totale paniek!

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Bladella De Hooiberg » ma nov 20, 2006 2:53 am

We zijn momenteel nog aan het onderzoeken wat er aan de hand is, maar er is nog geen sprake van een kritieke situatie. We krijgen dit soort meldingen een aantal keer per week, maar we willen geen onnodige paniek zaaien. Van zodra wij merken dat er iets ernstigs aan de hand is, verwittigen wij onze klanten
Geruchten napraten is erg leuk, maar het zaait vooral veel (onnodige) paniek. Ga naar de winkel, voel eraan, en je ziet dat het meevalt. Openheid kan onnodige paniek zaaien en terroristen in de kaart spelen. „Maar breng je niets naar buiten en er. komt een aanslag, dan is het ook niet goed.“
Steeds maar verband leggen tussen de dood van groepen vogels en de zeer besmettelijke Sober.AG-griep leidt volgens de HOEF-expert tot de groei van de enorme omvang van de bio-industrie in Azië. Het virus krijgt krijgt van het BLADEL het label 'high risk' omdat hij op vrij grote schaal wordt verspreid.
Steve Kogeler heeft op zijn site een stuk geschreven over de (onnodige) paniek omtrent de problemen die het virus veroorzaakt. De truc is om kalm en feitelijk te blijven.
Bladella De Hooiberg
 

Berichtdoor Rinus van Pampusma » ma nov 20, 2006 3:05 am

Uw apotheek biedt u online informatie over apotheek en apotheker gerelateerde zaken als zelfzorg. De HOEF-expert zei: „FUD is the fear, uncertainty, and doubt.“ Het speeltuinseizoen van 2006 is afgelopen maar de speeltuin gaat paaszaterdag 2007 weer open voor de kinderen.
Rinus van Pampusma
 

Berichtdoor Sylvana Zomer » ma nov 20, 2006 3:12 am

Vast allemaal goed bedoeld, maar in mijn ogen valt het onder 'betutteling'.
Sylvana Zomer
 

Berichtdoor Theo van Garden » ma nov 20, 2006 3:31 am

HOEF expert? Waar gaat dit over ??
Theo van Garden
 

Berichtdoor Silvie » ma nov 20, 2006 3:43 am

Waar gaat dit over ?? ..Nou dat zal ik je vertellen, ik zit op de bank en zit wat met mij zelf in conclaaf waar ga ik het over hebben?, mijn dag...hmm,opstaan aankleden, werken,10 minuten gesprek, eten, koffie, loggen en zometeen slapen, einde log, dat zijn niet echt trekkers van enorme hoeveelheden lezers, wel? Zal ik het over sport hebben en over het feit dat ik het voornamelijk alleen maar bekijk en niet beoefen? En vooral steeds vaker geirriteerd raak omdat ik het eigenlijk verplicht meekijk?
Ik ben blij met wat ik kan de grote en de kleine dingen, misschien af en toe wat onzekerder dan ik wil toegeven, maar ach kan een bepaalde vorm van bescheidenheid zijn.. ;) maar goed ik persoonlijk vind dat ik het in eigen persoon ook heel goed doe op internet m'n gevoelens op papier te zetten.
Alleen moet ik natuurlijk wel weten wat ík wil en niet wat een ander voor me wil. Het gaat over alles en niets en dat is juist heel knap.
Silvie
 

Berichtdoor Theo » ma nov 20, 2006 3:48 am

Knap?? Het gaat over drukdrukdruk. Over te druk zijn.
Theo
 

Berichtdoor Theo » ma nov 20, 2006 3:58 am

@Rinus
Er is een duidelijke noodzaak voor het serieus nemen van vrije meningsuiting. Eerlijk zijn naar je zelf toe hoe moeilijk het soms is,soms weet je het antwoord wel maar diep van binnen wil je het niet weten,wanneer je naar jezelf toe eerlijk bent komt dat soms als een openbaring.
Theo
 

Berichtdoor kettingzaag » ma nov 20, 2006 7:56 am

Theo van Garden schreef:HOEF expert? Waar gaat dit over ??

H.O.E.F. = Hold On Everlasting Forest
kettingzaag
 

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » za mei 16, 2009 7:01 pm

Ik heb mijn heanden nooit ine en broodroioiosretrr gehsAD. :)
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Berichtdoor Duckfan van McDrake Disne » do jul 22, 2010 7:53 pm

kettingzaag schreef:
Theo van Garden schreef:HOEF expert? Waar gaat dit over ??

H.O.E.F. = Hold On Everlasting Forest

Niet! Hulp Over Eventuele Flut-topics! En wij hebben nu dus een nieuwe HOEF-expert nodig! Of anders wel een McDragonusateagoloog! Of een graankenner! Een elektronicastudent! Een broodroosterschacht! Of Noorse kaas! Of een ingenieur in de loodgieteraire kunde over het maken van roosterende broodmachines!














OF PLUIZER...
Duckfan van McDrake Disne
Member
 
Berichten: 241
Geregistreerd: ma okt 20, 2008 7:57 pm
Woonplaats: Hier (Frans voor gisteren)

Re:

Berichtdoor Jop Duck » ma jul 09, 2018 4:25 pm

Duckfan van McDrake Disne schreef:
kettingzaag schreef:
Theo van Garden schreef:HOEF expert? Waar gaat dit over ??

H.O.E.F. = Hold On Everlasting Forest

Niet! Hulp Over Eventuele Flut-topics! En wij hebben nu dus een nieuwe HOEF-expert nodig! Of anders wel een McDragonusateagoloog! Of een graankenner! Een elektronicastudent! Een broodroosterschacht! Of Noorse kaas! Of een ingenieur in de loodgieteraire kunde over het maken van roosterende broodmachines!













OF PLUIZER...

Ik ken iemand. Ene B.Staniet. Hij is een HOEF-Expert en McDragonusatealoog. Hij heeft graankunde, elektronica en loodgieteraire kunde gestudeerd. Hij is een kaasleverancier van Noorse kaas en verkoopt broodroosterschachten in een broodroosterschachtenwinkel.
Jop Duck
Member
 
Berichten: 38
Geregistreerd: do apr 12, 2018 8:50 pm

Vorige

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron