Forummeeting?

Tips en klachten

Berichtdoor Daniel73 » wo jan 02, 2008 7:12 pm

Uit topic 'Show je creativiteit: Filmpjes en Foto's':
2007-12-18, Luuk schreef:Misschien een idee: forummeeting? :P

2007-12-18, Caspar schreef:Lijkt mij wel een leuk idee.

bronnen: http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?p=6646#p6646; http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewtopic.php?p=6647#p6647

Een forummeeting vind ik moeilijk om te organiseren. Voorlopig zit ik nog tot aan mijn nek in allerlei andere zaken die ik zou organiseren. Die wil ik eerst afronden voordat ik weer een nieuwe belofte doe.

Zijn er anderen die het idee van een forummeeting op zich willen nemen? Rockerduck en Henrieke misschien? Om wat namen te noemen?
Mijn voorkeur gaat uit naar een gezamelijke uitwerking. Dus dat iedereen een steentje bijdraagt.

Hoeveel mensen zouden komen opdagen op een forummeeting? Gaat het dan om een paar enkelingen of om een groep?
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Luuk » vr jan 04, 2008 12:27 pm

Ik zou het wel leuk vinden, maar ik weet niet of ik dan zou mogen komen enzo.
Ligt er ook aan waar het dan gaat plaatsvinden. :)
En wat zouden we dan doen op zo'n forummeeting?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » za jan 05, 2008 7:45 pm

Ik zou denk ik wel mogen komen. De vraag is idd wat we gaan doen en waar.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Daniel73 » za jan 05, 2008 9:14 pm

Luuk schreef:Ik zou het wel leuk vinden, maar ik weet niet of ik dan zou mogen komen enzo.
Ligt er ook aan waar het dan gaat plaatsvinden. :)
En wat zouden we dan doen op zo'n forummeeting?

Caspar schreef:Ik zou denk ik wel mogen komen. De vraag is idd wat we gaan doen en waar.

Hopelijk is duidelijk dat ik zelf voorlopig te chaotisch ben om zelfstandig een forummeeting te regelen. Daar heb ik op z'n minst medewerking bij nodig. Van Rockerduck, bijvoorbeeld? Ridder ter Geit? Henrieke? DisneyRemco? Om maar lukraak wat namen te roepen.

Gaat zo'n dag over Disney of mag het ook over andere interesses gaan, zoals op Off Topic? Gaat het om een onderwerp of om de mensen?

Als breinstorm heb ik een dagje pretpark in gedachten. De Efteling, bijvoorbeeld.
Het kan ook een dierentuin zijn. (Al heb ik moeite met opgesloten beesten.)
Zodoende heb je neutraal terrein en er is altijd entertainment aanwezig. Ook kun je je ouders meenemen of anderen, zonder dat er dan gebrek aan ruimte is.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Caspar » za jan 05, 2008 9:54 pm

Naar een pretpark is zeker leuk (mijn voorkeur gaat uit naar de dierentuin). Ik denk dat we gewoon voor de gezelligheid moeten meeten, dus ook over Off Topic, niet alleen over Disney :P
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Luuk » zo jan 06, 2008 1:32 pm

Ik neem dan Tim wel mee, die zit hier nu ook op het forum. :P
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor TimJoosten » zo jan 06, 2008 1:50 pm

is goed luuk
TimJoosten
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 05, 2008 9:09 pm

Berichtdoor Daniel73 » zo jan 20, 2008 8:29 pm

Caspar schreef:Naar een pretpark is zeker leuk (mijn voorkeur gaat uit naar de dierentuin). Ik denk dat we gewoon voor de gezelligheid moeten meeten, dus ook over Off Topic, niet alleen over Disney :P

Luuk schreef:Ik neem dan Tim wel mee, die zit hier nu ook op het forum. :P

TimJoosten schreef:is goed luuk

Zijn er meer mensen die interesse hebben? Voor een echte McDrake-dag heb ik meer mensen nodig, waaronder een paar volwassenen die willen helpen organiseren.

Het staat jullie natuurlijk vrij om buiten McDrake met elkaar af te spreken.
Als jullie ouders/verzorgers het goed vinden, tenminste. (!)

Ik heb begrepen dat Luuk en Caspar al vagelijk plannen hebben gemaakt voor een dagje filmen. Een dag waar, neem ik aan, Tim dan ook bij kan zijn. Voor zo'n dag heb je McDrake op zich helemaal niet nodig.
Als dan ook Sjoerd, Sophie en Melle zin hebben, hebben jullie al een hele groep.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Henrieke » ma jan 21, 2008 1:25 am

Ik heb zeker interesse, maar helaas kan je mij ook niet echt volwassen noemen. Ik wil best met iets helpen, maar van organiseren heb ik niet veel kaas gegeten.
(en het is onderhand ook wel tijd om naar bed te gaan, denk ik zo)
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor Rockerduck » zo feb 03, 2008 6:05 pm

Van andere fora weet ik dat forum-meetings meestal bestaan uit zuippartijen in de kroeg... Maar dat lijkt me gezien de jonge leeftijd van veel McDrakers niet zo'n goed idee. Ik ben nog nooit op een forum-meeting geweest. Wie wel?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » ma feb 04, 2008 9:38 pm

Ik wel. Dat had niets met drinken van doen. Het was 's middags gezellig rondlopen in een dierentuin.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Rockerduck » zo maart 02, 2008 3:24 am

Ridder ter Geit schreef:Ik wel. Dat had niets met drinken van doen. Het was 's middags gezellig rondlopen in een dierentuin.

Dat is iets voor Henrieke!

Maarre... komt die meeting er nog of hoe zit dat?
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Daniel73 » zo maart 09, 2008 4:28 pm

Rockerduck schreef:Maarre... komt die meeting er nog of hoe zit dat?

Wat mij betreft wel. Probleem is dat ik voorlopig te ziek ben om het voortouw te nemen. Ik ben dus liever géén groepsleider. Voor zover die nodig is.
Ook zal het moeilijk voor me zijn om lijfelijk aanwezig te zijn. Dat hangt een beetje af van de locatie. Het liefst ga ik voorlopig niet al te ver van huis. Volgens mij is bv. Dierentuin Blijdorp in Rotterdam dichtbij voor mij. Maar waarschijnlijk ver weg voor anderen.

Zo'n forummmeeting is gewoon een kwestie van afspreken op een bepaalde plek en tijd. Het enige waar ik me zorgen over maak zijn minderjarigen onder ons. Wie is/zijn daar verantwoordelijk voor? Wat betreft organisatie is een harde eis van mij, dat zeker de minderjarigen veilig aankomen en thuiskomen. De rest moet volgens mij een peulenschil zijn.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Robb_K » zo maart 09, 2008 6:46 pm

Ik heb interesse, maar Ik kom terug in Nederland eerst toen op 7 juni, 2008. Maar, dan ik moet naar Belgie (Brussel en Luik) gaan op 11-15 juni. En dan moet ik naar Muenchen gaan om 20 juni of zo. Beter voor mij, wanneer die meeting komt tussen 20 augustus en 28 september, terwijl ik heb mijn vrij lang bezoek in Nederland. Dan kom ik met bellen op mijn voeten! Misschien wij kunnen ten minste een kleine meeting in augustus of september?
Wat? Geen Carl Barks op dit forum? Bah!
Avatar gebruiker
Robb_K
Member
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di apr 18, 2006 3:44 pm
Woonplaats: Los Angeles VSA/Muenchen Duitsland

Berichtdoor Henrieke » zo maart 09, 2008 8:17 pm

Augustus/September lijkt mij prima, maar misschien kunnen we daarvoor ook al eens bij elkaar komen. Een dierentuin lijkt me best een goede locatie, omdat je dan wat afleiding hebt, en over het algemeen is het ook makkelijk te bereiken. Voor een paar lokaties kan ik ook korting regelen ;)

Ik heb al verschillende forummeetings gehad, die gewoon uit rondlopen en kletsen bestaan. Aangezien het geen grote groep is, is er ook geen leiding nodig. Je moet gewoon weten wie er komt, en een tijd en datum afspreken.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Volgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Off Topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron