Forummeeting?

Tips en klachten

Berichtdoor Caspar » zo maart 09, 2008 8:37 pm

Augustus/September lijkt mij ook prima, valt volgens mij in de zomervakantie.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Robb_K » ma maart 10, 2008 12:38 am

Goed dan! Als wij gaan naar een dierentuin, dan ik zal mijn schets bloc-note brengen!!!
Wat? Geen Carl Barks op dit forum? Bah!
Avatar gebruiker
Robb_K
Member
 
Berichten: 92
Geregistreerd: di apr 18, 2006 3:44 pm
Woonplaats: Los Angeles VSA/Muenchen Duitsland

Berichtdoor Rockerduck » za maart 22, 2008 11:34 pm

Laat ik nu net in augustus geen gebruik kunnen maken van m'n ov-kaart. Nja, ik kan dan wel met 40% korting reizen, dus zo erg is dat niet. Rotterdam is wel ver weg voor mij. Utrecht lijkt me het centraalst voor iedereen. (Maar aan de andere kant loop ik daar de hele week al rond...)
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Henrieke » za maart 22, 2008 11:45 pm

Ach... in Nederland is niets ver weg. Ik heb helemaal geen korting op de trein trouwens, maar misschien kan ik met de auto meerijden. Jij ook misschien, maar nu ben ik alleen maar aan het speculeren.
Utrecht? Als je het over een dierentuin hebt, kan je beter naar Rotterdam gaan, da's veel beter bereikbaar dan de Grebbeberg voor zover ik weet.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor TimJoosten » zo maart 23, 2008 11:45 am

het zou mooi zijn in de vakantie en dan het liefst ook ergens in het midden van het land.

(Dierentuin of Pretpark maakt mijn niet uit)
TimJoosten
Member
 
Berichten: 100
Geregistreerd: za jan 05, 2008 9:09 pm

Berichtdoor Henrieke » za maart 29, 2008 3:51 pm

Ik heb even gekeken, en ik heb nog vier vrijkaarten voor Ouwehands in Rhenen. Dat zou dan toch 65 euro schelen. (ikzelf kan gratis naar binnen)
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor McDuck Menu » ma jun 09, 2008 1:34 pm

Zijn er nog serieuze plannen om dit uit te voeren?
Want het lijkt me ook wel leuk om erbij te zijn, en ik kan evt. mensen oppikken vanuit nijmegen en omstreken.
Eind augustus zou mij het beste uitkomen.
McDuck Menu
Member
 
Berichten: 75
Geregistreerd: wo mei 17, 2006 6:09 pm

Berichtdoor Luuk » vr jun 20, 2008 6:51 pm

TimJoosten en ik wonen in Gendt, misschien dat je ons dan eventueel ook op kunt pikken?
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Henrieke » za jun 21, 2008 4:22 pm

Luuk schreef:TimJoosten en ik wonen in Gendt, misschien dat je ons dan eventueel ook op kunt pikken?

Het zou leuk zijn als jullie ook komen, maar dan moet Rolfje ook mee! (kunnen we om een handtekening vragen)
Ik bewaar die entreekaartjes nog voor jullie.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor Luuk » zo jun 22, 2008 1:13 pm

Oke, ik zal Rolfje meenemen! :D Maar dan moet hij eerst een poot-tekening bedenken. :P

Maar even ontopic:

Nu augustus dichterbij komt moeten we toch wel even een datum beslissen of niet? Want dan kan iedereen dat al vast opschrijven en er rekening mee houden, want anders is iedereen al vol geboekt. :P
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Henrieke » ma jun 23, 2008 1:20 pm

Luuk schreef:Nu augustus dichterbij komt moeten we toch wel even een datum beslissen of niet? Want dan kan iedereen dat al vast opschrijven en er rekening mee houden, want anders is iedereen al vol geboekt. :P

Dat lijkt me onderhand wel een goed idee. Van 26 augustus tot 7 september ben ik er niet, de rest van de maand voorlopig nog wel.
Henrieke
Member
 
Berichten: 153
Geregistreerd: ma jun 19, 2006 7:12 am

Berichtdoor Luuk » ma jun 23, 2008 5:27 pm

Heeft iedereen vakantie in augustus? Anders kunnen we een doordeweekse dag doen, dan is het niet zo druk in de dierentuin.
Misschien kunnen we ook allemaal een zelfde kleur shirt aan doen zodat we elkaar herkennen, anders weten we niet wie mcdrakers zijn. :P

En voor TimJoosten komt het mooi uit want hij kan mooi zijn familie weer bezoeken.
GRAPJE TIM! HAHAHAHAHA!
Eens een Luuuuk, Altijd een Luuuuk!
Luuk
Member
 
Berichten: 445
Geregistreerd: zo nov 26, 2006 4:09 pm
Woonplaats: Ergens in de melkweg.

Berichtdoor Caspar » ma jun 23, 2008 8:27 pm

Ik ben de week voor 18 aug. beschikbaar (behalve op 15 aug.) en misschien ook de week daarvoor.
Beautiful Freaks - alternative music pirate radio
Trends in alternatieve muziek. Indie muziek, quizzen en meer! Elke maandag alternatieve radio met Abel en Caspar. Een mix van interessante gasten, live-muziek op een Keytar, experimentele belspellen, onzinnige discussies, maar toch vooral veel muziek.
Caspar
Member
 
Berichten: 967
Geregistreerd: ma maart 26, 2007 9:03 am
Woonplaats: Hierzo

Berichtdoor Daniel73 » zo jul 13, 2008 4:14 pm

Gaat de forummeeting nog door?
Ik heb de indruk dat men een beetje is uitgekeken op McDrake. Weinig vaste bezoekers meer.
Daniel73
Member
 
Berichten: 917
Geregistreerd: vr jun 02, 2006 5:45 pm
Woonplaats: Nederland

Berichtdoor Rockerduck » do jul 17, 2008 5:18 pm

Daniel73 schreef:Gaat de forummeeting nog door?
Ik heb de indruk dat men een beetje is uitgekeken op McDrake. Weinig vaste bezoekers meer.

Op McDrake Disney is dat zeker waar. Ik doe niet eens meer moeite om topics te starten, want er reageert toch niemand... :(

Op Offtopic kom ik zo nu en dan langs. Er ligt nog een hele berg in het 'Geloven'-topic die ik wil beantwoorden, maar hoe langer ik wacht, hoe groter de berg groeit... des te langer ik weer wacht. ;)
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Over McDrake Nederland Off Topic

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten

cron