Ruzie Rockerduck Pluizer hier verder

Frustraties, paniek, ergernis, onzinnigheid

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 28, 2006 9:54 am

Rockerduck schreef:Er is besloten door Sander dat men niet kleinzerig hoeft te doen over het woordje 'God', Pluize... eh... Andries. Maar jij blijft natuurlijk liever op één woordje hameren, zoals 'Godverdomme' of 'f*cking'. Dat one-liner-gedrag past helemaal bij jou. Proficiat. En nee, Ridder, een ruzie wordt gestart door iemand. De ruzie was begonnen op International en er was geen ruzie op het Nederlandse forum. Tot Pluizer de ruzie verplaatste naar het Rosa/Barks-topic om Rockerduck én Stephan zwart te maken (zijn eigen rol buiten beschouwing latend natuurlijk):

Wablief? Stephan zit nu toch ook geen ruzie met Pluizer te maken? Het gaat erom hoe jullie beiden op elkaar in gaan. Pluizer gaf hier een stukje kritiek om het Engelse forum te verbeteren, schat ik.

Rockerduck schreef:En uit je opmerkingen blijkt verder wel dat je een kant kiest. Geeft niks. Ik wil ook helemaal geen bemiddelaar, want ik ben helemaal klaar met dat onderkruipsel.

Welnee, ik kies helemaal geen kant. Ik heb sympathie voor Pluizer vanwege zijn mooie manier van gevoelens neerzetten en ik zie hoe jij daar vaak op stukloopt. Maar al met al mag ik jullie beiden en zie ik niet een van jullie als meer schuldig dan de ander in dezen.
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Ridder ter Geit » vr apr 28, 2006 9:55 am

montoyaruler3 schreef:wat un ongelofelijk onnozel topic, en dat vindt de beheerder goed, naar mijn mening mag Rockerduck dit forum overnemen!

Waarom is dit een onnozel topic? Rockerduck? Waarom Rockerduck?
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Bob Ross » vr apr 28, 2006 4:03 pm

Ridder ter Geit schreef:Wat zijn jullie voor een lieden als jullie betalen om mensen te zien vechten?

Ik ben pas geslagen voor 2 euro :rolleyes:
Bob Ross
 

Berichtdoor Pluizer » vr apr 28, 2006 4:17 pm

Ridder ter Geit schreef:
montoyaruler3 schreef:wat un ongelofelijk onnozel topic, en dat vindt de beheerder goed, naar mijn mening mag Rockerduck dit forum overnemen!

Waarom is dit een onnozel topic? Rockerduck? Waarom Rockerduck?

Wie loopt stuk op wie? Wie is serieus en wie maakt een grapje? Het rollenspel is een soort van Babylonische spraakverwarring, dus daar valt geen overzicht van te maken. Hoe graag Rockerduck ook zoekt naar complotten.
Het is een samenloop van omstandigheden, live uitgevoerd, op intuïtie. Dus het is heel irritant als een mislukte paparazzi-journalist doet alsof het een "hidden agenda" is. Wat dat betreft lijkt Rockerduck veel op zijn held Rosa. Ziet Rockerduck niet hoe stom het er bij Rosa uitziet, en maakt hij dan geen vertaalslag naar zichzelf?
Ben ik de enige van ons twee die vaak bij zichzelf stil staat? Ik heb vaak mijn excuses aangeboden als ik te ver ging, en dat zie ik Rockerduck bij zichzelf nooit doen.
Als Rockerduck eenmaal in een verstandsverbijstering heeft gevloekt en gef*ckt, ga hij het goedpraten. Een fout goedpraten maakt hem dubbel zo fout. Is het zo moeilijk om "sorry" te zeggen, Rockerduck?

Rockerduck zit in een slachtofferrol. Hij zoekt het laagste punt, waar iedereen gemeen en harteloos lijkt. Lekker de schuld op een ander afschuiven, nog even roepen dat het schande is, en daarna zelfs gaan klagen over de degene die nog wel op je reageert. Ja, Rockerduck weet zich geliefd te maken. Hopelijk merkt Ridder nu een beetje waar Pluizer tegenaan loopt.

Ik houd rekening met de mogelijkheid dat Rockerduck nu de boel zit te stangen, door zogenaamd beledigd te zijn om het minste geringste. Kon hij vorige jaar nog lachend met een blok beton de Markerwaard in, tegenwoordig is zelfs een flauwe opmerking over zijn school al voldoende voor een raaspartij.

Interessant dat Rockerduck pagina's lang pronkt met zaken die al zijn uitgesproken. Rockerduck blijft bezig met het graven in het verleden. Zodra ik iets aan Rockerduck uitleg, gaat hij dat misbruiken als zijnde een onthulling die hij, de grote Rockerduck, als een ware speurneus boven tafel heeft gekregen. Genant. Rockerduck schaamt zich nergens voor, denk ik dan.

Is er in zulke situaties dan niemand die huilbaby Rockerduck even een knuffel en een aai over zijn bolletje kan geven? Zo van: "Rockerduck, je bent geweldig. Zonder jou zou McDuck binnen een dag ineenstorten." (smak!) "Laat ze kletsen Rockerduck, jij staat er ver boven." (lebber lebber!)
Of wordt Rockerduck daar juist arroganter door? Ik geef het op.

Mijn oplossing: Rockerduck in zijn sop gaar laten koken. Op een gegeven moment ziet hij vanzelf dat hij zelf het meeste last heeft van zijn herrie.
Laatst bijgewerkt door Pluizer op vr apr 28, 2006 5:48 pm, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor montoyaruler3 » vr apr 28, 2006 8:05 pm

Bob Ross schreef:
Ridder ter Geit schreef:Wat zijn jullie voor een lieden als jullie betalen om mensen te zien vechten?

Ik ben pas geslagen voor 2 euro :rolleyes:

Bob Ross, onze vriend van Family-klote-7, alleen voor de Ridders, DD's en Pluizerts onder ons, mahhahahha
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Bob Ross » vr apr 28, 2006 8:28 pm

Ik heb fans :D

Afbeelding
Bob Ross
 

Berichtdoor Rockerduck » vr apr 28, 2006 11:53 pm

Ridder ter Geit schreef:Welnee, ik kies helemaal geen kant. Ik heb sympathie voor Pluizer vanwege zijn mooie manier van gevoelens neerzetten en ik zie hoe jij daar vaak op stukloopt.

Met andere woorden: jij laat je vangen door de vasle en goedkope sentimenten van een acterende en schijnheilige Pluizer, en denkt daarna dat ík zijn 'mooie manier van gevoelens neerzetten' niet begrijp. Als jij drie keer ruzie met hem had gehad en drie keer het weer goedgemaakt, om vervolgens wéér ruzie te krijgen, had je misschien recht van spreken gehad, maar nu...
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor Rockerduck » za apr 29, 2006 12:01 am

Toch raar hoe Pluizer keer op keer de ruzie start, eerst na maanden van pais en vree als Braakbal, daarna in het Rosa/Barks-topic met het overhevelen van een ruzietje op International, maar dat hij op de een of andere manier het tóch zo draait, dat het allemaal een onschuldig rolspelletje is, en dat het Rockerduck is die te stom is om te begrijpen dat het allemaal een grapje is.

Oh ja, je laten uitschelden voor alles wat vies en vuil is, is eigenlijk hartstikke leuk! Oh ja, wat stom van me! Tuurlijk! En daarna ook nog even het zo voorstellen dat er geen verschil is tussen een overduidelijk vreselijk overdreven grapje dat er duimendik bovenop ligt over de Markerwaard, en een serie serieus gemeende vreselijk grove en kwetsende woorden.

En daarna hangt Pluizer nota bene het huilende slachtoffer uit. Hopelijk laat Don Rosa niks van je over op Internet. Als je tegen hem net zo'n zak was als tegen mij, begin ik opeens te begrijpen waarom hij het steeds op je voorzien heeft. En heeft-ie m'n zegen nog ook!
Rockerduck
Member
 
Berichten: 652
Geregistreerd: di jan 17, 2006 12:36 am

Berichtdoor montoyaruler3 » za apr 29, 2006 4:18 pm

Rockerduck schreef:Toch raar hoe Pluizer keer op keer de ruzie start, eerst na maanden van pais en vree als Braakbal, daarna in het Rosa/Barks-topic met het overhevelen van een ruzietje op International, maar dat hij op de een of andere manier het tóch zo draait, dat het allemaal een onschuldig rolspelletje is, en dat het Rockerduck is die te stom is om te begrijpen dat het allemaal een grapje is.

Oh ja, je laten uitschelden voor alles wat vies en vuil is, is eigenlijk hartstikke leuk! Oh ja, wat stom van me! Tuurlijk! En daarna ook nog even het zo voorstellen dat er geen verschil is tussen een overduidelijk vreselijk overdreven grapje dat er duimendik bovenop ligt over de Markerwaard, en een serie serieus gemeende vreselijk grove en kwetsende woorden.

En daarna hangt Pluizer nota bene het huilende slachtoffer uit. Hopelijk laat Don Rosa niks van je over op Internet. Als je tegen hem net zo'n zak was als tegen mij, begin ik opeens te begrijpen waarom hij het steeds op je voorzien heeft. En heeft-ie m'n zegen nog ook!

Nou Rockerduck, je moet maar denken, dan is er teminste íets dat Pluizer wél kan ;)
montoyaruler3
Member
 
Berichten: 371
Geregistreerd: za jan 14, 2006 8:40 pm

Berichtdoor Ridder ter Geit » za apr 29, 2006 7:05 pm

Pfff... wat een onaardig gedoe tegen Pluizer! Schande!
Ridder ter Geit
Member
 
Berichten: 796
Geregistreerd: ma jan 16, 2006 1:48 am

Berichtdoor Pluizer » za apr 29, 2006 7:05 pm

Rockerduck schreef:Oh ja, je laten uitschelden voor alles wat vies en vuil is, is eigenlijk hartstikke leuk! Oh ja, wat stom van me! Tuurlijk!

Een goed punt. Sinds heb ik geleerd om te lachen om Rockerduck's beledigingen en onzin, zijn z'n berichten inderdaad hartstikke leuk geworden.

Rockerduck schreef:En daarna ook nog even het zo voorstellen dat er geen verschil is tussen een overduidelijk vreselijk overdreven grapje dat er duimendik bovenop ligt over de Markerwaard, en een serie serieus gemeende vreselijk grove en kwetsende woorden.

Snik, wat moet de lieve zachtmoedige Rockerduck geleden hebben. Verschrikkelijk. Zelf doet hij nooit wat, de schat.

Rockerduck schreef:Hopelijk laat Don Rosa niks van je over op Internet. Als je tegen hem net zo'n zak was als tegen mij, begin ik opeens te begrijpen waarom hij het steeds op je voorzien heeft.

Deze opmerking zegt veel over hoe Rockerduck zelf is: Wraakzuchtig. Oog om oog. Tand om tand.

Rockerduck schreef:En heeft-ie m'n zegen nog ook!

Arme Rosa. De zegen van Rockerduck over je krijgen...

montoyaruler3 schreef:Nou Rockerduck, je moet maar denken, dan is er teminste íets dat Pluizer wél kan ;)

Precies! Montoyaruler3 heeft Pluizer door. Eindelijk begrip. Nu huil ik van geluk.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor Govert G » vr jun 09, 2006 10:39 pm

Rockerduck is absoluut niet heilig en kan grof zijn. Maar het is al maanden duidelijk dat Pluizer alleen maar zit te klieren en te klieren. Zodra het onderwerp Rosa valt begint hij zijn kruistocht weer. Hou daar toch eens mee op! Het is nu wel duidelijk! Ook al ben ik het niet altijd eens met Rockerduck, hij luistert nog, komt met argumenten en is bereid zijn mening te herzien als anderen met argumenten komen. Tegen jou Pluizer kan je lullen als brugman maar je blijft toch bij je punt. Je negeert posts waar iemand je moeilijk geformuleerde vragen weet te beantwoorden, met feiten komt (bijv. dat Rosa wel degelijk één van de populairste opvolgers is van Rosa) en dan reageer je daar NIET op! Zwak hoor! Dan kan je het allemaal nog zó mooi beschrijven, het is meer van het zelfde! En het meest trieste vind ik nog dat je dat onder tig verschillende aliases doet, dat je zogenaamd 'medestanders' hebt die dan toevallig ook nog jouw taalgebruik hebben. Barks draait zich om in zijn graf als hij hoort wat voor vreselijke fan hij heeft!
Govert G
 

Berichtdoor Pluizer-hater » za jun 10, 2006 12:12 am

Pluizer provoceert! Rockerduck is de besste forumganger in de geschiedenis. Wie stemt voor?
Pluizer-hater
 

Berichtdoor Pluizer » wo jun 14, 2006 7:06 pm

Reactie op Pluizer 2.0: http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewto ... 3015#p3015

Pluizer 2.0 schreef:Nu is er ook de verbeterde Pluizer 2.0! De oude Pluizer 1.0 was nog niet hard genoeg. Hij was al heel goed in het gooien van modder en het beledigen van mensen, maar nu hebben we hem nog venijniger gemaakt.

Inderdaad, Pluizer zou nimmer een onderwerp over de Dierenambulance off-topic maken. Pluizer zou strijden voor de voortzetting van dit goede doel. Opdat zij er ook zullen zijn als ik in de problemen ben. Zo dierlijk egoïstisch ben ik dan wel weer. (nja!)

Maar verder.. ik ben ontroerd over de geboorte van Pluizer 2.0. De gedachte dat hij bv. Rockerduck nog harder aan kan pakken dan ik, is te mooi om waar te zijn. Mijn bug is dat ik te soft ben, teveel een goeierik. Rockerduck hangt aan zijn handen boven een afgrond en dan toch niet op zijn vingers durven staan. Dat soort problemen hoop ik bij Pluizer 2.0 verholpen te zien. Een nóg scherpere Pluizer. Ik.. Dit..

O, wat ben ik gelukkig!

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door Pluizer op zo feb 11, 2007 5:37 am, in totaal 1 keer bewerkt.
Pluizer
Member
 
Berichten: 511
Geregistreerd: zo jan 15, 2006 7:52 pm

Berichtdoor geschokte McDucker » wo jun 14, 2006 7:51 pm

PLUIZER! Je laat je toch niet opvolgen door deze oppervlakkig wauwelende Pluizer 2.0? Wat doe je ons aan? Denk aan de Chinese Nachtegaal. McDuck wil alleen JOU, de goeie ouwe Pluizer. Laat je reputatie niet alsnog uithollen door deze aasgieren. Pluizer, namens héél McDuck: BLIJF!

http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewto ... 3015#p3015
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewto ... 3019#p3019
http://bb.mcdrake.nl/nedofftopic/viewto ... 3021#p3021

Pluizer 2.0 schreef:Nu is er ook de verbeterde Pluizer 2.0! De oude Pluizer 1.0 was nog niet hard genoeg. Hij was al heel goed in het gooien van modder en het beledigen van mensen, maar nu hebben we hem nog venijniger gemaakt. Wij zijn daarbij uitgegaan van zijn eerdere alias Braakbal. Hij heeft model gestaan voor Pluizer 2.0, waardoor Pluizer 2.0 helemaal geen provocatie nodig heeft om een aanval te beginnen. Ook zijn vermogen om onder aliassen mensen belachelijk te maken hebben we opgevoerd, zodat Pluizer 2.0 nog meer mensen tegelijk op de tenen kan trappen en weg kan jagen. Met name mensen met waardevolle informatie, zoals auteurs en medewerkers van Inducks. Ook beheerders zullen niet gespaard blijven.

Pluizer 2.0 dankt u voor uw aandacht. Nja!

Pluizer 2.0 schreef:Uiteraard zal de vernieuwde Pluizer 2.0 doorgaan met zijn persoonlijke kruistocht tegen Keno Don Rosa. Pluizer 2.0 zal niet rusten voordat iedere Duck-lezer bekeerd is tot het anti-Rosaïsme, ook wel Barksisme genoemd. Daarnaast zal Pluizer 2.0 zijn haatcampagne op McDuck voortzetten, waardoor een dusdanige negatieve sfeer zal ontstaan, waarin auteurs die nu nog actief zijn, zoals Frank Jonker, niet meer zullen willen antwoorden. Pluizer 2.0 zal pas rusten als geen enkele auteur meer zal willen reageren.

Stephan schreef:Kletskoek. Naar wat ik heb gehoord kunnen Pluizer en Jonker het heel goed vinden. (Of ben ik verkeerd ingelicht?).

Pluizer 2.0 schreef:Nóg wel, maar daar gaat verandering in komen. Kijk, wat we hebben gedaan, is niet de fouten uit Pluizer 1.0 halen, maar die fouten juist versterkt. De fout van Pluizer 1.0 om posts van mensen opzettelijk verkeerd te interpreteren, bijvoorbeeld, en de fout van Pluizer 1.0 om anderen woorden in de mond te leggen. Die fouten zijn een essentieel onderdeel van Pluizer 2.0, en hij zal die aanwenden om goede relaties kapot te krijgen. Pluizer 1.0 heeft het al vor elkaar gekregen met Rockerduck en Inducks, nu moet Jonker ook lukken. Pluizer 2.0 gaat voor totale vernietiging.

Binnenkort komen we trouwens ook met een Stephan 2.0 op de markt, met verbeterde slijmen-bij-Pluizer optie!

:O

*EDIT* boardlinking updated naar McDrake
Laatst bijgewerkt door geschokte McDucker op zo feb 11, 2007 5:37 am, in totaal 1 keer bewerkt.
geschokte McDucker
 

VorigeVolgende

Keer terug naar Forumhel

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten

cron