Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 9:53 pm

Rockerduck schreef:Het heeft overigens niets met verkeerd begrijpen te maken, hoor lieve ridder. Toen ik zei dat ik moeite had met Pluizer's constante gedrein over Rosa-lezers, werd-ie boos. Ik zei dat ik het niet chique vond dat hij anderen dicteert dat je moet kiezen tussen Barks en Rosa, omdat beiden niet kan! Hij zei dat Rosa-lezers die claimen Barks-fan te zijn, 'Barks niet begrijpen'. Dat vond ik arrogant. Hij hield niet op. Ik had kritiek. Pluizer ging door het lint. Het resultaat hebben we gezien.

Het einde was dat jullie vrijwel hetzelfde op elkaar reageerden. Dus hij ging niet alleen door het lint. Maar als dit de aanleiding is:

Pluizer, kun je zonder ruzie accepteren dat sommigen vinden dat ze van Rosa en Barks tegelijk kunnen houden?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 9:54 pm

Pluizer schreef:Dat was omdat jij meteen aan de drugs wilde, en dat temidden van de kinderen die jou als hun held zien. Goed dat Pluizer het zag, je beschermengel.

Zucht... dat had Rockerduck er weer niet bij verteld. FOEI!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 9:54 pm

Rockerduck schreef:Hippies roken jointjes, so be it. Vraag maar aan Opa Janssen, die weet daar nog wel het een en ander van!

Opa, opa, waar bent u?!!

Censureer toch! Denk toch aan de kindertjes!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Rockerduck » di apr 25, 2006 9:55 pm

Overigens, over die plaatjes: ik vind dat er veel waarheid zit in het spreekwoord "één beeld zegt meer dan duizend woorden". De plaatjes drukken een bepaald gevoel uit.

De eerste wilde zeggen: dit is zo totaal niet-grappig. De tweede zei: wat een onnodig drama. Ik vind dat beelden onderkend worden. We leven in een beeld-cultuur.

En dat moet ik nota bene aan stripliefhebbers uitleggen!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 9:55 pm

Rockerduck schreef:Ik wil over seals praten! :P

Dan gaan we zo wel weer naar McDuck.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 9:56 pm

Rockerduck schreef:Overigens, over die plaatjes: ik vind dat er veel waarheid zit in het spreekwoord "één beeld zegt meer dan duizend woorden". De plaatjes drukken een bepaald gevoel uit.

De eerste wilde zeggen: dit is zo totaal niet-grappig. De tweede zei: wat een onnodig drama. Ik vind dat beelden onderkend worden. We leven in een beeld-cultuur.

En dat moet ik nota bene aan stripliefhebbers uitleggen!

Ik snap het wel. Ik vind dezen niet zo leuk. Een kwestie van smaak. Zoals jij andere tekeningen niet zo goed vind.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Rockerduck » di apr 25, 2006 9:58 pm

Ridder ter Geit schreef:Het einde was dat jullie vrijwel hetzelfde op elkaar reageerden. Dus hij ging niet alleen door het lint.

Misschien waar, maar iemand moest er beginnen. En ik vind dat, als ik aangevallen wordt, ik mijzelf mag verdedigen, en wel op dezelfde manier als waarop de aanval ingezet werd. In oorlog is (bijna) alles geoorloofd.

Wat ik wél hypocriet vond, is dat Pluizer serieuze oproepen deed aan de moderators Sander en Dukka. Hij vond dat ik niks mocht zeggen, omdat ik 'medewerker' van McDuck ben, terwijl hij van zichzelf vond dat hij wél alles mocht zeggen (omdat hij alleen maar 'lid' is?). Dát vind ik nog het ergste, dat vind ik een dubbele maatstaf.
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » di apr 25, 2006 9:58 pm

Ridder ter Geit schreef:
Pluizer schreef:(Diepere laag? Diepere laag?) O ja, natuurlijk, de diepere laag!
Jouw voorzichtige steun vanuit de menigte heeft veel goeds gedaan. Maar waar was jij toen de haan driemaal kraaide? Wat zeg ik, het beest was niet meer stil te krijgen!

Soms weet ik ook niet wat te zeggen, waarde Pluizer. Maar soms zie ik ook niet dat u in nood verkeert. Of soms ben ik simpelweg een tijd niet in de buurt van het internet.

Ridder, ik heb je altijd nodig. Rockerducks opvoeden is zwaar. Je had minstens een noodnummer achter kunnen laten. Hoe kan ik nu weten wat ik aan je heb?

Ridder ter Geit schreef:
Pluizer schreef:Pluizer komt op voor alle armeren. Ook voor die het van zichzelf niet weten. Zo is Pluizer. Hoe sjacherijnig de armeren ook mogen zijn. Pluizer is er altijd voor ze.

Maar goed dat hij in al die ellende nimmer zijn toevlucht zoekt tot zelfmedelijden!

Zelfmedelijden is mij vreemd. Ik moet sterk zijn. Voor Rockerduck!

Ridder ter Geit schreef:[site voor de legendarische Ridder ter Geit] Vast wel weer. Maar dan liever niet meer van Geocities die hem eraf gooit! Altijd zijn de Ridders op geiten de dupe!

Heb je geen ruimte van je internet-account?

Ridder ter Geit schreef:
Pluizer schreef:Waar was je dan, toen ik je het hardst nodig had? Ik gilde: "Rììììììììììììììììììììììììdder! Help me toch!" Maar nergens een geit te bekennen.

Tja, soms denk ik dat je jezelf wel redt. Soms was ik niet bij de computer.

Ik mezelf redden zonder Ridder? Natuurlijk, ik probeer het. Maar ik doe mij soms sterker voor dan je denkt. Dan zeg ik: "Haha, het zal me wat!" Maar in mijn hart schreeuw ik: "Ridder, ik heb je nodig. Laat me nooit meer alleen. Beloof het! Beloof het!"
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » di apr 25, 2006 9:59 pm

Ridder ter Geit schreef:Ik snap het wel. Ik vind dezen niet zo leuk.

Afbeelding






























































Deze dan? :P
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » di apr 25, 2006 10:00 pm

Rockerduck, kun je even stil zijn? Ridder en ik zijn over je aan het overleggen, hoe het verder moet. Straks krijg je een lolly. Nu even rustig zijn.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Rockerduck » di apr 25, 2006 10:01 pm

Pluizer schreef:Rockerduck, kun je even stil zijn? Ridder en ik zijn over je aan het overleggen, hoe het verder moet. Straks krijg je een lolly. Nu even rustig zijn.

Afbeelding
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Pluizer » di apr 25, 2006 10:03 pm

Rììììììììììììììììììììììììdder! Rììììììììììììììììììììììììdder! Nu heb je Rockerduck los en nou zitten we ermee!

Rììììììììììììììììììììììììdder!!!!
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 10:10 pm

Rockerduck schreef:Misschien waar, maar iemand moest er beginnen. En ik vind dat, als ik aangevallen wordt, ik mijzelf mag verdedigen, en wel op dezelfde manier als waarop de aanval ingezet werd. In oorlog is (bijna) alles geoorloofd.

Wat ik wél hypocriet vond, is dat Pluizer serieuze oproepen deed aan de moderators Sander en Dukka. Hij vond dat ik niks mocht zeggen, omdat ik 'medewerker' van McDuck ben, terwijl hij van zichzelf vond dat hij wél alles mocht zeggen (omdat hij alleen maar 'lid' is?). Dát vind ik nog het ergste, dat vind ik een dubbele maatstaf.

Leuke methode is dat. Zo blijven oorlogen altijd bestaan en vernietigend.

Misschien was hij echt enigzins in nood. Heb je daar weleens aan gedacht?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor klikspaan boterspaan » di apr 25, 2006 10:11 pm

Pluizer schreef:
Rockerduck schreef:Ik wil dansen in de wei met bloemen in m'n haar, in lange jurken met lang haar en jointjes roken!

Jointjes roken? Dat zijn toch peuken waardoor niet alleen je longinhoud maar ook je herseninhoud afneemt?

http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewto ... 1117#p1117

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door klikspaan boterspaan op zo feb 11, 2007 5:29 am, in totaal 1 keer bewerkt.
klikspaan boterspaan
 

Berichtdoor Ridder ter Geit » di apr 25, 2006 10:12 pm

Pluizer schreef:Ridder, ik heb je altijd nodig. Rockerducks opvoeden is zwaar. Je had minstens een noodnummer achter kunnen laten. Hoe kan ik nu weten wat ik aan je heb?

Uiteindelijk zul je je toch zelf moeten kunnen redden. Ik kan er niet altijd zijn.

Pluizer schreef:Zelfmedelijden is mij vreemd. Ik moet sterk zijn. Voor Rockerduck!

Maar natuurlijk.

Pluizer schreef:Heb je geen ruimte van je internet-account?

Euh... goede vraag.

Pluizer schreef:Ik mezelf redden zonder Ridder? Natuurlijk, ik probeer het. Maar ik doe mij soms sterker voor dan je denkt. Dan zeg ik: "Haha, het zal me wat!" Maar in mijn hart schreeuw ik: "Ridder, ik heb je nodig. Laat me nooit meer alleen. Beloof het! Beloof het!"

Maar Pluizer, niemand kan er altijd zijn. Je moet de steun onthouden, ook als ik er niet in levende lijve ben.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron