zelf houd ik me wat betreft Disney liever afzijdig. Dat lijkt me het beste voor mij en voor Disney. :)

Rockerduck schreef:Op Offtopic kom ik zo nu en dan langs. Er ligt nog een hele berg in het 'Geloven'-topic die ik wil beantwoorden, maar hoe langer ik wacht, hoe groter de berg groeit... des te langer ik weer wacht. ;)

Wil je gaan antwoorden? Lieve help. Heb ik je nu nóg niet weggejaagd met mijn woordenzeeën? :P
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Rockerduck » za jul 19, 2008 1:46 am

Daniel73 schreef:Wie hebben interesse? Volgens mij hebben zeker zes personen interesse getoond: Robb_K, Henrieke, McDuck Menu, Luuk, TimJoosten, Caspar.
Dan kun je al een heel leuke dag hebben.

Misschien eventueel zou ik wellicht kunnen komen, denk ik. (Misschien.) :P

Daniel73 schreef:Zelf ben ik vanwege herstel van ziekte hevig in twijfel of ik er erbij kan zijn. Ook omdat ik me afvraag of mijn aanwezigheid andere geïnteresseerden kan afstoten. (In elk geval wat betreft het Disney-vlak.)

Nonsens, waarom denk je dat? Ik denk dat je bijv. met Robert leuk zou kunnen bomen over Duck-strips, aangezien hij auteur is.

Daniel73 schreef:Zelf houd ik me wat betreft Disney liever afzijdig. Dat lijkt me het beste voor mij en voor Disney. :)

Nou nou, hebben we Disney-fobie opeens?

Wat we *NU* moeten beslissen is:

-WIE gaat er mee?
-WAAR doen we het?
-WAT gaan we doen?
-WANNEER gaan we het doen?

Áls ik misschien eventueel wellicht zou komen... is dat voor jullie makkelijk, want ik heb geen vakantieplannen (en sinds vorige week zaterdag ook geen vakantiebaan meer :( ), dus ik heb altijd tijd. Lokatie is geen probleem, want ik reis met korting met o.v. --tenzij je het in Stadskanaal ofzo wilt doen, dan wordt het toch te duur.

Daniel73 schreef:Wil je gaan antwoorden? Lieve help. Heb ik je nu nóg niet weggejaagd met mijn woordenzeeën? :P

Oh, was het dan niet de bedoeling dat ik ging antwoorden? :o
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » di jul 22, 2008 1:07 am

Op McDrake Disney heeft Eelco aangegeven wellicht ook belangstelling te hebben.

-WAAR? Zo centraal mogelijk voor alle McDrakers, aangezien we leden hebben uit alle kanten van het land. Utrecht is het meest centraal gelegen, maar hebben we daar zin in en is daar iets te doen? Andere locatie? Best, maar waar dan?

-WAT? Wat doet men gewoonlijk op forummeetings? Ik heb er geen ervaring mee. Wie heeft een leuk voorstel? Dan doen we dat.

-WANNEER? Ik kan altijd. Henrieke is weg van 1 tot 8 augustus en van 26 aug tot 7 september. Robb_K gaf aan dat de meeting het beste kan plaatsvinden tussen 20 augustus en 28 september, omdat hij dan vrij is én in Nederland is. Gezien Henrieke's planning, moet de meeting plaatsvinden tussen 20 en 26 augustus, als we het tenminste in de zomervakantie willen doen.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Daniel73 » di jul 22, 2008 7:15 pm

Rockerduck schreef:Misschien eventueel zou ik wellicht kunnen komen, denk ik. (Misschien.) :P

Tss. Ga nou niet doen alsof je een drukbezet man bent. In werkelijkheid zit je natuurlijk eenzaam smachten naar een verzetje. :)

Rockerduck schreef:
Daniel73 schreef:Zelf houd ik me wat betreft Disney liever afzijdig. Dat lijkt me het beste voor mij en voor Disney. :)

Nou nou, hebben we Disney-fobie opeens?

Nee, geen fobie. Disney, Barks en Nijgh zijn onderwerpen die buiten mijzelf liggen. Mijn interesse gaat meer uit naar het ontmoeten van mensen om de mensen zelf. Niet vanwege een materiële verzameling.
Ik zou het bijvoorbeeld leuk vinden om jou eens te ontmoeten. En waar het dan over gaat vind ik ondergeschikt. Ontmoetingen kunnen ook leuk zijn als ze nergens over gaan, heb ik inmiddels ondervonden.

Rockerduck schreef:
Daniel73 schreef:[discussie over geloven] Wil je gaan antwoorden? Lieve help. Heb ik je nu nóg niet weggejaagd met mijn woordenzeeën? :P

Oh, was het dan niet de bedoeling dat ik ging antwoorden? :o

Ik probeerde grappig te zijn, door middel van zelfspot.

Rockerduck schreef:-WAAR? Zo centraal mogelijk voor alle McDrakers, aangezien we leden hebben uit alle kanten van het land. Utrecht is het meest centraal gelegen, maar hebben we daar zin in en is daar iets te doen? Andere locatie? Best, maar waar dan?

Er was sprake van een dierentuin, begreep ik.

Rockerduck schreef:-WAT? Wat doet men gewoonlijk op forummeetings? Ik heb er geen ervaring mee. Wie heeft een leuk voorstel? Dan doen we dat.

Hangt van de meeting af, wat je doet. Volgens mij komt het vaak neer op een receptie-achtige bijeenkomst. Mensen raken met elkaar aan de praat. En als het over verzamelingen gaat kunnen mensen het een en ander meenemen en tonen. (Dat zou ik met een dagje dierentuin niet doen, overigens.) Het hangt van de context af.

Rockerduck schreef:-WANNEER? Ik kan altijd. Henrieke is weg van 1 tot 8 augustus en van 26 aug tot 7 september. Robb_K gaf aan dat de meeting het beste kan plaatsvinden tussen 20 augustus en 28 september, omdat hij dan vrij is én in Nederland is. Gezien Henrieke's planning, moet de meeting plaatsvinden tussen 20 en 26 augustus, als we het tenminste in de zomervakantie willen doen.

Mocht niemand kunnen of willen, dan heb je mij als reserve. Onder het voorbehoud dat ik me vanwege ziekte extreem rustig moet houden. (Zei de oude zemelaar achter de geraniums.)
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Henrieke » di jul 22, 2008 11:13 pm

Ik had hier een lang antwoord geplaatst, maar die kwam blijkbaar niet door, dus even in het kort.
Denken jullie dat er genoeg gespreksstof/gezelligheid is om je een dag mee te vermaken? In dat geval hoef je alleen maar een tijd en plek af te spreken, en de rest loopt dan wel. In een plaats als Utrecht is genoeg plek om rond te lopen en te zitten. Iedereen zal toch een eigen lunch mee moeten nemen, en wat geld om ergens te eten.
In een dierentuin heb je extra vermaak, maar je moet dan wel entree betalen, en waarschijnlijk is het er erg druk.
Aangezien er hier door een paar mensen al een heel forum volgekletst wordt, denk ik dat zo'n dag om is voor je het weet. Alles wat in een rugzak past kan ik meenemen.
Mij lijkt het prima om op Utrecht centraal af te spreken en door de stad te wandelen, zolang ik maar af en toe kan zitten. In Utrecht zelf is genoeg te zien, er zit zelfs een stripwinkel, en een stad die makkelijker te bereiken is heb je niet.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor Rockerduck » wo jul 23, 2008 2:26 am

Utrecht is een schitterende stad en je kunt er heerlijk op een terrasje aan de grachten zitten. Er zijn zelfs twee stripwinkels, op loopafstand van elkaar: 'Olivier Blunder' en 'Piet Snot'. Ik geef de voorkeur aan de laatste.

Henrieke schreef:Aangezien er hier door een paar mensen al een heel forum volgekletst wordt, denk ik dat zo'n dag om is voor je het weet.

Vergis je niet: vanachter een computerscherm ben ik een spraakwaterval, maar bij mensen die ik niet ken ben ik opvallend stil. De reden dat ik tot nog toe nooit aan forummeetings heb deelgenomen, is dat ik -mezelf kennende- 'gesprekken' vrees vol ongemakkelijke stiltes en verplichte cliché's, zoals je die op familiefeestjes aantreft:

Alles kan beter- Familiefeest
http://www.youtube.com/watch?v=Win7RJZOpHk

Maar aan de andere kant denk ik dan ook altijd weer aan Pulp Fiction, met die scène waarin John Travolta aan Uma Thurman vraagt waarom mensen toch de noodzaak hebben om elke stilte op te vullen met betekenisloze onzin. Alsof stiltes op zich zo slecht zijn...

Pulp Fiction- Uncomfortable silences
http://www.youtube.com/watch?v=p3lY10mQmhg

Maar dat even tussendoor...

Lunchpakket meenemen? Als je wilt, maar er is in Utrecht genoeg gelegenheid om lekker te eten. In mijn 'stamkroeg' hebben ze heerlijke broodjes, en 's avonds kun je in de 'Stairway to Heaven' terecht voor een goed maal...
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Luuk » do aug 14, 2008 1:28 pm

We moeten even een datum afspreken waarop iedereen kan, want het is volgende week al!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Henrieke » vr aug 15, 2008 10:36 am

Graag een datum, op mijn part pas na 7 september. Ik zou het jammer vinden als het niet door gaat (ook al is er praktisch niets gepland)
Eind september zijn trouwens de stripdagen in Houten, misschien is dat een idee voor als het deze maand niet meer lukt. Ik ga daar sowieso al heen.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor Rockerduck » di aug 19, 2008 2:39 am

Stripdagen lijkt me leuk. Als het dan met jullie niks wordt, ga ik gewoon strips kopen...

*oncomfortabele stilte*

Ja, ik maak altijd foute grapjes als ik mensen ontmoet die ik niet ken...

Ik heb geprobeerd het topic nieuw leven in te blazen, maar tot dusver met weinig succes. Er moeten echt meer mensen reageren, wil ik een nieuwe poging wagen.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor DisneyRemc°o° » wo sep 17, 2008 11:50 pm

Rockerduck schreef:Op McDrake Disney is dat zeker waar. Ik doe niet eens meer moeite om topics te starten, want er reageert toch niemand... :(

Op Offtopic kom ik zo nu en dan langs. Er ligt nog een hele berg in het 'Geloven'-topic die ik wil beantwoorden, maar hoe langer ik wacht, hoe groter de berg groeit... des te langer ik weer wacht. ;)

Uhm... Ik ben ook een 'paar' dagen niet geweest geloof ik.. ;) Wel grappig dat er hier ondertussen over een forummeeting gesproken wordt. IK had niet verwacht dat het er op McDrake van zou komen (sorry voor het slechte vertrouwen! :P)
DisneyRemc°o°
Member
 
Berichten: 13
Geregistreerd: ma jan 01, 2007 5:35 pm
Woonplaats: Leerdam

Berichtdoor Henrieke » do sep 18, 2008 12:08 am

Is iemand van jullie nog van plan om naar de stripdagen te gaan? Ik kom sowieso, maar ik heb nog niet besloten op welke dag.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor McDuck Menu » wo sep 24, 2008 3:20 pm

Oei, ik ben dit topic nogal uit het oog verloren :( ...
Ik kan eigenlijk alleen op de zondagen, doordeweeks loop ik stage en op zaterdag werk ik..beetje druk dus..

En de stripdagen ga ik misschien naar toe, als ik al ga is dat zondagmiddag de 28e dus.
Misschien is het nu een beetje te laat om te plannen, maar ik ga er waarschijnlijk met een vriend van me heen.

De stripdagen lijken me wel een goed idee om met wat mensen af te spreken, maar het is alleen een beetje kortdag nu.

Ik rijd vanuit Nijmegen, als iemand op de route naar Houten woont kan ik diegene wel oppikken of een kleine omweg maken.

Dus misschien tot dan!
McDuck Menu
Member
 
Berichten: 75
Geregistreerd: wo mei 17, 2006 6:09 pm

Vorige

Keer terug naar Over McDrake Nederland Off Topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron