totale paniek!

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Jan Contant » vr maart 24, 2006 7:28 pm

Minder dan 1 minuut. Mijn krachten nemen af. Vaarwe...
Jan Contant
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » za maart 25, 2006 9:03 am

Ach, aan alles komt een eind...
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Superkraker » di maart 28, 2006 4:07 pm

Ridder ter Geit schreef:Ach, aan alles komt een eind...

Is die geit altijd zo koelbloedig? Ik voel me schuldig omdat ik te laat ben. Een ziel riep om mij en ik was er niet. Ik heb gefaald. Traumatisch. Hier blijf ik de rest van mijn leven last van houden. Kan iemand mij helpen?
Superkraker
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » di maart 28, 2006 4:55 pm

Wel, is de bijdrage van Jan Contant dan echt zo geweldig, vraag ik me af! Ik roep om relativatie!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Leen Bankschroef » wo maart 29, 2006 7:12 pm

Ridder ter Geit schreef:Wel, is de bijdrage van Jan Contant dan echt zo geweldig, vraag ik me af! Ik roep om relativatie!

Het gaat hier om een méns, beste Ridder. Is de maatschappij al zo verworden tot koelbox, dat mensen (ja, ménsen!) worden afgekeurd omdat zij niet voldoen aan een opgelegde graadmeter? Wee ons! Wee ons! De nieuwe ijstijd zal spoedig aanbreken, als deze kilheid blijft aanvriezen.
Leen Bankschroef
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » wo maart 29, 2006 7:17 pm

Ik geef best om mensen, waarde Leen, maar moeten ze denken dat anderen het zo belangrijk vinden wat zij te melden hebben? Zelfs als dit telkenmale alleen maar is dat ze zo weg moeten?

Je kunt best van mensen houden en je soms wat kritisch uitlaten over hun mededelingen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Superkraker » vr maart 31, 2006 8:11 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik geef best om mensen, waarde Leen, maar moeten ze denken dat anderen het zo belangrijk vinden wat zij te melden hebben? Zelfs als dit telkenmale alleen maar is dat ze zo weg moeten?

Daar heb je gelijk in. Maar Jan Contant wilde blijven. Daarom vroeg hij onze hulp.
Superkraker
 

Berichtdoor Superkraker » vr maart 31, 2006 8:13 pm

Bovendien bevatte zijn bijdrage een paar uitermate interessante overpeinzingen. Daar kan ik nog dagen op mediteren.

Jan Contant schreef:11 minuten. Och waar is die goeie ouwe tijd gebleven dat ik nog 17 minuten had?

Jan Contant schreef:4 minuten. Waar is de fijne tijd gebleven dat ik nog 11 minuten had?
Superkraker
 

Berichtdoor Pluizer » za mei 06, 2006 2:26 pm

"If you wind up with a boring, miserable life because your listened to your mom, your dad, your teacher, your priest or some guy on TV telling you how to do your shit, then YOU DESERVE IT!"
Frank Zappa
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor anonieme vleermuis » do mei 25, 2006 12:47 pm

Lieve McMona,

Sinds jaar en nacht ben ik te vinden op internet. Nu heb ik slapeloze dagen. Ik vind het leuk om Rockerducks en Montoyarulers te sarren en nu zeggen mijn vleermuisvriendjes dat ik dat doe omdat ik stiekem verliefd op ze ben en dat ik dat niet wil toegeven aan mezelf. Ik raak steeds meer geïsoleerd van de vleermuis-society, omdat ik alleen maar aan Rockerduck en Montoyarulers kan denken. Wat als een onschuldig lolletje begon neemt nu dwangmatige proporties aan. Zodra ik berichten zie van Rockerduck en Montoyaruler3, of erger, als ik geen berichten zie, dan móet ik al hun aandacht opeisen. Het kan niet anders.
Mijn vraag aan u, lieve McMona, is of dit nog wel een normale gezonde verliefdheid is, of een griezelige gevaarlijke dwangmatige doorgedraaide gestoorde obsessie, die Rockerducks en Montoyarulers eerder schrik aanjaagt dan dat ze er door verleid worden? Zouden ze soms nerveus worden van die knappe vleermuis die hen achtervolgt bij elke stap, hoe goed bedoeld de aandacht ook is?

Als ik hierover pieker dan móet ik ze treiteren, om de knagende onzekerheid te vergeten. Dat gaat automatisch. Ik moet er machteloos aan toegeven. En zo ben ik in een vicieuze cirkel geraakt. Ben ik een slaaf van de liefde, een prisonér de l'amour? Een onverbeterlijke romanticus die valt op verlegen muurbloempjes?

Mijn vragen zijn: Kunt u mij helpen om Rockerduck en Montoyaruler aan de haak te slaan? Of is er meer aan de hand, en moeten ik en de maatschappij tegen mij beschermd worden?

U begrijpt dat ik dit anoniem schrijf. Ik vind treiteren weliswaar leuk, maar niet om getreiterd te worden. Als McDuckers mijn naam zouden zien, zou ik de gebeten vleermuis zijn. Ze hebben nogal wat appels met mij te schillen. Ze zouden Rockerduck en Montoyaruler tegen mij op kunnen stoken, als wraak. Wetend dat het mij eeuwig zou kwellen.
Als ik Rockerduck en Montoyaruler niet meer heb, zou ik alles kwijt zijn. Geld en Ducks interesseren me niet meer. Die deel ik uit op straat. Want alleen Rockerduck en Montoyaruler beheersen mijn gedachten. (Dat moet toch een teken zijn dat ze mij ook leuk vinden?)

Kunt u mij helpen met deze kwestie, McMona?

een radeloze anonieme vleermuis
anonieme vleermuis
 

Berichtdoor montoyaruler3 » do mei 25, 2006 1:12 pm

anonieme vleermuis schreef:Lieve McMona,

Sinds jaar en nacht ben ik te vinden op internet. Nu heb ik slapeloze dagen. Ik vind het leuk om Rockerducks en Montoyarulers te sarren en nu zeggen mijn vleermuisvriendjes dat ik dat doe omdat ik stiekem verliefd op ze ben en dat ik dat niet wil toegeven aan mezelf. Ik raak steeds meer geïsoleerd van de vleermuis-society, omdat ik alleen maar aan Rockerduck en Montoyarulers kan denken. Wat als een onschuldig lolletje begon neemt nu dwangmatige proporties aan. Zodra ik berichten zie van Rockerduck en Montoyaruler3, of erger, als ik geen berichten zie, dan móet ik al hun aandacht opeisen. Het kan niet anders.
Mijn vraag aan u, lieve McMona, is of dit nog wel een normale gezonde verliefdheid is, of een griezelige gevaarlijke dwangmatige doorgedraaide gestoorde obsessie, die Rockerducks en Montoyarulers eerder schrik aanjaagt dan dat ze er door verleid worden? Zouden ze soms nerveus worden van die knappe vleermuis die hen achtervolgt bij elke stap, hoe goed bedoeld de aandacht ook is?

Als ik hierover pieker dan móet ik ze treiteren, om de knagende onzekerheid te vergeten. Dat gaat automatisch. Ik moet er machteloos aan toegeven. En zo ben ik in een vicieuze cirkel geraakt. Ben ik een slaaf van de liefde, een prisonér de l'amour? Een onverbeterlijke romanticus die valt op verlegen muurbloempjes?

Mijn vragen zijn: Kunt u mij helpen om Rockerduck en Montoyaruler aan de haak te slaan? Of is er meer aan de hand, en moeten ik en de maatschappij tegen mij beschermd worden?

U begrijpt dat ik dit anoniem schrijf. Ik vind treiteren weliswaar leuk, maar niet om getreiterd te worden. Als McDuckers mijn naam zouden zien, zou ik de gebeten vleermuis zijn. Ze hebben nogal wat appels met mij te schillen. Ze zouden Rockerduck en Montoyaruler tegen mij op kunnen stoken, als wraak. Wetend dat het mij eeuwig zou kwellen.
Als ik Rockerduck en Montoyaruler niet meer heb, zou ik alles kwijt zijn. Geld en Ducks interesseren me niet meer. Die deel ik uit op straat. Want alleen Rockerduck en Montoyaruler beheersen mijn gedachten. (Dat moet toch een teken zijn dat ze mij ook leuk vinden?)

Kunt u mij helpen met deze kwestie, McMona?

een radeloze anonieme vleermuis

lol
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor MegaChriz » vr jun 09, 2006 10:38 am

Geachte radeloze anonieme vleermuis,

Ik ben geen McMona, maar ik zou u adviseren om een baan te zoeken. Even wat afleiding. Dan hoef je niet de hele tijd aan Rockerducks en Montoyarulers te denken. In het begin zal dit wat onwennig aanvoelen, maar als je volhoudt zal het steeds makkelijker gaan.
Ook zou het misschien werken om Rockerducks en Montoyarulers niet meer op te zoeken. Elke keer als je dit wilt gaan doen, moet je tegen jezelf zeggen: "Stop, dit wil ik niet!" En dan misschien even TV kijken of, beter nog, een goed Barks-verhaal lezen.
Nog een waarschuwing: pak géén Rosa-verhaal. Dit kan de situatie waarin u verkeert ernstig verslechteren.

Met vriendelijke groet,

MegaChriz
Een dag niet gelachen...
...is in ieder geval een dag zonder Chris de Koala!
MegaChriz
Member
 
Berichten: 52
Geregistreerd: za maart 04, 2006 8:47 pm
Woonplaats: Amersfoort

Berichtdoor rechtse bal » vr jun 09, 2006 1:00 pm

MegaChriz schreef:Ik ben geen McMona, maar ik zou u adviseren om een baan te zoeken. Even wat afleiding.

Chrizzie!!! Ouwe VVDer! Jij hier?
rechtse bal
 

Berichtdoor toeziend oog » wo sep 20, 2006 3:32 am

Er zijn al enkele vragen binnengekomen over de parkeerplaats. De belangrijkste is "Waar is het zebrapad gebleven?"
De gemeente heeft besloten deze te laten vervallen omdat:
1) Het zebrapad te dicht bij de hoek was
2) Door de nieuwe in- en uitgang voor de fietsers
3) De nieuwe uitgang voor de auto’s
Afgesproken is om de situatie even aan te zien. Mocht het nodig zijn, dan wordt direct contact opgenomen met de gemeente.
Overigens is er al een éénrichting voor gemotoriseerd verkeer, welke aangegeven wordt door pijlen op het wegdek!!

Wilt u alstublieft het fietspad vrijhouden(rode bestrating), zodat de fietsende kinderen ongehinderd de school kunnen verlaten?

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door toeziend oog op za apr 14, 2007 4:36 am, in totaal 1 keer bewerkt.
toeziend oog
 

Berichtdoor Rinus van Pampusma » ma nov 20, 2006 2:16 am

Over de demonstratie tijdens protestmanifestatie Woeste Bos: Op het protest kwamen zo'n 250 mensen af. Ze konden zien welke stukken bos wijken moeten voor het hotel en snelweg en konden bezwaarschriften indienen. De Gemeente Valk en Van der Sneek zijn het eens geworden over een hotel met 150 kamers bij het park. De Vogelwachter is bang voor schade aan de flora en fauna in het park.
Rinus van Pampusma
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron